-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #11741 Skrevet 27. januar 2013 lykke: favoritt fritidssyssel? Må være å danse til latinamerikansk musikk, men i og med at det er noe jeg stort sett aldri gjør lenger så teller det kanskje ikke? I så fall må det bli å trene Drue: Du svarte ikke på spørsmålet mitt tidligere? (Beskriv en fin damerumpe). Guybrush: Hvordan tror du dine nærmeste ville beskrevet deg? Annemor: Hvilken årstid er best?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. januar 2013 #11742 Skrevet 27. januar 2013 Ustabil oppvekst med mye flytting, og var endel plaget med med typisk skjult jentemobbing... Blomstret opp da jeg flyttet for meg selv og begynte på Vgs:) Gunfreak; hva er dine drømmer for fremtiden? FÅ KJÆRESTE!!! Annemor; Lar du barna dine drikke brus utenfor helgene? Siren: stranda i et tropisk paradis eller snowboard i alpene?
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #11743 Skrevet 27. januar 2013 Jeg kan like en liten og stram rumpe. Men jeg foretrekker en litt stor en. Gjerne på brede hofter. Det er viktig at den sitter på en kropp med god holdning, dvs. at ryggen er litt svai. Den må ha fin hud, dvs. ikke noe kviser og dritt, men den kan godt ha litt sånne "nupper" (hår/dun). Jeg liker dem aller best i en vanlig truse som er litt høy i hoftene. Den rumpa du posta bilde av ligna litt på min egentlig (ifølge samboeren min), bare at min er litt mer hårete lykke: hvorfor har du en bikinibabe som profilbilde? Er det sånn tricks for at vi skal skjønne at du er digg? Annemor30: hva gjør du med nicket ditt når blir 31? Hehe, heldige samboeren din, da! Jeg er nok veldig langt i fra så digg som hun på bildet! Men det er definitivt "drømmekroppen". Er veldig glad i motivasjonsbilder, gir liksom litt ekstra på treningen hvis jeg titter litt før jeg drar (og så får det meg faktisk ut døra!) Ja, jeg er litt snål Jack: Har du grått til en film noen gang? I så fall hvilke(n)?
Guybrush Skrevet 27. januar 2013 #11744 Skrevet 27. januar 2013 Må være å danse til latinamerikansk musikk, men i og med at det er noe jeg stort sett aldri gjør lenger så teller det kanskje ikke? I så fall må det bli å trene Drue: Du svarte ikke på spørsmålet mitt tidligere? (Beskriv en fin damerumpe). Guybrush: Hvordan tror du dine nærmeste ville beskrevet deg? Annemor: Hvilken årstid er best? smart, trofast, fantasifull, reflektert, vimsete, engasjert, noe barnslig? lillesiren: samme spørsmål du stilte meg (selv om jeg tror du har svart på noe lignende før:)) drue: hvordan har du fått så magnifique bakdel? lykke: hvor mye trener du? dreamdrops: hvordan går boligjakta?
skruf Skrevet 27. januar 2013 #11745 Skrevet 27. januar 2013 Lage mat og kose meg med ei flaske Somersby Double Press Lillesiren:Drikker du alkohol? Maya76:Hvor i Norge ville du ha bodd om du fikk velge helt fritt? En eller annen plass på østlandet tror jeg.... mere sentralt, mere stabilt vær, lettere å komme seg til gardemoen for å reise. Kommer mest sannsynlig til å flytte den dagen størstejenta flytter hjemmefra:) Noz; Hva håper du blir jobben din i fremtiden?
Gjest Drue Skrevet 27. januar 2013 #11746 Skrevet 27. januar 2013 drue: hvordan har du fått så magnifique bakdel? Jeg kniper rumpa hver gang jeg tar et steg i trappa. Gammelt bushmantricks. lykke: beskriv hvordan et førsteinntrykk av deg er. Kropp, ansikt, klesstil, stemme, dialekt, alt!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. januar 2013 #11747 Skrevet 27. januar 2013 Drue: Seier du "å helle oppi vatn" eller "å slå oppi vatn"? Guybrush: Er Lillesiren flink å laga mat? Annemor30: Trykk på "svar" knappen nede i høgre hjørne om du vil sitera. Får du det til?
skruf Skrevet 27. januar 2013 #11748 Skrevet 27. januar 2013 annemor: beste og værste ferie med ungene? Beste er turene med campingvogna hvor jeg er sammen med ungene på deres premisser,det går i brettspill og sisten;-) verste: når ungene får oppkastsyken i nevnte vogn.... Veldig tungvint.. MAYA: beskriv en perfekt kveld for deg uten barna Det tror jeg ville vært en sommerkveld med fint vær og god tempratur, der mannen og meg har pakket sekken og telt, og kjørt båten ut til en holme. Fisket, grillet, drukket vin og bare vært oss:) Drue; Hva ble du sist skremt av?
skruf Skrevet 27. januar 2013 #11749 Skrevet 27. januar 2013 Nei, har ikke det.....(med mindre det har vært noen sånn rent ubevisst) Hadde vært artig å møtt noen her inne en vakker dag, siden vi jabber såpass mye her inne likevel liksom..... Maya76: Er du født og oppvokst her oppe på Nord-Møre? Født her, men har ikke bodd her så mye i oppveksten. Flyttet tilbake i voksen alder, og har planer om å flytte igjen om noen år:) Ery; Hva er det som gjør det mest lykkelig?
Gjest EryMax Skrevet 27. januar 2013 #11750 Skrevet 27. januar 2013 Ery; Hva er det som gjør det mest lykkelig? Å klare noe umulig, eller å være sammen med dyr Drue:Hvorfor har du GullAdam som avatar her inne?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2013 #11751 Skrevet 27. januar 2013 Jack: Har du grått til en film noen gang? I så fall hvilke(n)? Jeg gråt ikke akkurat, men hadde en tåre i øyekroken en gang jeg så Final Destination på kino. Jeg satt ved siden av tøsen jeg bodde sammen med på den tiden, mennesket kvapp så jævlig at hun slengte hånden i fjeset mitt på ren refleks. ringen traff meg rett under øyet, og det gjorde %"¤&!#%" vondt - ergo litt fuktig i øyekroken. Nærmere kommer jeg ikke. Jeg er så goddamn tøff av meg etc. Swar: får jeg frokost på senga, eller er det jeg som er kokken?
Gjest Drue Skrevet 27. januar 2013 #11752 Skrevet 27. januar 2013 Drue: Seier du "å helle oppi vatn" eller "å slå oppi vatn"? Helle. Slå er unaturlig. Jeg synes også "dørslag" høres litt rart ut. Drue; Hva ble du sist skremt av? Jeg holdt på å bli kjørt på bakfra av en svær bil! Jeg stoppa for noen fotgjengere, og bilen bak meg holdt ikke nok avstand, så han tuta som en gal og måtte svinge opp på fortauet. Idiot. Drue:Hvorfor har du GullAdam som avatar her inne? Det er egentlig et bilde av meg, men GullAdam har brukt det fordi jeg var så digg. Stjerner: når skal du legge ut flere bilder? Lenge sida vi har sett noe til deg. Noz: har du noen gang fika til en annen jente? Fortell.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. januar 2013 #11753 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Stjerner: når skal du legge ut flere bilder? Lenge sida vi har sett noe til deg. kva vil du sjå? Gunny: Kven flørtar du med? Endret 27. januar 2013 av Stjerner og planeter
Gjest Drue Skrevet 27. januar 2013 #11754 Skrevet 27. januar 2013 kva vil du sjå? Gunny: Kven flørtar du med? Nå har jeg sett ansiktet ditt, rumpa di (bilde nummer 33), men puppene fikk jeg aldri med meg. Så! Du vet hva du har å gjøre Sakko: hvor blir det av deg a? Synes du har holdt lav profil siden starten av januar? Hva skjer, har du fått deg dame eller noe?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. januar 2013 #11755 Skrevet 27. januar 2013 Nå har jeg sett ansiktet ditt, rumpa di (bilde nummer 33), men puppene fikk jeg aldri med meg. Så! Du vet hva du har å gjøre Dei er ikkje mykje å sjå på uansett, så eigentleg greit for deg at du ikkje fekk dei med deg... Arabella: Eg har spurt deg fleire spørsmål i denne tråden. Har du ikkje lyst å svare?
Gjest Swarovski Skrevet 27. januar 2013 #11756 Skrevet 27. januar 2013 Nærmere kommer jeg ikke. Jeg er så goddamn tøff av meg etc. Swar: får jeg frokost på senga, eller er det jeg som er kokken? Det er du som ikke trenger søvn, så det er du som ordner frokosten mens jeg sover. Bandit: Hvor er det blitt av deg? Og har dere det bra? EryMax: Trives du i jobben din?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. januar 2013 #11757 Skrevet 27. januar 2013 Gunny: Kven flørtar du med? Nå? ingen tror jeg? Stjerner: hatt noen drømmer om Sons of anarchy enda? Jack: Lov å røyke i bilene dine?
Daybreak Skrevet 27. januar 2013 #11758 Skrevet 27. januar 2013 -sesongarbeider på plantasjen.... Daybreak: Kjøtt eller fisk til middag? Det vert ofte kjøt,sjølv om eg likar ein del fisk også. Favoritten er som regel kjøt. Takk for at du var helt ærlig i forrige besvarelse, Jack! Tjaaa.....om jeg hadde kunnet fått beholde 10% av all pengene jeg har hatt mellom hendene mine i den gamle jobben min så hadde jeg sannsynligvis vært mer velholden enn Donald Trump Du kan stole på meg 100%....og når jeg sier 100% så mener jeg det helt og holdent. Om jeg lover deg noe så kommer jeg til å holde løftet mitt til deg samme hva som skjer, med eneste unntak av om jeg havner oppi en ulykke og blir sykehusliggende eller no... Om mot all formodning jeg skulle i vanvare bryte ett løfte så kan jeg si deg at den skuffelsen du føler ovenfor meg blir PEANØTTER sammenlignet med den jeg føler selv over at jeg ikke holdt mål.....Dette er rett og slett ett ideal jeg føler en mann i ordets rette forstand bør aspirere til. At han er der når det trengs, for de som trenger han..... Dette gjelder selvfølgelig ikke alle og enhver......jeg må føle at du er en person som gjør deg fortjent til dette..... Jax Teller ifra Sons of Anarchy tok dette veldig på kornet i en episode hvor han sa at "det som skiller gutter ifra menn....er at gutter vender innover og søker etter å tilfredsstille sine egne egoistiske behov.... mens menn vender utover og prøver sitt aller, aller beste å tilfredsstille behovene til de han bryr seg om" (flere som titter den serien serru) Syns det er helt greit her oppe jeg....liker at Kristiansund har sitt lille særegne bypreg med masse gamle koselige trehus, mange båter som kommer inn og ut av havnen til stadighet og gir meg noe å henge øynene i hver gang jeg titter ut vinduet...... Folkene er stort sett trivelige og like greie som de aller fleste andre plasser jeg har vært.....meeen, når sant skal sies så er jeg nok en veldig sånn urban type av meg, spesiellt når jeg er singel......liker å bo i en storby med masse fasiliteter og muligheter som jeg savner ifra de mindre plassene..... Så tviler på at jeg blir værende her da.... Tur ned til Sunnmøre?, selvfølgelig!! Jeg kan ikke med sikkerhet si om jeg noensinne har vært der nede før,meen elsker å reise og se/oppdage nye plasser, så hvem vet? Kanskje en tur no i sommer.... Hmmm.....flere pikehjerter kanskje? Neeei, om jeg låner ting ifra venner og bekjente som faktisk er så greie at de låner bort en eiendel til meg, er noe jeg ikke tar lettvindt. Det aller, aller minste du som låner noe kan gjøre, er å sørge for å levere tilbake det du har lånt innen rimelig tidsrom....skulle bare mangle, om du får benytte deg gratis av noe du normalt måtte ha betalt penger for.... Eneste unntak er noen kroner jeg lånte av pappa for maaange år siden til en ferietur som han fremdeles går og gnager over.....meeen han er jo pappa, så ting stiller seg litt annerledes syns jeg og det skal sies at han har mer penger enn de aller fleste andre fra før, så han lider ikke akkurat noen nød Stjerneplanet: Hva mener du er dine 3 beste sider? Gunfreak: Favorittfilm? (begrunn) Drue: Hvorfor kommer du med masse kjipe spm. til andre her inne, men svarer aldri på de som stilles selv? syns du virker feig,jeg..... Annemor30: Hvor i Norges vidstrakte land er det så du holder til? Daybreak: Har du søsken? fortell litt om de? Eg har ei eldre syster. Ho bur og jobbar i Bergen. Vi har forholdsvis god kontakt sjølv om vi ser kvarandre sjeldan. Jack: Har du vorte fridd til før?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. januar 2013 #11759 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Stjerner: hatt noen drømmer om Sons of anarchy enda? JA! Eg draumte om Opie i natt.... Deilig!! Rskre: Om du kunne, kva ville du ha endra med KG? Jack: Om du kunne, kva ville du ha endra med KG? Endret 27. januar 2013 av Stjerner og planeter
Gjest Drue Skrevet 27. januar 2013 #11760 Skrevet 27. januar 2013 Dei er ikkje mykje å sjå på uansett, så eigentleg greit for deg at du ikkje fekk dei med deg... Tull. Ryktes at de var veldig bra. DayBreak: er du forelska i noen? Fortell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå