Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12061 Skrevet 30. januar 2013 Den "skumle" siden ville muligens komme frem hvis jeg ikke klarte å dyppe deg også. Men vi er da blitt enige om at jeg er smart. Jeg gidder da ikke straffe deg på en måte som går ut over meg selv også. Så nei, du hadde ikke sovet på sofaen. At du burde ha øyne i nakken resten av dagen? Åja EryMax: Du som er ekstra interessert i butikker; noterer du ned hvilke butikker du liker, og hvilke du aldri vil besøke igjen, når du er på tur? Rskre: Forstår jeg deg rett når du sier at du nekter sønnen din å bruke sitt fulle hele navn i det yrket han har valgt? Og hvorfor nekter du ham det? Det er litt av ein overflatisk bransje å rota seg bort i. Nei, ungdomen lyt finna sin plass i åndsheimen framfor å sjå ut som polerte glansbilete. Etter eit par år vil ikkje motehusa ha deg lenger, og då er det ofte vanskeleg å finna vegen attende til skulebenken. Her er eit bilete av han Ingmar Tveitt:
Guybrush Skrevet 30. januar 2013 #12062 Skrevet 30. januar 2013 Guybrush: Kjipeste som har skjedd i år? At min mormor døde helt plutselig uten forfvarsel for 2 uker siden... Guybrush: vært på date med mange fra KG? Bare ei:) Kvalitet over kvantitet vettu Guybrush: Driver du med noe sport? Akkurat nå har jeg ikke hatt tid til å være så aktiv. Men Squash har jeg lekt litt med (dog ikke god), jeg var aktiv innen Jiu Jitsu/FMA en periode og nå har jeg nettopp begynt med salsa:P Fridus: hva er det beste i verden? Strange doll: hva liker du å tenke på når du legger deg? Evilposelos: værste uvane?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12063 Skrevet 30. januar 2013 (endret) padawan: eier du mange lego-sett med star wars-tema? Ikke enda, men var veldig fristet da jeg var i Lego-butikken i Strøget i Køben i sommer. Høyest på listen står http://www.youtube.com/watch?v=qHzyC48nrgM. Calavi: hva slags hund da? Endret 30. januar 2013 av padawan
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2013 #12064 Skrevet 30. januar 2013 Ikke enda, men var veldig fristet da jeg var i Lego-butikken i Strøget i Køben i sommer. Høyest på listen står http://www.youtube.com/watch?v=qHzyC48nrgM. damn you, du kan jo ikke vise meg sånt! Calavi: hvilken norsk politiker ville du kastet pai på?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12065 Skrevet 30. januar 2013 Guybrush: Kor gamal er du?
Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #12066 Skrevet 30. januar 2013 Noz: rareste gruppen du er medlem i, på Facebokji? Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg kanskjeeem? huff... dette her er nok fryktlig dumt av meg, men jeg klarer rett og slett ikke dy meg...: Guybrush: Du sier du har vært på date med kun èn, og den personen regner jeg med er Lillesiren. Vil det da si... at du aldri traff Wednesday? ... Er det en ultraliten minisannsynlighet for at jeg kanskje hadde noe rett i det jeg en gang preserte å si?
Guybrush Skrevet 30. januar 2013 #12067 Skrevet 30. januar 2013 Guybrush: Kor gamal er du? Mange som har spurt før og alder er noe av det som gjør det enklest for folk å identifisere folk og det er noe jeg forbeholder et fåtall Jeg kan si som så, jeg er ikke i 20åra. Guybrush: Du sier du har vært på date med kun èn, og den personen regner jeg med er Lillesiren. Vil det da si... at du aldri traff Wednesday? ... Er det en ultraliten minisannsynlighet for at jeg kanskje hadde noe rett i det jeg en gang preserte å si? Enkel deduksjon for meg tilsier det motsatte - det ble jo endog hevdet rundtom at jeg og henne var en og samme falske identitet.... Jepp det er minst en person her inne som absolutt ikke er det h*n utgir seg for å være. Men de med litt omløp i hodet har skjønt såpass for lenge siden. Kenzi: kjedeligste gjøremål? Padawan: hvor mange folk herifra har du møtt?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12068 Skrevet 30. januar 2013 Padawan: hvor mange folk herifra har du møtt? det er jeg ikke sikker på. Tror det er et sted mellom 15 og 20 stykker. Stjerner og planeter: drevet med astrofoto noen gang?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12069 Skrevet 30. januar 2013 Mange som har spurt før og alder er noe av det som gjør det enklest for folk å identifisere folk og det er noe jeg forbeholder et fåtall Jeg kan si som så, jeg er ikke i 20åra. Enkel deduksjon for meg tilsier det motsatte - det ble jo endog hevdet rundtom at jeg og henne var en og samme falske identitet.... Jepp det er minst en person her inne som absolutt ikke er det h*n utgir seg for å være. Men de med litt omløp i hodet har skjønt såpass for lenge siden. Eg må berre tilstå at eg ikkje har omløp... Også vert eg så inni hestræve nyfiken....! Guybrush: Når du legg deg om kvelden/natta; legg du kleda dine fint saman eller slenger du dei på gulvet og ordnar det når du skal vaske kle? Niennas: Beste sjokolade?
Gjest Swarovski Skrevet 30. januar 2013 #12070 Skrevet 30. januar 2013 NozMonster: Hvem tror du er mest nysgjerrig av deg og meg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12071 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og planeter: drevet med astrofoto noen gang? Nei, du det har eg ikkje. Eg er glad i å ta bilete, men det er med eit vanleg digitalkamera til under 1000 lappen. Padawan: Har eg forstått det riktig at du tek bilete, jf den andre nettstaden me har tilfelles? Kva motiv likar du å ta bilete av? Kenzi: Beste alkoholdrikken?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12072 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Padawan: Har eg forstått det riktig at du tek bilete, jf den andre nettstaden me har tilfelles? Kva motiv likar du å ta bilete av? ja, liker å ta bilder. Jeg har sansen for statuer og bygninger. astrofoto er noe jeg kunne tenke meg å prøve. Stjerner og planeter: hva slags kamera har du? Endret 30. januar 2013 av padawan
Kenzi Skrevet 30. januar 2013 #12073 Skrevet 30. januar 2013 Kenzi; Hva gjør helga di perfekt? At jeg får gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil og ha fri fra jobb! Kenzi: kjedeligste gjøremål? Det må være å vaske. Dette gjør jeg minst 2 ganger i uken og er gørr kjedelig. Kenzi: Beste alkoholdrikken? Jeg har to favoritter, og det er hvitvin og kaffe med baileys. Slår aldri feil Guybrush: Beste klesplagg? Stjerner og planeter: Hva vil du spare penger til akkurat nå?
Gjest Vampen Skrevet 30. januar 2013 #12074 Skrevet 30. januar 2013 Jo, men jeg kjeder meg veldig i kveld. Venter på at klokka skal bli 22:30. Ser ut som om jeg har litt tid til overs Vampen: Hva skal du i sommerferien? Har ingen aning! Det er to eksamner før den tid, så så langt nekter jeg å tenke. Har du sommerferieplanene klare? Guybrush: beste spill til Nintendo?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12075 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og planeter: hva slags kamera har du? Eg har eit Casio exilim (?) sånn kompakt digital kamera. Likar det best for eg kan ta svart/kvitt bilete med det. Det er ikkje alltid eg orkar å redigere bileta mine. Kjøpt meg eit eit Samsung kamera, men det likte eg ikkje så det skal mini få i bursdagspresang Stjerner og planeter: Hva vil du spare penger til akkurat nå? Vil? Om eg hadde hatt pengar til overs kvar mnd (noko som er veldig lite, då eg er åleinemor...) ville eg spart til eigen leiligheit. Padawan: Kva redigeringsprogram brukar du ?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12076 Skrevet 30. januar 2013 Vampen: Har du passert 40? Stjerner og planetar: Kunne du vore saman med ein som tala bergensk ala Friele?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 30. januar 2013 #12077 Skrevet 30. januar 2013 Guybrush: Hvordan er drømmedama? Lurer på hvor mange ganger Guybrush har fått det spørsmålet der Dreamdrops: Hva gjør du for å glemme hverdagen? Ser serier og spiser cookies! Jeg har såvidt kikket inn på den (mest) aktuelle tråden og leser at den er blitt ryddet, men jeg forstår ikke hva som er fjernet, for bemerkninger om senilitet står der fremdeles. Men her på KG sitter diagnosene løst. Nok avsporing. Beklager nok en gang. Så dumt du føler det sånn, Arabella. Har ikke sett noe til det selv, men det skal da virkelig ikke være sånn. For å gi deg noe positivt i alle fall; må innrømme at jeg leser dine innlegg i tillegg til Havbris (f. eks) sine, nettopp fordi dere litt (en del) eldre enn meg Dere skriver begge mye bra, synes jeg! Håper jeg kan snu ungfolk "hatet" litt for deg. Drua: Er du stolt onkel siden tråden har nådd såpass mange sider? Pene Sko: Sender du en del PM på KG? JackCrews: Hvor lenge har du faktis klart å holde på dette nicket nå?
Gjest Vampen Skrevet 30. januar 2013 #12078 Skrevet 30. januar 2013 Vampen: Har du passert 40? Stjerner og planetar: Kunne du vore saman med ein som tala bergensk ala Friele? Nei, det har jeg ikke. Jeg har noen år igjen til det skjer. Dreamdrops: er du overtroisk?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12079 Skrevet 30. januar 2013 Padawan: Kva redigeringsprogram brukar du ? Før brukte jeg kun Photoshop men nå har jeg gått over til å ta lette ting i Adobe Lightroom (i tilleg til å kunne redigere bilder er det genialt program til å holde styr på bildene dine). Stjerner og planeter: Hvor gammel er din mini me?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12080 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og planetar: Kunne du vore saman med ein som tala bergensk ala Friele? No er "jeg", "ikke" og "pike" nokon av dei verste orda eg høyrer, også er mannfolka på den sida av byn såpass sossete at , nei, det kunne eg ikkje. Rskre: Kva er det verste spørsmålet du kunne fått i denne tråden? Dreamdrops: Kva står øverst på ønskjelista di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå