Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Aiiiiii… snakk om personlig her 😂 Da våknet jeg innelåst i et kott 😂 tenkte hvor i heeeeeelvete er jeg 😂

@NonJuan det spørsmålet skal du og få svare på 😂

HEI!!! Det der er juks!!  😂😂    :raven: 

"Hva F*** var det jeg sa i går? Og hvordan i all verden kom den brødskiva med Ost i senga mi?" 

@Strange Doll Kaviar eller Makrell i tomat?  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

hva skjedde her nå?? har du feber??

Har ikke sett noen av de, pass 😅 

@NonJuan Du skal pynte juletre, hvordan blir resultatet? Slenger vi alt på eller er plasseringen nøye planlagt? 

Som sagt er jeg nøye!!   😂   Sååå det blir fult ja!

@Strange Doll Har du stedsans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (1 minutt siden):

HEI!!! Det der er juks!!  😂😂    :raven: 

"Hva F*** var det jeg sa i går? Og hvordan i all verden kom den brødskiva med Ost i senga mi?" 

@Strange Doll Kaviar eller Makrell i tomat?  :klo:

ser du hva jeg utleverte? 😂 jeg fortjente å jukse! 😂

Makrell i tomat 😍 

@NonJuan Hva kom først, høna eller egget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Som sagt er jeg nøye!!   😂   Sååå det blir fult ja!

@Strange Doll Har du stedsans? 

hahahaha nei! Jeg bruker gps bare jeg skal til andre siden av byen og kjører feil.. hver… gang.. 

@NonJuan Bmw eller audi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

ser du hva jeg utleverte? 😂 jeg fortjente å jukse! 😂

Makrell i tomat 😍 

@NonJuan Hva kom først, høna eller egget? 

Klart det var egget! Kjenner ei dame jeg som har laget et egg!   

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

hahahaha nei! Jeg bruker gps bare jeg skal til andre siden av byen og kjører feil.. hver… gang.. 

@NonJuan Bmw eller audi? 

Audi!  :P  

@Strange Doll Om du blir sinna på noen, hvor lenge er du da sint på vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Klart det var egget! Kjenner ei dame jeg som har laget et egg!   

Audi!  :P  

@Strange Doll Om du blir sinna på noen, hvor lenge er du da sint på vedkommende?

 Lenge, jeg er så langsint at du aner det ikke. og jeg gnåler om det, lenge. 😅 

@NonJuan hva er din mest irriterende side ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

 Lenge, jeg er så langsint at du aner det ikke. og jeg gnåler om det, lenge. 😅 

@NonJuan hva er din mest irriterende side ? 

Plystring! :plystre:    Neida...   Ehm....  Jeg er nok litt ivrig! :bolledeig:  

@Strange Doll tror du penger vokser på trær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Plystring! :plystre:    Neida...   Ehm....  Jeg er nok litt ivrig! :bolledeig:  

@Strange Doll tror du penger vokser på trær?

Litt 😂 

Ifølge min mann så tror jeg det. Jeg vet ikke hvor han har plantet det da, det er visst hemmelig. 

@NonJuan Hva er det dummeste du ser folk gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Litt 😂 

Ifølge min mann så tror jeg det. Jeg vet ikke hvor han har plantet det da, det er visst hemmelig. 

@NonJuan Hva er det dummeste du ser folk gjøre? 

Stopper i rundkjøringer.. sorry! Men det er faktisk sant!   Eller disse akselerasjonsfeltene... hvor folk kjører søndagsturer på før de når motorveien! 

@Strange Doll Har du noen gang hatt flashbacks? Eller Deja vu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Stopper i rundkjøringer.. sorry! Men det er faktisk sant!   Eller disse akselerasjonsfeltene... hvor folk kjører søndagsturer på før de når motorveien! 

@Strange Doll Har du noen gang hatt flashbacks? Eller Deja vu? 

Ja mange ganger. Det er et reelt problem for meg. 

@NonJuan hvor ofte tuter du på folk i trafikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Ja mange ganger. Det er et reelt problem for meg. 

@NonJuan hvor ofte tuter du på folk i trafikken?

Vel har kjørt en hel masse denne helgen.. men ingen bærting!   Sååå ikke så ofte.. men omg jeg skriker innvendig.. JA!

@Strange Doll Hva tenker du om "kjendiser" som håver inn "Ufortjente" penger og kjøper seg den ene villaen etter den andre.. istedenfor å bruke de på "Gode" formål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Vel har kjørt en hel masse denne helgen.. men ingen bærting!   Sååå ikke så ofte.. men omg jeg skriker innvendig.. JA!

@Strange Doll Hva tenker du om "kjendiser" som håver inn "Ufortjente" penger og kjøper seg den ene villaen etter den andre.. istedenfor å bruke de på "Gode" formål? 

Jeg tenker at livet er urettferdig og at det er synd det er de som tjener mest som har minst hjerte. 

@NonJuan trenger du mye søvn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at livet er urettferdig og at det er synd det er de som tjener mest som har minst hjerte. 

@NonJuan trenger du mye søvn? 

Det finnes jo selvfølgelig unntak ;)  Takk og pris! 

Ja egentlig.. men tror ikke kroppen er enig.. Når det er sagt...  ser på klokka.... Tiden flyr her inne altså!

@Strange Doll Sanndrømmer du noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Det finnes jo selvfølgelig unntak ;)  Takk og pris! 

Ja egentlig.. men tror ikke kroppen er enig.. Når det er sagt...  ser på klokka.... Tiden flyr her inne altså!

@Strange Doll Sanndrømmer du noen gang?

tja. jeg tror på å manifeste, teller det? 

@NonJuan Er du flink å bytte dekk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rosendahl

@NonJuanliker ikke fotball noe særlig men for å komme til England ville jeg valgt Manchester United. Broren min har oppdratt meg innen fotball 😂

Hvis du vant lignende premie men måtte velge mellom synkronsvømming eller hestesprang. Hva ville du gått for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (9 timer siden):

@NonJuanliker ikke fotball noe særlig men for å komme til England ville jeg valgt Manchester United. Broren min har oppdratt meg innen fotball 😂

Hvis du vant lignende premie men måtte velge mellom synkronsvømming eller hestesprang. Hva ville du gått for? 

😂🤣  Hahahahahahaha! Meg ser du ikke i noe synkronsvømming... det kan jeg love deg!  Om det var Parodiprogram.. kunne jeg nok stilt opp!  Så jeg hadde valgt Sprangridning! HOPPLA!! PRRRRR  MAP MAP    Yihaaaaaa!!  Howdy mam.. tipper hatten!

@Rosendahl Ok se for deg dette. Du er ute å løper en kald ettermiddag og så møter du på en mor og en sønn som kommer mot deg. Gutten har gråten i hånden og mor helt fortvilet... Du oppfatter at gutten har mistet en lekebil. Men løper videre.  Så ca 500 meter lenger fremme ser du bilen på bakken... hva gjør du?  

Strange Doll skrev (16 timer siden):

tja. jeg tror på å manifeste, teller det? 

@NonJuan Er du flink å bytte dekk?

Du vet du....  jeg er helt rå på å skifte dekk!  Er det noe jeg kan så er det akkurat det der! :tommelopp:

@Strange Doll Okai... skal vi se... får lage en til deg også.    Ok du står på kjøkkenet, du har barnefri og du har tenkt til å virkelig slappe av. Selv gubben er på reise med noen kompiser.. så du er helt alene. Og dette er så lenge siden du har kjent at du har vært og handlet deg litt snop, vin og noe deilig til middag!   Det er lørdag og du vet det kommer en knallfin film til og med på tv i kveld.  Alt går som smurt og du spretter vinflaska heller deg et glass vin og begynner på middagen til deg selv. 

SÅ ringer det på døra! *rrrrrrrrrrrrrrrrring*    Du har jo ikke akkurat pyntet deg, da du bare skal slappe av og hygge deg.  Men her står du da... med vispen ned i sausen og dørklokka som ringer. Du titter ut og ser at det er et familiemedlem, som du ikke har snakket med på årevis. Du ser 2 unger proppa full av sukker som spinner rundt utenfor vinduet..  Du vet stopper du nå.. er sausen ødelagt, du går i en sliten lilla tights og bare en sportsbh...  Du kan også høre... "Vi vil ikke være her, pappa" Heller ikke har du tatt deg tid til å gre deg i dag. Men har alt i en strikk.  Hva gjør du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl

@NonJuansnur selvfølgelig og løper tilbake med den

Du blir utsatt for lydtortur og må velge mellom å høre Celine dion i 10 timer eller en professor som snakker om amøber. Hva velger du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (Akkurat nå):

@NonJuansnur selvfølgelig og løper tilbake med den

Du blir utsatt for lydtortur og må velge mellom å høre Celine dion i 10 timer eller en professor som snakker om amøber. Hva velger du? 

Sorry Celine Dion.... :romeo:  Men til amøber kan jeg sove... Så sant han ikke har en forferdelig stemme!  😂

@Rosendahl Hvis du fikk 20 000 for å strippe foran Jan Thomas, ville du gjort det?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...