Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daybreak: Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss?

Snakkar vi skikkeleg kyss her eller sann "nødt eller sannhet" - opplegg? :ler: Mitt ordentlege var når eg var 16 år^^

Vampen: Kva er din(e) hobby(ar)?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: samme spørsmål tilbake til eg.

richard gere burde aldri få lov til å spille inn flere filmer..

Noz: Hva har du gjort i helgen?

neeei, hva har jeg gjort ja.. har hatt besøk av, gått tur med og vært på cafè med en kompis.

Har hatt et kaffeslabberas med en god venninne og jeg har drukket vin og øl og hatt en riktig så hyggelig helg ellers. Og så har jeg vært lagt av gårde å besøkt min Tante- Dement

Du da Calavi? hva har du (....og skoa) gjort i helgen? ;)

Skrevet

Kristine: Har du et favorittplagg?

Definitivt en mørkgrå strikkakjole ei venninne av meg kjøpte på bruktmarked i København. Kjempedeilig kjole som en kan funke som slapp-av-kjole med ei god strømpebukse under, eller styles opp til fest med f.eks. belte, ei knæsj strømpebukse og kule sko til.

Drue: Hva har vært helgas høydepunkt?

Harlequin: Hva studerer/jobber du med?

Skrevet

richard gere burde aldri få lov til å spille inn flere filmer..

neeei, hva har jeg gjort ja.. har hatt besøk av, gått tur med og vært på cafè med en kompis.

Har hatt et kaffeslabberas med en god venninne og jeg har drukket vin og øl og hatt en riktig så hyggelig helg ellers. Og så har jeg vært lagt av gårde å besøkt min Tante- Dement

Du da Calavi? hva har du (....og skoa) gjort i helgen? ;)

Fredag jobbet jeg bare, var ikke hjemme før ganske sent så slappet jeg av og la meg relativt tidlig.

I går jobbet jeg, også var jeg i bursdag. Skulle egentlig jobbe i dag også så gleden var stor da jeg slapp det :) Dagen har derfor blitt tilbragt i sengen med en venninne med sex og singelliv på skjermen og masse usunnheter. Digg søndag! Så denne helgen har jeg ikke fått sett skoa dessverre!

Gunfreak:

Skrevet

:klo:

Det betyr at du selv kan putte inn et spørsmål :fnise:

Arabella: Hva irriterer deg mest med unge mennesker? På generell basis, og du må komme med eksempler.

Skrevet

Noz: er det tilfeldig at du og et annet medlem her inne har hatt en flott filmkveld? :P

• Liker 1
Gjest loren
Skrevet

Loren: snodigste/morsomste junior har gjort/sagt i det siste?

Hmm, jeg glemmer så fort, så jeg må notere ned ting, men jeg synes han var ganske fin i går da vi så på "Mormor og de åtte ungene" og han ser på mormora og sier "Oi! Det var en gammel mormor! Til og med gamlere enn en oldemor! Min mormor er ung hun"

(Det skal sies at min mor er 50 år og min mormor 73 og ekstremt sprek, så han forbinder ikke den trauste mormortypen med noen han kjenner :P )

Loren: trives du som student, og har du lenge igjen?

Jeg trives veldig godt, jeg liker å lære, og har søkt master til høsten, men vet at jeg skal prøve å unngå å jobbe mer enn 100% ved siden av studiene sånn som jeg har gjort de siste to årene. Det kommer an på økonomien :)

Så i utgangspunktet er jeg ferdig nå om under to mnd! (Hjelp!), men om jeg ryker på Master er det snakk om to år til :)

Vampen: Hvordan er din drømmemandagsmorgen?

Noz: Er det noen ting du tenker er allmenkunnskap/normal høflighet som du blir overrasket over hvor mange som ikke vet/skjønner/gjør?

Skrevet

Guybrush: har du noen spennende planer for 2013?

Ting går så sjeldent som man planlegger/ønsker så jeg tar ting mer på sparket :) Eneste jeg vet er at jeg ønsker meg en skikkelig ferietur i en storby samt reisefølge. Ellers har jeg blitt litt hekta på en ny fritidsaktivitet og tenker prøve å bli ganske god i den utover året.

Harlequin: angående tidligere spørsmål, jeg bomma og leste "harleyquinn" som jo er dama til the joker i batman;) nytt spørsmål - hva er det mest spesielle/uvanlige med deg føler du?

Kristine: bok/film/serieanbefaling å dele med oss andre?

Skrevet (endret)

Cindi: Liker du din egen personlighet ? (hvorfor/hvorfor ikke?)

Jeg har en awesome personlighet! :fnise:

Fordi jeg er ærlig, hardtarbeidende, har god moral (som oftest), er omsorgsfull og aller aller mest fordi jeg er så j*vla rar. Det er FÅ mennesker som helt forstår meg, men de som gjør er mine beste venner, som jeg ler meg skakk sammen med. Jeg har en dust humor, og egentlig så er hele meg ganske sær. Så jeg liker min personlighet ganske godt. Jeg liker at jeg ikke helt er til å forstå. ^^,)

Jeg fortalte denne vitsen i en forsamling på 70 stykker, og det var èn som lo. Jeg: :skratte:

"The Dalai Lama walks into a pizza shop and says, 'Can you make me one with everything?"

Jeg lo så jeg nesten tissa på meg første gangen jeg hørte den. Til dags dato har ingen andre ledd.

Cindi: Å, eg er glad!! Kva duppeditt til babyen skal du absolutt ikkje ha?

Jeg oooog!! :laugh:

Sånn hengehoppeting. Sånn som man setter fast babyen i, også står de og hopper i den. Kan ikke forestille meg at det er bra for den lille ryggen.

Cindi: Hvor mange par sko har du? :)

Urhm... Altså... Jeg vet ikke. :rodme:

Vil gjette på rundt 50 +, men har seriøst ikke peiling. Kan ta opptelling i mai, da skal jeg gå gjennom boden. Boden vår er full, og det er mest pga mine sko. "Tingene" mine har jeg kastet. Trenger ikke ting, sko derimot...

Har vel 25 par sko som jeg bruker, resten er sånne "åååååh, de var fiiine!!! MÅ ha!!!" Også var de ikke så herlige da jeg kom hjem fra butikken...

Gratulerer så mye! :) Fantastisk!

Takk! :hug:

*edit, kom borti "lagre endringer" før jeg fikk stilt spørsmål.

Guybrush: Hvem er den peneste norske kjendisen i dine øyne?

Strange Doll: Hvor mange par sko har du?

Noz: På en skala fra 1-10 hvor dårlig var vitsen min?

Endret av Cindi
Skrevet

Drue: Hva har vært helgas høydepunkt?

Høydepunktet var helt klart å bli invitert til josefin88 for å spise middag med en hyggelig gjeng :)

Calavi: Hva synes du om Phil T. Rich - Gal?

• Liker 1
Gjest LilleLovely
Skrevet (endret)

LilleLovely: du sendes alene på en øde øy en måned. Utenom mat, hvilke tre ting ville du tatt med deg?

Får jeg mat der? Hvis ikke så er svaret lommekniv og en fiskestang. Og Joe Mangianello...er det en ting? :danse:

Loren: Hva er det beste og det verste med å være mor?

Endret av LilleLovely
Gjest LilleLovely
Skrevet

LilleLovely: beste sang å danse til?

hm....liker de med skikkelig rytme, er glad i afrikanske sanger. Men "Me No Speak Americano" er en vinner:)

Harlequin: Hvordan ble bursdagen feriet?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Lillelovely: sofa eller stressless?

Helt klart sofa, desiiiign foran comfort! Har en deilig sofa med en utstikker på (hva heter det igjen?!) og masse puter.

Stjerner og planeter: Er du god til å lage mat?

Annonse
Skrevet

Kristine: bok/film/serieanbefaling å dele med oss andre?

Akkurat nå er det A Song of Ice and Fire når det kommer til bøker. Beste serien jeg har lest til nå! Ellers er QI(Quite interesting) veldig underholdende og lærerikt når det kommer til tv-show ;)

LilleLovely: Hvilken årstid liker du best, og hvorfor?

Gjest LilleLovely
Skrevet

LilleLovely: Hvilken årstid liker du best, og hvorfor?

Høsten! Da kommer alle de vakre fargene frem på trærne, det er koselig med kakao og varm suppe inne, og jeg kan ha på meg de klærne jeg er mest glad i . Elsker ull, tweed, grått, høstfarger. Og sånne klær passer bare om høsten. Er heller ikke så glad i et altfor varmt og ustabilt vær, derfor er ofte høsten en lettelse.

...og så har jeg bursdag på høsten :bolledeig:

Calavi: Følger du moter?

KristineS: Hvilket land ville du helst bodd i ett år, hvis du kunne velge fritt?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Er du god til å lage mat?

nei, men eg har eit fåtal retter eg er god på. Får alltid skryt av dei runde pannekakene mine!

Bandit: Blir du irritert når det er skrivefeil på vekeplanar/lekseplanar til sonen din?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hva jobber du med?

Jeg var markedsanalytiker. Nå er jeg hjemme og pleier ME'n. Kommer nok ikke til å satse på et like stressendes yrke når jeg kommer meg ut igjen, nei.

Calavi: Hva liker du best å gjøre i helgene?

Gunfreak: Åh nei! En nabo har klippet ned favorittbusken din i hagen. Han mente den forstyrret utsikten. Hva gjør du?

1) Bryter deg inn om natta og sørger for å klippe ned HAM mens han sover?

2) Setter deg ned på rumpa og godtar at yndlingsbusken din nå ser ut som skrukken til Harald Eia?

3) Klipper ned premierosene hans, mens han sjokkert ser på, samtidig som du brummer på med den syke "gale professor"-latteren du har øvd så mye på?

4) Tar firehjulstrekker'n du får låne av pappa og harver opp hele plenen hans med passelig assymetriske åttetall?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Blir du irritert når det er skrivefeil på vekeplanar/lekseplanar til sonen din?

Kommer helt an på skrivefeilen. Det som irriterer mer er spørsmål som kommer like før jeg har presset "post", slik at det nye spørsmålet ikke blir med på svarene som allerede er postet... :grine: Så nå må jeg finne på noen nye spørsmål IGJEN! :ler:

StjernerPlaneter: Hva irriterer deg mest ved deg selv?

LilleLovely: Hva er det beste ved deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...