Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så komplisert altså :P

Jeg så på det i en sesong eller to. Generellt sett elsker jeg sykehusserier. Men det begynner å bli en stund siden tv'en ble kastet ut av huset, så lite grey's på meg nå. Og det fenget ikke nok til at jeg gidder å laste ned eller kjøpe den.

Tja, hva er maskulint i disse metroseksuelle dager? At jeg er flink i matte? At jeg ikke er drama queen? At jeg fint kan gå ut uten sminke? At jeg er utdannet byggingeniør? At jeg hater shopping,( men elsker nettshopping)? At jeg hater stasj og pynteting til huset?

Er visst mye å velge mellom :fnise:

Jeg blir helt sprø av å ikke huske dette.

Yme: Når lovet jeg deg pizza?

Drue: Hvis du hadde hatt en utdanning som du visste ville vært svært etterspurt og stort behov for i "hjemlandet" ditt, ville du dratt ned dit?

Jack: Siden du elsker å analysere. Hvordan ville du beskrive meg? (karakteren, ikke utseende :P )

SubHuman: Er det din katt på profilbildet? Og i hvilken idrettsgren skulle du ønske at du var norges beste i?

-lykke- : Møtte du drømmemannen i går?

Og dette tør du, darlin?

Skrevet (endret)

Lillesiren: Beste trenesang?

Adele: Beste gladsang?

Niennas: Beste grinesang?

Jack: Beste sinnasang?

Eneste jeg kommer på, er denne..

Stjerner: Av vin, foretrekker du rød eller hvit?

Endret av Adele
Skrevet

Først og fremst datteren min :rodmer: Å reise gjør meg også ganske lykkelig. Og så liker jeg å føle at jeg tilfører noe positivt inn i andres liv; at jeg bidrar litt til en annens lykke.

Steike for et godt svar! Du har en flott personlighet. :)

Lygekryss: Du nevnte at vi kunne tippe yrket og du ville bekrefte. Jeg går for fysioterapaut, brenner tampen;)?

Hehe, kaaaldt! :nigo:

Lillesiren: Hva inspirerer deg?

Drue: Hvorfor er ikke profilbildet ditt en drue?

Calavi: Katt eller hund?

Lykke: Hvis du skal velge ett sted i verden du vil reise til, hvor er det?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva inspirerer deg?

Tja, det spørst jo hva man ønsker inspirasjon til, men på et mer overordnet nivå, så, f.eks teksten på denne sangen:

http://youtu.be/i41qWJ6QjPI

Adele: Hvilke type musikk hører du på?

Skrevet

Kristine: Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen?

I mai runder vi seks år ^^, Ganske godt gjort med tanke på at det er første forholdet til begge to :rodmer:

Adele: Er det mange fra kg du har møtt i virkeligheten?

Skrevet

Niennas:Liker du å gå i skogen?

Det er vel koselig når jeg først gjør det, men nei. Det er ikke en aktivitet jeg gjør noe særlig.

Niennas: ditt tidligste minne?

Tror det var når jeg tok med meg ungene i bursdagsselskapet mitt til å skli på en kjempegammel skaterampe, og samtlige fikk flis i hendene. Resten av bursdagsselskapet satt foreldre med hver sin pinsett og prøve å få ut alle flisene :fnise: Var vel 3-4 år, tror jeg.

Niennas: Men jeg vinner på humor ikke sant?

Spør du meg som bruker eller mod? Hvis mod: Nei, ikke i det hele tatt.

Som bruker: Ja, selvfølgelig!

Niennas: Beste grinesang?

Det kommer ann på hvorfor du griner. Hvis du bare føler deg som en dritt som ikke klarer noe så er det Sia- Breathe me.

Hvis det er kjærlighetssorg så er jeg glad i Maria Mena - Sorry (Herregud, denne har jeg hulket hysterisk til noen ganger!)

Loren: Hvilken sang er din feelgood-sang?

Padawan: Hva synes du om Ari Behn?

Guybrush: Er du flink til å betale regninger?

Noz: Er du flink med penger?

Erymax: Hva er drømmejobben?

Skrevet

Yme: Når lovet jeg deg pizza?

Det hadde du ikke trengt å spørre om, hvis du elska meg :cry:

yme: Hva gir deg et skikkelig adrenalinkick?

Det har jeg aldri opplevd før, så det veit jeg ikke.

Yme: Skal du på treff igjen neste uke?

Ja, jeg tenker at jeg skal det. Skal du?

Yme Har du funnet Milano nøkkelringen?

Jeg tror den er borte for alltid, siden den ikke har dukka opp hverken når jeg flytta, eller når mamma flytta.

Yme: Hva syns du er best ved kvinner?

At dere har rødt hår og fregner.

Yme: Når skal du spandere pizza,taco og kake-kveld på meg?

Det er du som spanderer!

Padawan: Hva er det du har bilde av, på avataren din?

Skrevet

Erymax: Hva er drømmejobben?

Lege med spesialisering i ortopedi eller patologi.

Kristine: Er du 1990 modell?

Skrevet (endret)

Guybrush: Er du flink til å betale regninger?

jeg er flink til å gjøre opp for meg, men jeg synes denslags er uhorvelig kjedelig slik at det har en tendens til at man tenker "ahh, tar det imorgen" :P

GUYBRUSH: hva ville gledet deg mest av en flaske vin eller rose bukett?

Spørs på settingen og avsender. men generelt, en flaske vin:)

Yme: årets hitill største høydepunkt?

Adele: årets hitill kjipeste hendelse/opplevelse?

Lykke: hvis noen av oss møtte på deg ute på byen, hva ville vi lagt merke til da

Endret av Guybrush
Skrevet

-lykke- : Møtte du drømmemannen i går?

Nei, hadde heller ikke forventet det :) Han har jeg en mistanke om at plutselig og brått dukker opp i livet mitt om noen år. Men man vet aldri!

Steike for et godt svar! Du har en flott personlighet. :)

Lykke: Hvis du skal velge ett sted i verden du vil reise til, hvor er det?

Takk, det var veldig snilt sagt :rodmer:

Ett sted? Har helst lyst til å se hele verden, men må kanskje svare Havanna.

Lykke: hvis noen av oss møtte på deg ute på byen, hva ville vi lagt merke til da

Kanskje at jeg ser veldig blid og fornøyd ut? :fnise::vetikke:

Swarowski: Er du glemsk av deg?

Loren: Har du reist mye (evt. hvor)?

Guybrush: Midtpunkt eller litt mer tilbakelent?

Skrevet

loren: hadde du gått med hvit kamobukse i én dag (på jobb og på butikken) for 1000 kr?

En dag kunne jeg nok gjort ja :P

loren: sist du var forbannet?

Kjente litt på følelsen i går kveld :P

loren: Hvordan er drømme mannen?

Sånn kjapt;

Snill, smart (ikke nødvendigvis kjempe-IQ-smart, men oppegående nok til å diskutere med), engasjert, målrettet, litt barnslig, ferdig med gamle forhold, klar for et seriøst forhold med barn involvert.

loren: når var sist du kasta opp og hvorfor gjorde du det?

Jeg kasta opp sist forrige gang jeg var gravid, på grunn av den såkalte morgenkvalmen som varte ca 24/7 en periode.

loren: Har du noen småsære vaner?

Hmm, ingen som jeg kommer på, men jeg har sikkert noen jeg ikke ser på som sære selv men som andre synes er sære.. .:P

loren: spiser du for mye junk når du studerer?

Nei, jeg har ikke ansvar for bare meg, og mini skal ikke vokse opp på junk. Dessuten har jeg heller det problemet at jeg glemmer å spise de ukene jeg ikke har barn hjemme.

Loren: Hvilken sang er din feelgood-sang?

Drue: Hvilken egenskap hos deg håper du dine fremtidige barn ikke arver?

padawan: Favorittrestaurant i Oslo?

Skrevet (endret)

Loren: Har du reist mye (evt. hvor)?

Mye mindre enn jeg har lyst til :P

Nesten bare vært i Europa enda.

Vært i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Sveits, Østerrike, Slovenia, Italia, Spania (GC), England, Irland og Egypt.

Har reist mest i Norge og Sverige, på campingturer med kombicamp da jeg var lita ;)

Ellers hadde vi en kjempefin busstur nedover Europa til Italia med masse naboer og venner da jeg var tenåring, det var og en fin måte å få sett litt på :)

Målet mitt er å se hele verden så jeg har igjen en god del enda ;)

lykke: Hva synes du er den største utfordringen med å være aleneforelder i Norge i dag?

Cindi: Om du skulle tatt en videreutdanning, hvilken ville du valgt?

Endret av loren
Skrevet

lykke: Hva synes du er den største utfordringen med å være aleneforelder i Norge i dag?

Har mange gode minner fra bilferier gjennom Europa, er en kjempe fin måte å få med seg mye på!

Jeg synes faktisk vi er veldig heldige, vi har så utrolig mange muligheter! Tenk at jeg kan ta en hel mastergrad med økonomisk støtte nesten hele veien, og uten å trenge å jobbe ved siden av. Er ganske fantastisk :) Jeg hadde ikke hatt mulighet til å jobbe ved siden av heller for jeg har datteren min 100 %

Synes ordningene for alenemødre er råbra!

Det jeg synes er litt tøft derimot er at jeg føler meg ganske ensom. Jeg har som sagt ingen avlastning, bortsett fra litt barnevakt her og der. Til nå har det stort sett gått ca. to måneder mellom hver gang jeg har hatt en frikveld. Og alle venninnene mine som har barn har jo en partner som de selvfølgelig liker å være med på kveldene. Så det kan bli litt stusselig etter at jenta mi har lagt seg.

Loren: Hva synes du er den største utfordringen med å være alenemor?

Cindi: Sivilstatus? (Godt mulig det er spurt om det tidligere, men)

Erymax: Er du ofte ute på restaurant?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerner: Av vin, foretrekker du rød eller hvit?

Raud!

-lykke-: Kor lenge har du vore singel?

Swar: Det beste med Jack? ;)

Gunny: Ei god oppleving i dag?

Guybrush: Sjekkar du mange butikkar/nettstader for pris om du skal kjøpe ein duppedings til under 2000 kr?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

EryMax: Studerer du medisin? Hvorfor vil du bli lege?

Stjerner og planeter: Hva er din favoritt-is?

Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: Hva er din favoritt-is?

Mmm, eg et lite is, men likar sånn med sjokoladebitar og gjerne kjeks. Også likar eg Hennig Olsen isen best

Lygekryss: Er du sjukepleiar?

Ery: Jobbar du framleis på Ica (eller var det kiwi?)?

Skrevet (endret)

Drue: Seier du "eg går opp trappa no" eller "eg går opp trappene no"?

Skrevet

Erymax: Er du ofte ute på restaurant?

Nei ikke så veldig

Cindi: Vil du ha en sau?

Skrevet

EryMax: Studerer du medisin? Hvorfor vil du bli lege?

Jeg studerer ikke medisin, å jeg vi bli lege fordi jeg er interessert i legevitenskapen og å hjelpe folk.

Ery: Jobbar du framleis på Ica (eller var det kiwi?)?

Ja jeg jobber fortsatt på ICA

Guybrush: Hvordan er drømmedama?

Gjest Swarovski
Skrevet

Og dette tør du, darlin?

Prøver du å leke tøff igjen?

Bring it on, beibe. :tongue:

Det hadde du ikke trengt å spørre om, hvis du elska meg :cry:

Elske deg? Hvor har du det fra?? Jeg vil bare tilbringe tid i selskapet ditt og le med deg. Og utnytte kroppen din på det groveste selvsagt. :nigo:

Swarowski: Er du glemsk av deg?

Forferdelig glemsk. Jeg kan fint glemme hva jeg hadde til middag i går, eller hvilken dato det er. Samtidig kan jeg huske små rare ting og setninger fra år tilbake. Jeg er litt skummel sånn, man vet aldri hva jeg kan finne på å huske ;)

Swar: Det beste med Jack? ;)

Han får meg til å le, og glede meg over livet. Han er rett frem og ærlig. Han kan snakke i timesvis, samtidig som stillhet ikke er ubehagelig. Han forstår meg. (Og det er ikke sååå lett ;) ) Han er intelligent og vet masse rart som jeg har null kunnskap om. Og han er herlig morsom og flink når han forteller om det.

Tror jeg stopper der. Kan jo ikke avsløre alt om han. (Spesiellt siden han er skrekkelig flink til å ta igjen :P )

Maya76: Blir du ofte oppslukt av en ting? (Tror jeg leste noe om voldsomt mange mariusluer som er strikket)

Dreamdrops: Hva gjør du for å glemme hverdagen?

Lillesiren: Jeg sjekket bloggen din, og gud så nydelig du er. :) Men til spørsmålet: Hva fikk deg til å bytte ut sukker med stevia, første gangen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...