Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

NonJuan skrev (11 minutter siden):

@Jessica! Hæææ? Har du sett noe du ikke skulle ha sett? :hakeslepp:

Hvem har sladra??  :ohmy: 

Min beste avgjørelse må være at vi tok vare på svigerforeldre før de ble borte. Angrer jeg ikke et eneste sekund på

@Nursie Ville du blitt sammen en kar som var kortere enn deg?

@Strange Doll Tror du GPS gjør det verre for oss eller lettere? Sånn i lengden

Tror det kan være en fisk vi har til felles 🤔🐟

Jeg er ikke akkurat den høyeste personen selv, så vil helst ikke ha en kar som er lavere. Meeen, man vet jo aldri - plutselig klaffer det på alle punkter med en som er mer uheldig med høyden sin enn meg :vetikke:

@NonJuan Hvilken serie går du aldri lei? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nursie skrev (Akkurat nå):

Tror det kan være en fisk vi har til felles 🤔🐟

Jeg er ikke akkurat den høyeste personen selv, så vil helst ikke ha en kar som er lavere. Meeen, man vet jo aldri - plutselig klaffer det på alle punkter med en som er mer uheldig med høyden sin enn meg :vetikke:

@NonJuan Hvilken serie går du aldri lei? 

Åja den fisken...! Du har ei god venninne der ;)  Snakker MYE pent om deg. 

Vet du hva... jeg er så glad i serier jeg.  Kan nevne et par tre for deg som er absolutt verdt å se. 

Yellowstone (Kevin Costner)  -  After Life (Ricky Gervais) - Outlander (Caitriona Balfe) 

@Nursie Noen du kan anbefale? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nursie skrev (1 time siden):

Smart 😂🚤

Føler meg helt klart finest når jeg får dollet meg opp og sminke, klær og sko er on spot :danse:

@Strange Doll Hvilke superkrefter skulle du ønske du hadde? 

Jeg vil kunne bli usynlig :) 

NonJuan skrev (1 time siden):

Hvem har sladra??  :ohmy: 

Min beste avgjørelse må være at vi tok vare på svigerforeldre før de ble borte. Angrer jeg ikke et eneste sekund på

@Nursie Ville du blitt sammen en kar som var kortere enn deg?

@Strange Doll Tror du GPS gjør det verre for oss eller lettere? Sånn i lengden

Vanskeligere. men for de som forstår de er nok gps en positiv ting. jeg ønsker meg en med gordon ramsay som snakkeperson 

NonJuan skrev (42 minutter siden):

Helt nybarbert er jeg ikke i dag, frøken!  

Ja hadde han Petter vært her så.. han var en kul kar. Likte han godt her inne jeg. Og takk for det, Du er en del av denne gjengen ;)

Er mange det. Men tror nok at @Jessica! var et friskt pust og har jo vært venn med henne i 7 år nå.  Men stadig vekk får man nye venner og man får mange aha opplevelser ;)   Så det blir vanskelig å sette fingeren nøyaktig hvilket minne.

Jan Werner Danielsen

Når alle er snille og greie ;)  haha 😆  Jeg vil si på kvelden og når jeg lytter til musikk eller snakker med gode venner ;)

@Jessica! Hvis noen sa, kan jeg få ta en titt i kjøkkenskapet ditt..  Hva ville man da finne?

@Nursie Har du noe du bruker ofte som kanskje andre vil se på som HELT ut? 

@Strange Doll Liker du krokodiller? 

@Sola de

Ekte eller godteri? jeg liker godterikrokodiller 

@NonJuan Hva gjør du en typisk lørdag? 

@Sola de er du mest glad i smågodt eller chips? 

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (11 minutter siden):

Ja hadde han Petter vært her så.. han var en kul kar. Likte han godt her inne jeg. Og takk for det, Du er en del av denne gjengen ;)

Er mange det. Men tror nok at @Jessica! var et friskt pust og har jo vært venn med henne i 7 år nå.  Men stadig vekk får man nye venner og man får mange aha opplevelser ;)   Så det blir vanskelig å sette fingeren nøyaktig hvilket minne.

Jan Werner Danielsen

Når alle er snille og greie ;)  haha 😆  Jeg vil si på kvelden og når jeg lytter til musikk eller snakker med gode venner ;)

@Jessica! Hvis noen sa, kan jeg få ta en titt i kjøkkenskapet ditt..  Hva ville man da finne?

@Sola de Hvem er den kuleste personen i Bergen?

Kan være jeg er observert noen ganger på butikken med ankelsokker i Birkenstocksa:phaedra:

NonJuan skrev (4 minutter siden):

Åja den fisken...! Du har ei god venninne der ;)  Snakker MYE pent om deg. 

Vet du hva... jeg er så glad i serier jeg.  Kan nevne et par tre for deg som er absolutt verdt å se. 

Yellowstone (Kevin Costner)  -  After Life (Ricky Gervais) - Outlander (Caitriona Balfe) 

@Nursie Noen du kan anbefale? 

Jaaa, hun er veldig god - er så takknemlig for å ha møtt henne:hjerte: Hun snakker mye pent om deg også! 

Ooh, de har jeg på lista mi som jeg enda ikke har fått sett på:ohmy:

Regner med du kanskje ikke er typen som ser på Grey's Anatomy og den sjangeren der? Jeg likte godt Vikings, Game of Thrones og Breaking Bad:vetikke:

@NonJuanMust-haves i kofferten når du er ute å reiser? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg er observert noen ganger på butikken med ankelsokker i Birkenstocksa:phaedra: 

Ooh, de har jeg på lista mi som jeg enda ikke har fått sett på:ohmy:

Regner med du kanskje ikke er typen som ser på Grey's Anatomy og den sjangeren der? Jeg likte godt Vikings, Game of Thrones og Breaking Bad:vetikke:

@NonJuanMust-haves i kofferten når du er ute å reiser? 

Nesten pinlig, men har sett alle de jeg. Og jo jeg har sett (Ser seg over skuldrene) alle sesongene av Grey ;)   (Privat Praksis også 🤣)

Must have.....  Jeansene mine. Og t-trøyer.  Og selvfølgelig toalettsaker. 

Strange Doll skrev (6 minutter siden):

Koser meg med et glass vin og hører på musikk eller ser på en koselig serie :)

@Nursie De sier at enten har du hell i kjærlighet eller så har du hell i spill, hvor er hellet ditt?

@Strange Doll Du ser en nabo begynner å kle av seg i vinduet.... hva gjør du?  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Nesten pinlig, men har sett alle de jeg. Og jo jeg har sett (Ser seg over skuldrene) alle sesongene av Grey ;)   (Privat Praksis også 🤣)

@Nursie De sier at enten har du hell i kjærlighet eller så har du hell i spill, hvor er hellet ditt?

@Strange Doll Du ser en nabo begynner å kle av seg i vinduet.... hva gjør du?  😂

Samme som naboen gjør på meg 😂 glor åpenbart på personen 😂 

@NonJuan har du samlet opp alle flausene mine? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (6 minutter siden):

Hoho, men det er bra - det er gode serier! 😎

Jeg tror jeg ble glemt av når det hellet skulle deles ut, for her er det ikke hell på noen av de stedene 🤣

@NonJuan Om du fikk en gratisbilett til månen, hadde du tatt imot? 

@Strange Doll Liker du menn med skjegg eller uten? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nursie skrev (2 minutter siden):

Hoho, men det er bra - det er gode serier! 😎

Jeg tror jeg ble glemt av når det hellet skulle deles ut, for her er det ikke hell på noen av de stedene 🤣

Kan man si en mellomting? Jeg liker «todagersskjegg» men ikke julenissen liksom😅 

@Nursie hva ser du etter hos en venn? 

@NonJuan gi meg en funfact om deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Strange Doll said:

Tusen takk det samme ❤️

Jeg syns det er vanskelig å definere når jeg er lykkelig. Jeg har mann og barn, jobb osv men jeg sliter med mye psykisk bagasje som påvirker meg i hverdagen. Jeg kjenner på en lykkefølelse her og der, men når kan man si man er helt lykkelig? om du skjønner😅 ble litt klønete det der🥲 

@Jessica! hvilket sosiale medie liker du best? 

Så tøff du er som deler, og jeg er glad for å høre du har de tingene du nevner her. Og ja, jeg skjønner godt hva du mener - for hva vil det egentlig si å være lykkelig, hvordan kjennes det ut...🤷‍♀️ 

Du, jeg bruker faktisk ikke sosiale medier.. mine venner bruker sms for å skrive med meg 🤭

3 hours ago, Sola de said:

Alt etter som tror jeg. Tar ting litt på sparket, alt etter hva man føler for tror jeg :klo:

@Jessica! Hva drømte du om i natt?

At jeg hadde to veldig små barn, og at jeg catchet dem i å utforske med narkotika 😲 Og når jeg skulle drøfte det med faren til disse barna så forsto ikke han alvoret i situasjonen i det hele tatt.. 🤦‍♀️

2 hours ago, Nursie said:

Med min flaks er det nok noe annet som blir sprengt lenge før nettet 💥

NEI!! Da er jeg heller singel :opplyser:

@Jessica! Om det kun var du og 1 mannlig nordmann igjen i verden, hadde menneskeheten dødd ut da? 

Hahaha, makan da :ler:

Hahahahaaha.. SELVFØLGELIG!!! Da får planeten klare seg uten oss mennesker, og det tror jeg igrunn den er veldig fornøyd med, så egentlig tar jeg en for laget der :fnise:

1 hour ago, NonJuan said:

All I will say is: 

1 hour ago, NonJuan said:

Åh, takk for de koselige ordene. Føler meg heldig som "traff på" deg også! FOR en oppgradering i livet det har vært!!! 🤗

Det spørs hvor mange dager det er siden jeg var på butikken, men første de ville lagt merke til var meeengder av melk 🥛

@Sola de  Hva synes du om AB-funksjonen på KG?

@Strange Doll   Hvordan visste du at mannen din var den rette? 

@Nursie   Hvem av oss tror du først havner i et forhold? 😅

@NonJuan   Hvordan ønsker du at livet ditt ser ut om 10 år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (3 timer siden):

Samme som naboen gjør på meg 😂 glor åpenbart på personen 😂 

@NonJuan har du samlet opp alle flausene mine? 😅

Selvfølgelig 😂 Keep em comin'

Nursie skrev (3 timer siden):

Å kjære vene! Var så sikker på det skjeggspørsmålet var til meg  😂🤣  Og de ville vært... (Jeg er så lei de menna der)

Gratisbillett? Nope... Hva skal jeg der å gjøre 🤣😂 Jeg er veldig jordnær altså 😆 

Jessica! skrev (2 timer siden):

Det spørs hvor mange dager det er siden jeg var på butikken, men første de ville lagt merke til var meeengder av melk 🥛

Du jeg sa kjøkkenskap. ikke kjøleskapet!   Makan! Vi vil høre om kjøkkenskapene dine!

om 10 år?  Vel jeg håper at min beste venn slutter å mase om Ali Kaffe! 😂🤣 NJ Er det den beste kaffen? Kommer jeg alltid til å like den kaffen?     Seriøst.. gå for Evergood du!  

@Strange Doll Har du noen gang en rolig dag? 😂

@Nursie Tror du og jeg kunne snakket i evigheter om serier. Hva med Orange is the new black? Eller Ozark?

@Jessica! Plager du putene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (7 timer siden):

Ingen planer, bare være hjemme :)

Har du noen planer da @Sola de?

Nei. Blir bare husarbeid og slikt.

Nursie skrev (7 timer siden):

Haha, godt å høre at det er flere som har eksperimentert med farger 😂

Før var det å tenne lys og slenge seg på sofoaen med en god film eller serie, men nå blir det heller å tenne lys, fyre i peisen og med musikk på ørene🎧

Med min flaks er det nok noe annet som blir sprengt lenge før nettet 💥

NEI!! Da er jeg heller singel :opplyser:

Jeg er nok kanskje litt av alt? I følge min beste venninne har jeg flere personligheter😂 

Det må være at barna mine vokser opp og blir så lykkelige de kan her i livet, at de lever det livet de selv ønsker og ikke lar seg påvirke av noen andre 🙌

@Strange DollHva hadde du tatt med deg til en øde øy, om du måtte velge 1 ting? 

@Jessica! Om det kun var du og 1 mannlig nordmann igjen i verden, hadde menneskeheten dødd ut da? 

@Sola de Hvor tilbringer du en varm sommerdag? 

@NonJuan Hvilken kjent levende eller død person ville du spist middag med? 

I skyggen :ler:

NonJuan skrev (6 timer siden):

Jan Werner Danielsen

@Sola de Synes du trøndere eller bergensere har best humor?

:vetikke: Synes kanskje ikke de er så morsomme noen av dem :ninja:

Strange Doll skrev (6 timer siden):

Jeg vil kunne bli usynlig :) 

Vanskeligere. men for de som forstår de er nok gps en positiv ting. jeg ønsker meg en med gordon ramsay som snakkeperson 

Ekte eller godteri? jeg liker godterikrokodiller 

@Sola de er du mest glad i smågodt eller chips? 

Smågodt. Vingummi :spise:

Jessica! skrev (4 timer siden):

Så tøff du er som deler, og jeg er glad for å høre du har de tingene du nevner her. Og ja, jeg skjønner godt hva du mener - for hva vil det egentlig si å være lykkelig, hvordan kjennes det ut...🤷‍♀️ 

Du, jeg bruker faktisk ikke sosiale medier.. mine venner bruker sms for å skrive med meg 🤭

At jeg hadde to veldig små barn, og at jeg catchet dem i å utforske med narkotika 😲 Og når jeg skulle drøfte det med faren til disse barna så forsto ikke han alvoret i situasjonen i det hele tatt.. 🤦‍♀️

Hahahahaaha.. SELVFØLGELIG!!! Da får planeten klare seg uten oss mennesker, og det tror jeg igrunn den er veldig fornøyd med, så egentlig tar jeg en for laget der :fnise:

All I will say is: 

Åh, takk for de koselige ordene. Føler meg heldig som "traff på" deg også! FOR en oppgradering i livet det har vært!!! 🤗

Synes vel egentlig om man har noe å si, så kan man si det under brukernavn, i stedet for å være feig og skrive som AB.

@Athena79 Er du A eller B menneske?

@Strange Doll Hvor passer du best inn. I byen, på landet, til fjells, Ved sjøen, i skogen?

@NonJuan Hytte med eller uten innlagt vann og strøm?

@Jessica! Kunne du tenkt deg å overnatte i telt?

@Nursie Hvor reiser du helst på ferie?

@Zenobia 4 ting som beskriver deg godt?

@Rumle Hvordan foretrekker du kaffen din?

@Daryl Dixon Er du altetende eller kresen i matveien?

@SVK Hva er din største drøm?

@CAPS LOCK Hvilken bok er den beste du har lest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (7 timer siden):

Kan man si en mellomting? Jeg liker «todagersskjegg» men ikke julenissen liksom😅 

@Nursie hva ser du etter hos en venn? 

@NonJuan gi meg en funfact om deg selv? 

Det er lov, og jeg er enig - det er det som er finest 👌🏼

Jeg ser etter om det er en person jeg kan stole 100% på, som er morsom og ærlig. En som blir med på alle de sprø tingene. Og helst at vi har like holdninger og verdier her i livet, ellers så blir det helt kræsj 😅

Jessica! skrev (6 timer siden):

All I will say is: 

HAHA, med vår flaks?? 🤣🤣 Vi står vel helst på samme sted begge 2 i lang, lang tid fremover. Men jeg håper du finner deg en genuint god fyr først, som behandler deg med respekt og gir deg den kjærligheten du fortjener - er det noen jeg unner det, så er det deg 🥰

NonJuan skrev (3 timer siden):

Å kjære vene! Var så sikker på det skjeggspørsmålet var til meg  😂🤣  Og de ville vært... (Jeg er så lei de menna der)

Gratisbillett? Nope... Hva skal jeg der å gjøre 🤣😂 Jeg er veldig jordnær altså 😆 

Du jeg sa kjøkkenskap. ikke kjøleskapet!   Makan! Vi vil høre om kjøkkenskapene dine!

om 10 år?  Vel jeg håper at min beste venn slutter å mase om Ali Kaffe! 😂🤣 NJ Er det den beste kaffen? Kommer jeg alltid til å like den kaffen?     Seriøst.. gå for Evergood du!  

@Nursie Tror du og jeg kunne snakket i evigheter om serier. Hva med Orange is the new black? Eller Ozark?

Hahahahaha, ingen skjeggespørsmål til deg 😂

Det beste er vel å ha begge beina planta på jorda:mrgreen:

Det kan se sånn ut, ja! OiTNB - I love it! Digger den serien, den var veldig god. Den fikk vel frem hele følelsesspekteret hos meg ihvertfall:duskedame:Ozark har jeg enda ikke sett, så den kan jeg ikke uttale meg om. 

Sola de skrev (1 time siden):

Synes vel egentlig om man har noe å si, så kan man si det under brukernavn, i stedet for å være feig og skrive som AB.

@Strange Doll Hvor passer du best inn. I byen, på landet, til fjells, Ved sjøen, i skogen?

Reiser helst til steder hvor jeg kan oppleve litt, se litt av historie og kultur. :opplyser: 

@Jessica! Hva er det sprøeste du har gjort noengang? 

@Sola de Hvis du bare kunne hatt en hobby, hva hadde det vært? 

@Strange Doll Hvis du kunne reise i tid, ville du dratt til fortiden eller fremtiden? 

@NonJuan SERIER:nori: Har du noen favorittsjanger, eller er du altetende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (7 timer siden):

All I will say is: 

Godt spørsmål. Vi møttes veldig unge og jeg kjente på meg han var en mann jeg ville bli bedre kjent med. Jeg er veldig takknemlig for at vi ikke har vokst fra hverandre som mange gjør, men heller vokst sammen og utviklet oss som et par.

NonJuan skrev (4 timer siden):

Hahah det er vel landskjent 2-3 ganger i året når vi har barnefri 😂 og da er jeg så stresset at jeg ikke klarer å slappe av fordi jeg ikke er vant med det 😂

Sola de skrev (1 time siden):

Føler jeg passer best inn rett utenfor byen slik jeg bor nå :) lett tilgang til både byliv, fjell, skog og sjø :)

@NonJuan jeg deler alle mine flauser med deg, del en av dine med oss? 

@Jessica! @NonJuan @Sola de @Rosendahl fortell en funfact om deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov, og jeg er enig - det er det som er finest 👌🏼

Jeg ser etter om det er en person jeg kan stole 100% på, som er morsom og ærlig. En som blir med på alle de sprø tingene. Og helst at vi har like holdninger og verdier her i livet, ellers så blir det helt kræsj 😅

HAHA, med vår flaks?? 🤣🤣 Vi står vel helst på samme sted begge 2 i lang, lang tid fremover. Men jeg håper du finner deg en genuint god fyr først, som behandler deg med respekt og gir deg den kjærligheten du fortjener - er det noen jeg unner det, så er det deg 🥰

Hahahahaha, ingen skjeggespørsmål til deg 😂

Det beste er vel å ha begge beina planta på jorda:mrgreen:

Det kan se sånn ut, ja! OiTNB - I love it! Digger den serien, den var veldig god. Den fikk vel frem hele følelsesspekteret hos meg ihvertfall:duskedame:Ozark har jeg enda ikke sett, så den kan jeg ikke uttale meg om. 

Reiser helst til steder hvor jeg kan oppleve litt, se litt av historie og kultur. :opplyser: 

@Jessica! Hva er det sprøeste du har gjort noengang? 

@Sola de Hvis du bare kunne hatt en hobby, hva hadde det vært? 

@Strange Doll Hvis du kunne reise i tid, ville du dratt til fortiden eller fremtiden? 

@NonJuan SERIER:nori: Har du noen favorittsjanger, eller er du altetende? 

Jeg hadde reist frem i tid tror jeg, jeg ønsker å se om jeg når målene mine 😅😂 utålmodig type 😂 

@Nursie samme spørsmål til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strange Doll skrev (1 time siden):

Jeg hadde reist frem i tid tror jeg, jeg ønsker å se om jeg når målene mine 😅😂 utålmodig type 😂 

@Nursie samme spørsmål til deg :)

Jeg tror jeg må si som deg der, hadde reist til fremtiden! Jeg er også en utålmodig sjel, så vil se om jeg noengang når målene jeg har satt meg 😂

@Strange DollHvilken berømt karakter vil du være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Sola de skrev (4 timer siden):

Er vel en blanding, har ikke noe problem å stå tidlig opp, men liker også å sove lenge når jeg har fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (Akkurat nå):

@NonJuansliter med søvnløshet. Hva gjør du når du ikke får sove?

@Strange Dolljeg kan snakke ekte østlandsdialekt så folk tror jeg er fra oslo. Hvilken dialekt synes du er finest?

Jeg er veldig glad i type fredrikstaddialekt og stavangerdialekt :) 

@Rosendahl hvilken dialekt liker du best? 

@NonJuan Du må velge en ting, hoppe i fallskjerm eller dykke med haier. hva velger du? 

@Nursie beste landet du har vært i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...