Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18921 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): en hel natt med søvn @Kwest er du fornøyd med hverdagen din? Styrer mye av dagen min selv, så kan ikke klage😅 @Strange Doll Er det noen spesiell grunn til at du ikke sover hele natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18922 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Styrer mye av dagen min selv, så kan ikke klage😅 @Strange Doll Er det noen spesiell grunn til at du ikke sover hele natta? Heldig! det vil jeg også. Ja, jeg har barn @Kwest hva skal du i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18923 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Heldig! det vil jeg også. Ja, jeg har barn @Kwest hva skal du i kveld? He he. Ikke lett å styre alt selv da. Får nesten dårlig samvittighet når jeg sier at jeg skal ut på byen ikveld😅 @Strange Doll Hva er din favorittdrink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18924 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): He he. Ikke lett å styre alt selv da. Får nesten dårlig samvittighet når jeg sier at jeg skal ut på byen ikveld😅 @Strange Doll Hva er din favorittdrink? Ja det burde du ha😅 jeg vil også på byen 😅 hmm.. aperol spritz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18925 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja det burde du ha😅 jeg vil også på byen 😅 hmm.. aperol spritz Skal drikke en til ære for deg idag😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18926 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (3 minutter siden): Skal drikke en til ære for deg idag😉 Ja det syns jeg jeg fortjener ta en shot og da! hva drikker du helst på byn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18927 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja det syns jeg jeg fortjener ta en shot og da! hva drikker du helst på byn? Går mye i øl egentlig. Men liker en drink i ny og ne. Bakgården har veldige gode strawberry daiquiris og sure føtter. Hva slags shot anbefaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18928 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (35 minutter siden): Åååå godt spørsmål! jeg elsker dessert. Favoritten er nok en god sjokolademousse. @Daryl Dixon har du barn ? Jeg har ingen egne barn, men sitter gjerne barnevakt. Hva er drømmejobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18929 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (15 minutter siden): Går mye i øl egentlig. Men liker en drink i ny og ne. Bakgården har veldige gode strawberry daiquiris og sure føtter. Hva slags shot anbefaler du? sure føtter er god! jæger 😂 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Jeg har ingen egne barn, men sitter gjerne barnevakt. Hva er drømmejobben din? fotograf @Kwest hva spiser du oftest til middag? @Daryl Dixon hva er din drømmejobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18930 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): sure føtter er god! jæger 😂 fotograf @Kwest hva spiser du oftest til middag? @Daryl Dixon hva er din drømmejobb? Jæger it is😅 Det har blitt mye take away i det siste😅 @Strange Doll Hva skal du i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18931 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (6 minutter siden): Jæger it is😅 Det har blitt mye take away i det siste😅 @Strange Doll Hva skal du i kveld da? Jobbe @Kwest er du ofte ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18932 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jobbe @Kwest er du ofte ute? Litt opp og ned. Singel så reiser ut når det passer meg egentlig😅 @Strange Doll Har du noen småting du driver med for å få tiden til å gå fortere på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18933 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (3 minutter siden): Litt opp og ned. Singel så reiser ut når det passer meg egentlig😅 @Strange Doll Har du noen småting du driver med for å få tiden til å gå fortere på jobb? nei jeg jobber overtid i dag så er nok å ta seg til. @Kwest jobber du mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18934 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): nei jeg jobber overtid i dag så er nok å ta seg til. @Kwest jobber du mye? Ja, men har en del fleksitid. Så legger det opp en del selv😊 @Strange Doll Har du hatt noen rare drømmer i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18935 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (18 minutter siden): Ja, men har en del fleksitid. Så legger det opp en del selv😊 @Strange Doll Har du hatt noen rare drømmer i det siste? Så digg. Jeg drømmer veldig lite. du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18936 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Så digg. Jeg drømmer veldig lite. du da? Hadde en erotisk en som jeg kanskje ikke skal gjenta flere ganger😅 Ellers drømmer jeg lite jeg også. Eller mer korrekt, jeg husker ikke alltid hva jeg drømmer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18937 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): @Daryl Dixon hva er din drømmejobb? Hmm... først var det lege, og var godt i gang med utdanning, det var jo drømmen. Så jobbet jeg litt med HR, og finans, uten å være utdannet i noe, men det er ikke noe drømmejobb på noen måter. Nå vet jeg ikke, kanskje noe kreativt, med alt fra hus, hage... Kan jeg ikke bare si at drømmen er å bli Halvor Bakke? 🤣🤣 Hvem er ditt idol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18938 Del Skrevet 7. august 2021 Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Hmm... først var det lege, og var godt i gang med utdanning, det var jo drømmen. Så jobbet jeg litt med HR, og finans, uten å være utdannet i noe, men det er ikke noe drømmejobb på noen måter. Nå vet jeg ikke, kanskje noe kreativt, med alt fra hus, hage... Kan jeg ikke bare si at drømmen er å bli Halvor Bakke? 🤣🤣 Hvem er ditt idol? Ja vil absolutt si man kan drømme om å bli halvor bakke😂 Jeg føler ikke jeg har noen Kwest skrev (55 minutter siden): Hadde en erotisk en som jeg kanskje ikke skal gjenta flere ganger😅 Ellers drømmer jeg lite jeg også. Eller mer korrekt, jeg husker ikke alltid hva jeg drømmer😅 haha jeg skjønner @Kwest trenger du mye søvn? @Daryl Dixon er det deg på profilbildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18939 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (25 minutter siden): Ja vil absolutt si man kan drømme om å bli halvor bakke😂 Jeg føler ikke jeg har noen haha jeg skjønner @Kwest trenger du mye søvn? @Daryl Dixon er det deg på profilbildet ditt? Egentlig ikke. Hverdagen er lite hektisk så klarer meg bra😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18940 Del Skrevet 7. august 2021 @Elder Millennial Er du flink til å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå