Strange Doll Skrevet 28. august 2021 #19761 Del Skrevet 28. august 2021 Rosendahl skrev (2 minutter siden): @Strange Dollpizza eller pasta Hva er favoritt grønnsak? Brokkoli @Rosendahl hvilken form for egenpleie liker du best ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. august 2021 #19762 Del Skrevet 28. august 2021 9 hours ago, Rosendahl said: @Jessica!Håsblås er mitt hus 😊hvilke filmer liker du? "Viktige egenskaper for elevene ved Håsblås er hardt arbeid, utholdenhet, lojalitet, vennskap, og rettferdighet". Det høres da ut som et veldig bra hus å høre til Hvis jeg ser på film så foretrekker jeg drama fra virkeligheten - sånne filmer som gjør et skikkelig inntrykk og en slags lærdom. 1 minutt siden, Strange Doll said: Jeg går etter det samme, heldigvis har jeg funnet min, så da er alle de ledige bare til deg 😍 Ingenting er som varmbrune øyner og mørke trekk🥰 Jeg kunne nok det, men siden jeg er nokså kresen i matveien kunne nok maten bydd på problemer 😂 @Jessica! hvilken kultur liker du best? Takk takk Ja, helt enig.. vi har utrolig god smak Jeg liker best Østen. Ikke kvinnesynet og sånt, men maten, språket, væremåten, kroppsspråket, varmen, musikken, utseendet, religionen deres (så lenge det ikke er fanatisk)... sikkert mye mer og. Jeg føler meg rett og slett "hjemme" der på en måte, og lurer noen ganger på om jeg kom derifra i et forrige liv eller noe sånt 😅 @Strange Doll Tror du NJ kommer til å anklage meg for å ha hjernevasket deg?! @Rosendahl Har du noen type filmer du overhode ikke liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. august 2021 #19763 Del Skrevet 28. august 2021 Jessica! skrev (11 minutter siden): "Viktige egenskaper for elevene ved Håsblås er hardt arbeid, utholdenhet, lojalitet, vennskap, og rettferdighet". Det høres da ut som et veldig bra hus å høre til Hvis jeg ser på film så foretrekker jeg drama fra virkeligheten - sånne filmer som gjør et skikkelig inntrykk og en slags lærdom. Takk takk Ja, helt enig.. vi har utrolig god smak Jeg liker best Østen. Ikke kvinnesynet og sånt, men maten, språket, væremåten, kroppsspråket, varmen, musikken, utseendet, religionen deres (så lenge det ikke er fanatisk)... sikkert mye mer og. Jeg føler meg rett og slett "hjemme" der på en måte, og lurer noen ganger på om jeg kom derifra i et forrige liv eller noe sånt 😅 @Strange Doll Tror du NJ kommer til å anklage meg for å ha hjernevasket deg?! @Rosendahl Har du noen type filmer du overhode ikke liker? Jeg er overbevist over at @NonJuan skylder på deg ja 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. august 2021 #19764 Del Skrevet 28. august 2021 27 minutter siden, Strange Doll said: Jeg er overbevist over at @NonJuan skylder på deg ja 😂 Hahaha, da blir det sikkert en stund til han tillater seg å etterlate troppene en hel helg på egenhånd igjen. Vinn-vinn for oss som savner ham det da Tror vi får legge igjen en sang til ham her inne, siden han er så glad i musikk. Da blir han sikkert ekstra glad for å være tilbake når den tid kommer NJ!!! @Strange Doll Du sier du stadig havner i småulykker - er du god på høye hæler? @NonJuan Hvordan føles det å være back in business?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 28. august 2021 #19765 Del Skrevet 28. august 2021 Jessica! skrev (2 timer siden): "Viktige egenskaper for elevene ved Håsblås er hardt arbeid, utholdenhet, lojalitet, vennskap, og rettferdighet". Det høres da ut som et veldig bra hus å høre til Hvis jeg ser på film så foretrekker jeg drama fra virkeligheten - sånne filmer som gjør et skikkelig inntrykk og en slags lærdom. Takk takk Ja, helt enig.. vi har utrolig god smak Jeg liker best Østen. Ikke kvinnesynet og sånt, men maten, språket, væremåten, kroppsspråket, varmen, musikken, utseendet, religionen deres (så lenge det ikke er fanatisk)... sikkert mye mer og. Jeg føler meg rett og slett "hjemme" der på en måte, og lurer noen ganger på om jeg kom derifra i et forrige liv eller noe sånt 😅 @Strange Doll Tror du NJ kommer til å anklage meg for å ha hjernevasket deg?! @Rosendahl Jenter.... Jeg ser dere 👀 Jeg kommer til å lese denne tråden nøye @Jessica! Du lever farlig @Strange Doll kanskje du burde ta en biltur med @Jessica!? Kommer sterkt tilbake til uka! 😂🤣 Ha en nydelig helg alle sammen 💕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. august 2021 #19766 Del Skrevet 28. august 2021 NonJuan skrev (31 minutter siden): Jenter.... Jeg ser dere 👀 Jeg kommer til å lese denne tråden nøye @Jessica! Du lever farlig @Strange Doll kanskje du burde ta en biltur med @Jessica!? Kommer sterkt tilbake til uka! 😂🤣 Ha en nydelig helg alle sammen 💕 Du vet når katten er borte… 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. august 2021 #19767 Del Skrevet 28. august 2021 1 hour ago, NonJuan said: Jenter.... Jeg ser dere 👀 Jeg kommer til å lese denne tråden nøye @Jessica! Du lever farlig @Strange Doll kanskje du burde ta en biltur med @Jessica!? Kommer sterkt tilbake til uka! 😂🤣 Ha en nydelig helg alle sammen 💕 Nydelig helg til deg også, anbefaler deg å ikke bli så lenge borte flere ganger.. plutselig har jeg tatt med alle jentene ut av landet *svisj* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. august 2021 #19768 Del Skrevet 28. august 2021 Jessica! skrev (12 minutter siden): Nydelig helg til deg også, anbefaler deg å ikke bli så lenge borte flere ganger.. plutselig har jeg tatt med alle jentene ut av landet *svisj* hahaha NJ kommer tilbake til tomt KG-hus😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 28. august 2021 #19769 Del Skrevet 28. august 2021 @Strange Dollegenpleie for meg er en god bok 😊 Hva gjør du for å roe ned før natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 28. august 2021 #19770 Del Skrevet 28. august 2021 @Jessica!Skrekkfilmer med blod og gørr. Hva er favorfilmen din i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nursie Skrevet 28. august 2021 #19771 Del Skrevet 28. august 2021 Strange Doll skrev (På 26.8.2021 den 21.50): Fly om jeg skal langt, ellers bil. Hater tog og buss 😅 Alt mulig, det varierte fra uke til uke 😂 @Jessica! Hvilken ting i interiøret ditt er du mest glad i? @NonJuan slipper du folk foran i køen om de har en ting og du en hel vogn? @Nursie hva må du ha på tacoen? Jeg må ha ost, rømme, mais, salat og tacosaus på. Gjerne også avokado og løk Jessica! skrev (På 27.8.2021 den 17.20): Duuuuuu - kom hit så skal du få kjenne pannekaker du sent glemmer!!! 😠 Jeg burde vært strengere med hvem jeg stoler på, har det med å tro at folk er gode uten at de egentlig har bevist det først. Og det å få andres tillit - stort sett har ikke det vært noe problem, men det finnes helt klart unntak der veggene deres virker tykkere enn stål. Noen der ute med tips?!?!? Ronaldo?! Liker litt mørke menn du? Taaaakk, føler meg i trygge hender nå Jeg synes det er triveligst når de ikke starter for tidlig, for det ødelegger litt av julestemningen som man tidligere fikk når julevarene begynte å komme. Men jeg er ikke av dem som har de sterkeste meningene om det. Men at pepperkakedeigen kommer tidligst mulig er jeg alltid klar for Jeg hadde vært veldig lite fornøyd med den løsningen der, og garantert prøvd å finne andre steder å reise videre. Jeg er i utgangspunktet ikke noe hyttemenneske, og det der hadde garantert ikke gjort meg mer overbevist. Nei, skal jeg på tur med forelskelsen og venninner så får vi velge litt bedre fra starten av - tar ingen risiko da altså Hahaha, første jeg tenkte og: hva i alle dager er sprekt med dem?! Hahaha, ikke alltid heldigvis - men veldig ofte. Ikke den hytteturen da - det hadde virkelig ikke skjedd at jeg hadde tatt med en jeg ville imponere på en lodden hytte.. også med andre damer samtidig?! Nei nei, han skal jeg ha for meg selv ass.. 😍😅 Hahahaha, dere er noen frekkefranser!!! 🤣 Hahaha, nei oppskriften får han ikke... han har så mange hemmeligheter selv, at noe må jeg også få holde tyst om 🤫 Hohoho... jaaa, jeg tror jeg kunne gjort suksess med desserten alene og.. særlig med hjelp fra godeste @Strange Doll ❤️ Du det vet jeg ikke, men det er garantert ikke noen spreke sider akkurat (siden vi først er igang med å bruke ordet "sprek"). Sikkert nettavisene, har ikke tall på hvor mange ganger i døgnet jeg oppdaterer sidene av ren kjedsomhet 🧐 Men om det er tidsbruk per side som gjelder så er det sikkert YouTube, jeg har ofte persisk eller tyrkisk i bakgrunnen 🎵 Et innrammet bilde jeg fikk av en nabo med bilde av hundene våre som hadde en kjempefin tid sammen. Han er et stort savn, så det var en utrolig fin og meningsfull gave 💕 Koselig at du kaster deg inn igjen, men jeg har dessverre ingen gode svar til deg for jeg har aldri sett Harry Potter.. 😬Veldig dårlig oppdatert når det kommer til filmverden dessverre... Prøvde å ta en quiz for å få et bedre svar til deg, men spørsmålene der inne var såpass basert på filmen at jeg ikke hadde sjans til å svare på dem uten å ha sett den 😅 @Rosendahl Kan du forklare/beskrive husene til valghatten, i korte trekk? @Strange Doll Si du var singel og på Tinder. Hva slags type menn ville fanget oppmerksomheten din? @Nursie Tror du dating hadde vært bedre eller vanskeligere hvis ikke Tinder hadde eksistert? @NonJuan Hva er det fineste komplimentet du noen gang har fått? Hoho, du er nok like glad i oss fordet Ah, hadde nesten trodd det var Google, jeg - hører stadig om at du må inn å Google ett eller annet 🧐 Hm.. tror nesten det hadde vært bedre uten Tinder. Tror mange har en tankegang om at "neste sveip" er enda bedre enn forrige, og derfor blir det en evig søken etter det perfekte Jessica! skrev (21 timer siden): Good taste there 😍 Bra du er opptatt så jeg slipper konkurranse på "min arena" 😅 Takk for godt tips, og fine ord 🙏 Hahaha, ja sikkert - ordentlig spreke saker der Liker Tinder-edition Når jeg er der inne så sveiper jeg på utenlandske menn. Jeg liker dem eksotiske, sånn som deg. Veldig svak for masse mørkt tykt hår, brune øyne med lange vipper, gyllen hud, skjegg... varmere og mer spennende kultur.. 🥰 💕 Oh Lord.. hva gjør jeg her i landet egentlig?!?!? @Strange Doll Tror du at du kunne vært sammen med noen fra en annen kultur? @Nursie Hvis du fikk et reisegavekort som kunne brukes hvor som helst innen det neste året - hvor ville du dratt, og hvorfor akkurat dit? Med tanke på at været holder på å bli kjøligere her, så frister Maldivene innmari. Hvorfor?? Har du sett bilder fra der?😍 @Jessica! Om Iran og Tyrkia ble utslettet fra kartet, hvor ville du dratt? @Strange Doll Hva er spesielt med stedet du vokste opp? @NonJuan Hvor er det mest interessante stedet du har vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. august 2021 #19772 Del Skrevet 28. august 2021 Nursie skrev (2 timer siden): Jeg må ha ost, rømme, mais, salat og tacosaus på. Gjerne også avokado og løk Hoho, du er nok like glad i oss fordet Ah, hadde nesten trodd det var Google, jeg - hører stadig om at du må inn å Google ett eller annet 🧐 Hm.. tror nesten det hadde vært bedre uten Tinder. Tror mange har en tankegang om at "neste sveip" er enda bedre enn forrige, og derfor blir det en evig søken etter det perfekte Med tanke på at været holder på å bli kjøligere her, så frister Maldivene innmari. Hvorfor?? Har du sett bilder fra der?😍 @Jessica! Om Iran og Tyrkia ble utslettet fra kartet, hvor ville du dratt? @Strange Doll Hva er spesielt med stedet du vokste opp? @NonJuan Hvor er det mest interessante stedet du har vært? Vet du, virkelig ingenting 😂😂 det er midt i ingenmannsland 😂 Rosendahl skrev (5 timer siden): @Strange Dollegenpleie for meg er en god bok 😊 Hva gjør du for å roe ned før natten? Jeg slapper av på sofaen, ser på tv eller surfer på nett :) @NonJuan Hva er det viktigste når du skal ferie bursdag, kake eller gaver? @Jessica! Når ble du sist skikkelig overrasket? @Nursie Husker du din første kjærlighetssorg? @Rosendahl Hva tror du er mest utfordrende for ungdom idag? @Sola de er du glad i stedet du vokste opp? @Daryl Dixon Hva ville du fortalt den 15 årige deg som du vet i dag? @Jaybird Hva er drømmeyrket ditt? @SVK Hva liker du best og minst med kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 #19773 Del Skrevet 29. august 2021 Strange Doll skrev (8 timer siden): @Daryl Dixon Hva ville du fortalt den 15 årige deg som du vet i dag? Stakkars 15åring.. Hvis jeg ikke kunne endre noe så tror jeg egentlig ikke jeg ville sagt noe. Hvis jeg kunne endre på noe så ville jeg bedt meg selv unngå visse ting til gitt tid, det hadde nok gjort stor forskjell. Hva var det beste med tiden på ungdomsskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. august 2021 #19774 Del Skrevet 29. august 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Stakkars 15åring.. Hvis jeg ikke kunne endre noe så tror jeg egentlig ikke jeg ville sagt noe. Hvis jeg kunne endre på noe så ville jeg bedt meg selv unngå visse ting til gitt tid, det hadde nok gjort stor forskjell. Hva var det beste med tiden på ungdomsskolen? Ungdomsvennskapene, sene kvelder ute og den første ekte kjærligheten. @Daryl Dixon Tror du man alltid vil elske den første kjæresten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 #19775 Del Skrevet 29. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ungdomsvennskapene, sene kvelder ute og den første ekte kjærligheten. @Daryl Dixon Tror du man alltid vil elske den første kjæresten sin? Hvis forholdet var godt, ja. Jeg elsker min første, selv om det er en helt annen type kjærlighet siden det den gang var en jente, men jeg vil alltid elske henne som person og ville aldri ønske henne noe vondt. Selv om det var turbulent og vi såret hverandre noen ganger. Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 29. august 2021 #19776 Del Skrevet 29. august 2021 @Strange Dollå forholde seg til alle kravene i samfunnet Ble du konfirmert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. august 2021 #19777 Del Skrevet 29. august 2021 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Hvis forholdet var godt, ja. Jeg elsker min første, selv om det er en helt annen type kjærlighet siden det den gang var en jente, men jeg vil alltid elske henne som person og ville aldri ønske henne noe vondt. Selv om det var turbulent og vi såret hverandre noen ganger. Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss? Utenom typisk barnehagekyss var jeg 12. Rosendahl skrev (16 minutter siden): @Strange Dollå forholde seg til alle kravene i samfunnet Ble du konfirmert? Ja det ble jeg, kristelig @Daryl Dixon syns du norge er så aksepterende som man sier med tanke på homofili? @Rosendahl Hvor vil du være om 5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 29. august 2021 #19778 Del Skrevet 29. august 2021 @Strange Doll antagelig i Trondheim Hvor var du for 10 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 #19779 Del Skrevet 29. august 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): @Daryl Dixon syns du norge er så aksepterende som man sier med tanke på homofili? Både ja og nei. Men alt i alt er nok Norge ganske aksepterende. Nå har ikke jeg vært ute av skapet så lenge, men tror det kommer mye an på seg selv og. Er man trygg på seg selv så er det nok lettere å se bort fra de dårlige holdningene. Vi har jo mange godt likte, og store personligheter som er homofile og som et godt akseptert. Vi er hvetfall godt på veg. Har du noen gang følt deg diskriminert på noen måter, i så fall i hvilke situasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. august 2021 #19780 Del Skrevet 29. august 2021 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Både ja og nei. Men alt i alt er nok Norge ganske aksepterende. Nå har ikke jeg vært ute av skapet så lenge, men tror det kommer mye an på seg selv og. Er man trygg på seg selv så er det nok lettere å se bort fra de dårlige holdningene. Vi har jo mange godt likte, og store personligheter som er homofile og som et godt akseptert. Vi er hvetfall godt på veg. Har du noen gang følt deg diskriminert på noen måter, i så fall i hvilke situasjoner? Veldig godt og reflektert svar :) Ja. Jeg har følt meg diskriminert pga min alder på jobb. «du er så ung så du forstår ikke dette uansett» og lignende kommentarer. Samme fordi jeg er jente. @Daryl Dixon er du konfliktsky ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå