Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19021 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): 🥰 Så koselig, for en god venninne du er! Jeg likte alltid det arvede tøyet mye bedre enn det nykjøpte🙈 Jeg har enda tøy fra når jeg og søsknene mine var små på 70/80 tallet🙈 Sparer på det til eventuelle barnebarn😂😂🙈🙈 Jeg skal ikke noe spesielt, hvis været holder seg skal jeg gå en liten topptur og på besøk til far min. @Strange Doll Hva har dere til julemiddag? Jeg var i samme situasjon når jeg fikk min første, og var så takknemlig for det jeg fikk av folk. Er så godt å være i en situasjon der jeg kan hjelpe, og at det blir satt pris på :) Det er jo så koselig! Mamma tok vare på masse etter meg, men jeg har jo ikke jenter så håper hun får et oldebarn som blir jente 😂 Deilig med en ganske rolig søndag da :) Pinnekjøtt er et must her! @Elder Millennial Hva er din viktigste juletradisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19022 Del Skrevet 8. august 2021 Strange Doll skrev (4 timer siden): Ja, enkle å få solgt på finn heldigvis da😂 Det var en fin superkraft å velge Min kveld var veldig preget av å være småbarnsmor, men det går bra @NonJuan er du klar for en ny uke i morgen? @Elder Millennial hvilken dag liker du best i uken? @Kwest koste du deg i går kveld? Det gjorde jeg😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19023 Del Skrevet 8. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Jeg var i samme situasjon når jeg fikk min første, og var så takknemlig for det jeg fikk av folk. Er så godt å være i en situasjon der jeg kan hjelpe, og at det blir satt pris på Det er jo så koselig! Mamma tok vare på masse etter meg, men jeg har jo ikke jenter så håper hun får et oldebarn som blir jente 😂 Deilig med en ganske rolig søndag da Pinnekjøtt er et must her! @Elder Millennial Hva er din viktigste juletradisjon? For meg så er den viktigste juletradisjonen å pynte juletreet på kvelden lille julaften mens jeg hører på putti plutti pott på LP 😂🙈 Resten av huset har så dårlig tid at de vil helst pynte treet flere uker før jul🙈🙈 så jeg gir som regel etter, men putti plutti pott må være på 😂😂 @Strange Doll Har dere pakkekalendere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19024 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): For meg så er den viktigste juletradisjonen å pynte juletreet på kvelden lille julaften mens jeg hører på putti plutti pott på LP 😂🙈 Resten av huset har så dårlig tid at de vil helst pynte treet flere uker før jul🙈🙈 så jeg gir som regel etter, men putti plutti pott må være på 😂😂 @Strange Doll Har dere pakkekalendere? Jeg er en sånn som pynter treet helst 1 desember 😂😂😂 Ja! jeg ELSKER å lage pakkekalender! det er så koselig 🥰 har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19025 Del Skrevet 8. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Jeg er en sånn som pynter treet helst 1 desember 😂😂😂 Ja! jeg ELSKER å lage pakkekalender! det er så koselig 🥰 har dere? Vi har ikke pakkekalender, jeg har brodert slike julesokker, pleier å ha småting i de litt sporadisk gjennom hele jula. Har du plastikk eller "ferskt"😂 juletre😂? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19026 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Vi har ikke pakkekalender, jeg har brodert slike julesokker, pleier å ha småting i de litt sporadisk gjennom hele jula. Har du plastikk eller "ferskt"😂 juletre😂? Ååå så koselig 🥰 jeg er ikke flink til å lage ting, men har kjøpt noen fine sokker Vi har plast, jeg er allergisk mot ekte 😭 der er en stor sorg! men det går helt opp i taket og er kjempefint - kostet en liten formue 😅 @Elder Millennial Hva er din favoritt julesang? @Kwest når pynter du treet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19027 Del Skrevet 8. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ååå så koselig 🥰 jeg er ikke flink til å lage ting, men har kjøpt noen fine sokker Vi har plast, jeg er allergisk mot ekte 😭 der er en stor sorg! men det går helt opp i taket og er kjempefint - kostet en liten formue 😅 @Elder Millennial Hva er din favoritt julesang? @Kwest når pynter du treet? Jeg er også allergisk 🙈 Pynter med langermet hettegenser for å ikke få elveblest😂🙈 Driving home for christmas er min favoritt julesang ❤️ @Strange Doll Hvilken farve har du på veggene i stua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19028 Del Skrevet 8. august 2021 Pynter det som regel på lillejulaften. @Strange Doll Foretrekker du plastikk eller ekte? @Elder Millennial Hvor mange har du vært sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19029 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Jeg er også allergisk 🙈 Pynter med langermet hettegenser for å ikke få elveblest😂🙈 Driving home for christmas er min favoritt julesang ❤️ @Strange Doll Hvilken farve har du på veggene i stua? Jeg har beige vegger med en blå kontrastvegg bak tv Kwest skrev (1 minutt siden): Pynter det som regel på lillejulaften. @Strange Doll Foretrekker du plastikk eller ekte? @Elder Millennial Hvor mange har du vært sammen med? Foretrekker ekte men tåler det ikke. Så har kjøpt et kjempefint i plast. @Elder Millennial liker du interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19030 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Jeg er også allergisk 🙈 Pynter med langermet hettegenser for å ikke få elveblest😂🙈 Driving home for christmas er min favoritt julesang ❤️ @Strange Doll Hvilken farve har du på veggene i stua? Jeg nyser hele julen om vi har ekte, orker det ikke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19031 Del Skrevet 8. august 2021 Kwest skrev (4 minutter siden): Pynter det som regel på lillejulaften. @Strange Doll Foretrekker du plastikk eller ekte? @Elder Millennial Hvor mange har du vært sammen med? Har hatt 5 kjærester opp igjennom tidene, hvis vi regner med kreti og pleti 😂 @Kwest Hvordan er formen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19032 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Har hatt 5 kjærester opp igjennom tidene, hvis vi regner med kreti og pleti 😂 @Kwest Hvordan er formen? 😂 Litt sliten, men ellers fin form. @Elder Millennial Hadde du mye til felles med kjærestene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19033 Del Skrevet 8. august 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Jeg har beige vegger med en blå kontrastvegg bak tv Foretrekker ekte men tåler det ikke. Så har kjøpt et kjempefint i plast. @Elder Millennial liker du interiør? Jeg er kjempe dårlig på interiør 🙈 Har gammelt verktøy som pynt i stua og slikt 😂🙈 Men har min egen stil i det minste😂 @Strange Doll Hvilken stil vil du si at du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19034 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Jeg er kjempe dårlig på interiør 🙈 Har gammelt verktøy som pynt i stua og slikt 😂🙈 Men har min egen stil i det minste😂 @Strange Doll Hvilken stil vil du si at du har? Egen stil er jo det viktigste hmm. jeg prøver meg på en minimalistisk stil, men det er iblandet minner og ikke minst leker 😅 @Elder Millennial hva er din favoritt interiørting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19035 Del Skrevet 8. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Litt sliten, men ellers fin form. @Elder Millennial Hadde du mye til felles med kjærestene dine? Nei, det vil jeg ikke si😅 Det er jo en grunn til at de er xer. @Kwest Hvilken stil har du da? Strange Doll skrev (3 minutter siden): Egen stil er jo det viktigste hmm. jeg prøver meg på en minimalistisk stil, men det er iblandet minner og ikke minst leker 😅 @Elder Millennial hva er din favoritt interiørting? Jeg har en sort rokk som har tilhørt familien i nesten 200 år, det får bli den. @Strange Doll "mister" du noen gang de mest bråkete og irriterende lekene i søpla😅🙈? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19036 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Nei, det vil jeg ikke si😅 Det er jo en grunn til at de er xer. @Kwest Hvilken stil har du da? Jeg har en sort rokk som har tilhørt familien i nesten 200 år, det får bli den. @Strange Doll "mister" du noen gang de mest bråkete og irriterende lekene i søpla😅🙈? Åå det er koselig! jeg elsker slike ting Ja, er det ikke merkelig hvordan de forsvinner?? og ikke minst har vi en alv som spiser batterier her i huset 😮😮😮 @Elder Millennial mest irriterende barne tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19037 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Nei, det vil jeg ikke si😅 Det er jo en grunn til at de er xer. @Kwest Hvilken stil har du da? Jeg har en sort rokk som har tilhørt familien i nesten 200 år, det får bli den. @Strange Doll "mister" du noen gang de mest bråkete og irriterende lekene i søpla😅🙈? Veldig enkel stil. Litt for minimalistisk. Har lyst til å fylle opp mer, men har ikke funnet noe som har falt i smak. @Elder Millennial Har du hatt mange ONS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19038 Del Skrevet 8. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Åå det er koselig! jeg elsker slike ting Ja, er det ikke merkelig hvordan de forsvinner?? og ikke minst har vi en alv som spiser batterier her i huset 😮😮😮 @Elder Millennial mest irriterende barne tv? Den er lett, drømmehagen er det mest søvdyssende mølet jeg har sett 😂😂🙈🙈 @Strange Doll Hvilken barne tv serie går deg på nærvene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #19039 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Den er lett, drømmehagen er det mest søvdyssende mølet jeg har sett 😂😂🙈🙈 @Strange Doll Hvilken barne tv serie går deg på nærvene? Jeg har heldigvis sluppet unna drømmehagen.. men.. peppa gris….. 🤯 @Elder Millennial Er du en organisert person? feks i kjøkkenskapet og klesskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19040 Del Skrevet 8. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Veldig enkel stil. Litt for minimalistisk. Har lyst til å fylle opp mer, men har ikke funnet noe som har falt i smak. @Elder Millennial Har du hatt mange ONS? Haha, nei, jeg vil ikke si at jeg har hatt mange ONS. @KwestHvorfor lurer du på dette spesifikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå