Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: dansegulvet eller ved bardisken?

vel, jeg må først bort til bardisken for å kjøpe meg et glass med noe godt oppi, men såå

må jeg ta en svingom på dansegulvet! Iløpet av denne helgen som var nå, så tror jeg jeg

danset i ca 6 timer tilsammen på fredagen og lørdagen :)

Gunvald: liker du å danse da? (kan ikke helt se for meg det for å være ærlig :ler: )

Fasting Drue: fortell om den mest pinlige one night stand episoden du har opplevd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, jeg må først bort til bardisken for å kjøpe meg et glass med noe godt oppi, men såå

må jeg ta en svingom på dansegulvet! Iløpet av denne helgen som var nå, så tror jeg jeg

danset i ca 6 timer tilsammen på fredagen og lørdagen :)

Gunvald: liker du å danse da? (kan ikke helt se for meg det for å være ærlig :ler: )

Fasting Drue: fortell om den mest pinlige one night stand episoden du har opplevd!

If it got fur I can ride it, if it got tone I can dance it!

Jeg stortrives dansegulvet, om det er vals, swing, salsa, hep, jeg vel til og med åssn en pols fungerer. Tilhører et rockabilly-miljø, så det er litt selvfølge at jeg trives best med swing og hep.

Noz: vært på 50talls raggertreff noen gang?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: vært på 50talls raggertreff noen gang?

nooooooooo way! da leker heller med barbie i en uke i strekk!

jeg blir oppriktig flau over sånne raggere....

Norah: hvilken er din(e) favoritt juice® ?

Gjest norah
Skrevet (endret)

Norah: Hvilken eksisterende tv-serie kunne du tenke deg å spille hovedrollen i?

Jeg har feil kjønn for hovedrollene - så jeg sier kona til Tony Soprano, eller; lagd meg en rolle så jeg kunne spille masse med Ari Gold i Entourage, det virker dødsgøy.

Eller Tara i United States of Tara, sånn at jeg kunne kysse masse med han som var Aiden i Sex&singelliv.

Nei vent! Jeg ville spilt en av de prostituerte enten i Satisfaction eller Secret Diary of a Call Girl.

Klarer ikke velge. Tror en rolle med Ari Gold vinner....

Norah: hva synes du om menn med truse? Hot or not? Jeg prøver å få det in.

SLUTT! Du vet hvor mye jeg hater truser på menn. Jeg har jo sagt at jeg nekter å ha meg med menn som eier ei truse. :kjempesinna:

Norah: hvilken gave var du mest fornøyd med? (fra bryllupet ditt)

Vi ønsket oss ingen gaver, men fikk likevel noe fra diverse familie etc. Glad for alt :)

Norah: hvilken er din(e) favoritt juice® ?

Jeg drikker nesten aldri noe annet enn vann, kaffe eller smoothie - men jeg kjøper avogtil den juicen som ikke er konsentrat og har mandarin i seg.

BM2: Tror du jeg eier en burka, eller kler meg som Ruth Fisher?

Drue: Eier du ei truse?(vær ærlig nå)

Raindrops:(som garantert ikke leser denne tråden, men vi kan jo håpe): Hva er favorittboka di?

Endret av norah
Skrevet

Rofl: Hva slags rase er katten din? :sjenert:

Masse rart med sukker på :jepp: Litt skogkatt er det nok i ho også.

Rofl: beste restauranten i Bergen?

Hmm, ikke sikker. Har fremdeles ikke fått kommet meg til Potetkjelleren eller Kolonialen da jeg ikke har hatt noen å ta med. Men tipper en av de hadde vært meget bra :)

Nozze: Har du feiret noe spesielt i det siste?

Hikken: Om du ikke kunne få spise Smash mer hva hadde du valgt?

Gunvald: Noen gang vært på Country festivalen?

Skrevet

Masse rart med sukker på :jepp: Litt skogkatt er det nok i ho også.

Hmm, ikke sikker. Har fremdeles ikke fått kommet meg til Potetkjelleren eller Kolonialen da jeg ikke har hatt noen å ta med. Men tipper en av de hadde vært meget bra :)

Hikken: Om du ikke kunne få spise Smash mer hva hadde du valgt?

Gunvald: Noen gang vært på Country festivalen?

Personlig mener jeg Potetkjelleren er veldig oppskrytt.

Jeg har spilt på en countryfestival, skulle spilt på Vinstra i år. Det kommer til å være en ganske chilly vinterdag i helvete samt at norske grisebønder vil legge inn mange forsikringskrav fordi dyrene deres fløy sin veg - lenge før jeg går som gjest på noe fyllaslag... unnskyld... countryfestival i norsk regi.

Arabella : fineste sangen du vet om?

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Det er nok fler enn jeg kommer på akkuratt for øyeblikket, men Bobler og AnnaKarenina må nevnes!

Nå ble jeg nyskjerrig? :ler: Var det giraffen? :bolledeig:

Glemte spørsmål:

"Gjest": Hvor gammel er du

Yme: Hvor bor du?

Hunterlady: Hva er din favorittrett?

Endret av Bobler
Gjest NozMonster
Skrevet

neeej, jeg har vel enkli ikke det.. det nærmeste jeg kommer da, var at jeg besøkte min barndomsbetiss denne helgen som var da, så hele helgen ble jo en lang feiring/fest :)

Nå ble jeg nyskjerrig? :ler: Var det giraffen? :bolledeig:

så absolutt Bobler... at du faktisk satt på paint og brukte tid på å tegne en så fin sjriafftegning til meg, rørte meg utrolig! Vedder for at du er en gavemild og omtenksom venninne!

Bobler: nå ble jeg egentlig nyskjerrig på om du har mange venner og/eller venniner?

Gjest Bobler
Skrevet

så absolutt Bobler... at du faktisk satt på paint og brukte tid på å tegne en så fin sjriafftegning til meg, rørte meg utrolig! Vedder for at du er en gavemild og omtenksom venninne!

Bobler: nå ble jeg egentlig nyskjerrig på om du har mange venner og/eller venniner?

Den var ikke så fin da, men tanken som teller :sjenert:

Jeg har noen virkelig GODE venner som stiller opp i tykt og tynt, men er godt likt blant de fleste. Jeg er bare litt sær på hvem jeg velger å bruke tid på. :) Jeg elsker å være på fest med venner og bekjente, men det er ikke så mange jeg ønsker å ha filmkveld med eller shoppe med, hvis du skjønner :ler:

NoZ: Hva med deg?

Skrevet

BM2: Tror du jeg eier en burka, eller kler meg som Ruth Fisher?

OM du eier en burka så er det kun for å leke kinky leker med mannen din! Hvem svarte er Ruth Fisher? :klo: Kan vi ikke heller snakke om Carrie Fisher? :nigo: *Reise 30 år tilbake i tid*

Drue:Er det lov å være vemodig over at Fasting er historie?

Skrevet

Drue: Eier du ei truse?(vær ærlig nå)

Jeg eier to. Har på meg en av dem nå.

ikke si at det ikke er litt digg?

Drue:Er det lov å være vemodig over at Fasting er historie?

Ja, det er klart. Men Skinn Fasting-Drue lever videre fortsatt!

Tja, jeg har ikke hatt så mange ONS'er. De få jeg har hatt, har ikke vært noe pinlige. Men jeg avtalte på ungdomsskolen en gang å ligge med ei jente. Vi fikk låne leiligheten til søstra mi. På veien måtte jeg på Kiwi for å kjøpe kondomer (etter at vi fant ut at ingen av oss hadde), med småpenger vi klarte å skrape sammen. Det hele var som tatt ut av en dårlig high school film, og det kommer nok ikke som en overraskelse at jeg ikke klarte å få junior til å stå.

Bobler: hva synes du om menn i truse?

Skrevet

Elyssa : hva er favoritt drinken i sommeværet?

nozmonster: hvis du måtte spise en type kjøtt(med tilbehør) for resten av livet, hvilken velger du? 

Yes2yes: hva er den skumleste filmtypen eller filmen? hvorfor det? 

Bandit : hva er det rareste du har kledd deg som på karnival eller fest? 

Bud : hvilken gjenstand sparker du oftest foten i? 

Drue : lar du ansiktshåret gro? hvilken 'style' på skjegg og bart synes du er den merkeligste av dem alle? 

SemperFi: hva vardet forige du kan huske å ha fått total latterkrampe av? 

Hannee: har du noen fobier? mot hva da? 

Hungerlady : når var sist du gikk på en vegg, dør eller gjennomsiktig glass? 

Yvonne : hva er det flaueste mannen din eller du har sagt foran en stor folkemengde? 

Bond: hva er fordelen ved å være mod, og hva synes du funker bedre når man er vanlig bruker? 

Rainbow81 : hvirdan reagerer du når du plutselig ser en regnbue på himmelen? 

Skrevet (endret)

SemperFi: hva vardet forige du kan huske å ha fått total latterkrampe av?

En kamerat av meg som har fått vepsebol på loftet sitt. Han skulle vise oss gutta i går/ i dag på grillfesten hvor tøff han var og få det unnagjort med en gang. Tok ikke lang tid før han kom løpende mens han hylte som ei lita skolejente.

Gjett om han ble mobba resten av dagen. :icon_lol:

Endret av SemperFi
Gjest Bobler
Skrevet

Bobler: hva synes du om menn i truse?

Hehe, det har jeg diskutert tidligere tror jeg :ler: Jeg syntes menn i truse er ganske usexy. :)

Drue: Bruker du truse?

Gjest NozMonster
Skrevet

Den var ikke så fin da, men tanken som teller :sjenert:

Jeg har noen virkelig GODE venner som stiller opp i tykt og tynt, men er godt likt blant de fleste. Jeg er bare litt sær på hvem jeg velger å bruke tid på. :) Jeg elsker å være på fest med venner og bekjente, men det er ikke så mange jeg ønsker å ha filmkveld med eller shoppe med, hvis du skjønner :ler:

NoZ: Hva med deg?

Har veldig mange bekjente, men bare noen veldig få GODE venner jeg også.

Har en bestissvenninne som jeg har hatt siden jeg var 5 år som betyr alt i hele verden for meg!

nozmonster: hvis du måtte spise en type kjøtt(med tilbehør) for resten av livet, hvilken velger du?

uuuæææhhhh..umulig å svare på! Jeg er ikke noe glad i kjøtt og bryr meg fint lite om mat.

Om jeg ikke får svare leverpostei, så svarer jeg kalkunskinke (pluss knekkebrød, kremost og advokado som tilbehør ;) )

JegspørDusvarer, men i dette tilfelle: NozSpørOgDuuuSvarer; har du hatt et eller fler andre nick før?

Skrevet (endret)

Drue : lar du ansiktshåret gro? hvilken 'style' på skjegg og bart synes du er den merkeligste av dem alle?

Ja, jeg har ikke glattbarbert ansiktet på flere år. Trimmer ned til null ca. hver tiende dag, og har da helskjegg hele tida. Jeg synes det er merkelig når menn som skal være barske med helskjegg trimmer under haka. Eksempel:

I43Ks9A0YQXEpwMB_Z6VoA-LAszBPZViO6cVQcJ_6IJw.jpg

Ellers er det selvfølgelig stygt (men ikke merkelig) med veldig fintrimma skjegg, og når folk med veldig dårlig vekst sparer. Kan også slenge på at de som sparer bart må huske og ikke la barten vokse foran (over) leppa hvis de håper på å finne damer som vil kline med dem.

Hehe, det har jeg diskutert tidligere tror jeg :ler: Jeg syntes menn i truse er ganske usexy. :)

Drue: Bruker du truse?

Ja, i blant. Som sagt, jeg prøver å gjøre det in. Det er ikke "gubbetruser", men litt mer retro. Synes boxere lange som sykkeshorter, i grunn ser ganske teit ut.

BM2: er du sterk?

Endret av Drue
Gjest norah
Skrevet

Jeg eier to. Har på meg en av dem nå.

ikke si at det ikke er litt digg?

:hoho: Vet du hva, du har faktisk klart å samle de to tingene jeg hater høyest på jorden på menn; hvite tennissokker, OG truse. Jeg får innoverpupp, og nekte å nusse en mann som har truse og/ihvertfallikkeeller hvite tennissokker på ei gang.

Men jeg er enig med deg i at lange boxere heller ikke er fint. Ikke løse heller. De skal være korte, og passelig tettsittende. Ferdig med den saken.

Drue: Hva synes EGENTLIG dama di om disse trusene dine? Vil hun som meg, brenne alle verdens truser og crocs?

• Liker 1
Skrevet

Bud : hvilken gjenstand sparker du oftest foten i?

Den andre foten.

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit : hva er det rareste du har kledd deg som på karnival eller fest?

Jeg tapte et veddemål og måtte kle meg ut som en varulv på en vampyrfest. Det var ganske sært.

Bobler: Hva er det rareste du har sett? TV og internett og slik teller ikke.

Hannee: Hvor lang tid ville jeg måtte vente på deg om jeg sa jeg hentet deg klokka åtte?

Skreppamedleppa: 80-tallsmusikk eller 90-tallsmusikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...