Gjest Rosendahl Skrevet 17. august 2021 #19281 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (19 timer siden): @Athena79 Hva er den verste TV-serien / filmen du noen gang har sett? @tussi680 Hvordan har din sommer vært? @Rosendahl Hvis du var et spøkelse, hvem ville du hjemsøke? @Strange Doll Hvilke tanker flyr igjennom hjernen da du kjører bil? Jeg ville hjemsøkt George Lucas for at han ødela Star wars med filmene 1 2 og 3. Fy! Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19282 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (7 timer siden): VAr den til meg Er veldig glad i Napoleons kake jeg 🤣 @Athena79 Hvilken kroppsdel ville du byttet med Jan Thomas? Nei, deg spurte jeg om hvem du ønsket som statsminister? Absolutt ingen.
Daryl Dixon Skrevet 17. august 2021 #19283 Skrevet 17. august 2021 @Rosendahl må bli samboeren min da.
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19284 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (7 timer siden): "What you see is not always what you get..... What you hear, usually appear" Book of NonJuan 😆 @Strange Doll Hadde du passet som befal? Har ingenting å forsvaret å gjøre. Jeg er ikke disiplinert nok til sånt og tåler ikke at folk brøler til meg 😂 Rosendahl skrev (1 time siden): Jeg ville hjemsøkt George Lucas for at han ødela Star wars med filmene 1 2 og 3. Fy! Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Min samboer og en båt 😂 @NonJuan hva gir deg glede i hverdagen? @Rosendahl beste lifehack?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19285 Skrevet 17. august 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): Jeg ville hjemsøkt George Lucas for at han ødela Star wars med filmene 1 2 og 3. Fy! Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Ville tatt med meg Rune Malte Mertram-Nielsen, rett og slett fordi han vet hvordan man overlever i villmarken og en kniv. @Rosendahl Beste du vet å gjøre når du har fri?
Gjest Rosendahl Skrevet 17. august 2021 #19286 Skrevet 17. august 2021 @Athena79lese bøker og se serier. Gå i botanisk hage. 😊 Hva liker du?
Gjest Rosendahl Skrevet 17. august 2021 #19287 Skrevet 17. august 2021 @Strange Doll vet ikke men har funnet ut at en god saks er gull verd 😂 Hva er DITT beste life hack?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19288 Skrevet 17. august 2021 Rosendahl skrev (59 minutter siden): @Athena79lese bøker og se serier. Gå i botanisk hage. 😊 Hva liker du? Samme som deg + å gå tur. 🙂
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19289 Skrevet 17. august 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): @Strange Doll vet ikke men har funnet ut at en god saks er gull verd 😂 Hva er DITT beste life hack? Sånn poseklemme på bunnen av tacolefsen til ungene 😂 @Rosendahl hva må du ha hver dag? @NonJuan skjer det noe spennende ?
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19290 Skrevet 17. august 2021 Athena79 skrev (4 timer siden): Nei, deg spurte jeg om hvem du ønsket som statsminister? Absolutt ingen. Åjaaa 🤣 Isåfall Jonas Gahr Støre Rosendahl skrev (5 timer siden): Spørsmål til @NonJuan @Athena79 @Strange Doll @Daryl Dixonnevn en person og en ting du ville hatt med på en øde øy? Min partner og et helikopter 😆 Strange Doll skrev (3 timer siden): @NonJuan hva gir deg glede i hverdagen? Godhet mellom mennesker. Gladnyheter @Strange Doll Hvorfor tror du at vi drømmer? @Athena79 Hvile farger på klær finner vi i ditt klesskap? @RosendahlHar du langt hår?
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19291 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Åjaaa 🤣 Isåfall Jonas Gahr Støre Min partner og et helikopter 😆 Godhet mellom mennesker. Gladnyheter @Strange Doll Hvorfor tror du at vi drømmer? @Athena79 Hvile farger på klær finner vi i ditt klesskap? @RosendahlHar du langt hår? Fordi underbevisstheten snakker til oss
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. august 2021 #19292 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (9 minutter siden): Åjaaa 🤣 Isåfall Jonas Gahr Støre Min partner og et helikopter 😆 Godhet mellom mennesker. Gladnyheter @Strange Doll Hvorfor tror du at vi drømmer? @Athena79 Hvile farger på klær finner vi i ditt klesskap? @RosendahlHar du langt hår? Svarte, hvite, grønne, blå, gule, grå, lilla....egentlig de fleste farger.
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19293 Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (10 minutter siden): Fordi underbevisstheten snakker til oss Godt svar Tror vi også rydder litt opp i hodet... Strange Doll skrev (11 minutter siden): @NonJuan skjer det noe spennende ? Tja... jeg bør være litt effektiv å rydde litt i dag. Har noen planer i kjelleren. @Strange Doll Hva MÅ du gjøre hver kveld før du går i seng?
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19294 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Godt svar Tror vi også rydder litt opp i hodet... Tja... jeg bør være litt effektiv å rydde litt i dag. Har noen planer i kjelleren. @Strange Doll Hva MÅ du gjøre hver kveld før du går i seng? Mate tjukken og pusse tenner du da?
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19295 Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): Mate tjukken og pusse tenner du da? Stort sett Dusje, pusse tennene. Og se litt på tv/pc @Strange Doll Er det fremdeles kaninen vi prater om? 😂
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19296 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Stort sett Dusje, pusse tennene. Og se litt på tv/pc @Strange Doll Er det fremdeles kaninen vi prater om? 😂 Ja hvem ellers? 😂 1
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19297 Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Ja hvem ellers? 😂 Nei altså... Kunne jo hende det var samboeren som måtte mates! 🤣😂 (og jeg bruker tjukken som "nicknavn" på en kamerat av meg. Alltid kalt han det hahaha @Strange Doll Blir han rolig av det? Eller er det fullt liv på denne kaninen om natten?
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19298 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei altså... Kunne jo hende det var samboeren som måtte mates! 🤣😂 (og jeg bruker tjukken som "nicknavn" på en kamerat av meg. Alltid kalt han det hahaha @Strange Doll Blir han rolig av det? Eller er det fullt liv på denne kaninen om natten? Kaninen min er en tro kopi av meg 😂 @NonJuan hva blir det til middag i dag? 1
NonJuan Skrevet 17. august 2021 #19299 Skrevet 17. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Kaninen min er en tro kopi av meg 😂 @NonJuan hva blir det til middag i dag? @Strange Doll Sier du at du er tjukk?
Strange Doll Skrevet 17. august 2021 #19300 Skrevet 17. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): @Strange Doll Sier du at du er tjukk? Gje deg! 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå