Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgenzola: Har du lyst å vera med å leika?

Blir gjerne med på leken men helst andre steder enn her :lur:

Gorgonzola: Har du noen kreative forslag til spørsmål jeg kan stille til folk i tråden?

Tja du kan jo spørre de som kjenner/kjente norah hvorfor hun ikke er her lenger....

Gorgonzola: Mååå du innom KG hver dag?

Nei.

Arabella: Feelingen av å gå med hofteholder; kleint eller sexy?

Alle: Hvem vinner Tippeligaen 2013?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rosenborg

Gorgonzola: Hvem er Norah og hvem er personene som kjente henne?

Endret av Singha
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ikkje lov noko du ikkje kan halda no.

dream: kjole eller jeans?

Gorgen: alder?

Skrevet

Tja du kan jo spørre de som kjenner/kjente norah hvorfor hun ikke er her lenger....

Hun ble lei, følte det ble alt for mye repetisjon, sutring og skittkasting rundtom. Spesielt innen debatter om aktualitet og politikk etc.

Dreamdrops: hva har din helg bestått av?

Skrevet

Josefin88: hva har gitt deg det inntrykk av meg? :)

En blanding av avataren din og at jeg tydeligvis har lagt merke til det du skriver. Jeg sitter bare igjen med et godt inntrykk, men er jo hyggelig det da :fnise: Har faktisk aldri vært i Trondheim før, så kanskje jeg må ta en tur opp dit ei gang!

Josefin88: Laget noe godt i dag?

Ikke til meg selv, men laget tarte tatin (eplepai med karamelliserte epler) til mamma i dag. Hun skal selge leiligheten sin og hadde visning. Så jeg ble hentet kun for å lage kake og så ble jeg kjørt hjem igjen :P

Dreamdrops: Hvordan har helgen din vært? :laugh:

Nimmel: Hva er dine beste vaffeltips? ;)

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

dream: kjole eller jeans?

Det kommer veldig an på anledningen, så klart. Men hva jeg går mest i? Det må bli jeans. Om jeg skal pynte meg, kan jeg gjerne gå i kjole :)

Calavi: Ferieplaner til sommeren? I så fall, hva?

Josefin88: Det fineste komplimentet du kan få?

Skrevet

Gorgonzola: Skal du bruke resultatet av spørsmålet (til alle) til å tippe på oddsen?

• Liker 1
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: hva har din helg bestått av?

Dreamdrops: Hvordan har helgen din vært? :laugh:

Det var da fært da :ler:

Fredag besto av å ligge til sengs hjemme. Fikk ekstremt vondt i ryggen natt til torsdag, og fredag klarte jeg omtrent ikke å rikke meg ut av senga, så da ble det ikke noe jobb på meg heller.

Om kvelden kom en venninne på besøk og vi skravla i ett sett noen timer, før hun dro hjem :) I går var jeg noen timer på jobb før jeg fikk besøk av to venninner jeg ikke har sett på lenge!

Guybrush: Noen gang meldt deg syk fra jobb fordi du rett og slett ikke gidder å dra på jobb?

S&P: Din mest barnslige side?

Skrevet

Yvonne: hvor lenge har du vært mod?

Oi, spørsmål til meg! :)

I april har jeg vært moderator i seks år! Ble modde i 2007. ;)

SøsterLiten: Hva er bakgrunnen for nicket ditt?

Drue: Liker du best å spare eller å bruke penger?

Yme: Hva er det rareste du noen gang har drømt?

Skrevet

Nimmel: Hvilket land stammer kaken Pavlova ifra? Er det en sånn rullekake?

(og er den god?)

Singha: Favoritt engelsk 1 divisjonsklubb?

Stjerner: Skal du ut og reise i sommer? planer?

Kaffemor: Hva driver du med om dagene?

Jeg studerer :)

Nei.

Arabella: Feelingen av å gå med hofteholder; kleint eller sexy?

Vålerenga :duskedame:

KristineS: Yndligsrett?

Skrevet

Josefin88: Det fineste komplimentet du kan få?

At jeg har vakre øyne :laugh: Var en som sa det til meg en gang, og jeg ble kjempeglad! Ellers blir jeg veldig stolt når jeg får skryt av gjester. God mat og glade gjester er det beste som finnes!

Kaffemor: Er du kaffeentusiast? :)

Yvonne: Har du sett noen bra kostymedrama filmer i det siste?

• Liker 1
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg studerer :)

Du har helt sikkert svart på det før, men hva studerer du? Og føler du at du har valgt riktig retning? :)

Strange Doll: Hvis en fyr du liker veldig godt virkelig skal sjarmere, hva gjør han?

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Tirkes: Om du hadde fått velge mellom en tur til New York eller Tokyo med alle

utgifter sponset, hva hadde du valgt?

Definitivt Tokyo. Jeg ville deretter forsøkt å leve like casual der i noen uker som Largo og Piro i Megatokyo. Om du ikke aner hva jeg snakker om, så er det helt OK.

Jellybean: Favoritt bad guy fra filmverdenen?

Gorgonzola: Godt å se at Aragorn har dyttet Tore Strømøy unna igjen. Hva slags smykker bruker du?

Kaffemor: Du er nødt til å gifte deg med en av Europas kongelige. Hvilken velger du?

Josefin: Har du en TV-serie eller film du har sett flere ganger, som du synes er litt pinlig å like...?

Endret av Tirkes
Skrevet

KristineS: Har du lest Kongespeilet? Hva syns du om teksten?

Har nok bare lest noen små utdrag når jeg hadde norrønt. Og jeg husker ikke så mye av teksten da målet der og da var å få mening ut av et for øyeblikket lite kjent språk for meg. Men jeg kunne tenkt meg å lese hele en dag.

KristineS: Yndligsrett?

Saltfisk og stappe! Med melkesuppe etterpå. Helst saltfisk av uer om jeg skal være veldig spesifikk :P

Kaffemor: Hvilke språk behersker du?

Skrevet

Strange Doll: Noen bøker du kan anbefale?

Jentene fra balletten av Yndestad, også bøkene om Annika Bengtzon :)

Dolly: Hvordan ser forlovelsesringen din ut?

Først fikk jeg en i hvitt gull med diamant, så fikk jeg en i gull som ligner på giftering som han har lik, som vi valgte ut sammen :)

Dolly: Hva er typisk sommerantrekk for deg? (kjole,bukse,skjørt osv)

Kjole! Gjerne ganske kort :) også enten hæler, ballerinasko eller converse :) om ikke dongerishorts :)

Strange Doll: Tidenes beste Brann-spiller?

Strange Doll: Tidenes kjekkeste Brann-spiller?

Kniksen vel! og kjekkeste... hmmm... Karadas eller Helstad kanskje.. har ikke tenkt over det :ler:

Strange Doll: Hvis en fyr du liker veldig godt virkelig skal sjarmere, hva gjør han?

Han sier jeg har fine øyner og et fint smil, så spør han meg om ting som overrasker meg.

Calavi: Har du noen tatoveringer? Om ikke, vil du ha?

Jelly: Liker du å feire bursdager?

Singha: Er du ryddig?

Skrevet

Harlequin: Du har en ettermiddag/kveld helt for deg selv, ubegrenset med penger, og valgfritt selskap. Hva gjør du, og hvem gjør du det sammen med?

Oi, det er et vanskelig spørsmål! Det er så mye en kunne gjort, med mange. Jeg ville brukt en halvtime på veskeshopping alene, så ville jeg hoppet i fallskjerm med bestevenninna mi, spist en fantastisk middag med Matt Smith, klonet grumpycat og avsluttet det hele med å sløve på stranda i sommertemperatur, gjerne med et bål, noe godt i glasset og selskap i form av mine beste venner og en kjekk mann. Tror jeg.

Harlequin: Hva foretrekker du av pannekaker og vafler? :)

Vafler! Var veldig glad i pannekaker før, men så kom jeg til et punkt der jeg plutselig fikk nok, tror jeg har spist pannekaker to ganger det siste året...

Harlequin: Nettbrett, bærbar eller mobil? Til surfing og andre internetting.

Foretrekker bærbar hvis jeg skal sette meg ned og bruke litt tid. Greit å ha tastatur og touchpad, synes jeg. Hvis jeg derimot bare skal sjekke facebook, twitter, mailen eller andre småting klarer jeg meg fint med iPhonen. Jeg er en av de som egentlig aldri har skjønt greia med nettbrett så fremt en har smartphone, synes formatet virker upraktisk.

Harle: beskriv en god lytter.

En god lytter for meg er en som først hører på det jeg har si, og lar meg snakke ut om hva jeg nå enn skulle ha på hjerte, uansett hvor bak mål det skulle være. Deretter vil mennesket være dønn ærlig med meg og fortelle meg om sine synspunkter på det jeg sa, og kanskje hjelpe meg å se tingene i et nytt lys. Noen ganger trenger en også bare et forståelsesfullt blikk og å høre "det ordner seg".

Harlequinn: hva består undertøysskuffen av ? ;)

Hehe, det var det da! Er vel ganske A4, uten at det trengs å fordypes noe veldig her ;)

Harleguin: Siste boken du leste?

Har blitt alt for mye pensum og alt for lite skjønnlitteratur i det siste, men for øyeblikket leser jeg "Den tomme stolen" av Rowling og "Uskyldighetens museum" av Orhan Pamuk.

Guybrush: hvis du kunne velge - storbyferie eller pakke sekken, ta med teltet og ta fem dager på fjellet? Valgfritt selskap!

Kisskiss: et valg i livet du virkelig angrer på?

Kaffemor: den dårligeste boken du har lest?

Drue: du er på vei inn på t-banen//bussen og stresser som du aldri har gjort inn. På vei inn snubler du, og tar tak i den personen som står nærmest deg og river med deg vedkommende i fallet. Dere ligger begge og spreller på gulvet i en overfylt vogn/buss. Hvordan redder du situasjonen?

Skrevet

Kaffemor Er det kjedelig å få kafferelaterte spørsmål?

Skrevet

Kaffemor Er det kjedelig å få kafferelaterte spørsmål?

Hahaha! Tenkte akkurat det samme. Folk må være mer oppfinnsomme, synes jeg.

pinar: har du noen gang knust eller ødelagt noe i sinne? Hva skjedde?

kenzi: hva er den verste klesstil-tabben menn gjør?

Skrevet

Oi, det er et vanskelig spørsmål! Det er så mye en kunne gjort, med mange. Jeg ville brukt en halvtime på veskeshopping alene, så ville jeg hoppet i fallskjerm med bestevenninna mi, spist en fantastisk middag med Matt Smith, klonet grumpycat og avsluttet det hele med å sløve på stranda i sommertemperatur, gjerne med et bål, noe godt i glasset og selskap i form av mine beste venner og en kjekk mann. Tror jeg.

Kisskiss: et valg i livet du virkelig angrer på?

:ler: Herlig med kloning innimellom alt det andre der!

Vet du ... jeg angrer ikke på noe. Det høres ut som en dum klisjé, men alle valgene jeg kunne angret på har hatt betydning for der jeg er i dag. Dersom jeg hadde valgt det bedre eller mer fornuftige alternativet hadde livet mitt tatt en helt annen retning, og det er jeg tross alt glad for at det ikke gjorde. :)

Drue: Dersom du skulle invitert fire KG-medlemmer på middag og helkveld, hvem hadde du valgt og hvorfor?

Pinar: Dersom du måtte velge mellom drømmeyrket ditt og det å ha en familie, hva hadde du valgt?

Strange Doll: Hva er din største guilty pleasure?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...