Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18921 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): en hel natt med søvn @Kwest er du fornøyd med hverdagen din? Styrer mye av dagen min selv, så kan ikke klage😅 @Strange Doll Er det noen spesiell grunn til at du ikke sover hele natta?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18922 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Styrer mye av dagen min selv, så kan ikke klage😅 @Strange Doll Er det noen spesiell grunn til at du ikke sover hele natta? Heldig! det vil jeg også. Ja, jeg har barn @Kwest hva skal du i kveld?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18923 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Heldig! det vil jeg også. Ja, jeg har barn @Kwest hva skal du i kveld? He he. Ikke lett å styre alt selv da. Får nesten dårlig samvittighet når jeg sier at jeg skal ut på byen ikveld😅 @Strange Doll Hva er din favorittdrink?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18924 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): He he. Ikke lett å styre alt selv da. Får nesten dårlig samvittighet når jeg sier at jeg skal ut på byen ikveld😅 @Strange Doll Hva er din favorittdrink? Ja det burde du ha😅 jeg vil også på byen 😅 hmm.. aperol spritz
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18925 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja det burde du ha😅 jeg vil også på byen 😅 hmm.. aperol spritz Skal drikke en til ære for deg idag😉
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18926 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (3 minutter siden): Skal drikke en til ære for deg idag😉 Ja det syns jeg jeg fortjener ta en shot og da! hva drikker du helst på byn?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18927 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja det syns jeg jeg fortjener ta en shot og da! hva drikker du helst på byn? Går mye i øl egentlig. Men liker en drink i ny og ne. Bakgården har veldige gode strawberry daiquiris og sure føtter. Hva slags shot anbefaler du?
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18928 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (35 minutter siden): Åååå godt spørsmål! jeg elsker dessert. Favoritten er nok en god sjokolademousse. @Daryl Dixon har du barn ? Jeg har ingen egne barn, men sitter gjerne barnevakt. Hva er drømmejobben din?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18929 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (15 minutter siden): Går mye i øl egentlig. Men liker en drink i ny og ne. Bakgården har veldige gode strawberry daiquiris og sure føtter. Hva slags shot anbefaler du? sure føtter er god! jæger 😂 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Jeg har ingen egne barn, men sitter gjerne barnevakt. Hva er drømmejobben din? fotograf @Kwest hva spiser du oftest til middag? @Daryl Dixon hva er din drømmejobb?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18930 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): sure føtter er god! jæger 😂 fotograf @Kwest hva spiser du oftest til middag? @Daryl Dixon hva er din drømmejobb? Jæger it is😅 Det har blitt mye take away i det siste😅 @Strange Doll Hva skal du i kveld da?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18931 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (6 minutter siden): Jæger it is😅 Det har blitt mye take away i det siste😅 @Strange Doll Hva skal du i kveld da? Jobbe @Kwest er du ofte ute?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18932 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jobbe @Kwest er du ofte ute? Litt opp og ned. Singel så reiser ut når det passer meg egentlig😅 @Strange Doll Har du noen småting du driver med for å få tiden til å gå fortere på jobb?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18933 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (3 minutter siden): Litt opp og ned. Singel så reiser ut når det passer meg egentlig😅 @Strange Doll Har du noen småting du driver med for å få tiden til å gå fortere på jobb? nei jeg jobber overtid i dag så er nok å ta seg til. @Kwest jobber du mye?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18934 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): nei jeg jobber overtid i dag så er nok å ta seg til. @Kwest jobber du mye? Ja, men har en del fleksitid. Så legger det opp en del selv😊 @Strange Doll Har du hatt noen rare drømmer i det siste?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18935 Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (18 minutter siden): Ja, men har en del fleksitid. Så legger det opp en del selv😊 @Strange Doll Har du hatt noen rare drømmer i det siste? Så digg. Jeg drømmer veldig lite. du da?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18936 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Så digg. Jeg drømmer veldig lite. du da? Hadde en erotisk en som jeg kanskje ikke skal gjenta flere ganger😅 Ellers drømmer jeg lite jeg også. Eller mer korrekt, jeg husker ikke alltid hva jeg drømmer😅
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18937 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): @Daryl Dixon hva er din drømmejobb? Hmm... først var det lege, og var godt i gang med utdanning, det var jo drømmen. Så jobbet jeg litt med HR, og finans, uten å være utdannet i noe, men det er ikke noe drømmejobb på noen måter. Nå vet jeg ikke, kanskje noe kreativt, med alt fra hus, hage... Kan jeg ikke bare si at drømmen er å bli Halvor Bakke? 🤣🤣 Hvem er ditt idol?
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18938 Skrevet 7. august 2021 Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Hmm... først var det lege, og var godt i gang med utdanning, det var jo drømmen. Så jobbet jeg litt med HR, og finans, uten å være utdannet i noe, men det er ikke noe drømmejobb på noen måter. Nå vet jeg ikke, kanskje noe kreativt, med alt fra hus, hage... Kan jeg ikke bare si at drømmen er å bli Halvor Bakke? 🤣🤣 Hvem er ditt idol? Ja vil absolutt si man kan drømme om å bli halvor bakke😂 Jeg føler ikke jeg har noen Kwest skrev (55 minutter siden): Hadde en erotisk en som jeg kanskje ikke skal gjenta flere ganger😅 Ellers drømmer jeg lite jeg også. Eller mer korrekt, jeg husker ikke alltid hva jeg drømmer😅 haha jeg skjønner @Kwest trenger du mye søvn? @Daryl Dixon er det deg på profilbildet ditt?
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18939 Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (25 minutter siden): Ja vil absolutt si man kan drømme om å bli halvor bakke😂 Jeg føler ikke jeg har noen haha jeg skjønner @Kwest trenger du mye søvn? @Daryl Dixon er det deg på profilbildet ditt? Egentlig ikke. Hverdagen er lite hektisk så klarer meg bra😉
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18940 Skrevet 7. august 2021 @Elder Millennial Er du flink til å bake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå