Gjest loren Skrevet 19. juli 2012 #1481 Skrevet 19. juli 2012 ja, det har jeg skrevet om i såå mange tråder. det står i sjriafftråden også. jeg bare finner dem veldig fascinerende- både hvordan de er "oppbygd" og hvordan de lever. desuten så er de så innmari fine! jeg kan det aller meste om dem, og har det aller meste av dem årker ikke skrive om det en gang til så detaljert- selvom jeg fikk litt dårlig samvittighet for det :/ Da finner jeg det der selv, vet du, ikke noe å ha dårlig samvittighet for når det ligger ute fra før bare gadd ikke lete noe klokka godt-over-midnatt
Gjest Drue Skrevet 19. juli 2012 #1482 Skrevet 19. juli 2012 Badabing: hvem var din favoritt i Backstreet Boys?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #1483 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Gunvald: Se på denne nydelige bilen! Hvor mye hadde du gitt for en sånn? Ingenting, jeg liker ikke ting med luftkjøling og kort akselavstand. Gøy å se på, ubrukelig å leke med. Skulle jeg først hatt noe Bug-relatert så måtte det blitt en Schwimwagen. Yme: du blir utsatt for radioaktiv stråling, men i ekte superhelt-stil dør du ikke - du bare muterer og får en superkraft. Velg mellom disse To: pisse flammer eller bajse iskrem? Endret 20. juli 2012 av Gunvald
Gjest Ludovie Skrevet 19. juli 2012 #1484 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Ludovie: Hva er din største hjertesak? Barns oppvekstvilkår, samt respekt og toleranse for annerledes tenkende så lenge det ikke dreier seg om farlige eller usunne ideologier. Ludovie: skal vi ta med oss Fresi på aku-aku? Men svaret er NEI!!! Ludovie: 4 pils og en pizza. Hvilke pils og hvilken pizza? Brakspear Oxford Gold Organic Beer og pizza margerita med dødsgod ost og tomatsaus. Prøver du å si at dere har blitt kastet ut fra Aku Aku grunnet uskikkelig oppførsel? No comment. Edit: Ups, glemte spm; norah: Hvem er verdens kjekkeste mann? Endret 19. juli 2012 av Ludovie
Cuddlegirl Skrevet 19. juli 2012 #1485 Skrevet 19. juli 2012 Cuddlegirl: har du noe spennende for deg i helgen kanskjeeem? Neei, jeg har ingen planer. Cuddlegirl: Har du en favorittblomst? Isåfall, hvilken? Det må nok bli roser. Hunter: Kjører du bil?
Gjest HunterLady Skrevet 19. juli 2012 #1486 Skrevet 19. juli 2012 HunterLady Nevn tre ting du aldri har gjort og som du aldri ønsker å gjøre Har aldri tatt trikk. Har aldri spist blåskjell. Har aldri stått på slalåmski. Kommer aldri til å hoppe i strikk eller hoppe i fallskjerm. Kommer aldri til å pierce ansiktet mitt. Kommer aldri til å få meg katt. Hunterbabe: ja, du vet ka by æ kommer fra? Vi e stolt av slalombakka vårres, den isfri havna - som han Adolf va så besætt ætter - og så har vi så tykje goe ræke i den dær fjordn vårres. Ja, vet hvilken by det er, og jeg har etternavnet mitt derfra. En del slekt der ja Hunter: Kjører du bil? Selvsagt! Ludovie: Hva var ditt sterkeste fag på skolen, og hva var ditt svakeste?
Gjest Ludovie Skrevet 19. juli 2012 #1487 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Ludovie: Hva var ditt sterkeste fag på skolen, og hva var ditt svakeste? Mitt sterkeste: Matematikk. Definitivt. Svakeste: Hm, hehe, får si håndarbeid. Der er jeg ikke spesielt begavet, må jeg si. Av mer teoretiske fag, var norsk og samfunnsfag ikke blant de fagene hvor jeg hevdet meg mest. Jeg er med andre ord temmelig nerdete av meg - jeg trives bedre med å fordype meg i abstrakte teorier og problemstillinger, enn i ting som er mer virkelighetsnære og relevante for det som skjer rundt meg, eller i samfunnet generelt. BM2: Hva er yndlingsretten din? Endret 19. juli 2012 av Ludovie
Gjest Bud Skrevet 19. juli 2012 #1488 Skrevet 19. juli 2012 Ingenting, jeg liker ikke ting med luftkjøling og kort akselavstand. Gøy å se på, ubrukelig å leke med. Skulle jeg først hatt noe Bug-relatert så måtte det blitt en Schwimwagen. Yme: du blir utsatt for radioaktiv stråling, men i ekte superhelt-stil dør du ikke - du bare muterer og får en superkraft. Velg mellom disse To: pusse flammer eller bajse iskrem? For et fantastisk svar
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. juli 2012 #1489 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Vampen: Pleide du å se på Beverly Hills 90210? (altså den på 90-tallet) hvis ja, hvem var favorittkarakterene dine? Endret 19. juli 2012 av Maria_Marihøne
Gjest BM2 Skrevet 19. juli 2012 #1490 Skrevet 19. juli 2012 BM2: Hva er yndlingsretten din? Ingen! Jeg liker kontraster, eksplosjoner av smaker og variasjon. Ludovie: Kjenner du til The Oracle Of Bacon?
FruN Skrevet 19. juli 2012 #1491 Skrevet 19. juli 2012 (endret) FruN: Hva liker du best å bake? Det er jeg faktisk ikke sikker på... man baker liksom verken marengs eller pavlova :gjeiper: Men eplekake, gulrotkake og rullekaker er enkle og greie. Og muffins. Særlig om jeg kan pynte de Og...ååå, jeg husker jeg lagde noe sååå godt! Sitronmarengspai. Nomnomnomnom. Må lages igjen en gang! Ooo, spørsmål! Gunvald: Hva gleder du deg mest til ved å komme hjem? Endret 19. juli 2012 av FruN
Gjest NozMonster Skrevet 19. juli 2012 #1492 Skrevet 19. juli 2012 FruN: hvorfor jobber du ikke som konditor eller baker av noe slag?
FruN Skrevet 19. juli 2012 #1493 Skrevet 19. juli 2012 (endret) FruN: hvorfor jobber du ikke som konditor eller baker av noe slag? Jeg skulle det. Gikk baker- og konditorlinja på vgs, men fikk ikke lærlingplass. Opplæringskontoret gjorde og en skikkelig drittjobb, så de "dytta" meg i retning påbygning istedet. Og da mistet jeg skolerett, mange ferske kandidater fra skolen kom etc. Så jeg ga f. Men det hadde vært gøy! Nozze: Hva er drømmejobben? Endret 19. juli 2012 av FruN
Silfen Skrevet 19. juli 2012 #1494 Skrevet 19. juli 2012 Silfen: du må møte 3 brukere fra KG. Hvem blir det? Ingen. Jeg tok en test i går som sa jeg er paranoid. Silfen: Hvilken nyhetssak gjorde deg sist opprørt? Ingen. Jeg har nemlig fått Canal Digital så jeg moser hjernen min til grøt ved å bare se filmer. Silfen: Biltur i Norge. Hvor går ferden? Ingen steder. Jeg har ikke lappen. Bandit; Du får lov til å skille ut tre fylker fra Norge, så blir vi kvitt de for godt. Hvilke? Skreppa; Er du fra Bergen? MariaM: Ditt kommende barn er spådd en lys fremtid som verdensstjerne. Enten som tv-predikant eller Elvis lookalike. Hvilken blir det?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. juli 2012 #1495 Skrevet 19. juli 2012 MariaM: Ditt kommende barn er spådd en lys fremtid som verdensstjerne. Enten som tv-predikant eller Elvis lookalike. Hvilken blir det? hihi, for noen valg. Men det må bli det som gjør barnet mest lykkelig. Men tror jeg hadde foretrukket Elvis lookalike Cuntzilla: Har du en spennende hobby?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #1496 Skrevet 19. juli 2012 Det er jeg faktisk ikke sikker på... man baker liksom verken marengs eller pavlova :gjeiper: Men eplekake, gulrotkake og rullekaker er enkle og greie. Og muffins. Særlig om jeg kan pynte de Og...ååå, jeg husker jeg lagde noe sååå godt! Sitronmarengspai. Nomnomnomnom. Må lages igjen en gang! Ooo, spørsmål! Gunvald: Hva gleder du deg mest til ved å komme hjem? De 3 G'ene; gitar, gullungen og Geir Guybrush: how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 #1497 Skrevet 20. juli 2012 SemperFi: Bekymret for hva Israel kan finne på? Faktisk ikke. Jeg håper verden griper litt inn nå etterhvert slik at befolkningen kan få et demokratisk styre. Men jeg tror neppe Israel vil gjøre noe, de er som små hunder, bjeffer høyt til ingen nytte. Semper: ditt forhold til sjøen? Jeg elsker sjøen, drar ofte ut med venner på sjøen. Skulle gjerne beholdt min gamle båt, men den ble solt før studiene begynte. Enn du? Semper: Favorittmøbel? HunterLady. Hva må du absolutt ha i kjøleskapet? Wednesday. Er du pålitelig? FruN. Hvor ofte baker du? Noz. Hva bruker du penger på som du kunne kuttet ut? Loren. Liker du å snoke?
Gjest loren Skrevet 20. juli 2012 #1498 Skrevet 20. juli 2012 Loren. Liker du å snoke? Jaa, men bare med "tillatelse", dvs snoking som i f.eks å se gjennom bilder folk har lagt ut på facebook , ikke snoking som i å lese andres meldinger/mailer uten tillatelse Du da?
skreppamedleppa Skrevet 20. juli 2012 #1499 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Ingen. Jeg tok en test i går som sa jeg er paranoid. Ingen. Jeg har nemlig fått Canal Digital så jeg moser hjernen min til grøt ved å bare se filmer. Ingen steder. Jeg har ikke lappen. Bandit; Du får lov til å skille ut tre fylker fra Norge, så blir vi kvitt de for godt. Hvilke? Skreppa; Er du fra Bergen? MariaM: Ditt kommende barn er spådd en lys fremtid som verdensstjerne. Enten som tv-predikant eller Elvis lookalike. Hvilken blir det? Vel Silfen, ”Jeg tar min nystemte cithar i hende sorgen forgikk meg på Ulrikens topp….” Men jeg er en liksom bergenser, på 8 året så jeg skal ikke skryte på meg alt for mye siden jeg vet at man blir ikke bergenser før 4 generasjons innvandring, (minst). Men opprinnelig kommer jeg et par-3 timers kjøretid utenfor. Men nystemten er trykket til mitt hjerte sammen med alt det andre gode i denne byen. Silfen Hva gjorde at du koblet meg og Bergen? norah Hva ville du gjort med en million bananer? Minya Hvis du må velge, hvem i de syv dvergene (i Snøhvit) ligner mest på deg? Havbris Hva definerer du som et hjem og hvor mange plasser har du kalt hjem i livet ditt? Mynona-83 Hvis du kunne levd så lenge du ville, hvor lenge ville du levd da? NerdMedSverd Viss du kunne vært vitne til en hvilken som helst hendelse i historien hvilken ville det blitt? Arabella Har du en favoritt dato i året, i så tilfelle hvilken dato og hvorfor? Cuddlegirl Hva innebærer skjønnhet for deg Vampen Et bilde sier mer enn 1000 ord, er du enig eller uenig? Hvorfor? FruN Hva slags ringetone har du på telefonen? yes2yes Hvis du kunne og måtte endret noe ved måten du ble oppdratt på hva ville det vært? SemperFi Hvem liker du best av tannfeen, påskeharen og julenissen Endret 20. juli 2012 av skreppamedleppa
Silfen Skrevet 20. juli 2012 #1500 Skrevet 20. juli 2012 Vel Silfen, ”Jeg tar min nystemte cithar i hende sorgen forgikk meg på Ulrikens topp….” Men jeg er en liksom bergenser, på 8 året så jeg skal ikke skryte på meg alt for mye siden jeg vet at man blir ikke bergenser før 4 generasjons innvandring, (minst). Men opprinnelig kommer jeg et par-3 timers kjøretid utenfor. Men nystemten er trykket til mitt hjerte sammen med alt det andre gode i denne byen. Silfen Hva gjorde at du koblet meg og Bergen? Jeg tror du er bergensk i "sjelen". Du slo meg rett og slett som bergenser. Fysikeren: er nick relatert til utdanning/jobb eller interesser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå