Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver du å leke tøff igjen?

Bring it on, beibe. :tongue:

Elske deg? Hvor har du det fra?? Jeg vil bare tilbringe tid i selskapet ditt og le med deg. Og utnytte kroppen din på det groveste selvsagt. :nigo:

Forferdelig glemsk. Jeg kan fint glemme hva jeg hadde til middag i går, eller hvilken dato det er. Samtidig kan jeg huske små rare ting og setninger fra år tilbake. Jeg er litt skummel sånn, man vet aldri hva jeg kan finne på å huske ;)

Han får meg til å le, og glede meg over livet. Han er rett frem og ærlig. Han kan snakke i timesvis, samtidig som stillhet ikke er ubehagelig. Han forstår meg. (Og det er ikke sååå lett ;) ) Han er intelligent og vet masse rart som jeg har null kunnskap om. Og han er herlig morsom og flink når han forteller om det.

Tror jeg stopper der. Kan jo ikke avsløre alt om han. (Spesiellt siden han er skrekkelig flink til å ta igjen :P )

Maya76: Blir du ofte oppslukt av en ting? (Tror jeg leste noe om voldsomt mange mariusluer som er strikket)

HaHa, nei, egentlig ikke:) disse luene er pga snuseslutt..... :fnise: Men; jeg kan bli hektet på en forfatter jeg ikke har lest noe av før, og pløye meg igjennom bøkene... Eller en ny serie jeg ikke har sett før....

lykke; hva er det kjekkeste du vet å gjøre sammen med barnet ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av JackPreacher
Skrevet

Prøver du å leke tøff igjen?

Bring it on, beibe. :tongue:

PFT, leke tøff gjør jeg kun hos tannlegen!

Skrevet

Lygekryss: Er du sjukepleiar?

Er heller ikke sykepleier. :)

Swarovski: Burde jeg sjekke ut bloggen til Lillesiren? Kan jo hende jeg blir betatt.

JackCrews: Hva synes du om brukernavnet mitt?

maya76: Fullfører du det du bestemmer deg for å fullføre?

Skrevet

Swarovski: Burde jeg sjekke ut bloggen til Lillesiren? Kan jo hende jeg blir betatt.

JackCrews: Hva synes du om brukernavnet mitt?

Like så godt som noen andres, vel? Har ingen favoritter her inne nickmessig. Ok, greit - bortsett fra Yme da.

Tekola: beste ute-kafe i bartebyen?

Skrevet

Pøh, her forventet jeg en lang analyse, men neida!

Skrevet

Sånn er det. Jeg er full av skuffelser, og artig nok går livet videre

Skrevet

Ja, det gjør jeg:) Av og til kan ting ta lengre tid enn planlagt, men det blir fullført:)

Calavi; hva er det rareste du har gjort i fylla?

Gunfreak; ønsker du deg barn?

Lygekryss? jobber du i helsevesenet?

Skrevet

niennas: hvis du skal velge et boyband som du må høre regemlessig på - hvilket blir det?

Siden jeg er oppvokst på 90-tallet, så er det BSB som står mitt hjerte nært. Får virkelig barndomsfølelser av noen av sangene deres. :fnise:

Steve Cook: Hvor gammel er du?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hvor var du på vei fra og til den dagen jeg så deg? Om du husker det, da :)

Kom fra legen, og på vei til stortorvet for å kjøpe noen pc deler.

Gunny: Ei god oppleving i dag?

Ble kvitt en god del gjeld.

Stjerner: spist smalahaue?

Jack: hva syns du om denne? http://www.youtube.com/watch?v=FiJOguO9A5o

Lykke: møtte du drømme mannen på en buss forige uke? :biggrin:

Gjest Swarovski
Skrevet

*snip*

swar: hva tenkte du EGENTLIG når ringevakten dukket opp og måtte avgårde?

:sjokkert::daane:

Du kunne ikke ha skrevet liiiitt lenger da? :P Samtidig så er det morsomt å se hvor forskjellig vi svarer på det samme spørsmålet. Du med en gedigen lang avhandling (btw, meget korrekt analyse) og jeg med korte ord. :)

Det første jeg tenkte var vel; Faen. Og så måtte jeg finne ut av hvor stort "faen" det egentlig var. Dermed var det aksept. Og innse at jeg hadde rett, ringevakten kom tilbake. Og jeg elsker jo å ha rett :ler:

Hvis du liker nydelige brunetter som lager meget god mat, så burde du absolutt sjekke ut bloggen hennes. Men vit at du sannsynligvis får konkurranse fra Guybrush ;)

Gunfreak: Møtte du drømmedama på bussen i forrige uke? :fnise:

Loren: Det er du som farger all maten, ikke sant? Hvor mye matfarge går det med i huset deres. Og hva slag bruker du?

Cindi: Det beste med å bli eldre er..?

Skrevet

Adele: Hvilke type musikk hører du på?

Det er litt hvordan dagsformen er. Jeg er veldig glad i Muse, f.eks. Men kan fort høre på pop, klassisk musikk osv.

Adele: Er det mange fra kg du har møtt i virkeligheten?

Kun ei - Virina!

Yme: årets hitill største høydepunkt?

Adele: årets hitill kjipeste hendelse/opplevelse?

Lykke: hvis noen av oss møtte på deg ute på byen, hva ville vi lagt merke til da

Vel, jeg er jo arbeidsledig. Så har vært på en del jobbintervjuer allerede i år, men får ingen. Hvorfor? Experience is a bitch.

Lygekryss: Uavhengig av økonomi og tid, ferie til Asia eller Amerika?

Skrevet
Hvis du liker nydelige brunetter som lager meget god mat, så burde du absolutt sjekke ut bloggen hennes. Men vit at du sannsynligvis får konkurranse fra Guybrush ;)

Bring it on!

Lygekryss: Uavhengig av økonomi og tid, ferie til Asia eller Amerika?

Den var vanskelig, men tror jeg må velge USA.

Skrevet

Jelly: Korleis er utsjånaden til draumekvinna?

Ingen direkte fastsatt mal egentlig.....er mest tiltrukket av de som er normalt slanke,

sånn ca. på høyde med meg selv, gjerne de som tar seg litt flid med å se

pene ut, men som samtidig ikke overdriver heller.....

Personlighet og kjemi vektlegges mer og mer disse dager utover bare utseendet,

meeeen det må sies at den fysiske tiltrekkelsen er en avgjørende faktor også.....

(og jeg er veeeldig svak for blondiner må kanskje nevnes) :)

Han tar seg bare bryet om han skal imponere ei dame her inne, vettu! ;)

Kjønnsdiskriminering med andre ord....:ler:

Adele: Hva er du utdannet som?

Niennas: Hva er det rareste du har måttet "modde" bort her inne?

Skrevet

Loren: Hva synes du er den største utfordringen med å være alenemor?

Tid og økonomi, jeg er ikke alenemor nok i følge staten til å få stønader, så jeg jobber 120% fast og studerer 75%, noe som følgelig går ut over tid både med mini og til venner og annet sosialt. Har i tillegg all familie 60 mil unna så avlastning er et fremmedord (ikke at jeg ville brukt dem mye, men det er noe med muligheten til å om ikke annet spise middag med dem).

Opplegget for enslige foreldre er i utgangspunktet godt i Norge, men de som har barna sine 50% av tiden faller utenfor alle støtteordninger og om de da ikke har fullført en utdannelse blir de nødt til å jobbe seg halvt i hjel ved siden av den eller droppe den, samtidig som utgiftene blir minst like store som når man er i et parforhold.(Ja, jeg kan snakke lenge om denne...)

Loren: Det er du som farger all maten, ikke sant? Hvor mye matfarge går det med i huset deres. Og hva slag bruker du?

Ja, vi farger mat :P

Hmm, det går nok en del mer enn i de vanlige "farge-glasur-til -muffins-en-gang-i-året" hjemmene :fnise:

Jeg bruker litt forskjellig, vanlig konditorfarge, eller farger fra wilton eller cacas :)

Jack:Hva er det største du har gjort for et annet menneske?

Swarovski: Hvor ser du deg selv om fem år?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: spist smalahaue?

Ja, det er vel obligatorisk for ein veslending?

Lillesiren: Du som lagar mykje mat, og eg innbillar meg at du har mykje matstæsj heima, kor i Bergen kjøper du stæsjet?

Skrevet

Jack: hva syns du om denne? http://www.youtube.com/watch?v=FiJOguO9A5o

jeg elsker introen! den er pokkers genial, ganske enkelt. melodien er kul også. men jeg har store problemer med tekster med masse halleluja-vrøvl. såeh... blandete følelser over den, definitivt.

Jack:Hva er det største du har gjort for et annet menneske?

det aner jeg faktisk ikke. synes uansett ikke det er opp til meg å bedømme, det blir på kanten til skryt. personlig er jeg jævlig skeptisk til mennesker som har overivrige tendenser til å rosemale seg selv.

Adele: hva er det mest imponerende handy-work du har gjort?

Skrevet (endret)

Guybrush: Midtpunkt eller litt mer tilbakelent?

Jeg sier kvalitet forann kvantitet. Men jeg er veldig sosial og vant til å være blant mange så det fungerer helt fint det også. Jeg har ikke behov for å være midtpunktet, men det gjør meg ikke noe å være det så lenge det føles naturlig :)

Guybrush: Sjekkar du mange butikkar/nettstader for pris om du skal kjøpe ein duppedings til under 2000 kr?

Jeg er ærlig talt litt gnien av meg på akkurat slikt og hater å bruke unødvendig med penger hvis jeg ikke får noe ekstra. Men det må helst være noe jeg finner interessant. Jeg har kjøpt bildeler fra Tokyo, vaniljestenger fra USA, dvd-filmer fra Australia og dress fra Nepal så joda. Men jeg er ikke en av de snodige folka som kjører rundt for å finne en bensinstasjon som er 30 øre billigere litern.

Guybrush: Hvordan er drømmedama?

Hun har de peneste øyne jeg har sett, hun får meg til å tenke og utfordrer meg i diskusjoner. Sta og egen - så hun kan sette meg på plass og ikke bli overkjørt;) Hun er smart, kan mye og lærer meg ting som å se noe fra en annen vinkel. Hun elsker meg for den jeg er og jeg henne samtidig som vi vet at vi er mennesker og feilbarlige. Hun kan bli sint - men tilgir raskt. Hun har et stort hjerte for de som er henne nær og hun brenner for det hun holder på med. Hun er yndig, sensuell men også frekk når det kommer til sitt. Når vi prater sammen flyr tiden. Hun er reiselysten og vi deler mange verdier og interesser samtidig som vi er forskjellige nok til å ha et liv utenom hverandre også. Hun liker å ta seg godt ut, være aktiv og nyter livet. Hun har lakenskrekk (som meg), er et b-menneske (som meg:P), liker en god film/tvserie og vet å ta for seg på soverommet;)

Men vit at du sannsynligvis får konkurranse fra Guybrush ;)

:fnise:

Ery: hva er turn-off i en potensiell partner?

Swarovski: vet du noe jeg ikke vet ? :P

Endret av Guybrush
Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Jeg sjekket bloggen din, og gud så nydelig du er. :) Men til spørsmålet: Hva fikk deg til å bytte ut sukker med stevia, første gangen?

Oi, takk for komplement!!(og kanskje spesielt siden jeg selv ikke er så veldig fornøyd med akkurat det bildet:P)

Hm..Jeg fikk høre om Iherb.com, og husker noen hadde nevnt noe om stevia, og siden stevia koster ca 10% av norsk pris der var det ikke særlig vanskelig å velge å teste ut:)

I tillegg er jo stevia helt sinnsykt mye mer konsentrert enn sukker, naturlig og uten blodsukkerstigning:)

Lillesiren: Du som lagar mykje mat, og eg innbillar meg at du har mykje matstæsj heima, kor i Bergen kjøper du stæsjet?

Hehe, vel, eneste uvanlige stæsjet mitt kjøper jeg på innvandrerbutikker, liker spesielt den rett over bystasjonen da den er ryddig og fin:)

Ellers fås det meste kjøpt i vanlige matbutikker, evt Meny:)

Stjerner og planeter: Hvilken type mat liker du best?

Jelly: Hvilke type klær trives du best i?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Hvilken type mat liker du best?

gresk, spansk, masse kvitlauk, grilla laks....aioli, tzatziki.....

Jelly. korleis gjekk klimaprøven i går?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...