Gjest annemor30 Skrevet 30. januar 2013 #12021 Skrevet 30. januar 2013 Maya76: Hvordan håper du at ungene dine feirer deg på morsdagen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12022 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Klårt at det er trist, kva om kjerringa heime vert svartsjuk? Nei, no skal eg ikkje spora av tråden dykkar meir. for meg er det idioti! annemor: når fekk du ein klem sist? Endret 30. januar 2013 av Stjerner og planeter
skruf Skrevet 30. januar 2013 #12023 Skrevet 30. januar 2013 Maya76: Hvordan håper du at ungene dine feirer deg på morsdagen? Som de alltid gjør, med kaffe på senga, hjemmelaget kort, og en lang frokost:) Også bruker jeg å bake ei kake som vi feirer med på ettermiddagen:) Regner med at jeg får en liten ting og....mannen min bruker alltid å ha et lite prosjekt sammen med de lørdagen før:) annemor; hvordan håper du at dine barn feirer deg på morsdagen? norah; hvilke tema diskuterer du der du sliter med å holde blodtrykket på et akseptabelt nivå?
Gjest EryMax Skrevet 30. januar 2013 #12024 Skrevet 30. januar 2013 Ery: hva er turn-off i en potensiell partner? At han blir voldelig om noen sier han i mot. Maya76:Charterferie eller tur med leger uten grenser?
skruf Skrevet 30. januar 2013 #12025 Skrevet 30. januar 2013 At han blir voldelig om noen sier han i mot. Maya76:Charterferie eller tur med leger uten grenser? Leger uten grenser, hvis jeg skulle reist alene eller bare med mannen. Med jentene så ville det blitt en annen form for ferie:) EryMax; Hvilken plass vil du aldri tilbake til? Stjerner og Planeter; leser du blogger?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12026 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og Planeter; leser du blogger? nei, slike ting vil eg ha meg fråbedt. Glorifisering av kvardagslivet er ikkje noko for meg. Eg er ganske så sikker på at desse såkalla rosabloggarane har personlege problem. enerelt sett syns eg folk er veldig uforsiktig med ting dei legg ut på nettet. Det er påbudt å spørje om ein kan leggje ut bileter av ein person, det er det ikkje alle som veit/tenkjer over. Også alle desse stakkars ungane som får livet sitt lagt ut på Facebook...Ja, nei eg les ikkje bloggar.... Erymax: Det beste med jobbben din? Jelly:Du har gløymt å svar på spm!
Gjest EryMax Skrevet 30. januar 2013 #12027 Skrevet 30. januar 2013 EryMax; Hvilken plass vil du aldri tilbake til? Sandnessjøen Erymax: Det beste med jobbben din? Det å hjelpe kundene, å gjøre kundene fornøyde loren: Synes du det er mye hysteri ute å går ovenfor sikkerheten til barn?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2013 #12028 Skrevet 30. januar 2013 Ja, men spørsmålet er om det er "trist"? Dessutan kunne eg ikkje ta med alt på lista. Jack: Kor mange pengar trur du Skrue har i bingen sin? Med dagens gullpris har Skrue en estimert formue på 41 milliarder. (hvorfor i helvete vet jeg sånt?) lykke: kan man kjøpe lykke?
Jellybean78 Skrevet 30. januar 2013 #12029 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jelly. korleis gjekk klimaprøven i går? Gikk forbausende bra! Sliter bare med at jeg liksom må tvinge meg selv til å sette av tid til å pugge pensum, men når jeg først begynner så er jeg rimelig flink..... Slike rene lese/puggefag har jeg alltid hatt anlegg for, verre med alle regnefaga som matte og fysikk desverre..... Har jo ikke sittet på skolebenken på 14-15 år...litt uvant enno. Takk, for at du spurte..... Jellybean: hvor går ferden når du er ferdig i den byen du bor i nå? Har ingen konkret plan Maya, om jeg kommer meg "helskinnet" gjennom dette og neste år vil nesten være ett mirakel, så tar ting med knusende ro, gidder ikke legge masse planer som jeg kan risikere faller i grus.... Det er jo ett stort gassanlegg ute på Aukra kommune, utenfor Molde, har jo muligens gjort meg noen tanker om det da..... Noz: Er du objektiv om det er uenighet mellom 2 parter? Eller har du en tendens til å ta siden til den parten du "liker" best ifra før av? Loren: Er du alenemor? Om du er, finner du dette vanskelig til tider? Endret 30. januar 2013 av Jellybean78
Gjest Tekola Skrevet 30. januar 2013 #12030 Skrevet 30. januar 2013 Ja,eg har ei eldre syster Tekola: I kva del av landet held du til? Trondheim! Jeg skal gi deg link til en sang jeg nettopp snakket med Giacomo om på telefon-maskinen. Den handler jo nesten litt om meg. Tekola: fornøyd med ny-sjarken? ^^ Hedvig: hvilken bok har du på nattbordet ditt nå? Jaaa, den er fin! Og så er den så sprek! Mister all fartsfølelse Like så godt som noen andres, vel? Har ingen favoritter her inne nickmessig. Ok, greit - bortsett fra Yme da. Tekola: beste ute-kafe i bartebyen? Oooh, den var tøff. Det kommer litt an på hva man ønsker seg. Ni Muser synes jeg kan være råtrivelig en varm sommerkveld. Skydsstasjonen på Baklandet har sjarm på alle mulige måter og kjempegod mat (og vant en eller annen europeisk kåring for ikke så lenge siden). Antikvariatet er kjempetrivelig og et fint sted å ta seg en øl. Niennas: How you doin'? Jack: Husker du å stoppe innom neste gang du er i Trondheim? Hedvig: Hvilket plagg er din absolutte favoritt for tiden? Daybreak: Hva gleder du deg mest til dette halvåret?
Gjest Lillesiren Skrevet 30. januar 2013 #12031 Skrevet 30. januar 2013 LilleSiren: Er du flink til å sette pris på livets små gleder (eks. god mat/godt selskap/god film) og ta vare på minnene av dette? (eller overser du dette litt for lett i hverdagens mas og stress?) Du må nesten poste et bilde i outfit-tråden engang( dvs snart, jeg er en utålmodig sjel:P), nå ble jeg litt nysgjerrig=)! Svar på spm: Jaaa! Senest igår, da jeg satt og skrelte en helt perfekt moden mango, så slo det meg: "Tenk at det finnes noe som smaker så vanvittig godt!" Eller julaften, da vi satt rundt bordet og spilte Alias hele familien, jeg satt bare og sugde til meg øyeblikket.. Så ja, definitivt! Er utrolig mange småting i hverdagen jeg setter stor pris på=)! Kanskje spesielt de tingene som gjøres sammen med noen:) Lillesiren: Kor gamal er du? 25:) Lillesiren: du som er så flink og god på mat, pleier du å bruke like mye tid og ressurser på matlagingen om du skal spise alene som når du skal lage til noen? Nei langt ifra! Såfall kun dersom jeg har planer om å lage store kvanta, så jeg har middag de neste 4 dagene:) Lillesiren: Hvilket yrke kunne du virkelig ikke tenke deg å ha, og hvorfor? Yrker der man jobber tett innpå tragedier av ulike slag. F.eks sykepleier på akutten, mannskap som rydder opp etter dødsulykker etc. Fordi jeg klarer ikke å distansere meg, og tar slike ting veldig lett innover meg. annemor30: Hvordan har du forandre deg mest de siste 10 årene?
Gjest Swarovski Skrevet 30. januar 2013 #12032 Skrevet 30. januar 2013 Swarkowski: Whats up? Dette er opp: ^ At jeg er onkel når jeg våkner i morgen. Begynner å grine når jeg tenker på det... Ikke bare sånn sipping, men skikkelig tårefoss fra helvete. Åhhh. Gratulerer så mye Har jeg benektet noe da ? Svært så nysgjerrige folk skulle være Nå er det vel et utrykk som heter "it takes two to tango" Du får spørre Lillis. Hun oppfyller iallefall det meste på det spørsmålet jeg har fått mest her inne; "hvordan er drømmedama" Swarovski: siden du virker å være så "allvitende", få høre hva du mener vi burde gjøre da;) Fortelle om hvert minste lille møte vel. Du har da vært gjennom dette før. DAGBOK må skrives!!! Og du kan ikke si A, men ikke B, når du vet at det finnes nysgjerrige mennesker som meg (og Noz) i denne tråden. Dette burde du vite allerede altså SubHuman: How you doin'? Yme: Blei du onkel til ei jente eller en gutt? Arabella: Føler du ofte at du er en vis gammel dame på dette forumet? Evt i hvilken alder kan jeg forvente at det skjer med meg? Drue: Hvor mange instrumenter spiller du? Og hvor mange er du flink nok i, til at du kan lære andre å spille det?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. januar 2013 #12033 Skrevet 30. januar 2013 Jeg bare lekte med ord fordi jeg ikke ville bruke nicket jeg bruker andre steder her også, og så poppet det opp. Evilposelos: Hvorfor nicket ditt? FoRdI JeG fAnT uT aT jEg ViLle KaLle MeG dEt. Tjuagutten: HvOr MaNgE Pm SeNdEr Du I gJeNnOmSnItT pR mÅnEd?
Gjest padawan Skrevet 30. januar 2013 #12034 Skrevet 30. januar 2013 Yme: hvordan klarer du å stappe så mye middag i kroppen din egentlig? Evilposelos: noe galt i å sende PM?
Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #12035 Skrevet 30. januar 2013 Noz: Er du objektiv om det er uenighet mellom 2 parter? Eller har du en tendens til å ta siden til den parten du "liker" best ifra før av? Jeg synes det er veldig merkelig at du spør.. Jeg skjønner altfor godt hva du hinter til, og det er at du synes jeg tar mynonas parti oftere enn ditt..Men selvfølgelig tar jeg ikke parti med den jeg liker best.. Desuten så liker jeg deg veldig godt, og det har jeg sagt før. Lillesiren: hvilke barne-tv programmer likte/liker du best og savner idag? Jelly: Liker du noen grupper\artister som synger på andre språk enn Engelsk og et av de skandinaviske språkene ? annemor: fortell om en gang du tråkket i salaten... adele: Hva var siste konkurransen du vant? (og hva var premien?) cuddlegirl: Foretrekker du svart kaffe eller fancy kaffe?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. januar 2013 #12036 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Yme: hvordan klarer du å stappe så mye middag i kroppen din egentlig? Evilposelos: noe galt i å sende PM? Nei Og jeg som lagde sånt fint mønster, jeg trodde ikke det skulle bli tatt som negativt Yme: Når står du opp om morgenen? Endret 30. januar 2013 av Evilposelos
Gjest Eurodice Skrevet 30. januar 2013 #12037 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Arabella: Føler du ofte at du er en vis gammel dame på dette forumet? Evt i hvilken alder kan jeg forvente at det skjer med meg? Nei, jeg føler meg hverken gammel eller vis. Jeg blir latterliggjort og hånet med uttrykk som oldis, gamling og senil. Jeg har selvfølgelig ikke greie på noe som helst. Det er dere unge som besitter all viten. Vi "gamle" skal bare ikke komme her og komme her og tro at vi kan bidra med noe. Vi er utdaterte på alt tydeligvis. KG er ikke lenger et sted for folk over 30. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor dere spør om all verdens ting. Eksempelvis nybakte mødre må man ikke finne på å gi råd, i hvert fall ikke svigermødre. De søker råd hos andre like rådløse. Da spør jeg: Skal den blinde lede den lamme, for å bruke et bibelsk uttrykk? Med "dere unge" snakker jeg generelt. Nå er jeg ganske opprørt over stygge, nedsettende kommentarer. Jeg fatter ikke at det går an å oppføre seg så motbydelig. Jeg roer meg nok snart ned, måtte bare få ut frustrasjon. Endret 30. januar 2013 av Arabella
Daybreak Skrevet 30. januar 2013 #12038 Skrevet 30. januar 2013 Trondheim! Jaaa, den er fin! Og så er den så sprek! Mister all fartsfølelse Oooh, den var tøff. Det kommer litt an på hva man ønsker seg. Ni Muser synes jeg kan være råtrivelig en varm sommerkveld. Skydsstasjonen på Baklandet har sjarm på alle mulige måter og kjempegod mat (og vant en eller annen europeisk kåring for ikke så lenge siden). Antikvariatet er kjempetrivelig og et fint sted å ta seg en øl. Niennas: How you doin'? Jack: Husker du å stoppe innom neste gang du er i Trondheim? Hedvig: Hvilket plagg er din absolutte favoritt for tiden? Daybreak: Hva gleder du deg mest til dette halvåret? Det må vere å endeleg verte ferdig med skulegong Swarovski: Er du veldig glad i Swarovski-steinen?
Gjest Vampen Skrevet 30. januar 2013 #12039 Skrevet 30. januar 2013 Nei, jeg føler meg hverken gammel eller vis. Jeg blir latterliggjort og hånet med uttrykk som oldis, gamling og senil. Jeg har selvfølgelig ikke greie på noe som helst. Det er dere unge som besitter all viten. Vi "gamle" skal bare ikke komme her og komme her og tro at vi kan bidra med noe. Vi er utdaterte på alt tydeligvis. KG er ikke lenger et sted for folk over 30. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor dere spør om all verdens ting. Eksempelvis nybakte mødre må man ikke finne på å gi råd, i hvert fall ikke svigermødre. De søker råd hos andre like rådløse. Da spør jeg: Skal den blinde lede den lamme, for å bruke et bibelsk uttrykk? Med "dere unge" snakker jeg generelt. Nå er jeg ganske opprørt over stygge, nedsettende kommentarer. Jeg fatter ikke at det går an å oppføre seg så motbydelig. Jeg roer meg nok snart ned, måtte bare få ut frustrasjon. Arabella: er det lenge siden du har lest bibelen? Det bibelske uttrykket er nemlig den blinde som leder den blinde. De vil, i følge bibelen, ende opp i grøfta. En blind som leder en lam har jo ingen betydning, da den lamme kan se. 2
Gjest Swarovski Skrevet 30. januar 2013 #12040 Skrevet 30. januar 2013 Nei, jeg føler meg hverken gammel eller vis. Jeg blir latterliggjort og hånet med uttrykk som oldis, gamling og senil. Jeg har selvfølgelig ikke greie på noe som helst. Det er dere unge som besitter all viten. Vi "gamle" skal bare ikke komme her og komme her og tro at vi kan bidra med noe. Vi er utdaterte på alt tydeligvis. KG er ikke lenger et sted for folk over 30. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor dere spør om all verdens ting. Eksempelvis nybakte mødre må man ikke finne på å gi råd, i hvert fall ikke svigermødre. Da spør jeg: Skal den blinde lede den lamme, for å bruke et bibelsk uttrykk? Med "dere unge" snakker jeg generelt. Nå er jeg ganske opprørt over stygge, nedsettende kommentarer. Jeg fatter ikke at det går an å oppføre seg så motbydelig. Jeg roer meg nok snart ned, måtte bare få ut frustrasjon. Oj. Hoppsann. Hadde ikke fått med meg at det var så ille. Beklager at jeg gravde, men det var kanskje litt greit å få det ut? Og jeg håper og regner med at du har rapportert de som har skrevet nedsettende til deg? Det er ikke ok å latterliggjøre folk på den måten. Swarovski: Er du veldig glad i Swarovski-steinen? Tja, egentlig så er jeg det. Jeg var i en fase hvor jeg laget mye smykker og hadde en haug med swarovski krystaller foran meg da jeg laget meg bruker her inne. Og jeg ville ikke bruke det vanlige brukernavnet mitt, så da ble det sånn Evilposelos: Tar det ikke skrekkelig lang tid å skrive små og store bokstaver annenhver gang? Jack: På en skala fra 1-10; hvor glad er du i regn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå