Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18961 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Ikke som jeg vet om. @Kwest Fauvorittkarakter i tv/film universet? Marvin i haikerens guide😅 @Elder Millennial Hvem er din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18962 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Marvin i haikerens guide😅 @Elder Millennial Hvem er din? Det er juks, han er min favoritt også!😅 @Kwest Hvorfor er Marvin favoritten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18963 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (9 minutter siden): Jeg er veldig glad i hjemmebakst😉 @Strange Doll Hva liker du best å bake? Kanelknuter. og kaker, jeg elsker å lage store, fine kaker @Kwest hvor kommer brukernavnet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18964 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Det er juks, han er min favoritt også!😅 @Kwest Hvorfor er Marvin favoritten? Liker den negative væremåten hans. Den faller bare i smak😅 @Elder Millennial Hva tenker du om at vi har så mye til felles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18965 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (5 minutter siden): Hytteturer rundt om i Norge. @Strange Doll Hvor ferierer du? utlandet på et varmt sted Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Ja! Men det er ikke drømmejobben. @Strange Doll Hva er drømmejobben din? Fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18966 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Kanelknuter. og kaker, jeg elsker å lage store, fine kaker @Kwest hvor kommer brukernavnet fra? Det er et spill på navnet mitt og Kanye West. Var/er en fan av musikken hans(ikke mannen selv😅). Eller mer riktig den første plata hans: College dropout. @Strange Doll Ditt brukernavn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18967 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Det er et spill på navnet mitt og Kanye West. Var/er en fan av musikken hans(ikke mannen selv😅). Eller mer riktig den første plata hans: College dropout. @Strange Doll Ditt brukernavn da? Kult Nei altså. Jeg er en rar dukke da 😂 @Kwest hvem ser du opp til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18968 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Kult Nei altså. Jeg er en rar dukke da 😂 @Kwest hvem ser du opp til? Faren min må jeg egentlig si😊 @Strange Doll Har du en favorittfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18969 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Faren min må jeg egentlig si😊 @Strange Doll Har du en favorittfilm? Ja, nightmare before christmas @Kwest er du sosial? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18970 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (5 minutter siden): Liker den negative væremåten hans. Den faller bare i smak😅 @Elder Millennial Hva tenker du om at vi har så mye til felles? Har vi så mye da? Jeg er ikke så sikker som du😅 Alle liker Marvin 🤷♀️😅 @Kwest Hvorfor ble du med på kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18971 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (5 minutter siden): Har vi så mye da? Jeg er ikke så sikker som du😅 Alle liker Marvin 🤷♀️😅 @Kwest Hvorfor ble du med på kvinneguiden? Googla noe jeg lurte på så fikk jeg en link hit. Las noen tråder og fikk lyst til å bli med og kommentere😉 @Elder Millennial Liker du Kanye West? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18972 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (7 minutter siden): Ja, nightmare before christmas @Kwest er du sosial? Kommer an på humøret, men er ikke usosial😊 @Strange Doll Er du glad i Tim Burton filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18973 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (8 minutter siden): Kommer an på humøret, men er ikke usosial😊 @Strange Doll Er du glad i Tim Burton filmer? Ja er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18974 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja er du? Ja i grunn😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18975 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Ja i grunn😉 Hva med disney? favorittfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18976 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Hva med disney? favorittfilm? Mary poppins tror jeg. Din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18977 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Mary poppins tror jeg. Din da? ååå alle 😂😂 jeg ELSKER disney. Løvenes konge kanskje @Elder Millennial liker du disney ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18978 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (26 minutter siden): ååå alle 😂😂 jeg ELSKER disney. Løvenes konge kanskje @Elder Millennial liker du disney ? Ja, klart jeg liker Disney 🤩 @Strange Doll Hvis du skal kle deg ut til Halloween, hva hadde det vert som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18979 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Ja, klart jeg liker Disney 🤩 @Strange Doll Hvis du skal kle deg ut til Halloween, hva hadde det vert som? hmm spøkelse Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18980 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): @Daryl Dixon er det deg på profilbildet ditt? Nei, det er ikke meg. Det er Jensen Ackles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå