Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2012 #1441 Skrevet 18. juli 2012 Ja, jeg har ikke glattbarbert ansiktet på flere år. Ja, i blant. Som sagt, jeg prøver å gjøre det in. Det er ikke "gubbetruser", men litt mer retro. Synes boxere lange som sykkeshorter, i grunn ser ganske teit ut. første avsnitt= gange tusen!! andre avsnitt: jeg må virkelig innrømme at jeg synes det høres ganske snasent ut! Drue: kan du ikke poste bilde av skjegg og/eller deg med retrotrusen din i bildetråden?
Gjest HunterLady Skrevet 18. juli 2012 #1442 Skrevet 18. juli 2012 Hungerlady : når var sist du gikk på en vegg, dør eller gjennomsiktig glass? Var den til meg eller er det noen som nye som heter Hungerlady? Jeg har ihvertfall aldri gått på en vegg, dør eller gjennomsiktig glass. Til og med ikke i fylla. Jeg har heller en tendens til å falle eller snuble av andre årsaker, som f.eks høye sko på brostein kombinert med alkoholinntak. Norah: Hva er noen av de fineste jentenavnene du vet om? Flair: Har du mange planter/blomster? Bandit: Har du peis eller ovn? Eller ingen av delene? Drue: Liker du å sitte i badstu? Cornflakegirl: Favoritt matkjede? BM2: Hvor mye brus drikker du i snitt per uke? Noz: Hva liker du best å grille (altså mat)? Kom forresten på et annet spm jeg leste her om dagen, men ikke rakk å svare på. Husker heller ikke hvem som spurte og gidder ikke lete meg tilbake. Min favorittrett er iallefall ikke noe spesifikt, men er svært glad i pastaretter som Pasta De Parma, Pasta Carbonara og pølsegrateng faktisk. Også elsker jeg pizza, lasagne og moussaka med MASSE fløtegratinerte poteter. Fløtepoteter går nok definivitvt under favorittmat!!
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juli 2012 #1443 Skrevet 18. juli 2012 Hunter, husket å svare på mitt lille spørsmål til Dem?
Gjest HunterLady Skrevet 18. juli 2012 #1444 Skrevet 18. juli 2012 Hunter, husket å svare på mitt lille spørsmål til Dem? Åååh, var det fra deg? Sorry, men klisterhjernen min er ikke like klister som før. Husker bare deler av ting..
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juli 2012 #1445 Skrevet 18. juli 2012 Helt ok for jeg husker jo ikke om du har svart! ^^ Men, jeg husker spørsmålet og er så frekk at jeg spør igjen, for dette har jeg lurt på. Hunter, e du nordfra?
Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2012 #1446 Skrevet 18. juli 2012 Noz: Hva liker du best å grille (altså mat)? mååå det være mat? ..sist jeg grilla, så grilla jeg en blondine i parken jeg var i i Oslo hun var så irriterende at jeg dytta henne oppå hennes egen engangsgrill! .. men men.. (håper hun ikke er en bruker som leser i denne tråden...) men av mat ja.. *tenke* jeg har ikke grilla på så mange år at dette ble et vanskelig spørsmål, men jeg får vel svare ørret i folie med grønnsaker inni... Cuddelgirl: lager du all maten din fra scratch, trener du minst 3 ganger i uka, har du det bestandig vasket og ryddet hjemme og har all verdens tid til de du er glad i ? ( bare lurer på om du er den ultimate, perfekte KG-brukeren serru)
Gjest HunterLady Skrevet 18. juli 2012 #1447 Skrevet 18. juli 2012 Helt ok for jeg husker jo ikke om du har svart! ^^ Men, jeg husker spørsmålet og er så frekk at jeg spør igjen, for dette har jeg lurt på. Hunter, e du nordfra? Jeg er nordlending ja. Er du fra Tromsø så er jeg ikke så veldig langt unna!
Gjest Bandit Skrevet 18. juli 2012 #1448 Skrevet 18. juli 2012 Bandit: Har du peis eller ovn? Eller ingen av delene? Jeg har en vedovn som jeg elsker å bruke om vinteren. Utrolig koselig å sitte inne i varmen og se ut på snøen, gjerne med litt varm drikke og godt selskap. norah: Hva spiste du til middag i dag? HunterLady: Roadtrip. Hvor går turen?
Cuddlegirl Skrevet 18. juli 2012 #1449 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Cuddelgirl: lager du all maten din fra scratch, trener du minst 3 ganger i uka, har du det bestandig vasket og ryddet hjemme og har all verdens tid til de du er glad i ? ( bare lurer på om du er den ultimate, perfekte KG-brukeren serru) Haha, nei jeg er nok langt fra perfekt. Lager en del mat fra bunnen av, men noen ganger går det i toroposer og ferdigmat og. Har heller ikke trent skikkelig på flere måneder, så trener ikke 3 ganger i uka. Har stort sett en ryddig leilighet, men skal innrømme at soverommet og badet ikke alltid er på topp. Og for å svare på det siste, så skulle jeg mye gjerne hatt mer tid til å være sammen med de jeg er glad i, så jeg er nok ikke den ultimate, perfekte KG-brukeren nei. Drue: Hva var det siste du fikk i gave? Endret 18. juli 2012 av Cuddlegirl
Gjest loren Skrevet 18. juli 2012 #1450 Skrevet 18. juli 2012 Nei, er toegget. Loren: Beste tv-serien? Jeg var veldig glad i Desperate Housewives, men av serier som går nå ser jeg mest på The Big Bang Theory. Serien jeg har sett på fas lengst er dog Hotel Cæsar. ;P Loren: Hva var det beste som skjedde deg forrige uke? Hvis jeg skal svare ut i fra da denne ble posta som var søndag i uka som var var det at jeg fylte år tirsdag uka før, og hadde mulighet til å være sammen med storfamilien på ferie den dagen :-) Skal jeg svare ut i fra i dag er det å ha fått den kontakten jeg fikk med en her inne fra, hadde en dårlig uke med dødsfall i nær familie, og siden jeg bor langt hjemmefra var jeg mye alene med triste tanker i forrige uke, men denne personen og det at jeg fikk prata mye med han gjorde uka lettere. ---- HunterLady: Tror jeg spurte før, men finner ikke igjen der jeg spurte Når er du ferdig med studiene dine? Cuddlegirl: Har du husdyr? Mynina-83: Om du kunne valgt fritt - hvor ville du bodd?
FruN Skrevet 18. juli 2012 #1451 Skrevet 18. juli 2012 Tekola: Kirkevalget i bryllupet deres. Hvorfor akkurat den?
Cuddlegirl Skrevet 18. juli 2012 #1452 Skrevet 18. juli 2012 Cuddlegirl: Har du husdyr? Nei, det har jeg ikke. Gratulerer med overstått, forresten. Noz: Har du noen planer for helgen?
Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2012 #1453 Skrevet 18. juli 2012 Noz: Har du noen planer for helgen? nope- not at all ! Loren: hvem er denne brukeren du har fått så god kontakt med? Cuddlegirl: har du noe spennende for deg i helgen kanskjeeem?
Gjest BM2 Skrevet 18. juli 2012 #1454 Skrevet 18. juli 2012 BM2: er du sterk? Nei... Ikke fysisk i alle fall. Men er mentalt brukbar og tåler mye smerte om jeg må. Bobler: Er du sprudlende?
Gjest loren Skrevet 18. juli 2012 #1455 Skrevet 18. juli 2012 Loren: hvem er denne brukeren du har fått så god kontakt med? SemperFi :-) BM2: Har du bodd i flere land enn Norge? NozMonster:Mulig det står i tråden om dem, men hva gjorde at du ble så fascinert av akkurat sjiraffer? 1
skruf Skrevet 18. juli 2012 #1456 Skrevet 18. juli 2012 Noen som har lyst å stille meg et spørsmål før jeg finner senga?? (litt våken, var så teit at jeg drakk kaffe i kveld......)
SemperFi Skrevet 18. juli 2012 #1457 Skrevet 18. juli 2012 maya76. Har du noen gang kranglet med naboer. Hvis ja, over hva?
Gjest BM2 Skrevet 18. juli 2012 #1458 Skrevet 18. juli 2012 BM2: Hvor mye brus drikker du i snitt per uke? Null! Det hender kanskje en gang i året at jeg drikker brus. Og da bare ett glass. SemperFi: Bekymret for hva Israel kan finne på?
skruf Skrevet 18. juli 2012 #1459 Skrevet 18. juli 2012 maya76. Har du noen gang kranglet med naboer. Hvis ja, over hva? Jepp, jeg har...... Hadde bl.a noen unge gutter som i en alder av 16 var flyttet hjemmefra og bodde på hybel over leiligheten min. Et stort styr hele tiden da de glemte nøkler til hoveddøren titt og ofte. Til slutt ga jeg opp og ba de klatre opp verandaen min for å gå igjennom leiligheten jeg hadde da for å komme seg opp til hyblene... For ikke å snakke om naboene som spilte Åge Aleksandersens "4 øl og en pizza hele natta......klokka 5 holdt jeg på å rakne... Enn du?
Gjest BM2 Skrevet 18. juli 2012 #1460 Skrevet 18. juli 2012 BM2: Har du bodd i flere land enn Norge? Nei, ikke enda. Noz Du som er så glad i raffer, har du hørt om og lest om Ruffen? (Eneste den har likt raffer er vel dobbel f :gjeiper: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå