Gjest Steve Cook Skrevet 22. januar 2013 #11481 Skrevet 22. januar 2013 Steve: det mest pretensiøse mennesket i media? De to i Verdens rikeste land på p3. De skal liksom ha ansvaret samfunnsbiten på P3 - samtidig som han ene f.eks. innrømmer at han aldri har lest en bok. SORRY! Det skal visst vera godt. Eg har ikkje prostata så eg veit ikkje, men orgasmane er visst ut av denne verda...Prostaten din ligg oppi ræva di. HAHA,det slo meg og.... Cook: Fristar det? Ja, det fristet litt. Steve: Det beste bandet? Vanskelig spørsmål. Jeg tror jeg svarer Queen. Calavi: har du noen gang vært "den andre kvinnen"? (dvs. at du har vært med noen som er i et forhold).
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. januar 2013 #11482 Skrevet 22. januar 2013 Dreamdrops: Det her hadde jeg tenkt til å sende deg melding på, men glemte helt av det. Hadde tapt anrop fra deg for noen dager siden? Haha, sorry Glemte helt å sende deg mld ang det. Jeg var i telefon med noen og snakket i handsfree og hadde derfor mobilen i lomma; da bestemte den seg for å prøve å koble til et nytt anrop. Det var altså ikke med vilje! Cindi: Stor eller liten veske?
Gjest Steve Cook Skrevet 22. januar 2013 #11483 Skrevet 22. januar 2013 Dreamdrops: apropos rumpesnakk på forrige side, etter at du la ut sprettrumpa di, er det mange som har sendt deg PM og forespurt å ta en bit av den? (da mener jeg en ordentlig bit)
KristineS Skrevet 22. januar 2013 #11484 Skrevet 22. januar 2013 Kristine 1990: Møtt noen fra kg? Eneste jeg vet at jeg har møtt er Pene sko(+bror). Dette var på et forumtreff via diskusjon for noen år siden. Mulig jeg har møtt andre som er her inne og, men ikke som jeg vet selv. Guybrush: Viktigste egenskap hos en eventuell partner? Evt. mest turnoff? Cindi: Hvilke serier følger du for tiden?
Gjest Lillesiren Skrevet 23. januar 2013 #11485 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Oh lord, er du en sånn? ^^ Jeg var 17 da... Gjør ikke sånt nå lenger, lover;) Helga som var, var min første helg som singel på lenge, så jeg må innrømme at jeg ikke gledet meg til veldig mye. Annet enn å spiste masse frossenpizza og ligge i senga. Du kan komme hit, så skal jeg finne frem browniesen, vaniljeisen og chickflicksene Guybrush: Hvordan er den ultimate daten?(For å holde meg innenfor mest poppis type spm å spørre deg;)) Steve Cook: Når du skal velge/valgte jobb, hvilke krav stiller/stilte du til den? Endret 23. januar 2013 av Lillesiren
Cindi Skrevet 23. januar 2013 #11486 Skrevet 23. januar 2013 Jack og Cindi, jeg vil ha svaar Nei, det gjør jeg ikke. Loren: Hva har du dårlig samvittighet for akkurat nå? Dreamdrops: Det her hadde jeg tenkt til å sende deg melding på, men glemte helt av det. Hadde tapt anrop fra deg for noen dager siden? Drue: Et antrekk eller plagg du absolutt ikke vil se samboer'n i? Kristine 1990: Møtt noen fra kg? Nå ser jeg at mannen min har vært mye på netflix. Det merkes på topp ti lista. Det som står på topp ti i dag er captain america, act of valor, the grey, centurion, super 8, serenity, xxx, kyle xy, bunraku og dollhouse. Haha, sorry Glemte helt å sende deg mld ang det. Jeg var i telefon med noen og snakket i handsfree og hadde derfor mobilen i lomma; da bestemte den seg for å prøve å koble til et nytt anrop. Det var altså ikke med vilje! Cindi: Stor eller liten veske? Stor. Jeg var så heldig å få en stor flott sort mikael kors skinnveske av mannen min til jul, og den er perfekt å ha på jobben, for jeg får både plass til skrivebok og strikketøy. (Selv om det egentlig burde være uhørt å bruke en så dyr veske som jobbveske....) Eneste jeg vet at jeg har møtt er Pene sko(+bror). Dette var på et forumtreff via diskusjon for noen år siden. Mulig jeg har møtt andre som er her inne og, men ikke som jeg vet selv. Guybrush: Viktigste egenskap hos en eventuell partner? Evt. mest turnoff? Cindi: Hvilke serier følger du for tiden? Følger egentlig bare vampire diaries. Så på dexter, men de tok den vekk fra amerikanske netflix før jeg rakk å se ferdig... Guybrush: ville du gått med meggings?
Gjest loren Skrevet 23. januar 2013 #11487 Skrevet 23. januar 2013 Loren: Planer for helgen? Fredag har vi med bestekameraten til mini fra barnehagen og på overnatting, jeg veklser mellom å glede meg og tenke "hva f. har jeg funnet på nå" De to sammen er dynamitt og vel så det. Lørdag skal jeg holde et foredrag på ettermiddagen, og ellers blir det bare minikos resten av helga tenker jeg Loren: Hva har du dårlig samvittighet for akkurat nå? Jeg har konstant dårlig samvittighet for at vennene mine er de som oftest blir nedprioritert i smørja jobb-barn-skole-venner-frivillig-arbeid-kjæreste-forsøk-på-sosialt-liv... Noz: Du nevnte en gang at du ikke kom til å bo samme sted neste år/vinter, har du konkrete flytteplaner eller med diffuse? Cindi: Hva er det mest givende med jobben din?
Guybrush Skrevet 23. januar 2013 #11488 Skrevet 23. januar 2013 Guybrush: Viktigste egenskap hos en eventuell partner? Evt. mest turnoff? Starte med turnoff. Vanskelig å plukke ut en enkelt egenskap - men ekstrem overfladiskhet, dumhet og manglende evne til å sette seg inn i andres problemer. Viktigste egenskap? Hmmm vanskelig å plukke ut en enkelt. Kanskje det viktigste at hun har god kommunikasjon med meg. Humor og felles interesser/gleder også Guybrush: Hvordan er den ultimate daten?(For å holde meg innenfor mest poppis type spm å spørre deg;)) Vi starter med å møtes litt tidlig på dagen og finner oss en liten cafe. Varmer oss på en god kaffe mens vi prater løst og fast og vips har et par timer flydd avsted. Kanskje stikke bort og ta noen runder med gocart kombinert med masse ypping om hvem som skal knuse hvem og man får adrenalinpumpa litt igang. Tusle hjem til en av oss mens man tyvtitter litt på den andre og kjenner det kile litt i magen, praten går i ett hele tiden, latteren sitter løst Lager en deilig middag etterfulgt av dessert i sofaen. Sitte helt inntil, praten går fremdeles, kjenne følelsen av spenningen i rommet. Bli dratt litt småskeptisk ut på gulvet for å bli lært noen dansetrinn, kjenne varmen fra kroppen hennes tett inntil min, lukten av håret hennes, pusten hennes mot mitt kinn, kjenner man blir litt smått svimmel... Avsluttes ved at man går hjem med verdens største smil og som at alt av verdens problemer er forsvunnet som ved et trylleslag Guybrush: ville du gått med meggings? Seff! jeg og conan skal flaunte disse Loren: hadde du tatt dykkerkurs før ferieturen? Lillesiren: mener å huske du har fått endel av slike spørsmål selv, så hva er så din drømmedate Cook: fæleste kvinnemenneske du har klart å rote deg borti (date/whatever), hva var dealbreakern?
Gjest Steve Cook Skrevet 23. januar 2013 #11489 Skrevet 23. januar 2013 Cook: fæleste kvinnemenneske du har klart å rote deg borti (date/whatever), hva var dealbreakern? Jeg har vært borti mye dritt. Men av alt er det nok det at jeg var sammen med ei som tok kokain regelmessig som er det verste. Forholdet varte ikke så lenge. Steve Cook: Når du skal velge/valgte jobb, hvilke krav stiller/stilte du til den? Det må først og fremst være en jobb jeg liker. Jeg vil dra på jobb og trives. Så må det selvfølgelig være godt nok betalt. Jeg foretrekker en jobb med litt varierte arbeidsoppgaver. Avsluttes ved at man går hjem med verdens største smil og som at alt av verdens problemer er forsvunnet som ved et trylleslag Yeah right! Er det ikke ett punkt du har utelatt her? norah: med hvilke tre menn på KG kunne du tenkt deg en helaften ala det guybrush beskriver? (hvis du ikke er singel, så får du late som på akkurat dette spørsmålet)
Guybrush Skrevet 23. januar 2013 #11490 Skrevet 23. januar 2013 Yeah right! Er det ikke ett punkt du har utelatt her? Du får lese mellom linjene Er jo små barn her inne må vite Gummibønna: beste og fæleste opplevelse som 80tallsbarn
Jellybean78 Skrevet 23. januar 2013 #11491 Skrevet 23. januar 2013 Jellybean78: Hvilken norsk artist kunne du tenke deg å ta en kaffe med? Mest sannsynligvis Per Øivind Houmb bedre kjent som Prepple ifra Dumdum boys, har hørt på musikken deres i en mannsalder (nesten), i dagens mediabilde med idolhysteri og samlebåndsprodusert listepop så er de tilnærmet en oase i ørkenen for oss som bare ønsker god gammel rock. Pluss han er etter hva jeg har lest også veldig MC - engasjert, noe vi tildels har felles.... På en eventuell annenplass kunne jeg godt ha slått av en prat med Magnus Grønneberg ifra CC Cowboys, ett annet norskt band som ligger meg nært til hjertet. Jelly: Hvor lenge har du vært en singel mann? Hmmm.....spørs litt hva du legger i begrepet singel.....det siste virkelig seriøse forholdet mitt tok slutt i 2008.....men har jo datet og hatt noen korte 'bekjentskaper' siden den tid, bla. ett ikke lengre tilbake enn 2011.....så du kan vel si at jeg har vært singel i ordets rette forstand siden da LilleSiren: Hvor stor vekt legger du på utdanningsnivået til en potensiell kjæreste? litt/mye/ikke? Drue: 3 ting du er stolt av med deg selv? Daybreak: Er dere stolte av at Ivar Aasen kommer ifra nede på Sunnmøre? Derfor dere sverger til nynorsk? Niennas: Hva driver du på med om dagene? skole/arbeid/hobbyer, o.l?
Yme Skrevet 23. januar 2013 #11492 Skrevet 23. januar 2013 Yme: Har du noen gang tullet med meg? (JA, DU VET HVA JEG PRATER OM) Jeg har aldri tulla med deg, Niennas! Only if ye make me a cambric shirt Yme: kjenner du mrs Robinson godt? Høhøh, måtte du bruke guggel, eller harru hørtn før? Jeg kjenner Mrs. Robinson godt nok til å vite at hun egentlig heter Mrs. Roosevelt. Yme: Store kunstprosjekt på gong? Nei, nå om dagen driver jeg å funderer på noen "remakes" av gamle tegninger. Det er en del av dem som er kule, men som har mange feil pga at jeg var dårligere da. Yme: har du noen vært med ei dame som er i et forhold? (som altså er utro sammen med deg) Nei. Om et menneske er utro, holder jeg meg unna. Hvis personen er utro med meg, er personen helt sikkert utro mot meg også. Jeg er rett og slett ikke interessert i belønne mennesker som ikke eier det minste kontroll over sine egne drifter. Yme: Har du noen kunstprosjekt på gang? Litt forskjellige greier jeg ikke kommer noen vei med, av diverse grunner. Yme: Har du blitt intervjuet på tv noen gang? Ja, flere ganger, men de klipper det alltid til, sånn at jeg egentlig ikke sier det jeg mener. Det er veldig merkelig... Kanskje det er en slags hevn fra disse reporterne, siden jeg er useriøs og plagsom. De blir jo så sinte når man svarer køddete Cindi: Om mannen din hadde lagd froskelår til middag, hadde du spist? (Vi later som han var en utmerket kokk, om han ikke er det)
Daybreak Skrevet 23. januar 2013 #11493 Skrevet 23. januar 2013 Mest sannsynligvis Per Øivind Houmb bedre kjent som Prepple ifra Dumdum boys, har hørt på musikken deres i en mannsalder (nesten), i dagens mediabilde med idolhysteri og samlebåndsprodusert listepop så er de tilnærmet en oase i ørkenen for oss som bare ønsker god gammel rock. Pluss han er etter hva jeg har lest også veldig MC - engasjert, noe vi tildels har felles.... På en eventuell annenplass kunne jeg godt ha slått av en prat med Magnus Grønneberg ifra CC Cowboys, ett annet norskt band som ligger meg nært til hjertet. Hmmm.....spørs litt hva du legger i begrepet singel.....det siste virkelig seriøse forholdet mitt tok slutt i 2008.....men har jo datet og hatt noen korte 'bekjentskaper' siden den tid, bla. ett ikke lengre tilbake enn 2011.....så du kan vel si at jeg har vært singel i ordets rette forstand siden da LilleSiren: Hvor stor vekt legger du på utdanningsnivået til en potensiell kjæreste? litt/mye/ikke? Drue: 3 ting du er stolt av med deg selv? Daybreak: Er dere stolte av at Ivar Aasen kommer ifra nede på Sunnmøre? Derfor dere sverger til nynorsk? Niennas: Hva driver du på med om dagene? skole/arbeid/hobbyer, o.l? Eg trur sann 98 % av folket her ikkje bryr seg stort om Ivar Aasen er her i frå eller ikkje for å vere ærleg. Og det er på langt nær alle som skriv nynorsk her heller skal eg seie deg For å svare for min eigen del så tenkjer eg eigentleg ikkje så mykje på at Aasen kjem akkurat her i frå, eg skriv nynorsk fordi eg meinar at nynorsk er finast,den målforma som er basert på norske dialekter (i motsetjing til bokmål som er henta i frå dansk), den målforma som eg vande med å skrive og ikkje minst den målforma som færrast skriv (Ergo ein må ta vare på ho,ergo det gjeld å skilje seg ut, ikkje følgje flokken) Stjerner og planetar: Kor gamal er du?
Niennas Skrevet 23. januar 2013 #11494 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Niennas: Et krydder du ikke klar deg uten? Hm. Vanskelig spørsmål, men jeg er veldig glad i ingefær. niennas: ditt dyreste kredittkort-kjøp? Michael Jackson-billetter til 6700 kr (for to stykk ) . Også det mest kjipe kjøpet, da dette ble gjort over Ebay, og han DØDE jo tre uker før konserten. Niennas: det kjedeligste av husarbeid? Støvsuging! Uten tvil.... Og gå ut med søpla Niennas: Har du noen dårlige uvaner som mannen din ikke liker? Nei Hvor skal jeg begynne, tro? Jeg er nesesprayavhengig, og har nesespray i hvert rom i huset. Han synes det er dritt å finne de flaskene overalt. Jeg er kjempeglad i å strikke, men synes fort at ting blir kjedelig, så jeg må ha flere prosjekter. Så jeg har fått høre det noen ganger, at han er så lei av å ha strikketøy, og strikkepinner liggende overalt. Ellers er jeg så godt som perfekt Niennas: Hva driver du på med om dagene? skole/arbeid/hobbyer, o.l? Jeg har akkurat begynt å jobbe fulltid som brukerstyrt personlig assistent igjen, etter å blitt ferdig med mammapermisjon. Jeg har aldri tulla med deg, Niennas! loren: Hva er du mest fornøyd med utseendemessig? Jellybean: Hvilke kriterier har du for en eventuell kjæreste? Daybreak: Beste konsertopplevelse? Cindi: Beste kysset du noen gang har opplevd? Norah: Hva gjør deg skikkelig forbanna? Endret 23. januar 2013 av Niennas
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. januar 2013 #11495 Skrevet 23. januar 2013 Stjerner og planetar: Kor gamal er du? Eg er 34 år Alkasil: Kva ville du valgt: mann utan bein eller mann utan armar? Drue: Noko kjekt du gjorde for dama i di i dag? Gunny: Likar du å verta kjent igjen på gata? Steve Cook: Kva jobbar du med no?
Gjest Gunfreak Skrevet 23. januar 2013 #11496 Skrevet 23. januar 2013 Gunny: Likar du å verta kjent igjen på gata? Ja var veldig kult egentlig, mine 15 minutter of fame tenker jeg Stjerner: Liker du sons of anachy? Nozzy: Vurderer du å slutte å røyke? loren: Hva vil du jeg skal spørre deg om? Adele: why not on skype?
Daybreak Skrevet 23. januar 2013 #11497 Skrevet 23. januar 2013 Hm. Vanskelig spørsmål, men jeg er veldig glad i ingefær. Michael Jackson-billetter til 6700 kr (for to stykk ) . Også det mest kjipe kjøpet, da dette ble gjort over Ebay, og han DØDE jo tre uker før konserten. Støvsuging! Uten tvil.... Og gå ut med søpla Nei Hvor skal jeg begynne, tro? Jeg er nesesprayavhengig, og har nesespray i hvert rom i huset. Han synes det er dritt å finne de flaskene overalt. Jeg er kjempeglad i å strikke, men synes fort at ting blir kjedelig, så jeg må ha flere prosjekter. Så jeg har fått høre det noen ganger, at han er så lei av å ha strikketøy, og strikkepinner liggende overalt. Ellers er jeg så godt som perfekt Jeg har akkurat begynt å jobbe fulltid som brukerstyrt personlig assistent igjen, etter å blitt ferdig med mammapermisjon. loren: Hva er du mest fornøyd med utseendemessig? Jellybean: Hvilke kriterier har du for en eventuell kjæreste? Daybreak: Beste konsertopplevelse? Cindi: Beste kysset du noen gang har opplevd? Norah: Hva gjør deg skikkelig forbanna? Ok,alle kjem til å le seg ihjel,men det får vere: Det var når eg fekk reise på konsert for fyrste gong med eine barndomsbandet mitt A1 Heilt fantastisk var det I vaksen alder har eg til og med møtt dei Norah: Øl eller vin? Jelly: Kva drøymte du i natt? Event kva er den siste draumen du hugsar?
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. januar 2013 #11498 Skrevet 23. januar 2013 Gorgonzola: Hva gjør du aller helst en lørdagskveld? Nyter god mat, god vin og en vakker og villig kvinne. Gorgons: leve i et forhold med dyp og god kjærlighet - men uten sex, eller leve med kun ONS og null kjærlighet? Dyp og god kjærlighet uten sex eksisterer ikke i mitt vokabular så jeg skjønte ikke spørsmålet.... Gorgonzola: Liker du Gorgonzola? Ja, er osteelsker. Gorgon: visste du at du faktisk er feminist? Forskjellsfeminist, for å være spesifikk? Nei Gorgonzola: Kor gammal er du? Tilhører KG gruppa "rynkete dinosaurer" - 43 norah: Hva er en forskjellsfeminist?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. januar 2013 #11499 Skrevet 23. januar 2013 Stjerner: Liker du sons of anachy? Aldri sett... Daybreak: Endrar du oppfattning av A1 om eg seier dei var aktive på ein Ping Pong bar i Bangkok på stsrten av 2000?
Daybreak Skrevet 23. januar 2013 #11500 Skrevet 23. januar 2013 Aldri sett... Daybreak: Endrar du oppfattning av A1 om eg seier dei var aktive på ein Ping Pong bar i Bangkok på stsrten av 2000? Det har eg faktisk ikkje fått med meg,og veit ein heil del om dei. Men nei, synet endrar seg ikkje fordiom. Loren: Trur du på overnaturlege ting? Kvifor/kvifor ikkje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå