Minya Skrevet 20. juli 2012 #1502 Skrevet 20. juli 2012 Minya Hvis du må velge, hvem i de syv dvergene (i Snøhvit) ligner mest på deg? For tre år siden, Sinnasmurfen. Eh... jeg mener Sinnataggen. Men nå tror jeg at jeg ligner aller mest på Brille. Eller kanskje Prosit, bortsett fra at jeg ikke nyser så mye. Yme: Fiskeboller eller kjøttkaker?
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2012 #1503 Skrevet 20. juli 2012 Nozze: Hva er drømmejobben? Det er å være dyrepasser i kr.sand dyrepark! Gjerne for mange av dyrene, men spesielt for sjiraffene. Hadde jeg vært det menneske som hadde hatt best kontakt med sjiraffene der og de så på meg som sin leder, så hadde jeg uten tvil bosatt meg sammen dem! Noz. Hva bruker du penger på som du kunne kuttet ut? Tja..si det... Jeg bruker egentlig veldig lite penger. De går stort sett til hushold og sosiale greier.. Jeg burde kanskje ikke spontanshoppe, for jeg har kjøpt ganske mye klær og sko til klesskapet mitt.. Det burde jeg kutte ut! Semper: Om du kunne få vite når du skal dø, ville du vite det da? Søgni: Vil du helst bli gammel og oldemor samtidig som du er dårlig til beins og ryggs samtidig som hukommelsen skurrer litt, eller vil du helst dø rett før du blir surrete med vanskeligheter for å bevege deg, når du har relativt unge barnebarn?
Fysikeren Skrevet 20. juli 2012 #1504 Skrevet 20. juli 2012 Fysikeren: er nick relatert til utdanning/jobb eller interesser? Å si at det er relatert til utdanning vil nok fornærme enhver som har en ordentlig fysikk-utdannelse. Men når det er sagt så har jeg tatt noen fysikkfag etter vgs. Så svaret mitt blir vel egentlig interesse. Cuddlegirl: Har det blitt noe cuddle i det siste?
Gjest Bandit Skrevet 20. juli 2012 #1505 Skrevet 20. juli 2012 Bandit Hvordan vil du beskrive landet du bor i? Annerledeslandet. Landet som tror det er Kardemommeby, og lever ut i fra det. Det er fint i annerledeslandet, bortsett fra været. Men vi er ikke så gode som det vi tror, og har veldig, veldig mye å lære. Yme: Regner det hos deg nå? Skreppamedleppa: Helgens planer? Cuddlegirl: Den beste dagen i ditt liv hittil?
Gjest Søgni Skrevet 20. juli 2012 #1506 Skrevet 20. juli 2012 Søgni; Spiller du noe instrument? Ja, jeg spiller piano. Etter videregående har jeg ikke hatt noen pianotimer eller spilt for noen andre, men jeg spiller da litt for moro skyld. Jeg har også prøvd meg på f.eks. gitar og sang, men det slutta jeg med. Søgni: Hvilke type bukser foretrekker du å bruke? Mørke, enkle jeans, uten masse stæsj på, og de må ikke gå inn fra kneet og ned. Helst skal sømmene være mørke, og så liker jeg ikke antydninger til sånne blekede partier på lår og kne. Det skal helst være litt stretch også, jeg takler ikke bukser som man nesten ikke får leddutslag i. haha Søgni: Vil du helst bli gammel og oldemor samtidig som du er dårlig til beins og ryggs samtidig som hukommelsen skurrer litt, eller vil du helst dø rett før du blir surrete med vanskeligheter for å bevege deg, når du har relativt unge barnebarn? Hmm.. Jeg tror jeg velger å bli en litt småsurrete oldemor Men det er mulig det er mye verre enn jeg ser for meg å bli "småsurrete" da. Skreppamedleppa: Var du her med et annet nick før? 1
Silfen Skrevet 20. juli 2012 #1507 Skrevet 20. juli 2012 Bandit, oh Bandit, why areth thee ignoring me ... 1
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 #1508 Skrevet 20. juli 2012 Du da? Kun der jeg kan snoke, altså der det er åpen for snoking. Men jeg pleier som regel ikke å snoke. Mer eller mindre jeg er veeeldig nysgjerrig på personen. SemperFi Hvem liker du best av tannfeen, påskeharen og julenissen Tannfeen, tenk på alle penga hu dama har. Semper: Om du kunne få vite når du skal dø, ville du vite det da? Ja det ville jeg, da kunne jeg fått mer ut av livet. Jeg tror ikke datoen ville ha påvirket meg så mye at jeg ville blitt deprimert eller hysterisk. Ville du? Silfen. Hva tenker du på?
Gjest Bobler Skrevet 20. juli 2012 #1509 Skrevet 20. juli 2012 Jeg tapte et veddemål og måtte kle meg ut som en varulv på en vampyrfest. Det var ganske sært. Bobler: Hva er det rareste du har sett? TV og internett og slik teller ikke. Det rareste jeg har sett var når en splitter naken fyr løp oppi fontenen midt i sentrum på 17.mai og bæsjet. Bobler: Er du sprudlende? Ja, det ville jeg si at jeg er SemperFi: Er du en sånn datafyr? Evt hva jobber du med? Bandit: Hva ville ditt aller siste måltid på jorden ha vært? BM2: Hvis du måtte flytte til et annet land, hvor ville du flyttet og hvorfor?
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2012 #1510 Skrevet 20. juli 2012 Ja det ville jeg, da kunne jeg fått mer ut av livet. Jeg tror ikke datoen ville ha påvirket meg så mye at jeg ville blitt deprimert eller hysterisk. Ville du? Silfen. Hva tenker du på? ja, jeg ville og faktisk det. en jeg kjenner var hos spådame for litt siden som også sa mye om fortiden hennes og nåtiden hennes. absolutt alt stemte! alt fra familiesituasjon til sykdommer og vanskligheter. Spådamen sa også at hun kunne se når vedkomne skulle dø, men det røper hun jo ikke såsant du ikke er bombesikker på at du virkelig vil vite det. Da vi snakket om dette og jeg sa at jeg ville vite det, så var det ingen av de andre som var enige med meg der, så det var jo bra å vite at jeg deler den meningen med 1 stykk ihvertfall vampen. om du hadde hatt 630 kr i tilgodelapp på sportsbutikken, hva hadde du brukt dem på? (annet enn treningstøy)
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 #1511 Skrevet 20. juli 2012 (endret) SemperFi: Er du en sånn datafyr? Evt hva jobber du med? Jeg jobbet med å drifte nødnettet, og feilretting av deler av Norges infrastruktur (fiber) for en av Norges største private aktører. Men nå studerer jeg ing-data. Bandit. Hva er ditt langtids-mål? Enn du bobler? Endret 20. juli 2012 av SemperFi
Gjest Bobler Skrevet 20. juli 2012 #1512 Skrevet 20. juli 2012 Jeg jobbet med å drifte nødnettet, og feilretting av deler av Norges infrastruktur (fiber) for en av Norges største private aktører. Men nå studerer jeg ing-data. Bandit. Hva er ditt langtids-mål? Enn du bobler? Ikke gærent. Tror broren min gjør noe av det samme. Mitt langtids-mål er å bli daglig leder i bedriften jeg jobber i, samt å kjøpe hus, gifte meg, få en hund til osv. Noz: Har du sett en giraff i virkeligheten?
Cuddlegirl Skrevet 20. juli 2012 #1513 Skrevet 20. juli 2012 Cuddlegirl: Har det blitt noe cuddle i det siste? Nei, nå i det siste har det desverre blitt litt lite med det. Cuddlegirl: Den beste dagen i ditt liv hittil? Hmm, jeg vet ikke helt. Har hatt veldig mange bra dager, så jeg tror ikke jeg klarer å velge ut en. Foreksempel de dagene jeg har vært på ferie, flyttet ut, møtt nye folk, blitt tante og forskjellig.. Klarer desverre ikke plukke ut en dag som har overgått alle de andre, så håper det var et godt nok svar inntil videre. Bandit: Beste konsert du har vært på?
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2012 #1514 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Noz: Har du sett en giraff i virkeligheten? jaa-aaa, mange ganger..men det har vel " de fleste" gjort vil jeg tro har sett dem i norge, i danmark og i afrika.. jeg var i kr.sand sist helg hos barndomsbestissen min, og måtte selvfølgelig innom dyreparken for å titte på den nye babysjiraffen, som er helt bakerst her Yvonne; Hva skal du gjøre på søndag? (med tanke på minnemarkeringen og diverse) Endret 20. juli 2012 av NozMonster
Silfen Skrevet 20. juli 2012 #1515 Skrevet 20. juli 2012 Silfen. Hva tenker du på? Stort sett tannlegen. :stresset: Gorgon:hva er det beste du får tilberedt med gorgonzola?
kråkefjas Skrevet 20. juli 2012 #1516 Skrevet 20. juli 2012 Har jeg fått noen fråger de siste dagene da? Søkefunsjonen funker jo selvsagt ikke
Nattjenta Skrevet 20. juli 2012 #1517 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Har jeg fått noen fråger de siste dagene da? Søkefunsjonen funker jo selvsagt ikke Kråkefjas: Du må velge 4 brukere. 1. Gifte deg med 2. Ha ONS med 3. ------ 4. Mamma til dine barn Endret 20. juli 2012 av Nattjenta
kråkefjas Skrevet 20. juli 2012 #1518 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Kråkefjas: Du må velge 4 brukere. 1. Gifte deg med 2. Ha ONS med 3. ------------ 4. Mamma til dine barn 1. Skal jeg først tvangsgiftes så bør jeg vel velge ei stinn ei. Hvem er stinne her? Ei av vestkantfruene. 2. cuddlegirl. Hun fortjener egentlig mer enn ons, men bosted bergen gjør at det blir slik. 3. ---------------- 4. Den er verre. Er det noen her verdig å få avkom med. Tonje virker som en bra mamma, men vil ikke at unga skal få me. Cosette, kanskje? Innlegg redigert, Sophie-Ann, mod Endret 20. juli 2012 av Sophie-Ann 1
Silfen Skrevet 20. juli 2012 #1519 Skrevet 20. juli 2012 Blir man mer imbesil enn å spørre noen hvem de har lyst å drepe? Å ja. Når man faktisk svarer. :rødprikker: 3
TheHairyToothfairy Skrevet 20. juli 2012 #1520 Skrevet 20. juli 2012 Jeg har et forslag. disse ungdomsskole-reglene med fuck-marry-kill, er de virkelig nødvendig? Jeg mener, kan vi kanskje tenke oss litt om at man faktisk går inn i en situasjon hvor man ber en bruker sette en så negativ holdning mot en annen bruker at "den vil jeg drepe"? Vi er på et forum med mange brukere, kan du med sikkerhet si at absolutt alle brukere tallet så veldig godt å høre at noen kunne tenke seg "å drepe" en selv? Det er mulig jeg er en smule hysterisk angående temaet, men jeg finner drap som en svært negativ affære. Bare noe jeg kom til å tenke på. Men men. Vi får se. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå