Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1341 Skrevet 16. juli 2012 Bandit: hvilket reality-program ville du helst vært med på, hvis du måtte velge et? Dersom jeg MÅ velge ett, så måtte det nok bli Homsepatruljen. Kunne nok fått noen artige råd og tips der. Maria_Marihøne: Kreps eller reker? Jeg MÅ jo til slutt finne noen som faktisk liker skalldyr her inne!! Cuddlegirl: Søtt, surt eller salt? HunterLady: Hva tenker du når jeg sier IKEA?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1342 Skrevet 16. juli 2012 Marihøna: Hva kom først, nicket eller avataren? Nicket. Og så googlet jeg marihøner og fant bildet etterpå Nå føler jeg at jeg "må" har marihøne som avatar, så jeg er stuck med det Silfen: Hvilken nyhetssak gjorde deg sist opprørt?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1343 Skrevet 16. juli 2012 Dersom jeg MÅ velge ett, så måtte det nok bli Homsepatruljen. Kunne nok fått noen artige råd og tips der. Maria_Marihøne: Kreps eller reker? Jeg MÅ jo til slutt finne noen som faktisk liker skalldyr her inne!! Jeg er nok heller ikke glad i skalldyr Hvis jeg måtte velge, hadde det blitt reker. Jeg har ikke smakt hummer, så har veldig lyst å prøve det. Får bli neste sommer det da. Regner med du tar meg med på en helaftens med hummer og hvitvin?
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #1344 Skrevet 16. juli 2012 HunterLady: Hva tenker du når jeg sier IKEA? Jeg tenker på den mest uutholdelige plassen jeg vet om. Jeg HATER IKEA! Jeg går meg alltid vill og jeg ender opp med å krangle så busta fyker med den som er så uheldig å være i mitt selskap. Jeg får nervesammenbrudd av Ikea, og jeg kjenner jeg begynner å småsvette når du nevner ordet. Bandit: Hva synes DU om Ikea?? Havbris: Hvor mange barn har du? BM2: Har du planer om å være ungkar for resten av livet? 1
Havbris Skrevet 16. juli 2012 #1345 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Havbris: Hvor mange barn har du? Jeg har to barn, begge er over 18. Giacomo: Hva gjør du med all frukten/bærene på eiendommen din? Endret 16. juli 2012 av Havbris
skruf Skrevet 16. juli 2012 #1346 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tenker på den mest uutholdelige plassen jeg vet om. Jeg HATER IKEA! Jeg går meg alltid vill og jeg ender opp med å krangle så busta fyker med den som er så uheldig å være i mitt selskap. Jeg får nervesammenbrudd av Ikea, og jeg kjenner jeg begynner å småsvette når du nevner ordet. Bandit: Hva synes DU om Ikea?? Havbris: Hvor mange barn har du? BM2: Har du planer om å være ungkar for resten av livet? OT; Men pluss fra meg på Ikeakommentaren! Føler det samme selv........og har behov for sjokkleie og et stort glass rødvin når jeg er vel hjemme!
Havbris Skrevet 16. juli 2012 #1347 Skrevet 16. juli 2012 OT; Men pluss fra meg på Ikeakommentaren! Føler det samme selv........og har behov for sjokkleie og et stort glass rødvin når jeg er vel hjemme! OT her også - den som tar turen til IKEA på en lørdag, eller i desember må ha tatt rødvinen først? 1
skruf Skrevet 16. juli 2012 #1348 Skrevet 16. juli 2012 OT her også - den som tar turen til IKEA på en lørdag, eller i desember må ha tatt rødvinen først? Det var en god ide!
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #1349 Skrevet 16. juli 2012 OT; Men pluss fra meg på Ikeakommentaren! Føler det samme selv........og har behov for sjokkleie og et stort glass rødvin når jeg er vel hjemme! Godt vi er flere! Trodde jeg var alene om dette! 1
Gjest norah Skrevet 16. juli 2012 #1350 Skrevet 16. juli 2012 Hva med deg, hvilken drink liker du best? Er du der ofte? Jeg er ikke så glad i masse drinker. Tar heller Nøgne Ø som de har på fat. Er der sjeldent på kveldstid i helgene, hele Løkka er jo egentlig megafullt - bortsett fra et par plasser. Brygghuset er gøyere, men uutholdelig i helgene. Haha! For ikke å snakke om hvordan det stedet elsker Ludovie og Fresi Prøver du å si at dere har blitt kastet ut fra Aku Aku grunnet uskikkelig oppførsel?
skruf Skrevet 16. juli 2012 #1351 Skrevet 16. juli 2012 Godt vi er flere! Trodde jeg var alene om dette! Trodde nesten jeg og! Ikea og stappafulle kjøpesenter...........grøss! Vi får ta en Ikeadate, der vi møtes først og drikker rødvin
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #1352 Skrevet 16. juli 2012 Trodde nesten jeg og! Ikea og stappafulle kjøpesenter...........grøss! Vi får ta en Ikeadate, der vi møtes først og drikker rødvin Gjerne. Der det er rødvin, er jeg! :vin: Yme: Hvor gammel er kaninen din?
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1353 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tenker på den mest uutholdelige plassen jeg vet om. Jeg HATER IKEA! Jeg går meg alltid vill og jeg ender opp med å krangle så busta fyker med den som er så uheldig å være i mitt selskap. Jeg får nervesammenbrudd av Ikea, og jeg kjenner jeg begynner å småsvette når du nevner ordet. Bandit: Hva synes DU om Ikea?? Havbris: Hvor mange barn har du? BM2: Har du planer om å være ungkar for resten av livet? Uendelig mange pluss for IKEA-hatet! IKEA må dø!!! Det teite er at andre butikker selger bedre kvalitet til avere pris. Hva faen skal en på IKEA for?!?! Så svare på spørsmål... Unkar med stor R resten av livet ja. Kan ikke påstå det er planlagt, men det er uhorvelig vanskelig å se for seg noe annet. Er umulig å kjenne på de følesene, som jeg tror var der, fra den tiden i livet mitt da jeg definerte meg selv som lykelig. Eneste holdepunktet jeg har er vissheten om at tanken "NÅ er jeg lykkelig" ble tenkt den gangen for mange år siden. Videre så kan jeg erindre at jeg en gang i livet mente at jeg hadde det bedre og var en bedre person i forhold en som singel. Dette er også følelser jeg ikke klarer å ta igjen. Jeg husker å ha tenkt tankene, men alt føles så uendelig fremmed. Så jeg klarer ikke å forestille meg et annet liv en livet i denne elide leiligheten, alene. Dog, jeg jobber jo bevist med å flytte fra dette helveteshullet om fire år. Med flaks og tolmodighet skal jeg ha penger nok til å kunne kjøpe en bopel. Langt vekk på et annet kontinent om nødvendig. Maya-76: Fotball eller skøyter.
Sweet77 Skrevet 16. juli 2012 #1354 Skrevet 16. juli 2012 ... Kreps eller reker? Jeg MÅ jo til slutt finne noen som faktisk liker skalldyr her inne!! Jeg ELSKER skalldyr, Bandit! I alle former, kan faktisk ikke komme på noe jeg ikke liker. Liker alt, utenom skallet og paven selvfølgelig Drue: Liker du pinnekjøtt?
Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1355 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tar plass mellom HunterLady og maya76 i horisontalen og et glass rødvin eller tre etter en tur til IKEA. Jeg får rett og slett nervøse rykninger hver gang noen nevner ordet. Og Maria_Marihøne... Jeg ville nok dratt fram Champagnen til hummeren, så det kunne blitt veldig koselig det. BM2: Dersom du trener, hva slags musikk slår imot deg da? Havbris: Dersom det er vaskedag, hva slags musikk får deg igang da? Jeg er selv avhengig av musikk når jeg setter igang...
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. juli 2012 #1356 Skrevet 16. juli 2012 Hunter: Hva gjør deg engasjert? Giacomo: Kan du beskrive klesstilen din? Norah: Hva er din største drøm?
Gjest BM2 Skrevet 16. juli 2012 #1357 Skrevet 16. juli 2012 BM2: Dersom du trener, hva slags musikk slår imot deg da? På treningssenter hva en som spilles over høytalerne, utendørs naturens egen musikk. Jeg finner det ubegripelig at folk beveger seg utendørs med musikk på ørene. Flair: Hender det at du er en engel?
alexanderw Skrevet 16. juli 2012 #1358 Skrevet 16. juli 2012 alexanderw. Har du danske gener eller liker du bare det danske flagget? Jeg er av dansk blod SemperFi Er du en lojal venn og familiekar? Og ville du ofret ditt blod for denne nasjonen?
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #1359 Skrevet 16. juli 2012 Hunter: Hva gjør deg engasjert? Jeg er en person som sjeldent blir veldig opprørt eller superengasjert, men det er noen ting jeg alltid engasjerer meg i, og det er dersom noen blir behandlet urettferdig eller ufortjent dårlig! Jeg har også problemer med at folk blir behandlet dårlig selv om noen mener at de har fortjent det. Jeg hater mobbing, utfrysninger, frekke og trangsynte folk som må rakke ned på andre, og i sær har jeg svært lite til overs for de som ser ned på de som har falt utenfor samfunnet vårt. I stedet for å hjelpe de inn igjen, så synes de heller det er bedre å spytte på de! Slike folk er grunnen til at samfunnet vårt er ganske uheldig oppdelt og fullt av fordommer. Nerdmedsverd: Hva liker du best med KG?
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2012 #1360 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Arabella: Hvilken kroppsdel er mest sexy? På meg selv mener du eller generelt? En ung mann (en del yngre enn meg) som jeg ble kjent med på et nettforum, fortalte at det første han la merke til på profilbildet mitt, var hånden min som jeg holdt under haken. Vi ble kjent IRL etterhvert. Han var helt i ekstase over mine sexy, erfarne hender (hans ord). Skal ikke si noe mer om det . Mest sexy kroppsdel? Ansiktet kanskje, mimikk, øyne med glimt i, munn, smil. Kanskje jeg misforstår fullstendig hva du mener. Det første jeg legger merke til på en mann, foruten helhetsinntrykket, er øynene og hendene. Jabx: Betrakter du kvinner som mindreverdige? Endret 16. juli 2012 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå