Gjest Rosendahl Skrevet 17. august 2021 #19281 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (19 timer siden): @Athena79 Hva er den verste TV-serien / filmen du noen gang har sett? @tussi680 Hvordan har din sommer vært? @Rosendahl Hvis du var et spøkelse, hvem ville du hjemsøke? @Strange Doll Hvilke tanker flyr igjennom hjernen da du kjører bil? Jeg ville hjemsøkt George Lucas for at han ødela Star wars med filmene 1 2 og 3. Fy! Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19282 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (7 timer siden): VAr den til meg Er veldig glad i Napoleons kake jeg 🤣 @Athena79 Hvilken kroppsdel ville du byttet med Jan Thomas? Nei, deg spurte jeg om hvem du ønsket som statsminister? Absolutt ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. august 2021 #19283 Del Skrevet 17. august 2021 @Rosendahl må bli samboeren min da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19284 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (7 timer siden): "What you see is not always what you get..... What you hear, usually appear" Book of NonJuan 😆 @Strange Doll Hadde du passet som befal? Har ingenting å forsvaret å gjøre. Jeg er ikke disiplinert nok til sånt og tåler ikke at folk brøler til meg 😂 Rosendahl skrev (1 time siden): Jeg ville hjemsøkt George Lucas for at han ødela Star wars med filmene 1 2 og 3. Fy! Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Min samboer og en båt 😂 @NonJuan hva gir deg glede i hverdagen? @Rosendahl beste lifehack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19285 Del Skrevet 17. august 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): Jeg ville hjemsøkt George Lucas for at han ødela Star wars med filmene 1 2 og 3. Fy! Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Ville tatt med meg Rune Malte Mertram-Nielsen, rett og slett fordi han vet hvordan man overlever i villmarken og en kniv. @Rosendahl Beste du vet å gjøre når du har fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 17. august 2021 #19286 Del Skrevet 17. august 2021 @Athena79lese bøker og se serier. Gå i botanisk hage. 😊 Hva liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 17. august 2021 #19287 Del Skrevet 17. august 2021 @Strange Doll vet ikke men har funnet ut at en god saks er gull verd 😂 Hva er DITT beste life hack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19288 Del Skrevet 17. august 2021 Rosendahl skrev (59 minutter siden): @Athena79lese bøker og se serier. Gå i botanisk hage. 😊 Hva liker du? Samme som deg + å gå tur. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19289 Del Skrevet 17. august 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): @Strange Doll vet ikke men har funnet ut at en god saks er gull verd 😂 Hva er DITT beste life hack? Sånn poseklemme på bunnen av tacolefsen til ungene 😂 @Rosendahl hva må du ha hver dag? @NonJuan skjer det noe spennende ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19290 Del Skrevet 17. august 2021 Athena79 skrev (4 timer siden): Nei, deg spurte jeg om hvem du ønsket som statsminister? Absolutt ingen. Åjaaa 🤣 Isåfall Jonas Gahr Støre Rosendahl skrev (5 timer siden): Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Min partner og et helikopter 😆 Strange Doll skrev (3 timer siden): @NonJuan hva gir deg glede i hverdagen? Godhet mellom mennesker. Gladnyheter @Strange Doll Hvorfor tror du at vi drømmer? @Athena79 Hvile farger på klær finner vi i ditt klesskap? @RosendahlHar du langt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19291 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Åjaaa 🤣 Isåfall Jonas Gahr Støre Min partner og et helikopter 😆 Godhet mellom mennesker. Gladnyheter @Strange Doll Hvorfor tror du at vi drømmer? @Athena79 Hvile farger på klær finner vi i ditt klesskap? @RosendahlHar du langt hår? Fordi underbevisstheten snakker til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19292 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (9 minutter siden): Åjaaa 🤣 Isåfall Jonas Gahr Støre Min partner og et helikopter 😆 Godhet mellom mennesker. Gladnyheter @Strange Doll Hvorfor tror du at vi drømmer? @Athena79 Hvile farger på klær finner vi i ditt klesskap? @RosendahlHar du langt hår? Svarte, hvite, grønne, blå, gule, grå, lilla....egentlig de fleste farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19293 Del Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (10 minutter siden): Fordi underbevisstheten snakker til oss Godt svar Tror vi også rydder litt opp i hodet... Strange Doll skrev (11 minutter siden): @NonJuan skjer det noe spennende ? Tja... jeg bør være litt effektiv å rydde litt i dag. Har noen planer i kjelleren. @Strange Doll Hva MÅ du gjøre hver kveld før du går i seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19294 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Godt svar Tror vi også rydder litt opp i hodet... Tja... jeg bør være litt effektiv å rydde litt i dag. Har noen planer i kjelleren. @Strange Doll Hva MÅ du gjøre hver kveld før du går i seng? Mate tjukken og pusse tenner du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19295 Del Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): Mate tjukken og pusse tenner du da? Stort sett Dusje, pusse tennene. Og se litt på tv/pc @Strange Doll Er det fremdeles kaninen vi prater om? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19296 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Stort sett Dusje, pusse tennene. Og se litt på tv/pc @Strange Doll Er det fremdeles kaninen vi prater om? 😂 Ja hvem ellers? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19297 Del Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Ja hvem ellers? 😂 Nei altså... Kunne jo hende det var samboeren som måtte mates! 🤣😂 (og jeg bruker tjukken som "nicknavn" på en kamerat av meg. Alltid kalt han det hahaha @Strange Doll Blir han rolig av det? Eller er det fullt liv på denne kaninen om natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19298 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei altså... Kunne jo hende det var samboeren som måtte mates! 🤣😂 (og jeg bruker tjukken som "nicknavn" på en kamerat av meg. Alltid kalt han det hahaha @Strange Doll Blir han rolig av det? Eller er det fullt liv på denne kaninen om natten? Kaninen min er en tro kopi av meg 😂 @NonJuan hva blir det til middag i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19299 Del Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Kaninen min er en tro kopi av meg 😂 @NonJuan hva blir det til middag i dag? @Strange Doll Sier du at du er tjukk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19300 Del Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): @Strange Doll Sier du at du er tjukk? Gje deg! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå