Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Nursie skrev (2 minutter siden):

Fra en intern greie jeg hadde med noen kollegaer for noen år tilbake 👩🏼‍⚕️

@Strange DollHva med ditt?🙂

Det er fra min ungdom 😂 Min platinablonde ungdomstid der jeg følte meg som en dukke, bare finner ikke på noe annet å bytte til 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (14 minutter siden):

Det er fra min ungdom 😂 Min platinablonde ungdomstid der jeg følte meg som en dukke, bare finner ikke på noe annet å bytte til 😅

Du trenger ikke bytte det da, syns det var et fengende navn jeg 💁🏼‍♀️

@Strange DollDu skriver du hadde platinablondt i din ungdomstid, men har du hatt andre farger? 🌈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nursie skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke bytte det da, syns det var et fengende navn jeg 💁🏼‍♀️

@Strange DollDu skriver du hadde platinablondt i din ungdomstid, men har du hatt andre farger? 🌈

Ja, har vært innom både rødt, blått og oransje 😅 Alt like lite kledelig 😂 

@Nursie hva gjør du når du skal slappe av? 

@Jessica! når kommer helgefølelsen hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nursie said:

Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg til den turen, jeg 🤯

Det føles godt å være tilbake, vet du 🤗 Selv om jeg måtte styre med å opprette en bruker igjen 😉

@Jessica! Hvis du kunne gitt 1 godt råd nå til 20-årige deg, hva hadde det vært?

Hahaha, no worries... bare ikke åpne Tinder, du kommer til å sprenge hele nettet der nede, kjenner jeg deg rett 😅🤭

Jeg er glad du gjorde 🙏

Du, det er veldig vanskelig å svare på.. for den tiden var vel faktisk da jeg hadde det best i livet mitt. Oi, tenk om jeg tok bedre valg, og var en bedre rådgiver for meg selv som 20-åring enn idag 😳

1 minutt siden, Strange Doll said:

Det varierer veldig, ikke alltid den kommer i det hele tatt 🤯 

@Nursie    Kunne du flyttet til et strengt muslimsk land for kjærligheten? 

@Strange Doll  Iran er litt sånn enten eller, hadde det vært aktuelt for deg å reise dit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (Akkurat nå):

Hahaha, no worries... bare ikke åpne Tinder, du kommer til å sprenge hele nettet der nede, kjenner jeg deg rett 😅🤭

Jeg er glad du gjorde 🙏

Du, det er veldig vanskelig å svare på.. for den tiden var vel faktisk da jeg hadde det best i livet mitt. Oi, tenk om jeg tok bedre valg, og var en bedre rådgiver for meg selv som 20-åring enn idag 😳

@Strange Doll  Iran er litt sånn enten eller, hadde det vært aktuelt for deg å reise dit? 

Nei. Jeg syns det er for ustabilt til at jeg hadde følt meg trygg der nede. Veldig synd, for det er nok et spennende land. 

@Jessica! reiser du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strange Doll said:

Nei. Jeg syns det er for ustabilt til at jeg hadde følt meg trygg der nede. Veldig synd, for det er nok et spennende land. 

@Jessica! reiser du mye?

Det var veldig synd, for jeg begynte å se for meg trippel-blondinetur - tenk så mange historier vi hadde hatt å dele med NJ når vi kom hjem 🤣

Nei, ikke på langt nær nå mye som jeg skulle ønske. Spesielt med dyr så blir man veldig låst 

@Strange Doll Hvilken sang satte du selv på sist? (Altså ikke noe som kom tilfeldig på radioen, men noe du valgte selv).

@NonJuan Hvordan går det med barbereren i Sevilla idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessica! skrev (22 minutter siden):

Det var veldig synd, for jeg begynte å se for meg trippel-blondinetur - tenk så mange historier vi hadde hatt å dele med NJ når vi kom hjem 🤣

Nei, ikke på langt nær nå mye som jeg skulle ønske. Spesielt med dyr så blir man veldig låst 

@Strange Doll Hvilken sang satte du selv på sist? (Altså ikke noe som kom tilfeldig på radioen, men noe du valgte selv).

Haha om dere passer på meg kan jeg nok bli med 😂 man har vel godt av å gå ut av komfortsonen? 

Jeg satte på Vondt i hjertet med Razika. Kom på den tilfeldig og tenkte det er lenge siden jeg hørte den. 

@Jessica! Trives du med å gå på byen? 

@NonJuan Jeg liker kg nettverket ditt, så mange fine folk 🥰 har du flere vi kan samle i gjengen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Strange Doll said:

Haha om dere passer på meg kan jeg nok bli med 😂 man har vel godt av å gå ut av komfortsonen? 

Jeg satte på Vondt i hjertet med Razika. Kom på den tilfeldig og tenkte det er lenge siden jeg hørte den. 

@Jessica! Trives du med å gå på byen? 

@NonJuan Jeg liker kg nettverket ditt, så mange fine folk 🥰 har du flere vi kan samle i gjengen? 

Vi passer på vi :jepp: Skal bli en uforglemmelig tur med minner inn i evigheten 🤗

Åh, håper det ikke var fordi du har vondt i hjertet ditt da.. musikk kan treffe så innmari noen ganger 

Jeg er overhode ingen partyløve - kjedelig selskap der tror jeg 😅

Åh, så fint spørsmål du lagde til NJ - like måte - han vet å finne de bra folka ❤️

@Strange Doll Kan du dele absolutt alt med dine nærmeste venner, eller er det enkelte ting du holder tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (1 minutt siden):

Vi passer på vi :jepp: Skal bli en uforglemmelig tur med minner inn i evigheten 🤗

Åh, håper det ikke var fordi du har vondt i hjertet ditt da.. musikk kan treffe så innmari noen ganger 

Jeg er overhode ingen partyløve - kjedelig selskap der tror jeg 😅

Åh, så fint spørsmål du lagde til NJ - like måte - han vet å finne de bra folka ❤️

@Strange Doll Kan du dele absolutt alt med dine nærmeste venner, eller er det enkelte ting du holder tilbake?

Det høres virkelig supert ut! ☀️

Neida, bare mimret litt tilbake til gode minner :) 

Jeg har en venninne jeg kan dele absolutt alt med. Så har jeg en kompis jeg deler nesten alt med. Jeg er heldig som har mange fine folk rundt meg, som aldri slutter å inkludere meg selv om jeg ofte sier nei til å være med på ting av forskjellige grunner. 

@Jessica! Tror du man kan finne ekte vennskap på nett? 

@Sola de Om du skal planlegge noe for vennegjengen, hva finner du på? 

@Nursie Hvem er du i jentegjengen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Strange Doll said:

Jeg har en venninne jeg kan dele absolutt alt med. Så har jeg en kompis jeg deler nesten alt med. Jeg er heldig som har mange fine folk rundt meg, som aldri slutter å inkludere meg selv om jeg ofte sier nei til å være med på ting av forskjellige grunner. 

Bare å glede seg da 😃

Godt å høre :) 

Så flott at du har sånne venner, det betyr SÅ mye! Men du høres jo ut som en bra jente selv da, så du fortjener å omgi deg med gode folk!

Uten tvil! Flere av de aller fineste menneskene i mitt liv kommer fra nett ❤️ 

@Strange Doll Når var sist du kjente deg lykkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (Akkurat nå):

Bare å glede seg da 😃

Godt å høre :) 

Så flott at du har sånne venner, det betyr SÅ mye! Men du høres jo ut som en bra jente selv da, så du fortjener å omgi deg med gode folk!

Uten tvil! Flere av de aller fineste menneskene i mitt liv kommer fra nett ❤️ 

@Strange Doll Når var sist du kjente deg lykkelig?

Tusen takk det samme ❤️

Jeg syns det er vanskelig å definere når jeg er lykkelig. Jeg har mann og barn, jobb osv men jeg sliter med mye psykisk bagasje som påvirker meg i hverdagen. Jeg kjenner på en lykkefølelse her og der, men når kan man si man er helt lykkelig? om du skjønner😅 ble litt klønete det der🥲 

@Jessica! hvilket sosiale medie liker du best? 

@NonJuan Hva er ditt beste Kg minne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 time siden):

Alt etter som tror jeg. Tar ting litt på sparket, alt etter hva man føler for tror jeg :klo:

@Strange Doll Hvordan er perfekte helgen for deg?

@Nursie Hva er ditt største ønske?

@Jessica! Hva drømte du om i natt?

@Athena79 Hva er planene dine for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Sola de skrev (11 timer siden):

Jeg har tenkt å lage pannemix selv. Forhåpentligvis vil det smake samme som det i denne posen. Synd den ikke selges mer :sukk: 13887.jpgKanskje det vil falle i smak? Er godt med fiskekaker eller grillpølser til :spise:

Ellers er jo ovnsstekt laksefilet med agurksalat potet og rømme nydelig mat :Nikke:

Jeg hadde hestedilla fra jeg var 7-11, så hva tror du :ler:

Nyoppdagede talenter :Nikke: Når jeg forsøker meg på ting jeg ikke har gjort særlig av før, for så oppdage at jeg egentlig er veldig god på det.

@Jessica! Hva er det beste du noen gang har spist?

@Strange Doll Hva står på menyen deres i dag?

@NonJuan Er det noen dyr, som du er redd?

@Daryl Dixon Hvis en blomst/plante skulle representert deg. Hvilken ville du valgt?

@Rumle Hva ønsker du deg til jul?

@Hoppetaujenta Du kan fortsatt ikke motta tagginger?

@Athena79 Foretrekker du helst å dra på ferie alene eller sammen med noen?

@so_what Er du fremdeles på reise?

Liker begge deler like godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Sola de skrev (36 minutter siden):

Alt etter som tror jeg. Tar ting litt på sparket, alt etter hva man føler for tror jeg :klo:

Ingen planer, bare være hjemme :)

Har du noen planer da @Sola de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (45 minutter siden):

Den perfekte helgen tilbringes i en storby med avslapping, shopping og god mat :) 

Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 timer siden):

@Nursie hva gjør du når du skal slappe av? 

Haha, godt å høre at det er flere som har eksperimentert med farger 😂

Før var det å tenne lys og slenge seg på sofoaen med en god film eller serie, men nå blir det heller å tenne lys, fyre i peisen og med musikk på ørene🎧

Jessica! skrev (4 timer siden):

Jeg er glad du gjorde 🙏

Med min flaks er det nok noe annet som blir sprengt lenge før nettet 💥

NEI!! Da er jeg heller singel :opplyser:

Strange Doll skrev (3 timer siden):

Jeg er nok kanskje litt av alt? I følge min beste venninne har jeg flere personligheter😂 

Sola de skrev (1 time siden):

Det må være at barna mine vokser opp og blir så lykkelige de kan her i livet, at de lever det livet de selv ønsker og ikke lar seg påvirke av noen andre 🙌

@Strange DollHva hadde du tatt med deg til en øde øy, om du måtte velge 1 ting? 

@Jessica! Om det kun var du og 1 mannlig nordmann igjen i verden, hadde menneskeheten dødd ut da? 

@Sola de Hvor tilbringer du en varm sommerdag? 

@NonJuan Hvilken kjent levende eller død person ville du spist middag med? 

Endret av Nursie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nursie skrev (Akkurat nå):

Haha, godt å høre at det er flere som har eksperimentert med farger 😂

Før var det å tenne lys og slenge seg på sofoaen med en god film eller serie, men nå blir det heller å tenne lys, fyre i peisen og med musikk på ørene🎧

NEI!! Da er jeg heller singel :opplyser:

Jeg er nok kanskje litt av alt? I følge min beste venninne har jeg flere personligheter😂 

Det må være at barna mine vokser opp og blir så lykkelige de kan her i livet, at de lever det livet de selv ønsker og ikke lar seg påvirke av noen andre 🙌

@Strange DollHva hadde du tatt med deg til en øde øy, om du måtte velge 1 ting? 

@Jessica! Om det kun var du og 1 mannlig nordmann igjen i verden, hadde menneskeheten dødd ut da? 

@Sola de Hvor tilbringer du en varm sommerdag? 

En båt sånn at jeg kunne kommet meg bort 😂 

@Nursie Når føler du deg finest? 

@NonJuan Når er du på ditt beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 minutter siden):

En båt sånn at jeg kunne kommet meg bort 😂 

@Nursie Når føler du deg finest? 

Smart 😂🚤

Føler meg helt klart finest når jeg får dollet meg opp og sminke, klær og sko er on spot :danse:

@Strange Doll Hvilke superkrefter skulle du ønske du hadde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (7 timer siden):

@NonJuan Har du noen gang sendt et bilde til noen der du ubevisst viste litt for mye? 

@Jessica! Hæææ? Har du sett noe du ikke skulle ha sett? :hakeslepp:

Nursie skrev (4 timer siden):

@NonJuanSamme spørsmål tilbake til deg da?

Hvem har sladra??  :ohmy: 

Min beste avgjørelse må være at vi tok vare på svigerforeldre før de ble borte. Angrer jeg ikke et eneste sekund på

@Nursie Ville du blitt sammen en kar som var kortere enn deg?

@Strange Doll Tror du GPS gjør det verre for oss eller lettere? Sånn i lengden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (4 timer siden):

Helt nybarbert er jeg ikke i dag, frøken!  

Strange Doll skrev (4 timer siden):

Ja hadde han Petter vært her så.. han var en kul kar. Likte han godt her inne jeg. Og takk for det, Du er en del av denne gjengen ;)

Strange Doll skrev (3 timer siden):

@NonJuan Hva er ditt beste Kg minne?

Er mange det. Men tror nok at @Jessica! var et friskt pust og har jo vært venn med henne i 7 år nå.  Men stadig vekk får man nye venner og man får mange aha opplevelser ;)   Så det blir vanskelig å sette fingeren nøyaktig hvilket minne.

Nursie skrev (1 time siden):

Jan Werner Danielsen

Strange Doll skrev (1 time siden):

Når alle er snille og greie ;)  haha 😆  Jeg vil si på kvelden og når jeg lytter til musikk eller snakker med gode venner ;)

@Jessica! Hvis noen sa, kan jeg få ta en titt i kjøkkenskapet ditt..  Hva ville man da finne?

@Nursie Har du noe du bruker ofte som kanskje andre vil se på som HELT ut? 

@Strange Doll Liker du krokodiller? 

@Sola de Synes du trøndere eller bergensere har best humor?

Endret av NonJuan
Formuleringsfeil!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...