Gjest NozMonster Skrevet 27. januar 2013 #11821 Skrevet 27. januar 2013 Nozzy: Hva sier du til folk som mener man ikke kan ha et favoritt dyr? nei, altså.. .... jeg kunne vel ikke brydd meg så veldig mye om det.. annemor: utenom de faste utgiftene; hva bruker du mest penger på?
Gjest Drue Skrevet 27. januar 2013 #11822 Skrevet 27. januar 2013 Drue: Du tuller? Har du noen som helst ide om hvordan jeg ser ut? *paranoid* "vanker på senter" du liksom... hrmf! Et spørsmål til, til Drue: Hva er galt med glutamat? Mye! Nå velger jeg å ikke ta stilling til stoffet selv, men helt enkelt så kan jeg forklare det med at jeg ikke synes man trenger å tilsette det i bra mat. Hvis maten er bra, så smaker den godt uten glutamat. Hvis glutamat er tilsatt, så er det sannsynligvis søppel. Og jeg er forresten imponert over at du følger med i tråden. Jeeesus, hadde ikke trodd du skulle få det med deg, så jeg har egentlig ikke noe godt svar Niennas: mener du at rekesalat og pølse er en god kombo?
Gjest NozMonster Skrevet 27. januar 2013 #11823 Skrevet 27. januar 2013 Nozzy: viss du hadde en kjæreste kunne du ha fridd til han, eller måtte han fri til deg? er nok litt tradisjonell der... det synes jeg mannen skal gjøre NozMonster: Hvilken av KG mannfolka kunne du ha rota med? Banditt.. Gunny: har du vurdert å lage deg en profil på en dating-side? siden du har så lyst på kjæreste? Ery: er det noen fra KG du kunne tenkt deg å klina med da? Lillesiren: .... såååh... hvor mange/hvem fra KG har du klina med?
Gjest EryMax Skrevet 27. januar 2013 #11824 Skrevet 27. januar 2013 Ery: er det noen fra KG du kunne tenkt deg å klina med da? Jeg vet ikke Swarowski: Hvordan går det med Hikken?
Yme Skrevet 27. januar 2013 #11825 Skrevet 27. januar 2013 Drue: Du tuller? Har du noen som helst ide om hvordan jeg ser ut? *paranoid* "vanker på senter" du liksom... hrmf! Pffft, alle veit hvem du er! Swarovski: Du har lovt meg at jeg skal få Pizza. Når får jeg det?
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #11826 Skrevet 27. januar 2013 Guybrush: Hva synes du om sangene jeg linket til? Har du hørt de før? Erymax: Beste feriested? Yme: Spiller du lotto?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. januar 2013 #11827 Skrevet 27. januar 2013 Gunfreak: Har du en plan for hvordan du skal "finne" en kjæreste i løpet av året? Nja. Gunny: har du vurdert å lage deg en profil på en dating-side? siden du har så lyst på kjæreste? Hva mener du at KG ikke er en dating side? Jeg er på 3 stykker i varierende seriøsitet, sukker er vist bare bortkasta jeg gjør ikke et bra inntrykk på slike sider. Men har funnet en jeg liker veldig godt, det hele er bare ekstremt komplisert. Nozzy: Hvit gull, vanlig gull? sølv? platina ring? Swarovski: Spise 1 kg sjokolade eller drikke 5 liter julebrus? Drue: Hvem heier du på når du ser alexander? Darius III eller Alexander?
Gjest EryMax Skrevet 27. januar 2013 #11828 Skrevet 27. januar 2013 Erymax: Beste feriested? Bintan i Indonesia Yme: Hvis du kunne kjøpt sex i matbutikken, hadde du handlet det da?
Gjest Swarovski Skrevet 27. januar 2013 #11829 Skrevet 27. januar 2013 Swarowski: Hvordan går det med Hikken? Det går opp og ned som for de fleste mennesker. Men hun har det nå ganske bra. Selv om jeg selvsagt skulle ønske at hun hadde det superfantastiskvidunderlig hærlig. Forhåpentligvis kommer hun tilbake om ikke så altfor lenge. Swarovski: Du har lovt meg at jeg skal få Pizza. Når får jeg det? Har jeg lovt det??? Men vel, hvis du sier det så. Du får komme over fjorden i morgen, så skal du få pizza. Swarovski: Spise 1 kg sjokolade eller drikke 5 liter julebrus? Superlett. 1kg sjokolade Gunfreak: Hvor komplisert er det, og hva kan vi gjøre for å fikse det? (KG er jo tross alt datingside nr 1 ) -lykke- : Hva ønsker du aller mest skal skje i morgen? alkasil: Hva er favorittantrekkket ditt? Lillesiren: Får du ofte inspirasjon til retter når du er på restauranter? Og spør du da kokken om du kan få oppskriften?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. januar 2013 #11830 Skrevet 27. januar 2013 Gunfreak: Hvor komplisert er det, og hva kan vi gjøre for å fikse det? (KG er jo tross alt datingside nr 1 ) Så komplisert at det ikke passer å snakke om det på et forum. Swarovski: Ser du på grey's anatomy? Ery: viss du kunne kjøpe sex i matbutikken hadde du kjøpt det da ?
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2013 #11831 Skrevet 27. januar 2013 Padawan: Hvilket land har du lyst til å reise til, som du aldri har vært i før? Nepal, India og Bhutan står høyt på listen. Av disse gleder jeg meg mest til Bhutan. Padawan: hva er best og verst ved å reise alene! kommer ikke på noe i farten egentlig. kanskje det å dele opplevelsene med noen og snakke om disse når en kommer hjem. Padawan: Favorittskapning(er) i Star Wars? Yoda helt klart favoritten men Ben Kenobi (Episode IV-versjonen) kommer på en sterk andreplass. Padawan: hvilken ting liker du ved deg selv? ouch. tough one. Fysisk sett hendene mine kanskje.
Gjest EryMax Skrevet 27. januar 2013 #11832 Skrevet 27. januar 2013 Ery: viss du kunne kjøpe sex i matbutikken hadde du kjøpt det da ? Nei Lillesiren: Hva er livretten din?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. januar 2013 #11833 Skrevet 27. januar 2013 Dreamdrops: Forstår jeg at du har blitt singel? Har du hatt en ok uke? Jada, jeg har det Går litt opp og ned, men det er vel sånn det er? dreamdrops: er de gode? De er faktisk ganske gode! Fikk nesten lyst på nå dreamdrops: hvordan har du det? Det går opp og ned, men selvsagt går det bedre Takk som spør, begge to! dreamdrops: hvordan går boligjakta? For å være ærlig, vet jeg ikke. Var på en visning i helgen, så får se hvordan det går. Utenom det er det ikke så voldsomt mye som passer min økonomi som i tillegg er forholdsvis nærme sentrum, men jeg holder øynene åpne EryMax: Hvordan er du og lille My like? Padawan: Hva synes du om Dr Hook?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. januar 2013 #11834 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Dobbel Endret 27. januar 2013 av Dreamdrops
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #11835 Skrevet 27. januar 2013 -lykke- : Hva ønsker du aller mest skal skje i morgen? At jeg møter drømmemannen Noe tvilsomt, men... Svampelura: Solnedgang eller soloppgang?
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2013 #11836 Skrevet 27. januar 2013 Padawan: Hva synes du om Dr Hook? De har jo et bra sanger men for å si det som det er er det ikke de jeg har hørt mest på.
Yme Skrevet 27. januar 2013 #11837 Skrevet 27. januar 2013 Yme: Spiller du lotto? Nei. Jeg er så heldig, så det hadde vært urettferdig for alle andre. Hadde jo vinni hver helg, veit du. Yme: Hvis du kunne kjøpt sex i matbutikken, hadde du handlet det da? Ja. Hadde jeg møtt på en pen hore, og hu var reinslig og hyggelig, hadde jeg kjøpt det fra hu også. Så lenge det ikke går utover noen, og alt er trygt, ser jeg ikke noe galt i å kjøpe sex. Yme: skal vi banke Borten Moe? Ja, han håndterte meg på ekle måter, Jack Yme: tegnet noe mer i det siste? Nei, det er dårlig med det om dagen. Holder på med forskjellige ting oppi hodet, men ikke mye av det har kommet på ark enda. Niennas: Hva er det kjedeligste med seksualitetforumet?
pinar Skrevet 27. januar 2013 #11838 Skrevet 27. januar 2013 Karpuzi: Kva for syslar inneheld kvardagen din for augneblikket? Skole. Jobb. Sove. Katt. Samt late som jeg driver med skolearbeid. Yme Har du funnet Milano nøkkelringen?
Gjest annemor30 Skrevet 28. januar 2013 #11839 Skrevet 28. januar 2013 (endret) nei, altså.. .... jeg kunne vel ikke brydd meg så veldig mye om det.. annemor: utenom de faste utgiftene; hva bruker du mest penger på? Utover ungene som er faste "utgifter" er det nok vesker og sko Yme: Hva syns du er best ved kvinner? Endret 28. januar 2013 av annemor30
Niennas Skrevet 28. januar 2013 #11840 Skrevet 28. januar 2013 Niennas: Er det kjekt å vere moderator eller er det mykje arbeid? Det er kjekt, OG det er mye arbeid. Jeg bruker minst en time per dag kun på å moderere, og jeg har ikke en av de verste rommene en gang. Men selv om det er mye styr, og jeg er lei av og til, så koser jeg meg mye også. Kvifor antek du at vi er gift og ikkje sambuarar? Man danner jo et bilde av aktive brukere, og du minner meg ikke om en fyr som kunne "bare være samboere" Niennas: mener du at rekesalat og pølse er en god kombo? Jeg vet at mange mener at rekesalat og pølse passer sammen som hånd i hanske, og at man kan ikke spise det ene uten det andre, men personlig så er ikke jeg så glad i rekesalat. Niennas: Hva er det kjedeligste med seksualitetforumet? Usikker. Enten er det de ørten runketrådene, eller så er det de trådene som engasjerer og vokser seg 14 sider lang på 12 timer. Daybreak: Hva er verdens beste frokost? Drue: Synes du pølse og rekesalat er en god kombo? Yme: Når skal du spandere pizza,taco og kake-kveld på meg? Karpuzi: Hva er du mest stolt over i livet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå