Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18961 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Ikke som jeg vet om. @Kwest Fauvorittkarakter i tv/film universet? Marvin i haikerens guide😅 @Elder Millennial Hvem er din?
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18962 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Marvin i haikerens guide😅 @Elder Millennial Hvem er din? Det er juks, han er min favoritt også!😅 @Kwest Hvorfor er Marvin favoritten?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18963 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (9 minutter siden): Jeg er veldig glad i hjemmebakst😉 @Strange Doll Hva liker du best å bake? Kanelknuter. og kaker, jeg elsker å lage store, fine kaker @Kwest hvor kommer brukernavnet fra?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18964 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Det er juks, han er min favoritt også!😅 @Kwest Hvorfor er Marvin favoritten? Liker den negative væremåten hans. Den faller bare i smak😅 @Elder Millennial Hva tenker du om at vi har så mye til felles?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18965 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (5 minutter siden): Hytteturer rundt om i Norge. @Strange Doll Hvor ferierer du? utlandet på et varmt sted Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Ja! Men det er ikke drømmejobben. @Strange Doll Hva er drømmejobben din? Fotograf
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18966 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Kanelknuter. og kaker, jeg elsker å lage store, fine kaker @Kwest hvor kommer brukernavnet fra? Det er et spill på navnet mitt og Kanye West. Var/er en fan av musikken hans(ikke mannen selv😅). Eller mer riktig den første plata hans: College dropout. @Strange Doll Ditt brukernavn da?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18967 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Det er et spill på navnet mitt og Kanye West. Var/er en fan av musikken hans(ikke mannen selv😅). Eller mer riktig den første plata hans: College dropout. @Strange Doll Ditt brukernavn da? Kult Nei altså. Jeg er en rar dukke da 😂 @Kwest hvem ser du opp til?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18968 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Kult Nei altså. Jeg er en rar dukke da 😂 @Kwest hvem ser du opp til? Faren min må jeg egentlig si😊 @Strange Doll Har du en favorittfilm?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18969 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Faren min må jeg egentlig si😊 @Strange Doll Har du en favorittfilm? Ja, nightmare before christmas @Kwest er du sosial?
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18970 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (5 minutter siden): Liker den negative væremåten hans. Den faller bare i smak😅 @Elder Millennial Hva tenker du om at vi har så mye til felles? Har vi så mye da? Jeg er ikke så sikker som du😅 Alle liker Marvin 🤷♀️😅 @Kwest Hvorfor ble du med på kvinneguiden?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18971 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (5 minutter siden): Har vi så mye da? Jeg er ikke så sikker som du😅 Alle liker Marvin 🤷♀️😅 @Kwest Hvorfor ble du med på kvinneguiden? Googla noe jeg lurte på så fikk jeg en link hit. Las noen tråder og fikk lyst til å bli med og kommentere😉 @Elder Millennial Liker du Kanye West?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18972 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (7 minutter siden): Ja, nightmare before christmas @Kwest er du sosial? Kommer an på humøret, men er ikke usosial😊 @Strange Doll Er du glad i Tim Burton filmer?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18973 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (8 minutter siden): Kommer an på humøret, men er ikke usosial😊 @Strange Doll Er du glad i Tim Burton filmer? Ja er du?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18974 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja er du? Ja i grunn😉
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18975 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Ja i grunn😉 Hva med disney? favorittfilm?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18976 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Hva med disney? favorittfilm? Mary poppins tror jeg. Din da?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18977 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Mary poppins tror jeg. Din da? ååå alle 😂😂 jeg ELSKER disney. Løvenes konge kanskje @Elder Millennial liker du disney ?
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18978 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (26 minutter siden): ååå alle 😂😂 jeg ELSKER disney. Løvenes konge kanskje @Elder Millennial liker du disney ? Ja, klart jeg liker Disney 🤩 @Strange Doll Hvis du skal kle deg ut til Halloween, hva hadde det vert som?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18979 Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Ja, klart jeg liker Disney 🤩 @Strange Doll Hvis du skal kle deg ut til Halloween, hva hadde det vert som? hmm spøkelse Du da?
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18980 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): @Daryl Dixon er det deg på profilbildet ditt? Nei, det er ikke meg. Det er Jensen Ackles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå