NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19161 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): 4-5 sorter. 474837447 pepperkaker 😂 @Elder Millennial hva er din beste side? forsøkte akkurat ringe nummeret....! Makan til frekkhet. personen bare la på!!
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19162 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): forsøkte akkurat ringe nummeret....! Makan til frekkhet. personen bare la på!! Sorry, det var mitt 1
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19163 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): @NonJuan blir du lett solbrent ? Vil gjerne si nei, men etter å ha sovnet i en solseng 2 år siden og det skrek i huden og jeg var nødt til å skynde meg inn på Rema1000 for gripe tak i den største tuben med Aloe Vera... Så må jeg nok si ja. Godt det var i arbeidstiden.. Slik at neste kunde fikk noe å studere! 🤣😂 @Strange Doll Du er vel knallbrun du som bor i Bergen?
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19164 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Sorry, det var mitt Åhhh.... var det Bergensk? Ikke rart jeg ikke forsto noe!
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19165 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Vil gjerne si nei, men etter å ha sovnet i en solseng 2 år siden og det skrek i huden og jeg var nødt til å skynde meg inn på Rema1000 for gripe tak i den største tuben med Aloe Vera... Så må jeg nok si ja. Godt det var i arbeidstiden.. Slik at neste kunde fikk noe å studere! 🤣😂 @Strange Doll Du er vel knallbrun du som bor i Bergen? 😂😂😂😂😂😂 Denne byen passer meg perfekt, er kritthvit uansett hva som er på himmelen 😂 @NonJuan er du flink å argumentere for deg?
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19167 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Åhhh.... var det Bergensk? Ikke rart jeg ikke forsto noe! hey! Aner du hvor mange kunder som sier det samme? 😂 jeg er østlending 50% av tiden på jobb 1
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19168 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂😂😂 Denne byen passer meg perfekt, er kritthvit uansett hva som er på himmelen 😂 @NonJuan er du flink å argumentere for deg? Kommer helt an på hva jeg har gjort feil! @Strange Doll Hva er ditt favoritt uttrykk?
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19169 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på hva jeg har gjort feil! @Strange Doll Hva er ditt favoritt uttrykk? jeg vet ikke 😮 herre nå står det stille ditt da?
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19170 Skrevet 9. august 2021 (endret) Strange Doll skrev (2 minutter siden): hey! Aner du hvor mange kunder som sier det samme? 😂 jeg er østlending 50% av tiden på jobb Ja for vi er jaggu lett å forstå! Hmm Spør en bruker... hmm @Strange Doll Hvordan var KEN kledd da du var yngre? Endret 9. august 2021 av NonJuan
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19171 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ja får vi er jaggu lett å forstå! Hmm Spør en bruker... hmm @Strange Doll Hvordan var KEN kledd da du var yngre? han var naken 😂😂😂😂
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19172 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): jeg vet ikke 😮 herre nå står det stille ditt da? Vet ikke om jeg har det.... eller kanskje jeg har litt for mange? 🤔😆
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19173 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Vet ikke om jeg har det.... eller kanskje jeg har litt for mange? 🤔😆 Ikke umulig😅
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19174 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): han var naken 😂😂😂😂 Hahahahahaha! Hvorfor er jeg ikke overrasket? @Strange Doll Har du kastet noe du angrer på?
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19175 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahahahahaha! Hvorfor er jeg ikke overrasket? @Strange Doll Har du kastet noe du angrer på? Jeg lurer heller på hvorfor du tenkte det svaret kom fra meg?😂 Ja masse. Jeg samler på alt jeg ser på som minner 🙄 @NonJuan blondiner eller brunetter ?
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19176 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Jeg lurer heller på hvorfor du tenkte det svaret kom fra meg?😂 Ja masse. Jeg samler på alt jeg ser på som minner 🙄 @NonJuan blondiner eller brunetter ? 😆 Blondiner! Definitivt! Men mange vakre brunetter også @Strange Doll Hvilken barnesang synger du, om du må?
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19177 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): 😆 Blondiner! Definitivt! Men mange vakre brunetter også @Strange Doll Hvilken barnesang synger du, om du må? Skal du redde deg inn nå? 😂 So, ro lille mann og kjære gud jeg har det godt. også synger jeg æsj bæsj promp og fis når vi bytter bleie😅 @NonJuan favorittleke som liten? 1
NonJuan Skrevet 9. august 2021 #19178 Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Skal du redde deg inn nå? 😂 So, ro lille mann og kjære gud jeg har det godt. også synger jeg æsj bæsj promp og fis når vi bytter bleie😅 @NonJuan favorittleke som liten? Ha ha ha! Ler høyt. Verste jeg ser det for meg også... Hmm Jeg var veldig glad i figurer av en eller annen grunn. Også Wrestling da! Ja klart.... HULK HOGAN @Strange Doll Har du sånn bleiebøtte? @Kwest Har du noen gang sett i en Stjernekikkert?
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19179 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ha ha ha! Ler høyt. Verste jeg ser det for meg også... Hmm Jeg var veldig glad i figurer av en eller annen grunn. Også Wrestling da! Ja klart.... HULK HOGAN @Strange Doll Har du sånn bleiebøtte? @Kwest Har du noen gang sett i en Stjernekikkert? Jeg har stor underholdningsverdi som mor 😂 Ja😅 hvordan i alle dager kom du på det? 😅 @NonJuan beste bok? @Elder Millennial tips til serie?
Gjest Kwest Skrevet 9. august 2021 #19180 Skrevet 9. august 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Ha ha ha! Ler høyt. Verste jeg ser det for meg også... Hmm Jeg var veldig glad i figurer av en eller annen grunn. Også Wrestling da! Ja klart.... HULK HOGAN @Strange Doll Har du sånn bleiebøtte? @Kwest Har du noen gang sett i en Stjernekikkert? Eier ikke stjernekikkert selv, men har jo kikket i et. Det var litt fancy så trengte litt hjelp til å bruke det😅 @NonJuan Har du en en hobby?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå