Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. januar 2013 #11781 Skrevet 27. januar 2013 Stjerner: Hva slags "type" menn pleier du å falle for? Har du et mønster? Ja, "alle" veit kva eg fell for. Venane mine seier -"det der er ein typisk Stjerner og planeter mann" Eg går etter som ikkje ser ut som alle andre kan ein vel sei. Eg likar fyldige menn. Menn med mage og sterke armar, men ikkje synlege musklar. Eg går av hengslane om eg ser ein mannetriceps. Ansiktet skal ha skjegg, fine augo pg skinna hår. Gjerne piercing og tattisar. Han kan gjerne ha dongeribukser ogt-skjorte og skinnjakke...Då er eg solgt! Sons of Anarchy gutta syns eg er deilige! D-E-I-L-I-G-E! MEN når alt dette er sagt så tenner eg på personlegheit framfor utsjånad. Ein mann med empatiske evner, sosial, morosam og viser kva han vil ha, er best! -lykke-: Kva jobbar du med/som?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2013 #11782 Skrevet 27. januar 2013 Nei egentlig ikke. Jack:Hva er bra med Narvik? Narvik har en fantastisk natur rundt seg, og er plassert i en ramme av denne fjorden som gjør at byen eksisterer som du ikke finner maken til i resten av landet. Jeg liker folkelynnet her, folk er litt frekke - men allikevel veldig imøtekommende og hyggelige. (ikke alle!) Det finnes en slags evig optimisme her om at "vi kan, du kan også!" Kort veg til harryhandel! Genial slalombakke midt i byen. Og så er det et transportmessig klondyke, det er griselett å tjene penger her i byen. JackCrews: Hvordan tror du eksene dine ville beskrevet deg;)? HAH, det er mye forskjellig, det kan jeg love deg - og enkelte av dem vil ikke snakke pent om meg i det hele tatt. Et par av dem vil nok si som sant er, at jeg var/er en drittsekk som ikke brydde meg en cm om dem. Et par vil poengtere at jeg aldri slapp dem inn "til meg" eller var spesielt ærlig om noe som helst som angikk "oss". Et par vil hevde at jeg er unnvikende og arrogant. De har rett, for jeg var slik. Det er mange som kan si ganske mye stygt om meg, fordi jeg faktisk har vært en kollosal drittsekk - og det gjelder absolutt de jeg har vært sammen med og gått fra - kun fordi jeg ble sammen igjen med den ene exen jeg alltid kom tilbake til (hun jeg beskrev i forrige post). Det finnes til og med to dikt her på KG som forteller om drittsekken Jack. Jeg vet jeg fortjener alle de omtalene som umoden og kald, fordi den unge jack var slik. Du kan til og med høre ord som ondskapsfull og slu. Det er dog to kvinner som forandret dette. Det er de du må høre på, for de er de som kjenner meg slik jeg er idag. Jeg tror de nok vil først og fremst fortelle at jeg er en veldig rastløs mann. At jeg egentlig er veldig sjenert og stille. At jeg er veldig flink med å sette opp en borg av forsvar, og å gi omverden brød og sirkus nok til å få være i fred med meg selv. Jeg vet at den ene av dem vil fortelle om en mann/gutt/bajas som i bunn og grunn er en sånn solid klippe av trygghet som ofte resulterer i at mange usikre jenter/kvinner søker ham. At jeg er for snill. For åpen til tider, men at jeg alltid står for det jeg sier. Den andre ville kunnet fortelle om en mann ingen andre har sett. Han som er ferdig med et hektisk og villt liv, og bare vil ha ro. Av sånne mer positive og sedvanlige greier, uten å forsøke rosemale meg selv noe - så kan ord som kreativ, nysgjerrig, lærevillig og usannsylig morsom dukke opp. Og la oss ikke glemme, fartsavhengig og med en sykt autisitisk kunnskap om ufattelig unyttige ting - og bil. Niennas: går du alltid med matchende undertøy? Swar: hvordan ville DU beskrevet meg? annemor30: hva farge er V70en din? Lillesiren: hvor mange forhold har du bak deg?
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #11783 Skrevet 27. januar 2013 -lykke-: Kva jobbar du med/som? Jeg er student (lektorprogrammet) og har ingen jobb ved siden av fordi jeg er alene med datteren min. Jack: Det var en trist historie.. Har du troen på å finne kjærligheten på ny og hvordan ser du i så fall for deg at det "perfekte" forholdet (for deg) ville vært? Guybrush: Hva er det mest impulsive du har gjort? Alkasil: A-menneske eller B-menneske?
Gjest annemor30 Skrevet 27. januar 2013 #11784 Skrevet 27. januar 2013 Annemor30: Hva er din yndlingsblomst? Det er orkide;-) Niennas: Hvordan trives du som moderator?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. januar 2013 #11785 Skrevet 27. januar 2013 (endret) S&P: merkeligste opplevelse på utenlandstur? Niennas: Om du fekk oppfyllt eit ønske? Endret 1. mars 2013 av Stjerner og planeter
Gjest annemor30 Skrevet 27. januar 2013 #11786 Skrevet 27. januar 2013 annemor30: hva farge er V70en din? Den er sort perlemor metallic;) JackCrews: Hva er din verste negative side?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2013 #11787 Skrevet 27. januar 2013 Jack: Det var en trist historie.. Har du troen på å finne kjærligheten på ny og hvordan ser du i så fall for deg at det "perfekte" forholdet (for deg) ville vært? Den som lever får se. Jeg jobber med det. Ser ut til å gå vakkert, så langt. Jeg er fullstendig klar over at å gå i forhold med meg, er risiko-sport. Man må forvente en ganske absurd rar familie. Det er alltid tusen baller i luften, og det er vanskelig å si hva jeg setter i gang med fra en dag til en annen. Jeg krever eventyr og spenning, og jeg har ikke for vane å sitte i ro. Man må kunne si fra til meg at "nå er det nok", og det nytter ikke å gå rundt grøt - for det gjør ikke jeg. Jeg har et nettverk av venner som er både spesielt og krevende, Bare et bryllup for min del kan bli en ganske ekstraordinær opplevelse (hvis jeg ikke kommer i forkjøpet og avlyser hele greia, ha ha) Og samtidig er jeg utrolig kontakt-søkende og trenger mye bekreftelse på at hun er der. Gjengangsmelodien, å føle at jeg er god nok. Dog, at det er gøy å være med meg, det er jeg egentlig hellig overbevist om - never a dull moment! ^^ loren: har du en pen melodi på lur til meg idag?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2013 #11788 Skrevet 27. januar 2013 JackCrews: Hva er din verste negative side? en kombinasjon om at jeg er et utpreget følelsesmenneske, og analyserer hele tiden. hodet mitt hviler aldri. jeg legger merke til alt mulig, og sånn sett kan jeg bli ganske kjedelig. for alt dette fører til rutiner på det meste. alkasil: den morsomste monty python-sketsjen?
Gjest NozMonster Skrevet 27. januar 2013 #11789 Skrevet 27. januar 2013 (endret) nei, du er ikkje dum, det var eit forferdeleg rart spm, eg ser den.... Atlså: når du stikk visakortet ditt nedi maskina og du brukar chipen, så vert det naturleg å trykkje kortet ned i maskina. Etter mange gonger vil kortet bli slitt og det vil bli ei grop det fingaren alltid er.....Altså ein slitasje på kortet der fingaren er....Akkurat no tvilar eg på at denne forklaringa var betre. Eg fann sjølvsagt ikkje bilete heller. Om du vil kan du oversjå spm... aahh... neeei... Jeg lever såpass langt under fattigdomsgrensa at jeg ikke drar kortet mange ganger i uka.. men det har et sånt "fingermerke" men det er jo der fra før, som en hjelp til de blinde. Nei, du har bare snakket om at du har prøvd deg på mange ulike skoler før. jeg har ikke begynt på ulike skoler og ikke fullført. Men jeg har søkt meg over på videre utdanning i 6 år på rad uten å komme inn.. Men så kom jeg inn på særskilte behov i år.. Drue: Hva tenker fruen om at du vil se puppene til Noz? hvor har du det fra? Noz, hvis du reinkarneres - hvilket dyr ville du blitt? en fosil! (siden jeg ikke vil leve en gang til) ... men det er det sikkert ikke lov til å svare, så da svarer jeg heller at jeg vil bli en døgnflue.. hehee Lykke: hva mener du med at du har "møtt" gunfreak? ..." møtt" ? Niennas: har du (også) jobbet på shell? Endret 27. januar 2013 av NozMonster
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #11790 Skrevet 27. januar 2013 Lykke: hva mener du med at du har "møtt" gunfreak? ..." møtt" ? Jeg sto på samme buss som han er forleden dag. Kjente han igjen pga. avataren hans her på KG. Feig som jeg er så turte jeg ikke si noe, men jeg hadde jo heller ikke snakket med han her inne tidligere. Noz: Skal du på KG-treffet?
Gjest loren Skrevet 27. januar 2013 #11791 Skrevet 27. januar 2013 (endret) loren: har du mange matchende undertøyssett eller setter du det stort sett sammen helt tilfeldig? Nå om dagen er det veldig tilfeldig, jeg har en plan om å kjøpe en del nytt, men det ender som regel med å bli bortprioritert .. loren: gir du meg en sang å lytte på i natten? Denne så jeg ikke før nå, ser du har gjentatt spørsmålet, så du skal få på begge loren: bortsett fra dykkinga, hva var det andre mest spennende på den siste ferieturen? Jeg likte jeepsafarien vi var på, er glad i å kjøre bil offroad, så det var noe som var veldig min stil Loren: Jeg leste bakiher at du oppdaga serien Friends i jula... snakker vi i jula 2012!? snakker vi Friends, som i Venner for livet med Phoebe, Monica, Rachel, Joey, Ross og Chandler? ...Har du ikke sett det før nå altså? Og et spm til til deg: Hvordan gikk det på konferansen!? Jeg mente å skrive gjenoppdaget, trodde jeg gjorde det, men gikk tydeligvis litt fort jeg og Sakone satt og så på de på DVD Så alle sesongene da de gikk på tv2, men det er jo lenge siden Og konferansen gikk kjempebra, fikk tilbakemelding på at jeg hadde gitt nyttige innspill, og det er alltid moro loren: har du en pen melodi på lur til meg idag? Jeg er fryktelig glad i denne: Drue: Kunne du stilt opp i noe reality-tv, evt hvilket program? Annemor30: Hva er det slemmeste du har gjort mot et annet menneske? Endret 27. januar 2013 av loren
Gjest norah Skrevet 27. januar 2013 #11792 Skrevet 27. januar 2013 Orker ikke bla meg bak til spørsmålene her, og søkefunksjonen er teit:P Om noen hadde noen skikkelig gøye noen som IKKE handler om abc teorien min så får dere gjenta Lillesiren: Om jeg ikke husker feil har du scampi som anbefaling på matbloggen din(eller; du har iallefall nevnt det i oppskrift). Med tanke på at scampiindustrien har store miljømessige og sosiale utfordringer - og at "ødelegging av mangroveskogene og korallrev, utpining av fiskeressurser, barnearbeid og alvorlige brudd på menneskerettighetene er de mest alvorlige utfordringene knyttet til den moderne rekeindustrien."(kilde; grønn hverdag) - pleier du - eller kommer du til å kjøpe selv& anbefale bærekraftig scampi på bloggen din(som visstnok fåes kjøpt på ICA men er litt dyrere)? Drue: Angående etisk og bærekraftige matvarer - har du noen matvarer du konsekvent unngår/velger mer av?
KristineS Skrevet 27. januar 2013 #11793 Skrevet 27. januar 2013 Kristine: Engelsk eller westernridestil? og kvifor? Må nok svare engelsk på det. Er nok bare fordi det var den stilen som ble ridd på rideskolen jeg først startet på. Og den måten hestene jeg har ridd har vært ridd. Men jeg rir ikke helt den typiske "moderne" engelske stilen da. Mer påvirkning fra klassisk fransk ridestil + litt sentrert ridning(rir for Marte Teigen). Gunfreak: Hvilken kroppsdel på damer er det viktigst at er estetisk pen?(Altså hvilken del er mest turnoff om den ikke ser bra ut) Daybreak:Hva ville du valgt?: En ukes opphold på ranch i USA med kvegdriftjobbing(fra hesteryggen så klart), en ukes ridetur på Island eller en ukes ekstremtur i Egypt(all forflytting foregår enten på esel eller kamel)
Niennas Skrevet 27. januar 2013 #11794 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Niennas: Hvordan trives du som moderator? Trives veldig godt! Blir ikke så mye hatet som jeg trodde, og har fått god kontakt med flere brukere etter at jeg ble mod (før jeg var jo så og si usynlig ) Niennas: Om du fekk oppfyllt eit ønske? At jeg hadde aldri følt meg trøtt, og ikke trengte søvn. Føler at døgnet har aaalt for få timer Niennas: har du (også) jobbet på shell? 2 år som nattevakt på Shell Fresh Det var faktisk der jeg møtte T Edit: Fuuck, glemte å spørre. Kristines: Vår, sommer, høst eller vinter? Drue: Har du møtt noen andre modder enn meg? Lille-pus f.eks? Endret 27. januar 2013 av Niennas
Guybrush Skrevet 27. januar 2013 #11795 Skrevet 27. januar 2013 Guybrush: Hva er det mest impulsive du har gjort? Kjøpe ferietur til Praha natta før, springe ut sammen med noen andre kliss nakne og snøbade i 26 minus i bardufoss forann 80 amerikanske soldater som trodde de sku dø av kulde selv om de så ut som michelengmannen alle sammen Ansiktsutrykket til den stramme drillsersjanten var til å le seg ihjæl av. Drue: og hvis man ikke går i så skrekkelig mange trapper? Lykke: noen musikktips når man skal tørrtrene hjemme i stua? Lillesiren: vi er på USA-tur, 5 uker på måfå, hva MÅ sjekkes ut/prøves?
Gjest annemor30 Skrevet 27. januar 2013 #11796 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Annemor30: Hva er det slemmeste du har gjort mot et annet menneske? Banke lillebroren min når jeg var lita.. Som voksen er jeg ikke slem;) Guybrush: Hva gjorde du på Bardufoss? ... Hvis noen gidder å hjelpe en stakkars klums med å få sitert så fancy som dere andre såååå JA TAKK Endret 27. januar 2013 av annemor30
Gjest badeand1 Skrevet 27. januar 2013 #11797 Skrevet 27. januar 2013 (endret) total feil tråd Endret 27. januar 2013 av Mortem
Gjest Drue Skrevet 27. januar 2013 #11798 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Niennas: går du alltid med matchende undertøy? Den er min! Drue: Angående etisk og bærekraftige matvarer - har du noen matvarer du konsekvent unngår/velger mer av? Jeg kjøper ikke lenger priorkylling. Bruker bare Stange og lignende produkter. Av egg spiser jeg økologisk. Jeg spiser ikke scampi med mindre jeg er på indisk restaurant (guilty pleasure). Sånn generelt så har jeg kutta ned på kjøttinntaket mitt. Jeg spiser ikke produkter med glutamat i. Drue: Har du møtt noen andre modder enn meg? Lille-pus f.eks? Dust Jeg har en følelse av at jeg har sett kosemose, siden hun vanker på et senter nært der jeg er fra. Drue: og hvis man ikke går i så skrekkelig mange trapper? Hehe. Da må du nesten kjøpe deg vaginakuler og ja... du skjønner resten. lykke: hvilke fag har du? lillesiren: du er flink! Drue: Kunne du stilt opp i noe reality-tv, evt hvilket program? Jeg har en hemmelig drøm om å være med på paradise hotel. Endret 27. januar 2013 av Drue
Gjest NozMonster Skrevet 27. januar 2013 #11799 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Noz: Skal du på KG-treffet? Ja. 2 år som nattevakt på Shell Fresh Det var faktisk der jeg møtte T næææhhh.. det er vi 2 om! (ikke å ha møtt T der, men å ha jobba som nattevakt der i 2 år.. men jeg jobbet i tillegg 1 år som vanlig dag/kveldsvakt) Niennas: Var du og T kolleger eller var han en kunde som kom innom oftere og oftere...? Lykke: Hvor gammel er du? Adele: Hva har du bedrevet tiden din med for noe i helgen? Jack: Jobber du så mye som du gjør fordi du oppriktig og ærlig liker det, eller er det av andre grunner? Annemor: hva er greia med at du spør spm til deg selv? Endret 27. januar 2013 av NozMonster
Gjest Gunfreak Skrevet 27. januar 2013 #11800 Skrevet 27. januar 2013 Gunnybunny: Er Sakone så pertentlig som eg har inntrykk av? Han er mer pertentlig enn meg, men så er jo nesten alle det, har sett døde uteliggere som er mer pertentelig enn meg. Gunfreak: har du lest noe om slagene ved Ingstadkleiva fort? Eller Hegra festning som det er mer kjent som i ettertid? Nope vet absolutt ingen ting om det. Gunfreak: Hvilken kroppsdel på damer er det viktigst at er estetisk pen?(Altså hvilken del er mest turnoff om den ikke ser bra ut) Det må jo være ansiktet, siden man ikke går naken hele dagen, er det jo det man ser mest og oftest liksom, men jeg liker mange typer ansikter så er ikke et voldtsomt problem. kristines: hva liker du best på deg sånn utseende messig? Nozzy: Hva sier du til folk som mener man ikke kan ha et favoritt dyr? Guy: Vikinger? Pirater eller noe mer? Niennas: Hvem sin mave ville du helst kost med, min eller pene sko sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå