NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18981 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (12 minutter siden): @NonJuan er du en aktiv bruker av pm her inne? @NonJuanHar du det bra? Hmm Ja jeg har ventet på PM i hele dag 😆🤣 Nei, tror ikke det. Ikke her inne i såfall. Men det gjør meg ingenting. Veldig personlig spørsmål er jo greit å svare på der🙈 Men seriøst... hahaha mye å lese her. Måtte laaaangt tilbake for å finne ut om det var noen spørsmål. Joda jeg har det bra etter forholdene, verre med denne pekefingeren. Ble nesten dobbel så stor den... Gressklipping er skummelt Sååååå ok... @Strange DollHvordan var vinen? Og har du sovet godt i natt? @Elder Millennial Hva er din favorittfigur i disney? Har du en favoritt disney film?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18982 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (7 minutter siden): Hmm Ja jeg har ventet på PM i hele dag 😆🤣 Nei, tror ikke det. Ikke her inne i såfall. Men det gjør meg ingenting. Veldig personlig spørsmål er jo greit å svare på der🙈 Men seriøst... hahaha mye å lese her. Måtte laaaangt tilbake for å finne ut om det var noen spørsmål. Joda jeg har det bra etter forholdene, verre med denne pekefingeren. Ble nesten dobbel så stor den... Gressklipping er skummelt Sååååå ok... @Strange DollHvordan var vinen? Og har du sovet godt i natt? @Elder Millennial Hva er din favorittfigur i disney? Har du en favoritt disney film? Nå begynte jeg nesten å savne ditt blide åsyn og spøkefulle svar her :) Oi! har du sjekket den med en lege?? Vinen var bra takk som spør :) koste du deg i går? Jeg har ikke sovet godt 😂 @NonJuan hva skal du i kveld?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18983 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (10 minutter siden): Hmm Ja jeg har ventet på PM i hele dag 😆🤣 Nei, tror ikke det. Ikke her inne i såfall. Men det gjør meg ingenting. Veldig personlig spørsmål er jo greit å svare på der🙈 Men seriøst... hahaha mye å lese her. Måtte laaaangt tilbake for å finne ut om det var noen spørsmål. Joda jeg har det bra etter forholdene, verre med denne pekefingeren. Ble nesten dobbel så stor den... Gressklipping er skummelt Sååååå ok... @Strange DollHvordan var vinen? Og har du sovet godt i natt? @Elder Millennial Hva er din favorittfigur i disney? Har du en favoritt disney film? får du ikke varsler når noen svarer deg? 😅
NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18984 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Nå begynte jeg nesten å savne ditt blide åsyn og spøkefulle svar her Oi! har du sjekket den med en lege?? Vinen var bra takk som spør koste du deg i går? Jeg har ikke sovet godt 😂 @NonJuan hva skal du i kveld? Nei tok avgjørelsen selv... Den er bevegelig... vel egentlig begge fingrene! Burde jo stå en slik beskjed på Gressklipperen. Aldri bruk drill på skruen hvor bladet står. 🤣 Helt ærlig angående min opptreden som Musikkansvarlig var egentlig litt kjedelig. Bare folk som snakket tysk og ingen som egentlig kommenterte musikken. Og min tyskkunnskap, ja de ordene bør nok ikke benyttes i det offentlige Vin er alltid godt. Jeg var veldig glad i Hvitvin tidligere, nå går det unna med rødvin. Lettere å se i glasset også Men igjen ikke så moro om man søler... Jeg mener NÅR man søler I kveld.... tja. Tror se litt på TV og kose meg med litt chips og god drikke @Strange Doll Du er jo en veldig artig dame selv. Har du og din samboer lik humor? Og tror du humor er arvelig?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18985 Skrevet 7. august 2021 (endret) NonJuan skrev (3 minutter siden): Nei tok avgjørelsen selv... Den er bevegelig... vel egentlig begge fingrene! Burde jo stå en slik beskjed på Gressklipperen. Aldri bruk drill på skruen hvor bladet står. 🤣 Helt ærlig angående min opptreden som Musikkansvarlig var egentlig litt kjedelig. Bare folk som snakket tysk og ingen som egentlig kommenterte musikken. Og min tyskkunnskap, ja de ordene bør nok ikke benyttes i det offentlige Vin er alltid godt. Jeg var veldig glad i Hvitvin tidligere, nå går det unna med rødvin. Lettere å se i glasset også Men igjen ikke så moro om man søler... Jeg mener NÅR man søler I kveld.... tja. Tror se litt på TV og kose meg med litt chips og god drikke @Strange Doll Du er jo en veldig artig dame selv. Har du og din samboer lik humor? Og tror du humor er arvelig? hvorfor kan ikke menn bare gå til legen av og til?? 😅 Syns du skal sende en klage til leverandøren😂 hahaha ser den! bedre lykke neste gang! Takk Tja, både og. Jeg føler jeg har en «yngre» humor enn han, vanskelig å forklare 😂 Ja! mine unger er som tro kopier av meg. Bergensere som hopper rundt uten ro i det hele tatt 😂 @NonJuan har du kjæreste? Endret 7. august 2021 av Strange Doll
NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18986 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (8 minutter siden): får du ikke varsler når noen svarer deg? 😅 Joda... Men dete var ei kvinne her i går som siterte ekstremt mye (Ingen klage altså) Så det sto veldig mye Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Så jeg gjorde egentlig et tappert forsøk på prøve å finne andre som hadde svar innimellom.... på tråden 😆😂🤣
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18987 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Joda... Men dete var ei kvinne her i går som siterte ekstremt mye (Ingen klage altså) Så det sto veldig mye Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Strange Doll har sitert deg... Strange Doll nevnte deg.... Så jeg gjorde egentlig et tappert forsøk på prøve å finne andre som hadde svar innimellom.... på tråden 😆😂🤣 Sorry 😅
NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18988 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Sorry 😅 Hahahahahah Bare ler av det jeg. Takk tror jeg
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18989 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahahahahah Bare ler av det jeg. Takk tror jeg Jeg har en tendens til å ta litt av 😅 ta det som et kompliment 😂
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18990 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (47 minutter siden): hmm spøkelse Du da? Wednesday Addams kanskje 😂 @Strange Doll Har du hatt en fin dag?
NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18991 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): hvorfor kan ikke menn bare gå til legen av og til?? 😅 Syns du skal sende en klage til leverandøren😂 hahaha ser den! bedre lykke neste gang! Takk Tja, både og. Jeg føler jeg har en «yngre» humor enn han, vanskelig å forklare 😂 Ja! mine unger er som tro kopier av meg. Bergensere som hopper rundt uten ro i det hele tatt 😂 @NonJuan har du kjæreste? Oida...! Ja, det har jeg. Utrolig nok. Stakkars kvinne.... 😆🤣😂 @Strange Doll Hva kan få deg sinna?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18992 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Wednesday Addams kanskje 😂 @Strange Doll Har du hatt en fin dag? Ja! Jeg har shoppet i dag, tok meg litt alenetid på et senter NonJuan skrev (Akkurat nå): Oida...! Ja, det har jeg. Utrolig nok. Stakkars kvinne.... 😆🤣😂 @Strange Doll Hva kan få deg sinna? nå må du ikke være så hard mot deg selv 😂 Åh. Kunder! usaklige kunder som kaller meg «lille venn» og «kjære deg». og folk som kjører forbi meg når jeg ikke ligger under fartsgrensen. jeg tar det svært personlig 😂 @NonJuan hva gjør DEG sint?😅 @Elder Millennial og deg? 😅
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18993 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (30 minutter siden): Hmm Ja jeg har ventet på PM i hele dag 😆🤣 Nei, tror ikke det. Ikke her inne i såfall. Men det gjør meg ingenting. Veldig personlig spørsmål er jo greit å svare på der🙈 Men seriøst... hahaha mye å lese her. Måtte laaaangt tilbake for å finne ut om det var noen spørsmål. Joda jeg har det bra etter forholdene, verre med denne pekefingeren. Ble nesten dobbel så stor den... Gressklipping er skummelt Sååååå ok... @Strange DollHvordan var vinen? Og har du sovet godt i natt? @Elder Millennial Hva er din favorittfigur i disney? Har du en favoritt disney film? Jeg har lyst til å si Nightmare before christmas, selv om det er litt i grenseland å kalle det Disney? Jeg tar sjansen. Favorittfiguren min i Disney universet tror jeg må være Vanellope von Schweetz @NonJuan Hva er favoritt isen din?
NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18994 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Åh. Kunder! usaklige kunder som kaller meg «lille venn» og «kjære deg». og folk som kjører forbi meg når jeg ikke ligger under fartsgrensen. jeg tar det svært personlig 😂 @NonJuan hva gjør DEG sint?😅 hahaha! Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber som.. og hvor høy er du, siden de kaller deg, lille venn? 🤣 Svært personlig 😆 Kan jeg nok se for meg. Selv på motorveien? (Trodde jeg var hissig i trafikken jeg ) Meg Sinna? Åhhh Folk som er slemme mot dyr eller noen som sier til meg. "Jeg vet hva du føler. Det er jo ikke slik du er" Da kan jeg bli sinna, men går fort over... ca 14 dager eller noe 🤣😂 @Strange Doll Hva slags Kanin har du? Dvergkanin?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18995 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): hahaha! Nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber som.. og hvor høy er du, siden de kaller deg, lille venn? 🤣 Svært personlig 😆 Kan jeg nok se for meg. Selv på motorveien? (Trodde jeg var hissig i trafikken jeg ) Meg Sinna? Åhhh Folk som er slemme mot dyr eller noen som sier til meg. "Jeg vet hva du føler. Det er jo ikke slik du er" Da kan jeg bli sinna, men går fort over... ca 14 dager eller noe 🤣😂 @Strange Doll Hva slags Kanin har du? Dvergkanin? jeg jobber som kunderådgiver, de herser med meg på telefonen 😂 og ikke minst «du høres så ung ut, er du sikker på du kan dette her????» jeg er 28 år! jeg er 170 høy, men det vet jo ikke de 😅 Jeg blir bare fornærmet når det er lav grense, sender de et stygt blikk om jeg ser de på butikken etterpå. Jeg er flink å kjøre forbi selv på motorveien, brukte noen kjøretimer på å tørre det 😂😂😂😂 ehm, nei, en feit en😅 vet ikke om den er noe rase 😅 @NonJuan er du langsint på ekte? 😂
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18996 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (8 minutter siden): Ja! Jeg har shoppet i dag, tok meg litt alenetid på et senter nå må du ikke være så hard mot deg selv 😂 Åh. Kunder! usaklige kunder som kaller meg «lille venn» og «kjære deg». og folk som kjører forbi meg når jeg ikke ligger under fartsgrensen. jeg tar det svært personlig 😂 @NonJuan hva gjør DEG sint?😅 @Elder Millennial og deg? 😅 Skikkelig sint blir jeg sjelden, men hvis jeg ser folk er stygge med barn eller dyr så svartner det helt for meg. @Strange Doll Hvor høy er du?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18997 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Skikkelig sint blir jeg sjelden, men hvis jeg ser folk er stygge med barn eller dyr så svartner det helt for meg. @Strange Doll Hvor høy er du? Enig! 170 @Elder Millennial hvilken stil har du?
NonJuan Skrevet 7. august 2021 #18998 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): @NonJuan Hva er favoritt isen din? JO Nightmare before Christmas teller Vanilje van Sukkertopp er søt Favoritt is Hmmm Var veldig glad i sandwich en periode. Nå fikk jeg lyst på SOFT IS! 😮 🍧 @Elder Millennial Hva tenker du om drilloisen? Selv i 2021?
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18999 Skrevet 7. august 2021 NonJuan skrev (3 minutter siden): @Elder Millennial Hva tenker du om drilloisen? Selv i 2021? Syntes den var overvurdert og egentlig ganske kjedelig Strange Doll skrev (3 minutter siden): @Elder Millennial hvilken stil har du? Jeg vet ikke helt, halvparten av tiden går jeg i treningstøy, resten av tiden litt av hvert. Har rosa hår og pokemon kjole på i dag, ikke vet jeg hvilken stil det er 😂🙈😂 @Strange Doll og @NonJuan Hva er deres største bomkjøp?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #19000 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Syntes den var overvurdert og egentlig ganske kjedelig Jeg vet ikke helt, halvparten av tiden går jeg i treningstøy, resten av tiden litt av hvert. Har rosa hår og pokemon kjole på i dag, ikke vet jeg hvilken stil det er 😂🙈😂 @Strange Doll og @NonJuan Hva er deres største bomkjøp? Hvor har du kjøpt pokemon kjole?? min sønn hadde elsket om jeg hadde en sånn 😅 Oooh… alle smartklokkene jeg har kjøpt «for å bli flink å trene» 😅 ditt da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå