Strange Doll Skrevet 4. februar 2013 #12401 Skrevet 4. februar 2013 Strange Doll: hva er du avhengig av? Red Bull og Pepsi Max. Hurra for meg... (også blir jeg ikke blid om jeg ikke får brukt strittetangen min om morgenen heller) Niennas: Samler du på noe? Lillesiren: Hører du ofte på radio? Jelly: Favoritt filmkarakter? Stjerner og planeter: Hva er du flink til? Guybrush: Hva stod på den siste smsen du fikk?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12402 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Red Bull og Pepsi Max. Hurra for meg... (også blir jeg ikke blid om jeg ikke får brukt strittetangen min om morgenen heller) Niennas: Samler du på noe? Lillesiren: Hører du ofte på radio? Jelly: Favoritt filmkarakter? Stjerner og planeter: Hva er du flink til? Guybrush: Hva stod på den siste smsen du fikk? skrittetangen?! den må du forklara! eg er flink til å få andre til å kjenne seg vel. få andre til å le. god i matte og naturfag. Guybrush: Har du ei eiga sokkeskuffe? Gunny: Kva var det siste du kjøpte? utanom mat? Endret 4. februar 2013 av Stjerner og planeter
Strange Doll Skrevet 4. februar 2013 #12403 Skrevet 4. februar 2013 skrittetangen?! den må du forklara! eg er flink til å få andre til å kjenne seg vel. få andre til å le. god i matte og naturfag. Guybrush: Har du ei eiga sokkeskuffe? Gunny: Kva var det siste du kjøpte? utanom mat? *KREMT* STRITTEtangen skulle det være :fnise:
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12404 Skrevet 4. februar 2013 *KREMT* STRITTEtangen skulle det være :fnise: du hadde rett i utgongspunktet . eg las feil. orsak!
Strange Doll Skrevet 4. februar 2013 #12405 Skrevet 4. februar 2013 du hadde rett i utgongspunktet . eg las feil. orsak! Null stress Stjerner og planeter: Hva er du avhengig av?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12406 Skrevet 4. februar 2013 Null stress Stjerner og planeter: Hva er du avhengig av? pepsi max, søvn, glede og nyting Daybreak: prøvar du deg på Jelly?
Daybreak Skrevet 4. februar 2013 #12407 Skrevet 4. februar 2013 pepsi max, søvn, glede og nyting Daybreak: prøvar du deg på Jelly? Absolutt ikkje. Berre god gamaldags erting som han svarar attande med Yme: Kva er yndlingstråden din her inne?
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12408 Skrevet 4. februar 2013 Jeg titter av og til innom disse: Blogg 1, blogg 2, blogg 3 og norske hemmeligheter. Loren: Hvordan blir huden din nå på vinteren med tanke på at det kan være så kaldt ute? Jeg elsker hemmelighetsbloggen :-D har faktisk to hemmeligheter illustrert der inne Huden, og håret mitt, blir veldig tørr når det er så kaldt som det har vært i år. =\ Lillesiren: har du egen bil, i så fall hva slags?
Gjest NozMonster Skrevet 4. februar 2013 #12409 Skrevet 4. februar 2013 NozMonster: Har du noen aktiviteter/hobbyer du driver med på fritiden:)? det har jeg desverre få få av... jeg elsker å trene og vil gjerne klatre, svømme,trene styrke og drive med ballsport hver dag, men det får jeg heller ha til gode. Jeg har jo for så vet hobbyer, men ikke noe jeg som aktivt driver med. Guybrush: du sa at du og anoia kjente hverandre fra før- hvor fra da? (hva slags relasjon snakker vi om) Loren: hvilke tradisjoner eller greier gjorde/hadde/fikk du i barndommen som du gir vidre til din sønn?(gjerne fine ting foreldrene dine og du gjorde ting på eller liknene) lillesiren: Hva gav du sist i gave til noen? daybreak: Hva er din mest maskuline side? Cindi: har mannen din og du kommet noe nærmere noen løsning ang boliggreier?
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12410 Skrevet 4. februar 2013 Loren: hvilke tradisjoner eller greier gjorde/hadde/fikk du i barndommen som du gir vidre til din sønn?(gjerne fine ting foreldrene dine og du gjorde ting på eller liknene) Hmm, vi leser mye sammen, og hører mye på lydbøker sammen, det har jeg med meg hjemmefra Også forsøker jeg jo å overbringe min fars fantastiske musikksmak nok en generasjon nedover Hmm, jeg kommer ikke på så mye egentlig.. Eller jo, en ting jeg selv iallefall synes er fint... Da vi var små og ble levert i barnehagen tok mamma alltid og pustet på vinduet og tegnet et hjerte på det da hun dro og vi sto og vinket i vinduet. Det gjør jeg hver dag jeg leverer i barnehagen Drue: Etter den siste PM'en din, tror du, eller tror du ikke jeg har snoka på deg?
miaw Skrevet 4. februar 2013 #12411 Skrevet 4. februar 2013 loren: Var du på KG treffet? Var det isåffal gøy?
Guybrush Skrevet 4. februar 2013 #12412 Skrevet 4. februar 2013 Guybrush: du sa at du og anoia kjente hverandre fra før- hvor fra da? (hva slags relasjon snakker vi om) Jeg kjenner henne og mannen hennes privat, visste dog ikke at det var henne Guybrush: Har du ei eiga sokkeskuffe? Seff Guybrush: Hva stod på den siste smsen du fikk? "how many boxes you need" miaw: bekjenner du deg til noen politisk ideologi? daybreak: har/hadde du noe favorittfag på skolen?
Daybreak Skrevet 4. februar 2013 #12413 Skrevet 4. februar 2013 det har jeg desverre få få av... jeg elsker å trene og vil gjerne klatre, svømme,trene styrke og drive med ballsport hver dag, men det får jeg heller ha til gode. Jeg har jo for så vet hobbyer, men ikke noe jeg som aktivt driver med. Guybrush: du sa at du og anoia kjente hverandre fra før- hvor fra da? (hva slags relasjon snakker vi om) Loren: hvilke tradisjoner eller greier gjorde/hadde/fikk du i barndommen som du gir vidre til din sønn?(gjerne fine ting foreldrene dine og du gjorde ting på eller liknene) lillesiren: Hva gav du sist i gave til noen? daybreak: Hva er din mest maskuline side? Cindi: har mannen din og du kommet noe nærmere noen løsning ang boliggreier? Veit ærleg talt ikkje om eg har så mange veldig maskuline sider,men kan no vere når eg gjer ting som å setje opp nytt gjerde til ridebana/til dyra heime, skuffar møkk og bygg spranghinder (Dei er tyngre enn dei ser ut til) Jeg kjenner henne og mannen hennes privat, visste dog ikke at det var henne Seff "how many boxes you need" miaw: bekjenner du deg til noen politisk ideologi? daybreak: har/hadde du noe favorittfag på skolen? Barneskulen var det matte,ungdomsskulen var det engelsk, vidaregåande var det biologi. Pene Sko:Kva er det dyraste plagget du eig? miaw: Di største flause?
miaw Skrevet 4. februar 2013 #12414 Skrevet 4. februar 2013 miaw: bekjenner du deg til noen politisk ideologi? daybreak: har/hadde du noe favorittfag på skolen? Jeg heller nok litt mot flere ideologer, men om jeg må velge en må det bli liberalisme Guybrush: Hva gjorde du 22 juli 2011? 1
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12415 Skrevet 4. februar 2013 loren: Var du på KG treffet? Var det isåffal gøy? Jeg arrangerte det forrige her i Oslo Så ja Og det var kjempemoro :D Anbefaler deg virkelig å reise på treff om du har mulighet miaw: har du barn? Gunfreak: Har du antrekket klart til torsdag? (måtte bare siden jentene hadde begynt å snakke om det før i dag )
Gjest Drue Skrevet 4. februar 2013 #12416 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Drue: Etter den siste PM'en din, tror du, eller tror du ikke jeg har snoka på deg? Nå ble jeg litt usikker. Hva var det jeg sa i PM'en du fikk, som var gjenstand for snoking utover det du allerede veit om meg? BettyBoop: kan du bli så sint at du kaster ting i veggen? Endret 4. februar 2013 av Drue
Pene sko... Skrevet 4. februar 2013 #12417 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Pene Sko:Kva er det dyraste plagget du eig? Jeg har ikke oversikt over det. Er ikke sikker. Stjerner og planeter: La oss si at du har en koffert foran deg. Fyll den kofferten med gjenstander som beskriver deg og ditt liv i et nøtteskall. Hva fyller du da din koffert med? Endret 4. februar 2013 av Pene sko...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12418 Skrevet 4. februar 2013 Stjerner og planeter: La oss si at du har en koffert foran deg. Fyll den kofferten med gjenstander som beskriver deg og ditt liv i et nøtteskall. Hva fyller du da din koffert med? eit flott spørsmål, Pene sko!! mitt liv i ein koffert: kjole, sjokolade, raudvin, bh, volumstæsj til håret, nasespray, latter, vibrator, mobil, hat til eks, egg, nynorsk, flørt, regn,svart, smil, omsorg, musikk, mor og arbeidsom. Litt abstrakt der og men, men... Niennas: Tre negative ting om jobben din?
miaw Skrevet 4. februar 2013 #12419 Skrevet 4. februar 2013 (endret) miaw: har du barn? Nei, det har jeg ikke, men om jeg blir mamma en dag så gleder jeg meg:) miaw: Di største flause? Åh, jeg opplever noe flaut hele tiden! Men jeg var på jobbfest på lørdag. Hadde stasa meg opp skikkelig og tatt på meg løsvipper. Var i en veldig seriøs samtale med sjefen hvor vi snakket om kompetansenivået på jobben. Jeg føler at jeg gjør et godt inntrykk på sjefen og at jeg kommer med mange bra synspunkter, helt til jeg plutselig oppdager at den ene løsvippen min har fallt ned i drinken hans... Pinlig! Stjerner og planeter: Hvor er du fra? Endret 4. februar 2013 av miaw 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12420 Skrevet 4. februar 2013 Nei, det har jeg ikke, men om jeg blir mamma en dag så gleder jeg meg:) Åh, jeg opplever noe flaut hele tiden! Men jeg var på jobbfest på lørdag. Hadde stasa meg opp skikkelig og tatt på meg løsvipper. Var i en veldig seriøs samtale med sjefen hvor vi snakket om kompetansenivået på jobben. Jeg føler at jeg gjør et godt inntrykk på sjefen og at jeg kommer med mange bra synspunkter, helt til jeg plutselig oppdager at den ene løsvippen min har fallt ned i drinken hans... Pinlig! Stjerner og planeter: Hvor er du fra? Ein plass utanfor Bergen Loren: Din største tabbe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå