Gjest NozMonster Skrevet 18. mars 2013 #13901 Skrevet 18. mars 2013 Nozmonster: Hvordan var turen? det svarte jeg på i innlegget over der dette spørsmålet er hentet fra Noz: kor mange PM har du mottatt? korriger meg om jeg tar feil, men jeg tolker det som at du mener nå, ang all dritten mot meg. svaret er i så fall 11 stykker med rørende, støttede og gode ord det har betydd utrolig mye! Jelly: smaker du forskjell på seigmenn og non-stop etter hvilken farge de er?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mars 2013 #13902 Skrevet 18. mars 2013 Gunny: Hva tror du selv? Og et spørsmål til, hvis du kunne valgt å være i et lands militære (med tilgang til våpen) hvilket lands militære hadde du valgt da, og hvorfor? Hadde tenkt å skrive langt om dette, men så fikk jeg så mange andre spørsmål at jeg tar det kort, den britiske hæren. Gunfreak: hva var førsteinntrykket ditt av josefin88? Bare positivt! Gunfreak: Hva var din favorittrett som liten? Mer eller mindre samme som nå, wiener snitzel med kavring, og pomfritt. Gunfreak: Med det nicket MÅ du spille FPS. Jeg insisterer. Hvilket er favoritten? Må vel være gode gammle Duke Nukem 3d, spiller det enda den dag i dag, blir aldri lei det. Gunfreak: Hvordan vil du aller helst feire påska? Være ENDA latere enn jeg er nå, men siden jeg allerde er så lat, ville de innebære at jeg ville sluttet å puste av ren latskap, så det kan jeg ikke gjøre. Gunfreak: Hvor mange skytevåpen eier du? En antikk revolver. E? Gunfreak: Drømme dame frå film? Hm, hun Jennifer Aniston spiller i horrible bosses, først og fremst fordi det er jennifer aniston og fordi hun er sex gal. akurrat som meg. Nimmel: er det noen grønnsak du ikke spiser? Nozzy: Får jeg kyss av deg til bursdagen min? Tirkes: spiller du noe FPS da? Hva er ditt yndlingsspill?
Singha Skrevet 18. mars 2013 #13903 Skrevet 18. mars 2013 det svarte jeg på i innlegget over der dette spørsmålet er hentet fra Pfff. Eg leser aldri absolutt alle innleggene i denne tråden. Men fint at du hadde det kjekt! Singha: Hvilken årsmodell er du? 82 Gunfreak: Hvor gammel er du? Lavransdatter: Hatt en fin dag?
pinar Skrevet 18. mars 2013 #13904 Skrevet 18. mars 2013 Pinar: hvem ville du stått fast i en heis med? En uten heisskrekk eller klaustrofobi. Pinar: Er det Mena Suvari på avataren din? Riktig. Kaffemor Har du noen gang drømt om en Kg bruker? Jellybean Liker du fotball?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mars 2013 #13905 Skrevet 18. mars 2013 Gunfreak: Hvor gammel er du? Jeg blir 196 i mårra. singha: hva drikker du når du skal på byen og finne deg dame? Stjerner: hva drikker du når du skal på byen og finne deg en kar?
Singha Skrevet 18. mars 2013 #13906 Skrevet 18. mars 2013 singha: hva drikker du når du skal på byen og finne deg dame? Jeg driver ikke med slikt, men jeg drikker stort sett øl om jeg er "på byen". Vin om det er mat involvert (hvor øl ikke passer). Gunfreak: Mest spesielle våpenet du har skutt med? Niennas: Hva er det kjipeste du har fått slengt i deg for å gjøre jobben din her inne?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. mars 2013 #13907 Skrevet 18. mars 2013 Stjerner: hva drikker du når du skal på byen og finne deg en kar? raudvin, eg drikk nesten alltid raudvin på byn Gunfreak: Ditt største ønske for morgondagen?
Anglofil Skrevet 18. mars 2013 #13908 Skrevet 18. mars 2013 Oi, massevis av spennende spørsmål! Yvonne: Har du sett noen bra kostymedrama filmer i det siste? Hmm, ikke film, men så siste sesong av Lark Rise to Candleford her om dagen. Meget bra, litt dumt det ikke kommer flere sesonger. Skuff altså. Yvonne: Favoritt tegneserie da du var liten? Åh, av blader var det Donald, "leste" de fra jeg var rundt 2-3 år. Elsket å finne opp historier. Av tv-serier var det Tom&Jerry, elsket dem! Yvonne: Favorittfilm? Åh, vanskelig, vanskelig! Står mellom Giant og Roman Holiday. Klarer ikke å velge! Yvonne: Er oppmerksomhet fra andre gutter enn mannen din hyggelig eller plagsomt? Hvis det først skjer er det aller mest rart. Verken hyggelig eller plagsomt fordi jeg ikke er vant til det. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Yvonne: hva gjør du når du ikke moderer oss? Vel, studerer jo engelsk (master) og jobber. MEN, på fritiden så liker jeg å lese, se på tv-serier/filmer (dvd), skrive dikt, spille The Sims 3 eller andre spill. Er også aktiv i flere frivillig organisasjoner, så det blir litt slikt arbeid også. Yvonne: Hva er det verste med å være moderator? Hmm. Det er stort sett greit, men det verste er vel at man tider får mye kjeft, som vi må finne oss i, men ikke alltid har mulighet til å si alt fordi vi faktisk ikke har lov til å gi ut all informasjon. Noen ganger skulle jeg nok ønske at andre fikk være moderator for en dag for å se hvordan det egentlig er. Yvonne: Har du planer om å komme til Tønsberg og besøke meg og Tekola (når hun en sjelden gang er her) i sommer? Ja, kanskje det! Jeg har en uke i juli hvor jeg faktisk ikke har noen som helst planer. Yvonne: Er det tider hvor du blir lut lei av KG og skulle ønske du kunne Oh yes, så ærlig må jeg være. Det er noen ganger man har KG heeeelt opp i halsen, spesielt hvis det er mye både som bruker og moderator. Alt er jo ikke rosenrødt heeeele tiden som jeg er veldig glad i KG. josefin88: Har du noen gang laget en såkalt "tulletråd"? Kenzi: Hvis du skulle vært en skuespiller for en dag, hvem ville det vært? Calavi: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Tirkes: Har du noen gang hatt flere kjærester på en gang? SøsterLiten: Hva drømmer du mest om å gjøre i livet ditt? kaffemor: Hva er det mest frusterende med å være bruker på KG? Niennas: Hva er din favorittsmiley? Jellybean78: Hva er det beste med KG? Gunfreak: Er du virkelig en gunfreak?
kaffemor Skrevet 18. mars 2013 #13909 Skrevet 18. mars 2013 (endret) En uten heisskrekk eller klaustrofobi. Riktig. Kaffemor Har du noen gang drømt om en Kg bruker? Jellybean Liker du fotball? Det har jeg sikkert, men kommer ikke på noen spesiell drøm akkurat nå.. kaffemor: Hva er det mest frusterende med å være bruker på KG? Det mest frusterende må være håpløse brukere som bare spyr ut tullball. Som oftest er de (forhåpentligvis) troll. Klarer dog ikke alltid å la vær å bli frustert Gunfreak: Hva mener du er din beste egenskap? Og du får ikke lov til å si at du er snill (det er så klisje ) Pinar: Hvorfor ble du medlem på KG? Endret 18. mars 2013 av kaffemor
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mars 2013 #13910 Skrevet 18. mars 2013 Gunfreak: Mest spesielle våpenet du har skutt med? Hm ikke skutt med noe kjempe spesielt, en original Winchester fra 1876 Gunfreak: Ditt største ønske for morgondagen? Finner drømme dama. Gunfreak: Er du virkelig en gunfreak? Var det når jeg første gang lagde kicket for sånn 13-14 år siden? Ikke så mye nå. Nimmel: hva spiste du i dag?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13911 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops: er du like vakker som din avatar? Hm, det tror jeg blir litt vanskelig for meg å svare på Du får spørre noen som har møtt meg! Dreamdrops: Skal vi dra til London i sommer? Du vil ikke heller til noe varmere strøk altså? Men London er alltid bra det altså! Dreamdrops: Hvordan har du det for tiden? Jeg har det ganske bra Takk som spør! dreamdrops: Kan du si ti ting du ser rundt deg nå? Blomster, dukkene mine, sjokolade, toy story-sengetøy, lilla og hvite gardiner, en platespiller, album, LP'er, stort speil og vintage-klokke på veggen. Alkasil: I sin helhet; hva synes du om 50'tallet? Drua: Veldig skuffet over at du ikke svarte på drue-spørsmålet mitt. Prøver igjen: Liker du Druejuice? Hahah neida! Ordentlig spørsmål: Hva synes du om russetiden? Josefin88: Det korteste det har gått fra du møtte en fyr til dere hadde sex? Lykkeliten: Har du en sånn greie "Jeg skal være gift før jeg fyller 23?" (Bare et eksempel). Nimmel: Et godteri "alle" liker, men som du ikke kan fordra? Nozi: Nevn 5 ting du absolutt ikke liker å spise. Swarovski: Det største tegnet på sommer for deg?
Gjest Drue Skrevet 18. mars 2013 #13912 Skrevet 18. mars 2013 Drue: Hvor gammel var du første gang du laget middag til foreldrene dine? Jeg fikk lov til å eksperimentere litt da jeg var liten, men det endte stort sett opp med at jeg spiste det selv. Foreldrene mine er veldig kresne - så det var ofte sånn at om jeg lagde mat, så var det til meg selv. Jeg tror jeg var rundt 20 år jeg en gang i blant begynte å lage mat til foreldrene mine. Jeg gjør det med glede, men selvfølgelig må jeg ta diverse hensyn, siden de er såpass kresne. Drue: Eg spør igjen; kva kan ein artisjok brukast til? Rå artisjokk har jeg aldri tilberedt selv, så jeg må melde pass på den. Sylta er jo veldig godt på både pizza og i salat Drue: Hva er det siste du så på kino, og hva blir det neste...? Jeg ser veldig sjeldent på film. Liker det ikke. Siste jeg så var "som du ser meg". Neste aner jeg ikke. Lenge til, forhåpentligvis Drue: Sender spørsmålet ditt fra tidligere i retur, med en liten endring: Beskriv en kjip sugejobb. Det verste jeg kan føle, er at dama ikke vil det. De beste BJ'ene er de hvor dama "craver" etter deg. Så en kjip sugejobb er hvor du føler at dama gjør det av plikt (da bryter jeg som regel fort av, ved å dra henne opp mot meg). Så er det kjipt hvis hun ikke engang får 1/3 av penisen inn. Drua: Hva synes du om russetiden? Da jeg var russ selv, så var jeg litt sånn anti. Var på et par fester - helt ok, ikke mer enn det. Nå er jeg egentlig for gammel til å ha noen formening synes jeg. La dem holde på som de vil Stjerner og planeter: pleier du å kysse/sleike dine egne pupper? Nimmel: har du noen gang fika til noen, sånn ordentlig?
pinar Skrevet 18. mars 2013 #13913 Skrevet 18. mars 2013 Pinar: Hvorfor ble du medlem på KG? Det husker jeg ikke. Kjeda meg vel en kveld for nesten 5 år siden. Dreamdrops Hva tenker du om fotballtattoveringer?
Gjest Skrevet 18. mars 2013 #13914 Skrevet 18. mars 2013 Calavi: Hva er det verste du kan drikke av alkohol? Tequila og Flatliner. Grøsser bare av tanken.. Usj... Calavi: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Jeg ville ha et helt "nøytralt" brukernavn her inne. Jeg hadde tidligere sett på en motevisning fra Cavalli, og tok inspirasjon derifra. Så ikke så veldig spennende Josefin: Hva underholdt du med da du hadde middag forrige lørdag? Gunfreak: Peneste kg-jente? Lavransdatter: Favorittrett når det kommer til mat?
Gjest Drue Skrevet 18. mars 2013 #13915 Skrevet 18. mars 2013 Calavi: når var sist du var full, og når blir neste gang? BusteMartePinn: hadde du spist én vaffel lagd med morsmelk hvis du fikk 500 kr?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13916 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops Hva tenker du om fotballtattoveringer? Hva mener du? Folk som tatoverer fotballag-logoer på seg og sånn? Hahah vel.. Jeg kan nesten ikke beskrive for patetisk det er. Da er det bedre å tatovere Nasse Nøff på rumpa. Calavi: Du kan bli med i en disneyfilm som tegneseriefigur (ja, dette er selvfølgelig bare om feen i Askepott kommer på besøk), hvilken blir du med i og hvem er du? Å herre, det spørsmålet likte jeg
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13917 Skrevet 18. mars 2013 Jeg hopper inn i tråden igjen, jeg Stjerner: Stemmer det at du og Singha hadde en vellykket date? Mener å ha lest det for en tid tilbake. Og hva er status nå? Dreamdrops: Hva slags type menn pleier du å falle for? Calavi: Er du opptatt av mote? Pinar: Hvilket underforum er du mest inne på her?
Gjest Drue Skrevet 18. mars 2013 #13918 Skrevet 18. mars 2013 lykke hva er status for bikinikroppen 2013?
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13919 Skrevet 18. mars 2013 lykke hva er status for bikinikroppen 2013? Haha, det begynner å nærme seg! Skal gå all in nå og satse på at det blir knallbra til juni Drue: Hva er status på din speedokropp 2013? (Må likevel si at jeg virkelig håper at du ikke bruker noe slikt) Sakone: Når var du sist på date, og hvordan var det?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13920 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops: Hva slags type menn pleier du å falle for? Nå kan jeg ikke påstå at jeg har falt for menn i hytt og gevær i livet, men jeg kan prøve: Han har hatt ambisjoner, han har kunnet snakke om ting. Han har likt å tulle. Mye. Og humoren har gjerne vært litt drøy. Det er egentlig ingenting jeg ikke kan tulle om, og da er det litt morsomt om han kan det også. De har alltid vært høyere enn meg. Også har de alltid vært veldig kjekke Til felles har de alle vært litt nerdete egentlig. Nei, jeg har ingen bedre forklaring, bare litt nerdete. Hva slags type menn dette er, vet jeg ikke. Derfor måtte en beskrivelse til Drue: Hva synes du om Ella Fitzgerald?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå