mia83 Skrevet 17. august 2021 #19361 Del Skrevet 17. august 2021 Athena79 skrev (3 minutter siden): Ja, men er alt for dårlig i matte til å komme inn på det studiet, må jo ha 5 eller 6. Ja man må vel ha toppkarakterer for å komme inn der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19362 Del Skrevet 17. august 2021 Jessica! skrev (2 timer siden): @Sola de ❤️ Skal vi stramme opp NJ neste gang du kommer hitover? @NonJuan Har va***je blitt helt rebell?! Stramme opp? 🤣🤣 Har hvem hva hvor? Frøken typo... Bolla* skrev (2 timer siden): @Strange DollBle du skuffa når du fant ut at @NonJuanikke er singel? Hvorfor i all verden skulle hun bli skuffa over det da? 🤣😂 Vi begge har jo partnere. Men kan da få lov til å leke med ord og ha det koselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19363 Del Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (3 timer siden): Alle elsker Yngve @NonJuan Engelsk favorittsang? Åhh det er mange det. Det kan jeg ikke svare deg på faktisk. Altfor mye bra. Sola de skrev (2 timer siden): @NonJuan Hvor drar du på ferie neste gang? Utlandet blir det nok Hellas. I Norge blir det nok Hytta @Strange Doll Har vi fått fans? 🤣 @Sola de Hva er uskikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19364 Del Skrevet 17. august 2021 Athena79 skrev (1 time siden): @NonJuan hva er ditt skjulte talent? Tror jeg fremdeles står på plystring jeg 😂😂 @Athena79 Favorittblomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19365 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (4 minutter siden): Tror jeg fremdeles står på plystring jeg 😂😂 @Athena79 Favorittblomst? Orkide 🙂 Hva var favoritt programmet ditt på Barne.tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19366 Del Skrevet 17. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Orkide 🙂 Hva var favoritt programmet ditt på Barne.tv? Oi.. hmm jeg tror Fraglene.... og Midt i smørøyet 😂 tror jeg det het @Athena79 Du står og fisker... får fisk på kroken, hva skjer så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19367 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (3 minutter siden): Oi.. hmm jeg tror Fraglene.... og Midt i smørøyet 😂 tror jeg det het @Athena79 Du står og fisker... får fisk på kroken, hva skjer så? Tar den av kroken, slår hodet til fisken, kutter den opp fjerner innmat, tar den med hjem og steker den. @NonJuan har du vært med på jakt noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. august 2021 #19368 Del Skrevet 17. august 2021 2 hours ago, Sola de said: Der er du! Ja, han har vært litt uskikkelig @Jessica! Hva gleder deg mest? Hahaha, LITT er forbokstaven 😅 Nå om dagen er det få ting som står i hodet mitt - så det er vel når det er gode nyheter derifra ❤️ @Sola de Tror du NJ er glad i oppmerksomhet? 😄 21 minutter siden, NonJuan said: Stramme opp? 🤣🤣 Har hvem hva hvor? Frøken typo... Hvorfor i all verden skulle hun bli skuffa over det da? 🤣😂 Hahaha, vil du virkelig at jeg skal fjerne de stjernene og avsløre kjælenavnet ditt?! 😂 Ikke bli for innbilske nå, tviler på at det er fans 😂 Men er virkelig ikke rart folk lurer - er ikke du one of a kind da?! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19369 Del Skrevet 17. august 2021 Jessica! skrev (4 minutter siden): Hahaha, vil du virkelig at jeg skal fjerne de stjernene og avsløre kjælenavnet ditt?! 😂 Ikke bli for innbilske nå, tviler på at det er fans 😂 Men er virkelig ikke rart folk lurer - er ikke du one of a kind da?! 😄 Har virkelig ingen clue hva du snakker om nå jeg, Jessica! Kjælenavn? Klart det er fans og det er jo ikke første gang på dette forumet.... not new to me at all! 🤣🤣 Athena79 skrev (11 minutter siden): Tar den av kroken, slår hodet til fisken, kutter den opp fjerner innmat, tar den med hjem og steker den. @NonJuan har du vært med på jakt noen gang? Imponerende Athena!! Som jeg skulle sagt det selv... Det har jeg. Likte det ikke i det hele tatt. Slaktet reinsdyr... Men jeg elsker å gå i fjellet... og jeg liker å skyte. @Athena79 Er det selvlært dette med fiskingen? Eller er det lært i barndommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19370 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (19 minutter siden): Har virkelig ingen clue hva du snakker om nå jeg, Jessica! Kjælenavn? Klart det er fans og det er jo ikke første gang på dette forumet.... not new to me at all! 🤣🤣 Imponerende Athena!! Som jeg skulle sagt det selv... Det har jeg. Likte det ikke i det hele tatt. Slaktet reinsdyr... Men jeg elsker å gå i fjellet... og jeg liker å skyte. @Athena79 Er det selvlært dette med fiskingen? Eller er det lært i barndommen? Lært av min bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19371 Del Skrevet 17. august 2021 Jessica! skrev (1 time siden): Hahaha, vil du virkelig at jeg skal fjerne de stjernene og avsløre kjælenavnet ditt?! 😂 Herregud Jeg er litt sløv!! Skjønte det nå... Frekkefant! 😂😂 Skal gi deg Vanilje jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. august 2021 #19372 Del Skrevet 17. august 2021 1 hour ago, NonJuan said: Har virkelig ingen clue hva du snakker om nå jeg, Jessica! Kjælenavn? Klart det er fans og det er jo ikke første gang på dette forumet.... not new to me at all! 🤣🤣 Sikkert fordi du har for mange 😜 Jajaja, klart det.. . noen fans her og der har du i hvert fall, ingen tvil om det 13 minutter siden, NonJuan said: Herregud Jeg er litt sløv!! Skjønte det nå... Frekkefant! 😂😂 Skal gi deg Vanilje jeg! Aferim!!! @NonJuan Hvis du skulle vært kjent for noe - hva ville du ønsket det var? @Strange Doll Hvilke 3 ord ville du brukt for å beskrive din nye venn @NonJuan? @Sola de Kunne du tenke deg å bo i utlandet igjen? @Bolla* Har du noen gang elsket noen så høyt at du nesten mistet deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 18. august 2021 #19373 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) NonJuan skrev (7 timer siden): Ja.... En gang i Spania! Det var helt fryktelig. Men skal snart gjøre det igjen.... @Rosendahl Hvilken artist lytter du til mest? Jeg gjorde dette før. Når jeg er på hytta blir det en del te. Og kakao @Rosendahl Får du viljen din stort sett? @Athena79 Er du ei som prioriterer Kjole eller bukse evt tights? @Sola de Hvilken bruker savner du aller mest her inne? @Zenobia Var det slik at du spilte et instrument? @Strange Doll Har du varme hender? @NonJuanLenge siden jeg hørte på musikk men Kent og minor majority var favoritter Hva er dine yndlingsartister? Viljen min får jeg... Noen ganger. Andre ikke 😂får DU viljen din? Og bonusspørsmål: blir du sur når du ikke får viljen din? Endret 18. august 2021 av Rosendahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19374 Del Skrevet 18. august 2021 Athena79 skrev (8 timer siden): @NonJuan hva er ditt skjulte talent? @Sola de hvor var du på ferie sist? @Strange Doll favoritt matrett? @Zenobia favoritt artist? @Dr. Ops Beste tv-serie du har sett? @mia83 Ditt drømmeyrke? Taco 🙂 NonJuan skrev (7 timer siden): Åhh det er mange det. Det kan jeg ikke svare deg på faktisk. Altfor mye bra. Utlandet blir det nok Hellas. I Norge blir det nok Hytta @Strange Doll Har vi fått fans? 🤣 @Sola de Hva er uskikkelig? Haha nei du har, jeg blir visst sett på som en kjærestetyv eller noe sånt 😂 Jessica! skrev (4 timer siden): Sikkert fordi du har for mange 😜 Jajaja, klart det.. . noen fans her og der har du i hvert fall, ingen tvil om det Aferim!!! @NonJuan Hvis du skulle vært kjent for noe - hva ville du ønsket det var? @Strange Doll Hvilke 3 ord ville du brukt for å beskrive din nye venn @NonJuan? @Sola de Kunne du tenke deg å bo i utlandet igjen? @Bolla* Har du noen gang elsket noen så høyt at du nesten mistet deg selv? SPØKEFULL, snill og omtenksom @Jessica! Nå er jeg spent på hvilke tre ord du ville brukt om han? 😂 @NonJuan Hvilken serie er den beste gjennom tidene? @Sola de Har du grønne fingre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august 2021 #19375 Del Skrevet 18. august 2021 NonJuan skrev (8 timer siden): Åhh det er mange det. Det kan jeg ikke svare deg på faktisk. Altfor mye bra. Utlandet blir det nok Hellas. I Norge blir det nok Hytta @Strange Doll Har vi fått fans? 🤣 @Sola de Hva er uskikkelig? Det vet vel tigergutten selv Jessica! skrev (8 timer siden): Hahaha, LITT er forbokstaven 😅 Nå om dagen er det få ting som står i hodet mitt - så det er vel når det er gode nyheter derifra ❤️ @Sola de Tror du NJ er glad i oppmerksomhet? 😄 Hahaha, vil du virkelig at jeg skal fjerne de stjernene og avsløre kjælenavnet ditt?! 😂 Ikke bli for innbilske nå, tviler på at det er fans 😂 Men er virkelig ikke rart folk lurer - er ikke du one of a kind da?! 😄 Soleklart Jessica! skrev (6 timer siden): Sikkert fordi du har for mange 😜 Jajaja, klart det.. . noen fans her og der har du i hvert fall, ingen tvil om det Aferim!!! @NonJuan Hvis du skulle vært kjent for noe - hva ville du ønsket det var? @Strange Doll Hvilke 3 ord ville du brukt for å beskrive din nye venn @NonJuan? @Sola de Kunne du tenke deg å bo i utlandet igjen? @Bolla* Har du noen gang elsket noen så høyt at du nesten mistet deg selv? Tja Hvem vet Spørs hvem, hva, hvor, hvordan og hvorfor egentlig Ser ikke bort i fra det. Strange Doll skrev (1 time siden): Taco 🙂 Haha nei du har, jeg blir visst sett på som en kjærestetyv eller noe sånt 😂 SPØKEFULL, snill og omtenksom @Jessica! Nå er jeg spent på hvilke tre ord du ville brukt om han? 😂 @NonJuan Hvilken serie er den beste gjennom tidene? @Sola de Har du grønne fingre? For de plantene jeg får til, så har jeg grønne fingre. For de plantene jeg ikke får til, så er jeg vel rene plantedreperen. Kaktuser og orkideer liker meg ikke. @Jessica!Hva fikk deg til å le sist? @Strange Doll Hva gjør deg lykkelig? @Athena79 Hva gir deg mest glede i hverdagen? @NonJuan Hva gir deg en god sprudlende følelse i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19376 Del Skrevet 18. august 2021 Sola de skrev (13 timer siden): Den anbefales virkelig Ja, i et par måneder før jeg ble Sola de hadde jeg en annen bruker. Slettet den, og skulle ikke lage ny, men varte bare noen uker Er jo så mange fantastiske folk her. @NonJuan var en av de første jeg ble kjent med @Strange Doll Hva jobber du med? Jeg er kunderådgiver Sola de skrev (22 minutter siden): Det vet vel tigergutten selv Soleklart Tja Hvem vet Spørs hvem, hva, hvor, hvordan og hvorfor egentlig Ser ikke bort i fra det. For de plantene jeg får til, så har jeg grønne fingre. For de plantene jeg ikke får til, så er jeg vel rene plantedreperen. Kaktuser og orkideer liker meg ikke. @Jessica!Hva fikk deg til å le sist? @Strange Doll Hva gjør deg lykkelig? @Athena79 Hva gir deg mest glede i hverdagen? @NonJuan Hva gir deg en god sprudlende følelse i magen? Familien min og det å ha en fin hverdag @Sola de hva er ditt favorittsitat? @NonJuan tar du ting lett til deg? @Jessica! favorittkomiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 18. august 2021 #19377 Del Skrevet 18. august 2021 Strange Doll skrev (15 timer siden): Nei, jeg tror ikke at man kan tenke på ingenting Trykker på telefonen 😂 Nei Ja det har jeg, vil du kjenne? @NonJuan burger king eller mc-en? @Sola de favorittdyr? @Rosendahl Drømmeferie? Hjem til mamma ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 18. august 2021 #19378 Del Skrevet 18. august 2021 4 hours ago, Strange Doll said: Taco 🙂 Haha nei du har, jeg blir visst sett på som en kjærestetyv eller noe sånt 😂 SPØKEFULL, snill og omtenksom @Jessica! Nå er jeg spent på hvilke tre ord du ville brukt om han? 😂 Høres ut som du kjenner ham godt allerede Hmmm.. mine avhenger av hvordan han har oppført seg den dagen ( 😂) men jeg kunne fint ha landet på de du har valgt. Det er egentlig veldig mye bra å si om NJ, så å velge 3 ord var ikke så lett - men for å ta noen andre enn deg kan jeg blant annet si: ærlig, godhjertet og original. 2 hours ago, Sola de said: Det vet vel tigergutten selv Soleklart Tja Hvem vet Spørs hvem, hva, hvor, hvordan og hvorfor egentlig Ser ikke bort i fra det. For de plantene jeg får til, så har jeg grønne fingre. For de plantene jeg ikke får til, så er jeg vel rene plantedreperen. Kaktuser og orkideer liker meg ikke. @Jessica!Hva fikk deg til å le sist? NJ - siste jeg snakket med før jeg la meg, og der kommer det som kjent gjerne noen gullkorn 😄 1 hour ago, Strange Doll said: Jeg er kunderådgiver Familien min og det å ha en fin hverdag @Jessica! favorittkomiker? Oi, jeg tror ikke jeg har noen... jeg lever litt i min egen boble om dagen, og enser egentlig ikke så mye av det som skjer utenfor den.. Men jeg har noen humoristiske venner som fungerer som personlige komikere da - om det teller 😅 @Strange Doll Hvilke egenskaper ved deg selv er du mest fornøyd med? @Sola de Hvis du måtte byttet liv med noen. Hvem hadde du valgt - og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19379 Del Skrevet 18. august 2021 Jessica! skrev (10 minutter siden): Høres ut som du kjenner ham godt allerede Hmmm.. mine avhenger av hvordan han har oppført seg den dagen ( 😂) men jeg kunne fint ha landet på de du har valgt. Det er egentlig veldig mye bra å si om NJ, så å velge 3 ord var ikke så lett - men for å ta noen andre enn deg kan jeg blant annet si: ærlig, godhjertet og original. NJ - siste jeg snakket med før jeg la meg, og der kommer det som kjent gjerne noen gullkorn 😄 Oi, jeg tror ikke jeg har noen... jeg lever litt i min egen boble om dagen, og enser egentlig ikke så mye av det som skjer utenfor den.. Men jeg har noen humoristiske venner som fungerer som personlige komikere da - om det teller 😅 @Strange Doll Hvilke egenskaper ved deg selv er du mest fornøyd med? @Sola de Hvis du måtte byttet liv med noen. Hvem hadde du valgt - og hvorfor? Jeg er fornøyd med at jeg er empatisk og omtenksom @Jessica! hva må du ha hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august 2021 #19380 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) Jessica! skrev (30 minutter siden): Høres ut som du kjenner ham godt allerede Hmmm.. mine avhenger av hvordan han har oppført seg den dagen ( 😂) men jeg kunne fint ha landet på de du har valgt. Det er egentlig veldig mye bra å si om NJ, så å velge 3 ord var ikke så lett - men for å ta noen andre enn deg kan jeg blant annet si: ærlig, godhjertet og original. NJ - siste jeg snakket med før jeg la meg, og der kommer det som kjent gjerne noen gullkorn 😄 Oi, jeg tror ikke jeg har noen... jeg lever litt i min egen boble om dagen, og enser egentlig ikke så mye av det som skjer utenfor den.. Men jeg har noen humoristiske venner som fungerer som personlige komikere da - om det teller 😅 @Strange Doll Hvilke egenskaper ved deg selv er du mest fornøyd med? @Sola de Hvis du måtte byttet liv med noen. Hvem hadde du valgt - og hvorfor? Guri. Jeg vet sannelig ikke. Vi lever jo alle forskjellige liv, og ville kanskje ikke vært lett å gå i noen som helst sine sko en hel dag for å ikke snakke om et helt liv Må gruble litt på den der Synes det var veldig fine beskrivende ord om NJ dere begge kom med Strange Doll skrev (3 timer siden): Jeg er kunderådgiver Familien min og det å ha en fin hverdag @Sola de hva er ditt favorittsitat? @NonJuan tar du ting lett til deg? @Jessica! favorittkomiker? Bak enhver sky er himmelen alltid blå og så dette her liker jeg. @Strange Doll Synes du sitater og quotes ofte gir en god beskrivelse av ens følelser og slikt? @NonJuan Hvilket quote vil beskrive humøret ditt nå? @Jessica! Tror du det er noe mer mellom himmel og jord enn hva vi vet? @Daryl Dixon Hva er det fineste med å ha en katt? @Rumle Hvilken bok leser du nå for tiden? Endret 18. august 2021 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå