SemperFi Skrevet 18. juli 2012 #1461 Skrevet 18. juli 2012 Jepp, jeg har...... Hadde bl.a noen unge gutter som i en alder av 16 var flyttet hjemmefra og bodde på hybel over leiligheten min. Et stort styr hele tiden da de glemte nøkler til hoveddøren titt og ofte. Til slutt ga jeg opp og ba de klatre opp verandaen min for å gå igjennom leiligheten jeg hadde da for å komme seg opp til hyblene... For ikke å snakke om naboene som spilte Åge Aleksandersens "4 øl og en pizza hele natta......klokka 5 holdt jeg på å rakne... Enn du? Jeg ville blitt like forbanna! 1. Naboen til foreldrene mine som langtidsparkerer rett utenfor våres dør. Det er ok å parkere der i noen timer, eller losse av og på. Men ikke 1 uke i strekk. 2. Nabogutten som starter høylydt musikk på midnatt og holder på til 0600. 3. Han som alltid klarer å rygge i garasjen til foreldrene mine. 4. Naboen som lar deres lille hund drite i hagen våres. 5. Naboer som stiller søppelkasser på en lang rad slik at bilene som skal opp bakken ikke kommer forbi. 6. Foreldrene våres har en ungdomskole som nabo også, de pleier som regel å låse syklene sine inne på våres tomt. Jeg sa ifra til skolen om jeg ser sykler som ikke hører til oss eller naboer ender på havet. 7. Mitt gutterom har vindu rett ut mot parken. Jeg tar hensyn til barnefamilier og lar vær å ha fester når jeg kan, forsøker å være stille. Mens deres unger SKRIKER rett utenfor vinduet mitt 0700 på morgenen. Kjipt når man kommer hjem fra jobb 03-0400 av og til. Da jeg var 17-18 åpnet jeg opp vinduet og brølte "hold kjeft" til alle der ute, det ble ganske stille framover da. Men nå er det alders-skifte på gang, og alle de "gode gamle" naboene har flyttet vekk.
skruf Skrevet 18. juli 2012 #1462 Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville blitt like forbanna! 1. Naboen til foreldrene mine som langtidsparkerer rett utenfor våres dør. Det er ok å parkere der i noen timer, eller losse av og på. Men ikke 1 uke i strekk. 2. Nabogutten som starter høylydt musikk på midnatt og holder på til 0600. 3. Han som alltid klarer å rygge i garasjen til foreldrene mine. 4. Naboen som lar deres lille hund drite i hagen våres. 5. Naboer som stiller søppelkasser på en lang rad slik at bilene som skal opp bakken ikke kommer forbi. 6. Foreldrene våres har en ungdomskole som nabo også, de pleier som regel å låse syklene sine inne på våres tomt. Jeg sa ifra til skolen om jeg ser sykler som ikke hører til oss eller naboer ender på havet. 7. Mitt gutterom har vindu rett ut mot parken. Jeg tar hensyn til barnefamilier og lar vær å ha fester når jeg kan, forsøker å være stille. Mens deres unger SKRIKER rett utenfor vinduet mitt 0700 på morgenen. Kjipt når man kommer hjem fra jobb 03-0400 av og til. Da jeg var 17-18 åpnet jeg opp vinduet og brølte "hold kjeft" til alle der ute, det ble ganske stille framover da. Men nå er det alders-skifte på gang, og alle de "gode gamle" naboene har flyttet vekk. Ikke akkurat naboer, men det ble opprettet en ballbinge rett utenfor der jeg bodde før. Holdt seriøst på å miste min mentale helse pga større tenåringer som spilte ball hele natta og hadde null kontroll over ballen....klasket inn på soveromsvinduet hele natta. Gikk flere ganger ut på verandaen og kjeftet, men da fikk jeg bare plystring og hoiing til svar. Helt til ballen ramlet på verandaen og jeg kidnappet den. 1
SemperFi Skrevet 18. juli 2012 #1463 Skrevet 18. juli 2012 Ikke akkurat naboer, men det ble opprettet en ballbinge rett utenfor der jeg bodde før. Holdt seriøst på å miste min mentale helse pga større tenåringer som spilte ball hele natta og hadde null kontroll over ballen....klasket inn på soveromsvinduet hele natta. Gikk flere ganger ut på verandaen og kjeftet, men da fikk jeg bare plystring og hoiing til svar. Helt til ballen ramlet på verandaen og jeg kidnappet den. Hehehe, jeg ville nok gjort det samme.
Gjest Søgni Skrevet 19. juli 2012 #1464 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Ingen kan beskylde meg for å ikke gidde å bla- hah. Tilbake til deg Søgni: er det noen underforum her inne du bevisst styrer unna. Hvis ja, hvorfor? Jeg holder meg vanligvis unna "Aktuelle saker", men ser innom interessante tråder hvis jeg ser noen under "siste innlegg". Grunnen er at det er så mange problemstillinger, virkelighetsoppfatninger og argumenter jeg sliter med å forholde meg til, og fordi jeg synes det meste dreier seg om innvandrere, islam og den fæle PK-regjeringa. Og begynner ikke tråden med det, så ender det til slutt med at det blir forklaringsmodellen på problemstillinga uansett. Men for all del, det er mitt eget problem og sier kanskje mest om meg at jeg ikke evner å diskutere i sånne tråder, og i tillegg må jeg understreke at jeg har et inntrykk av at det er en del oppegående brukere som er aktive på det underforumet. Og så er jeg sjelden innom "religion, livssyn og filosofi". Da får jeg bare lyst til å legge meg nedpå en stund etterpå. Søgni: Hva løy du om sist? Jo, nå skal du høre, det var en grååv løgn. Broren min lurte på om jeg hadde sett en sjokolade som han hadde kjøpt seg. Nei, sa jeg da og sa at han sikkert hadde glemt den på butikken, selv om sannheten var at jeg hadde sett den, og spist den. En dårlig søster og en tyv, det er det jeg er. God var den også, tyvegodset. Du da, Maria- hva løy du om sist? BM2: Hva er det med Hardangervidda, som gjør at en tur over (med sekk) er det ultimate målet på en kvinnes fysiske form og helse? Maya76: Hva var det siste du lærte deg? (Praktisk eller teoretisk). Endret 19. juli 2012 av Søgni
Gjest BM2 Skrevet 19. juli 2012 #1465 Skrevet 19. juli 2012 BM2: Hva er det med Hardangervidda, som gjør at en tur over (med sekk) er det ultimate målet på en kvinnes fysiske form og helse? Det er ikke Hardanger-vidda i seg selv som er poenget. Men det er denne hysteriske tilnærmingen til kropp de fleste kvinner har. Kropp og disse helvetes slankekurene :kjefter: Det ernemlig så at det er kun i spesielle miljøer du finner menn som går i vinkelav begeistring av kvinner med sixpack. Det er også sånn at det renner over av slanke jenter som holder på å dø om de går trappene tre etasjer opp. Med andre ord, det er INGEN av dem som har fokus på en ballansert trent og sunn kropp. Men har du en kropp som tåler å gå en uke i fjellet, med ryggsekk, så kan du være sikekr på at du har en kropp som er tilpasset et meget bra ideal. For all del, ønsker du å drive med fitness, så vær så god! Men ikke fremstill det som det O'sunneste i hele føkkings vide verden. Ønsker du å slanke deg til laveste tall for normalvekt på BMI så vær så god, menikke tro at du har verdens sunneste kropp bare på grunn av det. I sum, jeg savner ordinære sunne og sterke kvinnekropper. Jeg savner et fokus på å være i god form, kontra å bedrive slankeideoti, plastpuppehysteri og solariums grilling. Ta en tur på fjellet og se på de norske jentene du treffer der. God damn sier jeg bare! Søgni: Var det svaret i overkant langt? 4
Gjest Søgni Skrevet 19. juli 2012 #1466 Skrevet 19. juli 2012 Søgni: Var det svaret i overkant langt? Nei, det var et reflektert og godt svar, ikke for langt (og jeg er veldig enig i det du skriver, skulle gjerne sett at flere tenkte som deg når det gjelder kropp. Innlegget ditt burde vært klistra opp i bred, rød skrift på forumframsida ). Gunvald: Bygd eller by- hva er å foretrekke?
Gjest Drue Skrevet 19. juli 2012 #1467 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Vet du hva, du har faktisk klart å samle de to tingene jeg hater høyest på jorden på menn; hvite tennissokker, OG truse. Jeg får innoverpupp, og nekte å nusse en mann som har truse og/ihvertfallikkeeller hvite tennissokker på ei gang. Men jeg er enig med deg i at lange boxere heller ikke er fint. Ikke løse heller. De skal være korte, og passelig tettsittende. Ferdig med den saken. Drue: Hva synes EGENTLIG dama di om disse trusene dine? Vil hun som meg, brenne alle verdens truser og crocs? Haha, er du så stræit, assa? Dama mi digger trusene mine. Hun synes crocs er stygt, sier hun, men hun hater det ikke. Jeg veit at hun i enkelte settinger ikke liker tennissokker, men hun har nå kjøpt noen par til meg oppgjennom. Hvem trener i svarte pen-sokker? Altså, tenk deg litt kortere boxer enn hva du er vant til. Er det så grusomt? første avsnitt= gange tusen!! andre avsnitt: jeg må virkelig innrømme at jeg synes det høres ganske snasent ut! Drue: kan du ikke poste bilde av skjegg og/eller deg med retrotrusen din i bildetråden? Takk for støtte! Skal ikke se bort i fra at jeg (siden du er så grei) poster et bilde av det. Drue: Liker du å sitte i badstu? Nei. Synes det er ganske så grusomt. Eneste positive med det er at jeg synes det lukter ganske godt. Har faktisk noen gode minner til badstu-lukt (på en non-pervo måte). Drue: Hva var det siste du fikk i gave? Det var boka "En kort historie om nesten alt". Har ikke lest så mye i den enda. Bud: kan du stå med strake bein og ta i bakken uten å jokke veldig? Endret 19. juli 2012 av Drue
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #1468 Skrevet 19. juli 2012 Nei, det var et reflektert og godt svar, ikke for langt (og jeg er veldig enig i det du skriver, skulle gjerne sett at flere tenkte som deg når det gjelder kropp. Innlegget ditt burde vært klistra opp i bred, rød skrift på forumframsida ). Gunvald: Bygd eller by- hva er å foretrekke? Jeg går nok for en mellomting. Oslo og meg er ikke venner, jeg mistrives svært sterkt når det blir så mye folk rundt meg at det blir en selvfølge å stå i kø. Må rett og slett ha egen hage, plass for meg og datter til å utfolde oss og jeg vil gjerne ha naturen innen umiddelbar rekkevidde. Samtidig er det veldig greit å være i nærheten av kulturtilbud og god varetilgang. Jeg håper å ha inngått et bra kompromiss med nye boligen, men om det var inntektsmessig forsvarlig så kunne jeg lett latt meg overtale til å flytte til feks Lofoten. Semper: ditt forhold til sjøen?
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2012 #1469 Skrevet 19. juli 2012 Tekola: Kirkevalget i bryllupet deres. Hvorfor akkurat den? I Tønsberg tilhører vi hver vår kirke, så der hadde vi aldri blitt enige. Slekta mi er fra Røros og jeg har vært der mye i oppveksten. Mannen har også vært der oppe mye på familievernet hytte. Så da ble valget rimelig enkelt. Dessuten var ingen av oss spesielt gira på sommer bryllup FruN: Hva liker du best å bake?
skruf Skrevet 19. juli 2012 #1470 Skrevet 19. juli 2012 Ingen kan beskylde meg for å ikke gidde å bla- hah. Jeg holder meg vanligvis unna "Aktuelle saker", men ser innom interessante tråder hvis jeg ser noen under "siste innlegg". Grunnen er at det er så mange problemstillinger, virkelighetsoppfatninger og argumenter jeg sliter med å forholde meg til, og fordi jeg synes det meste dreier seg om innvandrere, islam og den fæle PK-regjeringa. Og begynner ikke tråden med det, så ender det til slutt med at det blir forklaringsmodellen på problemstillinga uansett. Men for all del, det er mitt eget problem og sier kanskje mest om meg at jeg ikke evner å diskutere i sånne tråder, og i tillegg må jeg understreke at jeg har et inntrykk av at det er en del oppegående brukere som er aktive på det underforumet. Og så er jeg sjelden innom "religion, livssyn og filosofi". Da får jeg bare lyst til å legge meg nedpå en stund etterpå. Jo, nå skal du høre, det var en grååv løgn. Broren min lurte på om jeg hadde sett en sjokolade som han hadde kjøpt seg. Nei, sa jeg da og sa at han sikkert hadde glemt den på butikken, selv om sannheten var at jeg hadde sett den, og spist den. En dårlig søster og en tyv, det er det jeg er. God var den også, tyvegodset. Du da, Maria- hva løy du om sist? BM2: Hva er det med Hardangervidda, som gjør at en tur over (med sekk) er det ultimate målet på en kvinnes fysiske form og helse? Maya76: Hva var det siste du lærte deg? (Praktisk eller teoretisk). Jeg holder på å lære meg å spille fiolin, men er ikke heeelt i mål kan man si (i følge jentene og katten som stryker på dør).. Også holder jeg på å prøve få til Gabriellas sång utenatt på pianoet:-) Søgni; Spiller du noe instrument?
Gjest HunterLady Skrevet 19. juli 2012 #1471 Skrevet 19. juli 2012 ---- HunterLady: Tror jeg spurte før, men finner ikke igjen der jeg spurte Når er du ferdig med studiene dine? Våren 2013. Altså ikke så altfor lenge til Søgni: Hvilke type bukser foretrekker du å bruke? Yme: Liker du å fly i fly? Gunvald: Er du fra Tromsø? Semper: Favorittmøbel? Cuddlegirl: Har du en favorittblomst? Isåfall, hvilken?
skreppamedleppa Skrevet 19. juli 2012 #1472 Skrevet 19. juli 2012 Skreppamedleppa: 80-tallsmusikk eller 90-tallsmusikk? Ooo jolly jeg har fått spørsmål Jeg er en meget alt ettende person når det gjelder musikk, og alt til sitt formål og humør men Jeg tror jeg hadde klart meg i livet uten 90tals slagerne til Venga Boys Backstreet Boys Spice Girls Shaggy og SCATMAN JOHN Men jeg kunne ikke klart meg uten 80 talls sangene til Leonard Cohen Pink Floyd Queen Prince Michael Jackson Eurythmics Lionel Richie Whitney Houston Simply Red Guns'n Roses Madonna Survivor Så jeg må si 80 tallsmusikk HunterLady Nevn tre ting du aldri har gjort og som du aldri ønsker å gjøre Bandit Hvordan vil du beskrive landet du bor i? NozMonster Du kjøper deg en papegøye, hvilke 3 ord ville vært de første du lærte den viss du skulle lære den å snakke?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #1473 Skrevet 19. juli 2012 Våren 2013. Altså ikke så altfor lenge til Søgni: Hvilke type bukser foretrekker du å bruke? Yme: Liker du å fly i fly? Gunvald: Er du fra Tromsø? Semper: Favorittmøbel? Cuddlegirl: Har du en favorittblomst? Isåfall, hvilken? Æ e nok ikke det. E fra nordlands nordligste by, vesst du vet ka førr by det e. Men har en bror som bor i Romsaa, far min bodd rørt uttafør et par år - og ei ti så det ut te at æ sku opp dær pga jobb. Hunterbabe: ja, du vet ka by æ kommer fra? Vi e stolt av slalombakka vårres, den isfri havna - som han Adolf va så besætt ætter - og så har vi så tykje goe ræke i den dær fjordn vårres.
Gjest Bud Skrevet 19. juli 2012 #1474 Skrevet 19. juli 2012 Bud: kan du stå med strake bein og ta i bakken uten å jokke veldig? Nei, tidligere gymnastikkøvelser har gjort sitt til at jeg er særdeles stiv i hoftene
Guybrush Skrevet 19. juli 2012 #1475 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Gunvald: spytter du i vinkel og går med pannebånd ? Evt heter du Kliff Arne og klinker ned folk Endret 19. juli 2012 av Guybrush
Gjest NozMonster Skrevet 19. juli 2012 #1476 Skrevet 19. juli 2012 Noz Du som er så glad i raffer, har du hørt om og lest om Ruffen? (Eneste den har likt raffer er vel dobbel f :gjeiper: ) ja, om det er den sjøormen, så leste vi ofte om den på barneskolen mens vi spiste formiddagsmaten NozMonster:Mulig det står i tråden om dem, men hva gjorde at du ble så fascinert av akkurat sjiraffer? ja, det har jeg skrevet om i såå mange tråder. det står i sjriafftråden også. jeg bare finner dem veldig fascinerende- både hvordan de er "oppbygd" og hvordan de lever. desuten så er de så innmari fine! jeg kan det aller meste om dem, og har det aller meste av dem årker ikke skrive om det en gang til så detaljert- selvom jeg fikk litt dårlig samvittighet for det :/ NozMonster Du kjøper deg en papegøye, hvilke 3 ord ville vært de første du lærte den viss du skulle lære den å snakke? oiioiii..bare 3 ord! Det måtte bli "Din Sjøge!" oooog "Sjiraff!" BM2: fortell oss en eller fler funfact og/eller noe artig du klarer som ikke er så vanlig å klare! (venninnen min for.eks, klarer å klappe med albuene BAK på ryggen mens hun sitter på gulvet )
Yme Skrevet 19. juli 2012 #1477 Skrevet 19. juli 2012 Yme: Liker du å danse? Nei, dansing er noe jævla piss! Jeg har lyst til å lære meg hallingdans eller magedans, men jeg kommer aldri til å danse noen andre steder enn på dansetimene. Yme: Moussaka eller kjøttboller? Moussaka, selvfølgelig. Helst hjemmelagd, helt fra bunnen av Yme: Hva er de fem viktigste tingene i livet ditt? Jeg er ikke så veldig materiell, så jeg tror ikke jeg har noen ting jeg føler er viktige for meg. Yme: Har du lyst på barn? Jeg gleder meg til å bli pappa en dag! Yme: Gleder du deg til jeg kommer på besøk?? Nei! Det betyr at jeg må kle på meg, og det er det verste jeg veit :cry: Yme: Vi har en felles interesse og egenskap. Husker du hva det er? Selvfølgelig husker jeg det... Vi kan skyte laser med brystvortene våre Yme: Hva er en av dine favorittfilmer? Braveheart, The Nines, alt med Hulken i, Edvart saksehånd... ømmm... Det er flere, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå. Yme: Hvem er den deiligste mannen her inne? Du er den deiligste mannen her inne Yme: Foretrekker du gule eller rosa oppvaskhandsker? Jeg liker de gule best. Det ligger så mye tradisjon og kultur i dem, siden det er de som på en måte er standarden. Også lurer jeg på om oppvaskhanskene til Cuckold var gule, på det fine nakenbildet han posta. Yme: Hvor gammel er kaninen din? Jeg tror hu er 3 eller 4 år, men jeg er ikke sikker... Hu kan hvertfall ikke være noe eldre enn 5. Yme: Hvor bor du? Jeg bor i Askim. Når kommer du? Yme: Liker du å fly i fly? Ja, jeg syns det er ganske deilig. Jeg har høydeskrekk i alle retninger (jeg blir driiiiit redd hvis jeg ser opp, eller om det er langt mellomrom mellom meg og neste vegg), men ikke når jeg flyr, for da er alt bare digg og flott. Gunvald: Se på denne nydelige bilen! Hvor mye hadde du gitt for en sånn?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #1478 Skrevet 19. juli 2012 Gunvald: spytter du i vinkel og går med pannebånd ? Evt heter du Kliff Arne og klinker ned folk DET HETE IKKE PAINNEBAINN, DET HETE HEADLAINER! Ska æ kicke dæ i painna? Kliff Arne e et helt vanli navn i Narrvik! Yme: ditt forhold til VW Boble?
Jenta1980 Skrevet 19. juli 2012 #1479 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Har du høyere utdanning? Endret 19. juli 2012 av Jenta1980
Yme Skrevet 19. juli 2012 #1480 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Yme: ditt forhold til VW Boble? Jeg elsker dem på samme måte som en mann elsker en kvinne, Gunvald! Tenk så lekker jeg hadde vært i denne litt rustikke bobla her... Eller om man skal på safari, kan man jo freeeeshe den opp med litt jungelkamuflasje. Utrolig allsidig bil, som passer til alle forhold, forbehold og formål! uanonymbruker: Hva er deiligst i heeeeele verden? Endret 19. juli 2012 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå