Gjest Drue Skrevet 29. januar 2013 #12001 Skrevet 29. januar 2013 (endret) eneste gangen jeg har prøvd å spille gitar var i musikkundervisning i 5. klasse(?) på barneskolen og det begynner å bli et par år siden. Skulle jeg prøvd å imponere en dame med gitarspilling ville jeg nok prøvd å spilt noe som Rodrigo y Gabriela har laget. er en sang jeg antageligvis hadde øvd mye på hvis jeg skulle lære meg å spille gitar så hvis jeg skal dra frem en sang må der nesten bli den. Drue: kan du spille noen instrumenter? Kult. Ja, jeg spiller litt forskjellig lykke: hva synes du om nettdating? rskre: hva synes du om Geirr Tveitts tanker om det norske språket? Endret 29. januar 2013 av Drue
Yme Skrevet 29. januar 2013 #12002 Skrevet 29. januar 2013 Yme: årets hitill største høydepunkt? At jeg er onkel når jeg våkner i morgen. Begynner å grine når jeg tenker på det... Ikke bare sånn sipping, men skikkelig tårefoss fra helvete. Yme: hva hadde du til middag i dag? 3 bananer, en halvkilo fløtegrattinerte poteter, en hel kylling, en klase druer, en liter sjokolademelk, og... Det var alt, tror jeg. Drue: Blir det feirerunk før du legger deg, nå som tråden din har blitt så lang?
skruf Skrevet 30. januar 2013 #12003 Skrevet 30. januar 2013 Skulle ønske det var det Hmm.. enten i pølsespising eller MMA. Maya76: Er du virkelig født i herrens år nittenhundre seks og sytti? Jeg er født i 1976 ja:) Begynner å bli gammel.......neida, jeg føler meg ikke så gammel enda! Noz; Hvis du ikke trenger å ta hensyn til allergi, og du har mulighet til å ha en hund til, hvilken har du lyst på da? Yme; Gratulerer som onkel! Hva gleder du deg mest til med å være onkel?
Gjest loren Skrevet 30. januar 2013 #12004 Skrevet 30. januar 2013 Loren: Hva studerer du? Og er veldig kjedelig dette med at dere "faller litt utenfor", hadde du hatt 60% så hadde jo alt vært annerledes. Flink du er; stå på! Takk Jeg må jo bare, fullfører ting jeg har startet på Og har endatil plan om Master om jeg kommer inn, så da kan det vel ikke sies å ha vært alt for ille selv om noen runder har vært og kommer til å bli tøffere enn andre. Men, for å svare, jeg studerer Sosialt Arbeid (Sosionom) og tenker Master i det samme, den retningen som heter "Sosialt Arbeid i partnerskap", søker på det, så får jeg se om jeg kommer inn. loren: har du fått tak i barnevakt til treffet? Nei =\ Og siden det er en torsdag tror jeg det blir vanskelig, hadde det vært fredag kunne jeg fått til en overnattingsbarnevakt, men den eneste jeg har som kan stille som barnevakt på kveldstid på den måten jobber på en annen kant av landet den dagen =\ Lillesiren: Hvilket yrke kunne du virkelig ikke tenke deg å ha, og hvorfor?
Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #12005 Skrevet 30. januar 2013 Noz; Hvis du ikke trenger å ta hensyn til allergi, og du har mulighet til å ha en hund til, hvilken har du lyst på da? når ble jeg plutselig allergisk? neida.. men grunnen til at jeg skrev at det eneste kriteriet var at hunden er røytfri er fordi jeg er oppvokst en en labrador, og 2 ganger i året så mister de aaaaaaaall pelsen sin fordi de skal skifte den ut. Min bissevovv måtte opperere bort eggstokker og livmor pga kreft og det førte til at den hadde sånn røyteperiode hveeeeeeeeeeeer biiiiiiiiiiiiddddddddiiige dag resten av livet Til og med venninnene mine hadde hundehår hjemme hos seg selvom vi støvsugde hele huset annenhver dag. Jeg fikk litt nok av hundehår, så røytefri hund var tingen... Desuten så bestemte jeg og mamma oss for å kjøpe oss hund på en onsdag, og jeg klarer jo ikke vente da. Sånn er jeg alltid. Det man bestemmer seg for skal skje MED EN GANG! Så det eneste henteklare kullet vi fant var Betty-kullet (altså, min hund). Det er enkli labrador jeg vil ha, men de må bare finne dem opp røytfrie først! Loren: Jeg blir lei meg for at du ikke kan væme jeg Kanskje du har leke-muligheter nå til helgen`?
Guybrush Skrevet 30. januar 2013 #12006 Skrevet 30. januar 2013 Guybrush: Har du ei leken side? (ikkje på det seksuelle, altså) Jeg vil vel si det. Når jeg får en ny duppeditt blir jeg vel som en 5 åring på julaften Eller som den gangen de klarte å hvelve en palle med smågodt på en tidligere jobb og vi ansatte fikk beskjed om å fylle søppelsekker og ta med hjem - siden det ikke kunne selges. Ifølge kolleger gliste jeg visst fra øre til øre. Ikke fordi jeg hadde lyst på så sykt mye snop - men det var noe med å kunne ta med seg en hel søppelsekk!! Ohhh. Kamplysten. Kjemp for det du vil ha!! Du får spørre ho om bloggadressen, (eller ligger den i tråden her fremdeles? ) Så får vi et nytt KG par etterhvert, spesiellt siden Guybrush visstnok gir opp uten kamp "Alle" vet da at du flørter med Lillesiren. Spørsmålet er bare hvor seriøst det er. Men siden du ikke vil bekrefte det, så prøver jeg nå å sette opp lygekryss med ho i stedet for. Kanskje han er mer pratsom | Guybrush: Er det greit at lygekryss overtar kurtiseringen av lillesiren? Har jeg benektet noe da ? Svært så nysgjerrige folk skulle være Nå er det vel et utrykk som heter "it takes two to tango" Du får spørre Lillis. Hun oppfyller iallefall det meste på det spørsmålet jeg har fått mest her inne; "hvordan er drømmedama" Swarovski: siden du virker å være så "allvitende", få høre hva du mener vi burde gjøre da;) Niennas: idag har jeg opplevd at strømmen gikk imorges og et speilglass på bilen bestemte seg for å plutselig knuses på vei til jobb. Få høre om den siste drittdagen du hadde?
Gjest loren Skrevet 30. januar 2013 #12007 Skrevet 30. januar 2013 når ble jeg plutselig allergisk? neida.. men grunnen til at jeg skrev at det eneste kriteriet var at hunden er røytfri er fordi jeg er oppvokst en en labrador, og 2 ganger i året så mister de aaaaaaaall pelsen sin fordi de skal skifte den ut. Min bissevovv måtte opperere bort eggstokker og livmor pga kreft og det førte til at den hadde sånn røyteperiode hveeeeeeeeeeeer biiiiiiiiiiiiddddddddiiige dag resten av livet Til og med venninnene mine hadde hundehår hjemme hos seg selvom vi støvsugde hele huset annenhver dag. Jeg fikk litt nok av hundehår, så røytefri hund var tingen... Desuten så bestemte jeg og mamma oss for å kjøpe oss hund på en onsdag, og jeg klarer jo ikke vente da. Sånn er jeg alltid. Det man bestemmer seg for skal skje MED EN GANG! Så det eneste henteklare kullet vi fant var Betty-kullet (altså, min hund). Det er enkli labrador jeg vil ha, men de må bare finne dem opp røytfrie først! Loren: Jeg blir lei meg for at du ikke kan væme jeg Kanskje du har leke-muligheter nå til helgen`? Nå til helga skal jeg til Sørlandet =\ iallefall til lørdag, kan ringe deg om jeg reiser hjem før søndag. men til uka? Da er mini hos meg, men han biter ikke Noz: hvis du måtte ha bare en hårfarge resten av livet, hvilken ville du valgt? Drue: hva synes du om at skoler låser døra for elever som kommer for seint? (som f.eks på Lørenskog vgs, står om det på rb.no i dag, fikk ikke lagt med link siden jeg er på tlf :-) )
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12008 Skrevet 30. januar 2013 Nå til helga skal jeg til Sørlandet =\ iallefall til lørdag, kan ringe deg om jeg reiser hjem før søndag. men til uka? Da er mini hos meg, men han biter ikke Noz: hvis du måtte ha bare en hårfarge resten av livet, hvilken ville du valgt? Drue: hva synes du om at skoler låser døra for elever som kommer for seint? (som f.eks på Lørenskog vgs, står om det på rb.no i dag, fikk ikke lagt med link siden jeg er på tlf :-) ) http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6470597.ece
Kenzi Skrevet 30. januar 2013 #12009 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Flink! Svaret: Det kan være så mangt. Jeg synes det er veldig hyggelig å lage mat for kjæresten min. Blir alltid glad av å se henne like det hun får servert. Så den siste måneden mens jeg har hatt ferie, og hun har vært opptatt med studier, så har det helt klart vært moro å skjemme henne litt bort med god mat når hun kommer sliten hjem Kenzi: fortell om sist gang du var sjalu? Så koselig da, regner med hun er 1 stk fornøyd jente Heldigvis ikke noe store greier Men idag faktisk, to venninner skal finne på noe kjekt og spurte om jeg ville være med men jeg kan ikke. Hvis ikke jeg får være med å ha det kjekt så skal ikke de heller haha, neida det er ikke så gale - men jeg hadde skikkelig lyst å være med! Maya76: Beste årstid? Endret 30. januar 2013 av Kenzi
skruf Skrevet 30. januar 2013 #12010 Skrevet 30. januar 2013 Så koselig da, regner med hun er 1 stk fornøyd jente Heldigvis ikke noe store greier Men idag faktisk, to venninner skal finne på noe kjekt og spurte om jeg ville være med men jeg kan ikke. Hvis ikke jeg får være med å ha det kjekt så skal ikke de heller haha, neida det er ikke så gale - men jeg hadde skikkelig lyst å være med! Maya76: Beste årstid? Våren, tror jeg:) Liker både vår og sommer, men har og sansen for tidlighøsten med alle de vakre fargene ute, den gode luften...... Vanskelig for å bestemme meg! Kenzi; Hva gjør helga di perfekt? Stjerner og Planeter; Hva synes du er skikkelig trist?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12011 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og Planeter; Hva synes du er skikkelig trist? Foreldre som må begrave ungane sine Unge folk som døyr i trafikken Ungdom som døyr av sjukdom Born som vert utsatt for overgrep Born som ikkje har vaksenkontakt Jenter som trur dei må vera nybarberte til ei kvar tid Jenter som trur ein må sjå ut som ei barbiedukke for å vera god nok for gutta Jenter som ikkje tek tak i sin eigen orgasme Jenter som ikkje har forståing for at kuken ikkje alltid har lyst Jenter som aldri kjenner seg god nok Jenter som ikkje kan ha sex pga celulittar, strekkmerkjer og anna tull Jenter med dårleg sjølvtillit Gutar som meiner jenter er tøs om dei likar sex Gutar som trur det er tøft å mobba andre gutar og kallar det " deter slik vi kameratar gjer" Gutar med dårleg sjølvtillit Gutar i sægebukse At eg må forhalde meg til eit rævhol resten av livet At eg er singel OG (SÅKALLA) MANNFOLK SOM ER SÅ JÆVLA PINGLETE I Å TA KONTAKT MED DET MOTSATTE KJØNN! Loren: Kor mykje pengar brukar du og mini på mat i veka? sånn ca
skruf Skrevet 30. januar 2013 #12012 Skrevet 30. januar 2013 Foreldre som må begrave ungane sine Unge folk som døyr i trafikken Ungdom som døyr av sjukdom Born som vert utsatt for overgrep Born som ikkje har vaksenkontakt Jenter som trur dei må vera nybarberte til ei kvar tid Jenter som trur ein må sjå ut som ei barbiedukke for å vera god nok for gutta Jenter som ikkje tek tak i sin eigen orgasme Jenter som ikkje har forståing for at kuken ikkje alltid har lyst Jenter som aldri kjenner seg god nok Jenter som ikkje kan ha sex pga celulittar, strekkmerkjer og anna tull Jenter med dårleg sjølvtillit Gutar som meiner jenter er tøs om dei likar sex Gutar som trur det er tøft å mobba andre gutar og kallar det " deter slik vi kameratar gjer" Gutar med dårleg sjølvtillit Gutar i sægebukse At eg må forhalde meg til eit rævhol resten av livet At eg er singel OG (SÅKALLA) MANNFOLK SOM ER SÅ JÆVLA PINGLETE I Å TA KONTAKT MED DET MOTSATTE KJØNN! (sorry for brudd på reglene hr Drue, men jeg kom ikke på spm nå)
Jellybean78 Skrevet 30. januar 2013 #12013 Skrevet 30. januar 2013 At eg må forhalde meg til eit rævhol resten av livet OG (SÅKALLA) MANNFOLK SOM ER SÅ JÆVLA PINGLETE I Å TA KONTAKT MED DET MOTSATTE KJØNN! Det må vi vel alle sammen, siden gud har utstyrt oss med ett ifra fødselen av.... Stjerner: Syns du at de gamle kjønnsmønstrene er de beste? Dvs. at menn skal stå for sjekkingen....og iniativ i begynnelsen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12014 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Stjerner: Syns du at de gamle kjønnsmønstrene er de beste? Dvs. at menn skal stå for sjekkingen....og iniativ i begynnelsen. Maya: Har du familiebilete på veggen i stova? Endret 1. mars 2013 av Stjerner og planeter
skruf Skrevet 30. januar 2013 #12015 Skrevet 30. januar 2013 Har eg "plukka" meg ut ein mann eg vil ha så går eg for det. Heilt til eg evt får "nei". Eg har ingen problem med å gå opp til ein mann og sei -" veit du at du er kjekk?" Eller "pv"? Men initativ til sex skal gå begge vegar. Eg likar ikkje det gamle kjønnsrollemønsteret, fordi jenter vert ansett som horer og tøs om dei gjev uttrykk for at dei vil ha sex... Maya: Har du familiebilete på veggen i stova? Jeg har noen..... Men ikke sånne superstore som tar en hel vegg:) Har noen som er tatt hos fotograf.. Ett av minstejenta da hun var 1 år, det ble stilt ut av fotografen, så vi fikk kjøpe det rimelig. Et er et tullebilde av meg som brud, det brukte fotografen som reklame overalt følte jeg, og det fikk jeg gratis. Har og ettårs bilde av størstejenta. Nye tilskudd er konfbilde av tenåringen og et bilde vi tok av søstrene sammen. Burde vel ha bestilt forstørrelse av bryllupsbilde av mannen min og meg også.....er noen år siden bryllupet:) De bildene som ble utstilt er litt større enn de andre, men resten er A4-str. Har og en liten vegg i biblioteket med gamle familiebilder fra begge sidene, besteforeldre, oldeforeldre, babybilder av mannen og meg...... Stjerner og Planeter; Hvilken forfatter synes du er den beste nynorske forfatteren? Jellybean; hvor går ferden når du er ferdig i den byen du bor i nå?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12016 Skrevet 30. januar 2013 Stjerner og Planeter; Hvilken forfatter synes du er den beste nynorske forfatteren? Eg er veldig glad i Per Pettersson on "Ut og stjele hester" er favorittboka mi. Ellers så er "Jeg forbanner tidens elv" bra og. Til jul fekk eg ei bok av ein lokal forfattar med godt omdømme. Jan Roar Leikvoll og boka "Bovara". Også det beste av alt er at den er skrive på nynorsk. Eg les mykje av Jon Hjørnevik og, han skriv fantastisk dikt på nynorsk. Vert å sjekka ut! Lykke: Når vert du forbanna?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12017 Skrevet 30. januar 2013 Foreldre som må begrave ungane sine Unge folk som døyr i trafikken Ungdom som døyr av sjukdom Born som vert utsatt for overgrep Born som ikkje har vaksenkontakt Jenter som trur dei må vera nybarberte til ei kvar tid Jenter som trur ein må sjå ut som ei barbiedukke for å vera god nok for gutta Jenter som ikkje tek tak i sin eigen orgasme Jenter som ikkje har forståing for at kuken ikkje alltid har lyst Jenter som aldri kjenner seg god nok Jenter som ikkje kan ha sex pga celulittar, strekkmerkjer og anna tull Jenter med dårleg sjølvtillit Gutar som meiner jenter er tøs om dei likar sex Gutar som trur det er tøft å mobba andre gutar og kallar det " deter slik vi kameratar gjer" Gutar med dårleg sjølvtillit Gutar i sægebukse At eg må forhalde meg til eit rævhol resten av livet At eg er singel OG (SÅKALLA) MANNFOLK SOM ER SÅ JÆVLA PINGLETE I Å TA KONTAKT MED DET MOTSATTE KJØNN! Loren: Kor mykje pengar brukar du og mini på mat i veka? sånn ca Kva med unge kvinnfolk som ikkje kan halda seg unna gifte menn?
Gjest Eurodice Skrevet 30. januar 2013 #12018 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Kva med unge kvinnfolk som ikkje kan halda seg unna gifte menn? Me kan sjå det frå den andre sida òg. Kvifor skal menn i ein alder der ein forventar betre vit, leggja seg etter gifte kvinner? Endret 30. januar 2013 av Arabella
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. januar 2013 #12019 Skrevet 30. januar 2013 Kva med unge kvinnfolk som ikkje kan halda seg unna gifte menn? Ja, men spørsmålet er om det er "trist"? Dessutan kunne eg ikkje ta med alt på lista. Jack: Kor mange pengar trur du Skrue har i bingen sin?
Rskre Skrevet 30. januar 2013 #12020 Skrevet 30. januar 2013 Klårt at det er trist, kva om kjerringa heime vert svartsjuk? Nei, no skal eg ikkje spora av tråden dykkar meir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå