Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmm. Ikke sikker på om jeg skjønte helt hva du lurte på, men tenker du som i gå løs på håret mitt med saks?

Isåfall hadde han sikkert svart ja om jeg hadde spurt, men tror ikke jeg tar sjangsen på det :P

Det får holde at jeg går løs på håret hans med hårklippemaskina med jevne mellomrom.

Rskre: Kva for ord frå det nynorske målføre tykkjer du mest om? Og kvifor? (Huff. Eg bli forvirra av meg sjølv når eg vekslar mellom å skriva bokmål og nynorsk. Kanskje eg skulle ha freista å berre skriva nynorsk ei tid)

Karpuzi: Kva for syslar inneheld kvardagen din for augneblikket?

Det varmar hjartet mitt å sjå fleire brukarar skrive nynorsk!!!

Vanskeleg å seia eigentleg, men eg føretrekk rotnorske ord som særmerkjer nynorsken.

Endret av Rskre
Skrevet

maya: har du hørt originalen? og, evt - liker du den og? (takk forresten, den der er nydelig)

Jeg liker og orginalen:)

• Liker 1
Skrevet

Hedvig: hvilken bok har du på nattbordet ditt nå?

An Abundance of Katherines av John Green, og 31 Songs av Nick Hornby

Du har jo et utrolig pent smil da :) Mellomrom mellom tennene er megahot!

Tusen takk :D

Lillesiren: Hva slags bøker liker du best?

• Liker 1
Skrevet

Det varmar hjartet mitt å sjå fleire brukarar skrive nynorsk!!!

Vanskeleg å seia eigentleg, men eg føretrekk rotnorske ord som særmerkjer nynorsken.

Rskre;

Kva vil du anbefale at skulane gjer for å gå mobbing til livs?

Skrevet

Rskre;

Kva vil du anbefale at skulane gjer for å gå mobbing til livs?

Er du òg nynorskbrukar?

Disiplin, respekt og folkeskikk.

Skrevet

Er du òg nynorskbrukar?

Disiplin, respekt og folkeskikk.

Eg har budd mange år i nynorskland, og set pris på det nynorske språk:)

• Liker 2
Skrevet

lykke: hvis du på et jobbintervju blir spurt hva som er din verste side, hva svarer du da?

Jeg har ikke blitt spurt om min verste side før, men negative sider har jeg blitt spurt om. Synes dette spørsmålet er vanskelig. Tenker imidlertid at det er viktig å være ærlig og svarer vel noe slikt som at i veldig stressede situasjoner så kan jeg risikere å "miste hodet" litt/bli litt vimsete først, men jeg tar meg fort sammen. Er det at jeg rett og slett må fokusere på å holde hodet kaldt.

Jeg synes som sagt dette spørsmålet er vanskelig, men de spør jo tross alt etter noe negativt og jeg tenker det er bedre å si det som det er og dermed vise at man har litt selvinnsikt.

lykke: Er du alene med barnet ditt?

Ja, det er bare oss to :)

lykke: beskriv en bra mannerumpe.

Hmm.. God og saftig? :fnise:

Den må være stram med litt godt kjøtt på, må være noe man kan ta litt tak i :lur:

Ryan Phillip viser fram ett godt stykke rumpe i Cruel Intentions.

Drue: Beskriv en fin damerumpe :)

Noz: Hva er mest turn-off?

post-55208-0-03575200-1359276703_thumb.p

Skrevet

Jellybean: Har du truffet noen kg-ere noengang?

Nei, har ikke det.....(med mindre det har vært noen sånn rent ubevisst)

Hadde vært artig å møtt noen her inne en vakker dag, siden vi jabber såpass

mye her inne likevel liksom.....

Maya76: Er du født og oppvokst her oppe på Nord-Møre?

Skrevet

Guybrush: du som har så bra hår, bruker du lue om vinteren?

Har jeg ? :P Hmmm nei jeg er nok dårlig til det, har en tendens til å bli skikkelig "luehår" isåfall. Men om det er kaldt nok/jeg skal i bakken/fjellet osv så blir det andre boller.

Guybrush: Hvilken konsert som du har vært på er du minst fornøyd med?

Hmm......tenketenketenke.....muligens ene konserten med Madrugada da Høiem hadde tatt litt vel mye av det han evt brukte å ta på den tiden.

annemor: beste og værste ferie med ungene?

maya: hva tror du er årsaken til at du har slitt noe med dårlig selvtillitt?

kristines: hvis du kunne gi blaffen i lønn og evt egne begrensninger - hva er drømmejobben/utdannelsen?

lykke: favoritt fritidssyssel?

loren: bortsett fra dykkinga, hva var det andre mest spennende på den siste ferieturen?

Gjest Lillesiren
Skrevet

lillesiren: Hvordan beskriver du musikksmaken din?

Tja, er veldig glad i melankolsk rock/pop som Minor Majority, Ane Brun, noe av Thomas Dybdahl, Madrugada etc. Hører generelt veldig mye på norsk musikk:)

I tillegg har jeg blitt foret med noe 80-talls rock som "har festet seg", da jeg har to eldre brødre som vokste opp i det tiåret.

I tilllegg er nok ipoden min foret med endel hitlistepop, da jeg trenger sanger som er gode å løpe til:P

Lillesiren: Hva slags bøker liker du best?

Krimbøker er vel det som har blitt den nye favorittsjangeren senere årene:)

Guybrush: Hvordan ser du for deg at livet ditt er om 10 år:)?

Skrevet (endret)

Guybrush: Hvordan ser du for deg at livet ditt er om 10 år:)?

Lever livet til fulle med en bedre halvdel, 1-3 småttiser som tramper ned dørstokken i den koslige eneboligen med stor hage og stor veranda. Inviterer venner og familie jevnlig på store koslige middager. Sitte lenge på verandaen i solnedgangen og nyte livet. Reist og opplevd mye samtidig som reiselysten er der fremdeles. Mulighet til å jobbe fleksibelt og fra hvor jeg måtte ønske. Og jeg og madammen er selvsagt like forelsket og klåfingret som alltid til barnas store forferdelse :fnise: Muligens har jeg underveis slengt meg på en MBA eller studerer juss vedsiden av for gøy. Lykkefølelse:)

Hedvig: er det noe i livet ditt som har vært vanskelig å dele med nye folk?

Lillesiren: du kommer seint hjem etter en lang og slitsom dag, hva kan jeg gjøre for å gi den en perfekt avslutning:)?

Endret av Guybrush
Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: du kommer seint hjem etter en lang og slitsom dag, hva kan jeg gjøre for å gi den en perfekt avslutning:)?

Dersom jeg kjenner duften av deilig middag idet jeg åpner ytterdøra tror jeg alt av stress og slit er glemt på et øyeblikk:)

Erymax: Hva liker du aller best å gjøre i helgene?

Skrevet

Hedvig: er det noe i livet ditt som har vært vanskelig å dele med nye folk?

Ja :)

Drue: Hvis du kunne studert hva som helst, uten å tenke på det praktiske og nyttige ved det, ville du valgt annerledes, og hva ville det vært?

Skrevet

Har jeg ? :P Hmmm nei jeg er nok dårlig til det, har en tendens til å bli skikkelig "luehår" isåfall. Men om det er kaldt nok/jeg skal i bakken/fjellet osv så blir det andre boller.

Hmm......tenketenketenke.....muligens ene konserten med Madrugada da Høiem hadde tatt litt vel mye av det han evt brukte å ta på den tiden.

annemor: beste og værste ferie med ungene?

maya: hva tror du er årsaken til at du har slitt noe med dårlig selvtillitt?

kristines: hvis du kunne gi blaffen i lønn og evt egne begrensninger - hva er drømmejobben/utdannelsen?

lykke: favoritt fritidssyssel?

loren: bortsett fra dykkinga, hva var det andre mest spennende på den siste ferieturen?

Ustabil oppvekst med mye flytting, og var endel plaget med med typisk skjult jentemobbing... Blomstret opp da jeg flyttet for meg selv og begynte på Vgs:)

Gunfreak; hva er dine drømmer for fremtiden?

Skrevet

Erymax: Hva liker du aller best å gjøre i helgene?

Lage mat og kose meg med ei flaske Somersby Double Press

Lillesiren:Drikker du alkohol?

Maya76:Hvor i Norge ville du ha bodd om du fikk velge helt fritt?

Skrevet

Ja :)

Drue: Hvis du kunne studert hva som helst, uten å tenke på det praktiske og nyttige ved det, ville du valgt annerledes, og hva ville det vært?

Jeg ville ha blitt baker. Det er ikke nødvendigvis et studium (selv om det fins), men jeg regner med at du er ute etter generelle andre yrkesvalg jeg kunne ha tatt. Jeg elsker bakeyrket. Det er noe romantisk ved det - noe helt vitalt. Du tar enkle ingredienser og lager kunst av det, og dessuten er det helt essensielt for liv. Brød er jo selve symbolet på mat. (Det var det før lavkarbo, i hvert fall :laugh: ). Også er det noe spesielt med å stå opp før alle andre for å ordne mat til dem. Man føler på en måte at man forsørger andre. Jeg ser for meg jeg tar meg en liten hvil i hjørnet med hodet på en melsekk.

Hvis du vil ha svaret i studieretninger, så hadde jeg valgt journalistikk :)

Hva med deg, Hedvig?

Niennas: hva foretrekker du å spise som nattmat? kebab, esso-pølse, pizza, brødskive med brunost eller noe annet?

Gjest annemor30
Skrevet

annemor: beste og værste ferie med ungene? Beste er turene med campingvogna hvor jeg er sammen med ungene på deres premisser,det går i brettspill og sisten;-) verste: når ungene får oppkastsyken i nevnte vogn.... Veldig tungvint..

MAYA: beskriv en perfekt kveld for deg uten barna

Skrevet (endret)

Drue: Beskriv en fin damerumpe :)

Jeg kan like en liten og stram rumpe. Men jeg foretrekker en litt stor en. Gjerne på brede hofter. Det er viktig at den sitter på en kropp med god holdning, dvs. at ryggen er litt svai. Den må ha fin hud, dvs. ikke noe kviser og dritt, men den kan godt ha litt sånne "nupper" (hår/dun). Jeg liker dem aller best i en vanlig truse som er litt høy i hoftene.

Den rumpa du posta bilde av ligna litt på min egentlig (ifølge samboeren min), bare at min er litt mer hårete :nigo:

lykke: hvorfor har du en bikinibabe som profilbilde? Er det sånn tricks for at vi skal skjønne at du er digg?

Annemor30: hva gjør du med nicket ditt når blir 31?

Endret av Drue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...