Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

EryMax: Trives du i jobben din?

Ja det gjør jeg

Nozze:Kommer du noen gang til å bli ferdig utdannet?

Skrevet

Jack: Lov å røyke i bilene dine?

Røyker du i bilen min, så er du plutselig fotgjenger. Røyker du i Cadillac'en, så har du vondt diverse deler av kroppen. OG du betaler rensingen. Ingen nåde.

Daybreak: hva er det lengste du har sittet i en hestesadel i strekk?

Swar: på en skala, 1-10 - hvor overrasket var du over å finne en kattevideo på youtube-kanalen min?

Nozmånster: hvilken sport er du best i?

Gjest annemor30
Skrevet (endret)

Annemor: Hvilken årstid er best? Våren:-)

GF: nei,barna får ikke brus utenom helgene.. innimellom glemmer jeg kjøpe brus til helga også...

LYKKE: jeg er over 31 så jeg har ikke gjort noe med nicket;-)

DRUE: beste frukt?

Endret av annemor30
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Har du fingermerke på visakortet?

jeg er sikkert dum nå, men jeg skjønte ikke dette spørsmålet..

Noz: Ønsker du deg noen dyr? (Sjiraff telles ikke :fnise:)

nej, det holder i massevis med den bissevovven jeg allerede har.

Hun krever såpass mye oppmerksomhet at jeg ikke trodde det var mulig, så jeg

har ikke et dyr til å gi like mye kjærleik, tid, kos, oppmerksomhet og turer til :)

Fra Lykke: (Jeg klarte å visske bort hele sitatet fra deg)

Noz: Hva er mest turn-off?

Tja.... si det.. det kommer jo an på om du mener kroppslig eller væremåte..

Mye hår nedentil og egoisme svarer jeg da..

Noz; Hva håper du blir jobben din i fremtiden?

jeg har så mange valg, så jeg gleder meg til å komme ut i praksis for å prøve ut litt av hvert før studiene er ferdige. Målet er ihvertfall å jobbe et sted hvor jeg kan jobbe atferdsanalytisk!!

Gjerne innen rusomsorgen, med autistiske mennesker eller akkutt-psykiatri..

Noz: har du noen gang fika til en annen jente? Fortell.

Nei, må nok skuffe deg der :P

Loren: Jeg leste bakiher at du oppdaga serien Friends i jula... snakker vi i jula 2012!? snakker vi Friends, som i Venner for livet med Phoebe, Monica, Rachel, Joey, Ross og Chandler? ...Har du ikke sett det før nå altså? :laugh:

Og et spm til til deg: Hvordan gikk det på konferansen!?

Skrevet

Jack: Har du vorte fridd til før?

Det har jeg. Ene gangen svarte jeg til og med ja.

Jack: Om du kunne, kva ville du ha enfra med KG?

Jeg ville begrenset mulighetene til AB, blant annet slått veldig hardt ned på piss-slenging fra ABere. For øvrig fra andre også, forumet holder igjen til å utvikle seg til en aktiv mobbe-scene.

Jeg ville også fjernet muligheten til å ha fler registrerte kontoer samtidig. Og fjernet de idiotiske plussene som enkelte bruker som fuel til å fyre rundt med idioti og korstog.

EryMax: tre flotte ting med Bodø? tre dumme ting med Bodø?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozze:Kommer du noen gang til å bli ferdig utdannet?

ja, hvis jeg ikke mister livet først så...

Har drevet mye med sport i livet, og har spilt på kretslag og lag sammen med eldre, men i dag tror jeg nok at det er i Basket talentet har sviktet minst :)

Ery: Hva mente du egentlig med om jeg noen gang blir ferdig? har du noen gang hørt om noen som har blitt innelåst på høyskolen og aldri har sluppet ut? :redd:

Drua: av de kjente talkshow-vertene; hvilket show er best?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

jeg er sikkert dum nå, men jeg skjønte ikke dette spørsmålet..

nei, du er ikkje dum, det var eit forferdeleg rart spm, eg ser den....

Atlså: når du stikk visakortet ditt nedi maskina og du brukar chipen, så vert det naturleg å trykkje kortet ned i maskina. Etter mange gonger vil kortet bli slitt og det vil bli ei grop det fingaren alltid er.....Altså ein slitasje på kortet der fingaren er....Akkurat no tvilar eg på at denne forklaringa var betre. Eg fann sjølvsagt ikkje bilete heller. Om du vil kan du oversjå spm...

Drue: likar du store eller små daiar?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

EryMax: tre flotte ting med Bodø? tre dumme ting med Bodø?

Flotte ting: midnatsol,fin natur og reker, dumme ting: vinden,mørketid og tempraturen.

Ery: Hva mente du egentlig med om jeg noen gang blir ferdig? har du noen gang hørt om noen som har blitt innelåst på høyskolen og aldri har sluppet ut? :redd:

Nei, du har bare snakket om at du har prøvd deg på mange ulike skoler før.

Annemor30: Har du hund?

Skrevet

lykke: hvor mye trener du?

2-4 ganger i uka. Helst fire, men er ikke alltid jeg er like flink. Har en avtale med meg selv minst to, om det selvfølgelig ikke dukker opp noe (som at jenta mi blir syk f.eks.)

Jeg kniper rumpa hver gang jeg tar et steg i trappa. Gammelt bushmantricks.

lykke: beskriv hvordan et førsteinntrykk av deg er. Kropp, ansikt, klesstil, stemme, dialekt, alt!

Haha, kanskje jeg og skal begynne å knipe da! Men synes det ikke? Må jo være komisk å gå bak deg! :fnise:

Å beskrive seg selv objektivt er jo så og si umulig, men jeg skal gjøre et lite forsøk i det minste.

Jeg håper og tror at jeg blir sett på som positiv og blid (de fleste sier så). Har vel en helt normal kropp vil jeg tro, men er ganske lav (162 cm over bakken). Ansiktet..? Vet du.. det klarer jeg ikke helt beskrive, for jeg aner virkelig ikke hvordan andre ser meg. Spør Gunfreak! Han har "møtt" meg :P

Jeg går stort sett i høyhælte sko (så lenge været tillater det!). På sommeren går jeg nesten alltid i kjoler eller skjørt. Har langt, mørkt hår, blå øyne.. Blek. Østlandsdialekt. Har vel en litt hes stemme, flere som har sagt den minner litt om Mira Craig sin.. Vet ikke helt hva jeg tenker om det, men men...

Mange har og sagt at de har først trodd at jeg er ganske uskyldig og kanskje litt sjenert, noe de fort finner ut at ikke stemmer :fnise: Jeg ser ikke helt hva som gjør at jeg virker uskyldig, men er nå flere som har sagt det samme.

Jeg gråt ikke akkurat, men hadde en tåre i øyekroken en gang jeg så Final Destination på kino. Jeg satt ved siden av tøsen jeg bodde sammen med på den tiden, mennesket kvapp så jævlig at hun slengte hånden i fjeset mitt på ren refleks. ringen traff meg rett under øyet, og det gjorde %"¤&!#%" vondt - ergo litt fuktig i øyekroken.

Nærmere kommer jeg ikke. Jeg er så goddamn tøff av meg etc.

Jack: Hvorfor kaller du henne tøsen?

Det har jeg. Ene gangen svarte jeg til og med ja.

Jack: Hva skjedde videre?

Guybrush: Trener du?

Drue: Hva tenker fruen om at du vil se puppene til Noz? :fnise:

Gjest annemor30
Skrevet

Flotte ting: midnatsol,fin natur og reker, dumme ting: vinden,mørketid og tempraturen.

Nei, du har bare snakket om at du har prøvd deg på mange ulike skoler før.

Annemor30: Har du hund?

ja,har gordonsetter.

ERYMAX:har du ofte behov for legemiddelet eryma?

Skrevet

ja,har gordonsetter.

ERYMAX:har du ofte behov for legemiddelet eryma?

Nei egentlig ikke.

Jack:Hva er bra med Narvik?

Skrevet

Røyker du i bilen min, så er du plutselig fotgjenger. Røyker du i Cadillac'en, så har du vondt diverse deler av kroppen. OG du betaler rensingen. Ingen nåde.

Daybreak: hva er det lengste du har sittet i en hestesadel i strekk?

Swar: på en skala, 1-10 - hvor overrasket var du over å finne en kattevideo på youtube-kanalen min?

Ca 2-3 timar for då må alltid hesten eg har ridd drite,så eg må av å sparke vekk møkka :P

Kristine: Engelsk eller westernridestil? og kvifor? :)

Skrevet

DRUE: beste frukt?

Pasjonsfrukt!

Drue: likar du store eller små daiar?

Hva er daiar? :laugh:

Haha, kanskje jeg og skal begynne å knipe da! Men synes det ikke? Må jo være komisk å gå bak deg! :fnise:

Å beskrive seg selv objektivt er jo så og si umulig, men jeg skal gjøre et lite forsøk i det minste.

Jeg håper og tror at jeg blir sett på som positiv og blid (de fleste sier så). Har vel en helt normal kropp vil jeg tro, men er ganske lav (162 cm over bakken). Ansiktet..? Vet du.. det klarer jeg ikke helt beskrive, for jeg aner virkelig ikke hvordan andre ser meg. Spør Gunfreak! Han har "møtt" meg :P

Jeg går stort sett i høyhælte sko (så lenge været tillater det!). På sommeren går jeg nesten alltid i kjoler eller skjørt. Har langt, mørkt hår, blå øyne.. Blek. Østlandsdialekt. Har vel en litt hes stemme, flere som har sagt den minner litt om Mira Craig sin.. Vet ikke helt hva jeg tenker om det, men men...

Mange har og sagt at de har først trodd at jeg er ganske uskyldig og kanskje litt sjenert, noe de fort finner ut at ikke stemmer :fnise: Jeg ser ikke helt hva som gjør at jeg virker uskyldig, men er nå flere som har sagt det samme.

Drue: Hva tenker fruen om at du vil se puppene til Noz? :fnise:

Angående knipeøvelser, så får du bare gunne på. Det hjelper på prostataen, og på damer så gir det strammere...ehm. ja.

Synes det var en bra beskrivelse. Du høres jo ut som en sjarmerende jente.

Svaret på spørsmålet ditt: det var ikke Noz, men S&P jeg oppfordra. Hun bryr seg ikke noe særlig om meg og KG. Hender hun ler når jeg sitter og ser i flashetråden, og noen ganger viser jeg henne de ulike brukerene osv.

lykke: kommer du til å vise deg på KG-treff?

Guy: favorittsushitype?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Lillesiren: har du hørt denne plata her? Odd Nordstoga – Pilegrim

...og en ting til, hva var adressen til matbloggen din igjen? :laugh:

Nå har jeg det ja:) Liker forsåvidt sjangeren, men er ikke så veldig mya av det han har gitt ut som har falt i smak egentlig...

bloggen. kommer til å fjerne linken om ikke så veldig lenge:)

Lillesiren:Drikker du alkohol?

Ja, dog i langt mer moderate mengder enn et par år tilbake:)

Siren: stranda i et tropisk paradis eller snowboard i alpene?

Tropisk paradis, uten tvil! Elsker sol, varme og bading:)!!

lillesiren: samme spørsmål du stilte meg (selv om jeg tror du har svart på noe lignende før:))

Jeg har en jobb jeg trives i som gir meg de utfordringene jeg trenger, forhåpentligvis er jeg gift, muligens noen barn. Huset er romslig, slik at det er enkelt å invitere venner over på middag, titt og ofte:) Jeg har de siste 10 årene fått reist og bodd litt i utlandet, så jeg har fått reist såpass fra meg at det å slå seg til ro med familie, hus og bil oppleves veldig fint:)

JackCrews: Hvordan tror du eksene dine ville beskrevet deg;)?

Stjerner: Hvordan tror du elevene dine oppfatter deg?(streng, snill, etc)

Endret av Lillesiren
Skrevet

Jack: Hvorfor kaller du henne tøsen?

Jack: Hva skjedde videre?

"tøs" er et ganske løst beskrivende ord om jente i Bergen, hvor jeg er oppvokst og forsøkt sosialisert. det er ikke spesielt negativt ladet.

Vel, vi planla bryllupp i full fart, ren skjær galskap egentlig. Vi hadde hatt et ganske heftig brudd (igjen), hun var blitt sammen med en annen fyr ganske umiddelbart etter at jeg og hun gikk hver vår veg - og det samme hadde jeg også. jeg brøt mitt forhold etter noen måneder.

Hun oppsøkte meg på jobb for å levere noen greier jeg hadde glemt, men jeg var ikke der. En av kollegaene mine ringte og sa fra om at hun hadde vært der og om det var greit at han ga henne det nye nummeret mitt.

Etter at hun fikk det, så avtalte vi å møtes ved Esso-stasjonen på Skjoldskiftet utenfor Bergen senere på dagen, hvor jeg ville passere på veg hjem fra Haakonsvern til Os.

Vi møttes, og stod og pratet noen minutter uten at det var noe spesielt lett å få sagt noe for noen av oss. Men jeg kjenner denne jenta godt, og kunne helt klart se at det var noe riv ruskende galt. Det er/har alltid vært lett for meg å få henne til å snakke - og det tok ikke lang tid for henne å bryte ut i gråt i armene mine med en hel demning av følelser og ting hun ville si som kom rasende over oss.

Hun og jeg har alltid hatt et vanvittig stormende forhold. Det finnes til og med spor av fortiden vår her inne. Jeg har alltid vært glad i henne, og jeg har aldri kunnet nekte henne.

Noen timer etter var vi begge på kjøretur til Voss, for "å snakke ordentlig" sammen. Turen endte på Fagernes. Vi overnattet der, og kjørte videre hjem dagen etter - med en ganske fersk bestemmelse om at vi kan like gjerne jobbe oss gjennom alt vi plagdes med enn å forsøke begynne på nytt hver for oss. Det var hennes ide at vi like godt kunne markere det ordentlig for hverandre med å gifte oss. Gjerne så fort som mulig.

Når vi kom hjem gjorde hun slutt på forholdet med den andre mannen. To dager etter var jeg strengt tatt flyttet inn hos henne. Alt bare klaffet. Vi beveget oss fra et tinghus-bryllup til å bestemme oss for å gifte oss i Arna kirke. Kjapt og farlig. November kom, og hun ble gravid. Jeg mistet gangsyn, rett og slett, og var tryllet inn i en slags "det-ordner-seg"-lykke.

Men jeg våknet igjen når det begynte nærme seg datoen. I romjulen gikk det mer og mer opp for meg at de tingene jeg før ikke hadde kunnet leve med, ikke var forandret. Det var ikke systematikk i hverdagen, og det gikk alt for mye på tilfeldigheter. Jeg avlyste bryllupet en uke før dagen, den 30. desember 2008. Det vil si, jeg utsatte det. Vi var begge enige om at det kanskje var en god ide. Jeg trengte se at vi forandret oss fra det vi hadde vært før. Hun trengte se meg gjøre det samme. Vi trengte mer tid.

Men det skjedde dessverre ting over nyåret som satte spikeren i kisten på det som var forholdet vårt. Hun mistet fosteret tett etter 3. måned, og selv om dette hadde skjedd før for oss - så var nådestøtet at jeg hadde fått barn med en annen kvinne som jeg kun hadde truffet en eneste gang. Det ble forståelig ganske mange ting som til sammen gjorde det rett og slett umulig for oss å fortsette "som normalt". I tillegg var jeg i ferd med å dra avgårde på jobb for noen måneder, og slik viste jeg henne at jeg heller ikke var i stand til å forandre meg slik "vi" trengte.

Sommeren kom, og bruddet mellom oss ble voldsomt. Jeg ga slipp på henne for siste gang, vel vitende om at det var det aller beste. Noen ganger må man bare innse at et forhold gjerne har kommet for galt avgårde. Jeg var ikke klar for noe normalt liv, og hun kunne ikke leve med den jeg var.

Vi har fremdeles kontakt. Jeg savner henne og er glad i henne, men ikke på den måten jeg en gang var. Og, absurd nok - hun fikk nylig et barn selv. Født på samme dato som min datter. Faktisk bare fem minutter etter, på klokkeslettet. Man kan jo lure på hva oddsen for slikt skal være..

Drue: fortell om ditt første kyss.

Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva er daiar? :laugh:

Daiar er pupper!

Stjerner: Hvordan tror du elevene dine oppfatter deg?(streng, snill, etc)

Eg trur dei oppfattar meg som streng og snill. Dei veit kor dei har meg. Kva eg set foten ned på og kva eg syns er mindre viktig. Eg er rettferdig i korleis eg behandlar elevane mine. Eg er god på å ikkje la sinne/stress/idioti gå over på dei andre elevane. Når elevar kjem til meg og fortel meg ting veit eg at dei tykkjer om meg.

Gunnybunny: Er Sakone så pertentlig som eg har inntrykk av?

Lillesiren: Kva serverar du når du er på sjekkaren? (utanom deg sjølv, sjølvsagt...)

Skrevet

Angående knipeøvelser, så får du bare gunne på. Det hjelper på prostataen, og på damer så gir det strammere...ehm. ja.

lykke: kommer du til å vise deg på KG-treff?

Haha, ja, alle damer må da knipe litt nå og da :fnise: Var mer dette mens man går i trapper jeg tenkte på :P

Jeg dukker nok ikke opp på treffet, nei. Er litt fristet, men er litt vanskelig å få tak i barnevakt på en torsdag og så er jeg litt pysete av meg sånn sett :P

Drue: Var du på siste treff og skal du nå? Var det gøy i så fall?

Stjerner: Hva slags "type" menn pleier du å falle for? Har du et mønster?

Skrevet

Guybrush: Trener du?

Ikke så mye som jeg gjorde og ikke så mye som jeg skulle ønske. Savner å spille squash og cageball fast men han jeg spilte med flytta og da jeg slutta i forrige jobben kunne jeg ikke spille mer der heller. Har hivd meg på salsa nå og gleder meg til være blir litt bedre så man kan ut og røre seg litt mer:)

Guy: favorittsushitype?

Maki

Guybrush: Er Lillesiren flink å laga mat?

Veldig! Jeg gomlet på nanbrødet hennes i 2 dager etterpå:P Må vel si topp3 middag jeg har vært invitert på:)

S&P: merkeligste opplevelse på utenlandstur?

swarovski: hvis du kunne strøket en enkelt opplevelse fra minnet slik at du slapp å huske det - hvilken ville det vært?

Gunfreak: har du lest noe om slagene ved Ingstadkleiva fort? Eller Hegra festning som det er mer kjent som i ettertid?

Skrevet

Niennas: hva foretrekker du å spise som nattmat? kebab, esso-pølse, pizza, brødskive med brunost eller noe annet?

Esso-pølse?.... :sjokkert: Vi har snakket om dette før, Drue, og du vet at jeg er en Shell-jente! Men joda. Når det kommer til nattmat, så er pølser en slager.

Rskre: Hvor lenge har dere vært gift?

Annemor30: Hva er din yndlingsblomst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...