Gjest Bud Skrevet 16. juli 2012 #1401 Skrevet 16. juli 2012 Du vet like godt som meg at dersom jeg hadde invitert deg også, så hadde du endt opp med dem begge... Neida, det er klart det hadde vært plass til en herremann av ditt kaliber også! Bud: Te eller kaffe? Kaffe, helt klart kaffe! Når Bud går på kafé og ber om en helt vanlig kaffe så ser betjeningen og andre kunder rart på han, hvorfor det? Kaffe er jo godt, Café Latte to go er ikke kaffe!
Gjest Bud Skrevet 16. juli 2012 #1402 Skrevet 16. juli 2012 Bud: har du noen gang vært i en bilulykke? hva skjedde? Javisst, mange ganger. Har totaltvraket 3 biler langs veien, et par i skogen, vært førstemann til motorsykkelulykker, personbilulykker og en selvmordsfører-lastebil, samt sittet på i småkræsjer både i jobb og privat. Jeg er ingen idiotsjåfør, sitter heller ikke på med kamikazepiloter, jeg har bare vært uheldig. Kjører rundt 80 000 km årlig så det er klart jeg opplever litt av hvert... Bud: Jeg skjønner romantikken er i høysetet for tiden. Hvilke små ting gjør du for henne? Har små stashes med sjokolade rundt omkring, akkurat nå har jeg en Hobby under sofaputa. Er omtenksom og hyggelig av natur, så det meste faller seg helt naturlig
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2012 #1403 Skrevet 16. juli 2012 Gia: Jeg vil gjerne ha deg med på skalldyrfesten! Hva slags tilbehør foretrekker du til reker? Rekene må være ferske! Til reker er det stort sett enkelt tilbehør som gjelder: Loff fra Schmidts Bakeri i Mandal, ferske sitroner, en god mayonnaise, lidt dild og nykvernet pepper. Til det hele skal det serveres rikelige mengder Chablis, men sitter man i skjærgården, fungerer det med en lys og sommerlig pilsener. Semperfi: Betrakter du høyere matematikk som udelukkende et praktisk redskab, eller synes du den er lidt poetisk også?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juli 2012 #1404 Skrevet 16. juli 2012 Uhhhh... jeg har knapt satt mine føtter på et treningssenter. For min del har det alltid vært fotball, og jeg holdt på med kampsport noen år også. Men jeg mener jeg tok min egen kroppsvekt den gangen jeg forsøkte. Gunvald: Hvor varmt skal det være i vannet før du kaster deg uti? Drue: Hva slags drue er favoritten? Æ e nordlænning. Gjer nu fan i varme vesst æ ska i vatnet. Gi meg et brett, vannscooter, havfruer - og jeg er uti der bare jeg slipper tenke på kjedeligheter som hypotermi og krympetiss. Bud: den fineste mekaniske symfoni, ofte kalt motorlyd, hva metallskapning fremførte den beste du noensinne har hørt? 1
SemperFi Skrevet 16. juli 2012 #1405 Skrevet 16. juli 2012 Giacomo_P du svarer ikke på mitt spørsmål.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juli 2012 #1406 Skrevet 16. juli 2012 Maten står aldri lenge i kjøleskapet mitt, men jeg har to flasker med hjemmelaget likør (kirsebær og rabarbra) stående, ser ikke ut til at de har tenkt å forsvinne med det første Ellers MÅ jeg ha smør, hvitost, syltetøy og ketsjup. Litt merkelig egentlig, spiser ikke mye ketsjup, men hvis ketsjupen begynner å bli tom så får jeg angst... Har ikke hatt særlig romantiske partnere... Før nå!! Kjørte henne hjem etter første helgebesøk og når jeg kom meg i seng senere den kvelden så hadde hun lagt igjen en av sine t-skjorter under dyna mi, sammen med en (ubrukt) serviett med påskriften "Glad i deg" Det skal ikke mye til for å glede meg, men det der var det mest romantiske jeg har opplevd! Gunvald: Blir det no truckstopp langs Mjøsa snart? Først må jeg komme ned hjem fra dette avhølet jeg tilbringer tid i. Men det ligger noen planer om turer til gudsforlatte Moelv i musikkens tjeneste og ærend så snart det lar seg gjøre. Men dette blir nok uten diesel og luftbremser, dette er mer en tur for min lille venn, Broncoen. Vampehoneybuns: femkamp, jeg og deg. Velg fem sports- eller idrettsgrener vi skal konkurrere hvor du har som mål å vinne mot meg. Fortell fortell.
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2012 #1407 Skrevet 16. juli 2012 Giacomo_P du svarer ikke på mitt spørsmål. Hvilket spørsmål? Beklager så meget, jeg skal prøve å finde det.
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2012 #1408 Skrevet 16. juli 2012 Tynne potetskiver. Bandit. Hvor mange biler har du krasjet med? Mr P. Er du for eller imot nynorsk? Ah - jeg skjønte ikke at jeg er Mr. P. Jeg forstår ikke hvorfor vi skal ha et ekstra, syntetisk sprog her i landet, som ikke er mere oprindelig norsk end den naturlig udviklede sprogvarianten vi har fra historien. Skulde vi ha noe som var genuint oprindelig norsk, måtte vi ha gått tilbake til norrønt. Moderne svensk og dansk er like lide genuint svensk og dansk som moderne bokmål er genuint norsk. Jeg fatter ikke hvorfor denne Aasen skulde tukle det til. Dog synes jeg det har en viss poetisk verdi. Jeg kunde f. eks. aldrig tenke meg å lese Vesaas på riksmål. Og skal man først ha en slik bastard, kunde man vel gjerne ha holdt på Aasens landsmaal? Den gang ar det jo i hvert fald en god distinksjon mellom sprogene.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. juli 2012 #1409 Skrevet 16. juli 2012 Vel, det forandrer seg jo litt, men for øyeblikket vil jeg svare: CCR - Fortunate Son Van Morrison - Caravan Jessie J - Do It Like A Dude Raga Rockers - Noen Å Hate Christina Aguilera - Not Myself Tonight CCR og Raga <3
kråkefjas Skrevet 16. juli 2012 #1410 Skrevet 16. juli 2012 Jeg forstår ikke hvorfor vi skal ha et ekstra, syntetisk sprog her i landet Hva med å feie for egen dør først 3
Sweet77 Skrevet 16. juli 2012 #1411 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Jeg tror faktisk jeg har hard konkurranse fra deg, min gode mann. Dessuden hadde jeg sikkert drukket meg impotent før vi var halvveis i etegildet.... Nozmonster: Bandit eller Giacomo eller skalldyr (skalldyrene kan kombineres med ett av alternativene, men også nydes alene)? Flair: Bandit eller Giacomo eller skalldyr (skalldyrene kan kombineres med ett av alternativene, men også nydes alene)? skalldyr og banditt OG gia! om jeg ikke får velge dere begge, så tar jeg med meg Flair på en hemmelig restaurant Her tror jeg enkelt og greit jeg må slenge meg på det eminente svaret til Noz, Gia! Flair: Beskriv din egen personlighet. Det er ikke lett, Hunter - det nærmeste jeg kommer hvis jeg skal ta det kjapt på strak arm må være Kitty Silkepote i Pus med Støvler Red: Feil tittel på filmen Endret 17. juli 2012 av Flair
Havbris Skrevet 17. juli 2012 #1412 Skrevet 17. juli 2012 Havbris: Jeg ser du skriver "ex-svigers" i et svar her. Jeg har liksom sett for meg at du og mannen din har vært et par fra dere var helt unge jeg Hvor lenge var du gift med din første mann, fikk dere barn sammen og hvor lenge etterpå fant du han som nå er mannen din? (svar på det du vil, hvis du syns det er for personlig) Neida. Var samboer med en mann i 7 år, vi hadde ikke barn og avsluttet forholdet i fred og ro. Etter 5-6 år (da var jeg 34 og han 36) traff jeg mannen min, og det var full klaff. Giftet oss etter 6 mnd, så kom det 2 barn rimelig tett. Og 21 års bryllupsdag ble i sommer feiret med nydelig champagne. Vi håper vi kan bli gamle sammen 3
Gjest Bud Skrevet 17. juli 2012 #1413 Skrevet 17. juli 2012 Bud: den fineste mekaniske symfoni, ofte kalt motorlyd, hva metallskapning fremførte den beste du noensinne har hørt? Beklager mr. Fordmann, men Ford er og blir søppel. (måtte bare konkretisere det før svaret kom ) Ford sine gamle big block V8ere har en vanvittig bra lyd! Av få-sylindrede så kroner Husaberg toppen! Hva synes du?
Sweet77 Skrevet 17. juli 2012 #1414 Skrevet 17. juli 2012 Du er tilgitt:) Har ikke fått vite noe enda. Skal på ultralyd neste uke, så kanskje da? Jeg ønsker meg... Hmm...Kommer ikke på noe jeg ønsker meg veldig jeg. Jo forresten, en dag uten å være kvalm! det hadde vært fantastisk!! Flair: Hva lo du av sist? Arabella: Hvilken kroppsdel er mest sexy? Morgentrynet til mannen min idet han dukket inn stuedøren. Ha ha, det er ubetalelig, han ser ut som et skogstroll på syre i dag Du må jo være kjempespent, Maria! Skulle GJERNE gitt deg en dag uten kvalme. Men du kan få en klem isteden! Drue, en gang til: Liker du pinnekjøtt?
Gjest Drue Skrevet 17. juli 2012 #1415 Skrevet 17. juli 2012 Drue, en gang til: Liker du pinnekjøtt? Så ikke at jeg hadde blitt stilt dette spørsmålet. Ja, jeg liker pinnekjøtt. Jobba selv i ferskvare, så jeg pleide å ordne meg prima vare (den gang man sto og sagde hele sider). Spiser det veldig sjeldent, dog. Jeg må ha vossakorv til, forresten. Havbris: hadde du syntes det var greit om mannen din satt og spilte playstation istedenfor å lese, når du sitter og leser? Lyden kan være skrudd av.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. juli 2012 #1416 Skrevet 17. juli 2012 Morgentrynet til mannen min idet han dukket inn stuedøren. Ha ha, det er ubetalelig, han ser ut som et skogstroll på syre i dag Du må jo være kjempespent, Maria! Skulle GJERNE gitt deg en dag uten kvalme. Men du kan få en klem isteden! Kråkefjas: Hvem sjarmerte deg sist?
Havbris Skrevet 17. juli 2012 #1417 Skrevet 17. juli 2012 Havbris: hadde du syntes det var greit om mannen din satt og spilte playstation istedenfor å lese, når du sitter og leser? Lyden kan være skrudd av. Hadde ikke gjort meg noe
Havbris Skrevet 17. juli 2012 #1418 Skrevet 17. juli 2012 Havbris: Hva irriterer deg aller mest? Folk som ikke kan lytte og kommer med meningsløse ordflommer. Folk som deler ut råd uten å ha blitt bedt om det.
Gjest Drue Skrevet 17. juli 2012 #1419 Skrevet 17. juli 2012 Havbris: favoritt-standard-låt? Jeg tror min må være Donna Lee eller Airegin. Kom i bop-humør nå Norah: hva synes du om menn med truse? Hot or not? Jeg prøver å få det in.
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juli 2012 #1420 Skrevet 17. juli 2012 Beklager mr. Fordmann, men Ford er og blir søppel. (måtte bare konkretisere det før svaret kom ) Ford sine gamle big block V8ere har en vanvittig bra lyd! Av få-sylindrede så kroner Husaberg toppen! Hva synes du? Pfffft, greit nok at jeg har hatt en del Ford, men det er Mopar madness som gjelder! Derfor er nok noe av det deiligste jeg har hørt uten tvil 426 Hemi, samma søren hva bil den bor i. Så er jeg svak for lyden av 3rotor-wankelen, det høres ut som et jagerfly på syre. Noz: dansegulvet eller ved bardisken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå