Gjest loren Skrevet 22. januar 2013 #11461 Skrevet 22. januar 2013 loren: Hva har du til middag i dag? I dag ble det pølse og potetmos, men mer til kveldsmat, tirsdager er traveldagen vår, henter pøbel i bhg og rett på allidrett. Loren: trillefant, taxikrabbe...Kva barnetv tenkjer eg på? Åh, den der.. jungelgreia... Jungelhjul? Gasse på, gasse på, gasse på, vi må gasse på...? Minya: Hvilken er din Knutsen og Ludvigsen favoritt? (var det det spm du ville ha?) Noz: Beskriv leiligheten din med fire ord? (Kald eller synonymer til kald er ikke lov .. og tilbudet står ved lag, iallefall hvis det er like kaldt der som her!)
Gjest NozMonster Skrevet 22. januar 2013 #11462 Skrevet 22. januar 2013 Noz: Hvor lenge jobbet du som frisør? Hva fikk deg til å slutte? det er ikke så mye å skryte av, fordi ryggen tok knekk på meg så altfor tidlig i "karrieren". Kiropraktoren knakk ryggen min feil da jeg var 12 år og det har lidd for siden. Trodde jeg skulle greie frisøryrket ved å trene mye, men det gjorde jeg ikke. NozMånster: beste sang av knutsen & ludvigsen? - Hallo Den er så søt! Evilposelose: Hva skjer egentlig mellom deg og NMS? (vær ærlig nå )
Gjest NozMonster Skrevet 22. januar 2013 #11463 Skrevet 22. januar 2013 Noz: Beskriv leiligheten din med fire ord? (Kald eller synonymer til kald er ikke lov .. og tilbudet står ved lag, iallefall hvis det er like kaldt der som her!) 1. gammeldags (har turkise skyvedører på kjøkkenet for.eks) 2. bortgjemt 3. smånifs, men 4. trivelig Loren: hvilken farge har potetmosen idag da? Spiderpig: hvorfor valgte du dette brukernavnet? er du fan av simpsons the movie?
Gjest loren Skrevet 22. januar 2013 #11464 Skrevet 22. januar 2013 1. gammeldags (har turkise skyvedører på kjøkkenet for.eks) 2. bortgjemt 3. smånifs, men 4. trivelig Loren: hvilken farge har potetmosen idag da? Blå... (Så koselig leiligheten din hørtes ut (Ja, jeg liker skyvedørskjøkken ) ) Jellybean78: Hvilken norsk artist kunne du tenke deg å ta en kaffe med?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2013 #11465 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg heter ikke kukk, jeg heter cook!! Det er faktisk et navn som har gått i generasjoner. Svaret på spørsmålet ditt er: Nei. Er det godt? Jeg veit ikke engang hvor prostataen min er Evilposelos: hvorfor forteller du bare ikke at vi flørter vilt på PM? Fordi jeg håpet noen ville spørre om noe om jeg bare sa et eller annet. Kjedsomheten gikk til nye høyder og jeg så dere to. Jeg innser at det kanskje ikke var så lurt unnskyld. det er ikke så mye å skryte av, fordi ryggen tok knekk på meg så altfor tidlig i "karrieren". Kiropraktoren knakk ryggen min feil da jeg var 12 år og det har lidd for siden. Trodde jeg skulle greie frisøryrket ved å trene mye, men det gjorde jeg ikke. - Hallo Den er så søt! Evilposelose: Hva skjer egentlig mellom deg og NMS? (vær ærlig nå ) Jeg og NerdMedSverd har hatt et avansert forhold til hverandre. Han er slem, jeg er slem og derfor passer vi så godt sammen. Fra utsiden ser det hele dramatisk ut, men jeg vet han er glad i meg. Hvordan går det med kjærlighetslivet ditt, Noz? Endret 22. januar 2013 av Evilposelos
Gjest Drue Skrevet 22. januar 2013 #11466 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Nå har det sklidd litt ut her. Evilposelos, Stjerner, Jack, Steve, Minya - det gjelder blant andre dere. Kanskje på tide å repetere retningslinjene? Kevlarsjäl: er du en mamma- eller pappajente? Endret 22. januar 2013 av Drue 1
Jellybean78 Skrevet 22. januar 2013 #11467 Skrevet 22. januar 2013 Jelly: bourbon eller Whisky? Nå drikker jeg stort sett ikke "tunge saker" lenger, men i mine yngre dager så gikk det mye i Bourbon....blodfan av Morgan Kane vettu, ingen er mer mann enn han.... og han pøste jo nedpå Bourbon Jellybean: Hvordan går du frem for å sjekke opp ei jente? Ehm....*kremt*....steg nr 1: spørre om hun vil hjelpe meg med skolearbeid, gjerne da matte og fysikk som jeg ikke er så stødig på.... (si ifra om noe virker kjent) Nei, seriøst....for å være ærlig så er jeg veldig tilbakeholden når det kommer til sjekking.... disse dager tar jeg aldri iniativ til sånnt med mindre hun viser meg klart og tydelig på forhånd at hun er interessert....jeg har en del negative opplevelser ifra slikt i minne fra da jeg var yngre, (har nådd grensen for hvor mange ganger hjertet mitt kan knuses tror jeg)... litt synd egentlig for jeg har ikke tall på hvor mange jenter "noe" kunne skjedd med bare jeg hadde vært litt mer frempå...og her i Norge så er jo kjønnsrollene diktert slik at det er nesten alltid gutten som skal drive med sjekking, så om du ikke retter deg etter det, så går du ett langt singelliv i møte....(meg i ett nøtteskall) Jelly: du får 10 millioner kroner, mot at en vilkårlig fremmed person - du får aldri vite hvem - mister livet. tar du imot? En "deal med djevelen" med andre ord? Forslaget er faktisk mer fristende enn jeg liker å innrømme ovenfor meg selv, for å være helt ærlig...Tror nok de fleste tenker litt i sånne baner ubevisst om de liker det eller ikke.......selv om de færreste kanskje liker å vedgå det. Men, svaret er nok nei, jeg har for mye samvittighet til å greie å leve med meg selv etter noe sånnt....og om mot all formodning Gud finnes, hva skal jeg så svare han den dagen jeg står foran perleporten?...... "slikking der bak" heiter "rimming" Damn! All den kunnskapen du sitter inne med, Stjerner! Jack: Tror ikke du svarte på denne tidligere, hva er din største konsertopplevelse? (og hvorfor) Noz: Triveligste brukeren du har møtt ifra her inne på KG? (og hvorfor) Loren: Din beste ferieopplevelse?
TheHairyToothfairy Skrevet 22. januar 2013 #11468 Skrevet 22. januar 2013 Jack: Tror ikke du svarte på denne tidligere, hva er din største konsertopplevelse? (og hvorfor) Den har jeg ikke svart på, beklager! Igjen, så føler jeg at spørsmålet fortjener et par svar. Beklager det også Min beste konsert som publikum er rett og slett Ac/Dc 1996, Ballbreaker tour. Det var en heidundrande fest av farger, musikk og en imponerende performance fra de to "i front", Angus og Brian. Omtrent de tre beste timene i livet mitt, med klær på. Hele showet satt som et skudd, og jeg har dessverre ikke sett dem i samme strålende form som da, siden. Det er også på sin plass å nevne Wiener Philharmoniker, jeg og ex hadde en vidunderlig kveld i Wien jeg veldig gjerne vil oppleve igjen, for en del år siden. En magisk kveld jeg kommer til å leve i mange herrens år på. Med meg selv på scenen. På et bygdehus i Stryn. Ingenting fasjonabelt eller fancy, men en heidundrande gjeng som publikum, som fikk meg til å ville ha MYE mer. Aldri følt meg så selvsikker før, som jeg gjorde da. Siden den kvelden var jeg dønn sikker på meg selv med både vokal og gitar. Jeg vet jeg kan. På jobb, Kent i fjor sommer, Bergen. En av de best gjennomførte konsertene det året når det gjelder vakthold og servering - og jeg hadde ansvaret. Stolt som en hane! Og så er det vel virkelig på sin plass å nevne Miami Vice Machine på Rick's Scene i Bergen! Får dere noensinne sjanse til å se denne herlige gjengen live, så ikke nøl! Hils gitaristen og trommisen fra meg! Swar: fant du ut hva ekvivok betyr? ^^ loren: jeg har lagt merke til at du lærer din sønn kvalitetsmusikk. noe sier meg at dette er noe du selv har lært på samme vis. husker du din første musikalske opplevelse, av "ordentlig" voksenmusikk?
Guybrush Skrevet 22. januar 2013 #11469 Skrevet 22. januar 2013 Guybrush: Kunne du tenke deg og gifte deg - og - beskriv hva som ikke akkurat hadde vært drømmebryllupet. Glemte å svare på første del av spørsmålet. Og svaret er ja. Guybrush: mest cheesy sjekketriks du har brukt som har funket? Hmmm, jeg kan ikke komme på noe av denslags, men jeg husker jeg klarte å plumpe ut med "å det het hunden vår da jeg var liten" da ei småinteressert jente slo seg ned og presenterte seg Jeg surfer heller på en slags ubeskrivelig sjarm Steve: det mest pretensiøse mennesket i media?
Gjest NozMonster Skrevet 22. januar 2013 #11470 Skrevet 22. januar 2013 Hvordan går det med kjærlighetslivet ditt, Noz? det ække så halvgæ`rnt. Noz: Triveligste brukeren du har møtt ifra her inne på KG? (og hvorfor) det er tvert umulig å plukke ut kun èn Jelly. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke har likt noen jeg har møtt. Det blir helt feil å utheve en spesiell.. Evilposelose: vil du bli kjæreste med NMS? Kan jeg spørre sjangs på han for deg? Loren: Planer for helgen? Cindi: Planer for helgen? Jelly: Hvor lenge har du vært en singel mann?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. januar 2013 #11471 Skrevet 22. januar 2013 Dreamdrops: Hva gleder du deg mest til til helga? Helga som var, var min første helg som singel på lenge, så jeg må innrømme at jeg ikke gledet meg til veldig mye. Annet enn å spiste masse frossenpizza og ligge i senga. Dreamdrops: Hvilken bok har betydd mest for deg? For å være ærlig har jeg ikke en spesiell bok som betyr mye for meg. Dreamdrops: Har du blitt vant med ditt eget speilbilde igjen etter du farga håret? Jeg har faktisk det Ganske i alle fall! Dreamdrops: Har mange kommentert den nye hårfargen din:)? En del:) Dreamdrops: fortell om din rareste fascinasjon - sjokker oss! Hm.. Jeg ser veldig mye på krimserier, så jeg må innrømme at jeg er ganske fascinert av mordere (uansett hvordan jeg formulerer den setningen, virker det creepy ) Altså; grunnen til at folk velger å ta livet av et annet menneske og hvordan. Litt sykt. Men hvem sa jeg var helt normal? Jo, også fascinerer dumme mennesker meg. Dreamdrops: hvilken peppespizza er best? Når jeg først spiser pizza, bestiller jeg fra Pizzastua down town. De har den beste pizzaen! Men så pleier jeg alltid å mikse min egen supermiks: Biff, skinke, mais, løk, tomat, jalapenos og hvitløk. utrolig liten. mikke er for opptatt med å være politisk aktiv og frontmann for disney. minnie er dessuten aseksuell. Nei, fordi ingen i Donald-serien har noen form for biologiske barn i det hele tatt! Alle er nieser, nevøer, onkel, tanke, barnebarn, osv. Guybrush: Hva gjør du når du ikke får sove? Drua: Ser du på deg selv som streng til vanlig også? Regler er greia? Adele: Hvor lenge pleier du gjennomsnittlig å bruke på badet hver morgen? Niennas: Et krydder du ikke klar deg uten?
TheHairyToothfairy Skrevet 22. januar 2013 #11472 Skrevet 22. januar 2013 Nei, fordi ingen i Donald-serien har noen form for biologiske barn i det hele tatt! Alle er nieser, nevøer, onkel, tanke, barnebarn, osv. ikke helt sant. niennas: ditt dyreste kredittkort-kjøp? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2013 #11473 Skrevet 22. januar 2013 det ække så halvgæ`rnt. det er tvert umulig å plukke ut kun èn Jelly. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke har likt noen jeg har møtt. Det blir helt feil å utheve en spesiell.. Evilposelose: vil du bli kjæreste med NMS? Kan jeg spørre sjangs på han for deg? Loren: Planer for helgen? Cindi: Planer for helgen? Jelly: Hvor lenge har du vært en singel mann? Hva mener du? Jeg møtte han jo sist i dag, han gjenntok at vi skulle gifte oss, men jeg var lei av spørsmålet. Han er nok litt sint på meg akkurat nå, han raset ut i sinne, så tror ikke det er vits i å kontakte han nå. Noz: Hvorfor er du nysgjerrig på oss? Drua: Hvorfor må vi spørre to personer om noe?
Cindi Skrevet 22. januar 2013 #11474 Skrevet 22. januar 2013 Cindi: Planer for helgen? Jeg er blitt invitert i bursdag, på jentekveld, spurt om jeg ikke vil komme på besøk til foreldrene mine en tur, også har mannen dattera si her. Såååeeeeh... Jeg ANER ikke. Mest av alt har jeg egentlig lyst til å gjøre dette i helgen: Cindi alene + ben&jerry + dårlig jenteserie + trening. Men det er vel det eneste alternativet jeg ikke har i helga. Har beslutningsvegring, og vil virkelig helst slippe å bestemme meg for noenting. Noz: Hva er dine planer da? Jeg har skjønt du skal ut av byen? Dreamdrops: Hva er det hyggeligste noen har gjort for deg?
Guybrush Skrevet 22. januar 2013 #11475 Skrevet 22. januar 2013 Guybrush: Hva gjør du når du ikke får sove? Det kan være så mangt. Ligge i senga med mobilen og prokrastinere på nett, se en film eller tvserie, ta seg en lang dusj Minya: om du måtte velge, en stygg bil med gode kjøreegenskaper, eller en lekker bil med middels kjøreegenskaper? Niennas: det kjedeligste av husarbeid?
Minya Skrevet 22. januar 2013 #11476 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Minya: Hvilken er din Knutsen og Ludvigsen favoritt? (var det det spm du ville ha?) Jaaaa! Min favoritt (utelukkende fordi de synger danser trippetripp og over sengen henger nøffenøff i kloroform); http://open.spotify....b6VPwbieJlDWY6K (fant dessverre ikke på youtube, så det blir for de med spotify) Minya: om du måtte velge, en stygg bil med gode kjøreegenskaper, eller en lekker bil med middels kjøreegenskaper? Jeg vil ha 2CV! Loren; Hvilken ting klarer du deg ikke uten på kjøkkenet? Endret 22. januar 2013 av Minya
Gjest Drue Skrevet 22. januar 2013 #11477 Skrevet 22. januar 2013 Drua: Hvorfor må vi spørre to personer om noe? Du må ikke spørre to personer om noe. Du må bare inkludere et spørsmål til en annen enn den du fikk spørsmål fra. Hvorfor du skal inkludere det...? hmm, for å inkludere kanskje? Ellers kunne denne tråden i teorien vært en monolog om at du kjeder deg. Eller en samtale mellom deg og noz om kjærlighetslivet ditt. Det finnes andre tråder for sånt. Guybrush: har du tatt den mye omtalte q-tip-oppi-tissehullet-undersøkelsen? Norah: hadde du fått lov av mannen din å komme på middag alene hos en annen mann som også hadde kjæreste?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. januar 2013 #11478 Skrevet 22. januar 2013 Du må ikke spørre to personer om noe. Du må bare inkludere et spørsmål til en annen enn den du fikk spørsmål fra. Hvorfor du skal inkludere det...? hmm, for å inkludere kanskje? Ellers kunne denne tråden i teorien vært en monolog om at du kjeder deg. Eller en samtale mellom deg og noz om kjærlighetslivet ditt. Det finnes andre tråder for sånt. Savnet deg, onkel Drue Steve: Det beste bandet?
Gjest loren Skrevet 22. januar 2013 #11479 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Loren: Din beste ferieopplevelse? Sommeren i fjor var jeg på en herlig tur med hele familien min, selv om vi bodde i campinghytter og var på bilferie (som kanskje ikke så mange forbinder med fantastisk ferie) så var det kjempefint å tilbringe de dagene hvor vi for en gangs skyld hadde ferie alle sammen og siden vi var på steder vi også var på da vi var barn var det ekstra moro. Litt mimring og nye minner med barna våre ble en veldig fin kombinasjon Loren; Hvilken ting klarer du deg ikke uten på kjøkkenet? Vannkokeren min, lifesaver de morgenene jeg må ha te for å få opp øya. (Og de morgenene jeg har glemt at det er turdag i bhg og vi har nøyaktig tre minutter på å fikse kakao ) loren: jeg har lagt merke til at du lærer din sønn kvalitetsmusikk. noe sier meg at dette er noe du selv har lært på samme vis. husker du din første musikalske opplevelse, av "ordentlig" voksenmusikk? Om det var min aller første vet jeg ikke, men jeg husker da mamma var på sykehuset og hadde fått lillesøster, og jeg, pappa og storesøster var alene hjemme i tre uker. En av de lørdagene husker jeg at vi tre satt og hørte på LP'er, og det var første gang jeg husker å ha hørt denne, da var jeg akkurat fylt 4 år: Ellers hørte jeg og pappa masse på Fear Of The Dark albumet til Maiden som jeg mener kom da jeg var 7 år, hørte spesielt mye på det i bil, så jeg har arvet det med å like å kjøre bil og innprente musikk på poden litt fra min far ja (hørte også mye på uriah heep, springsteen, the beatles, pink floyd og selvfølgelig trønderrock med pappa setter stor pris på de stundene vi hadde og håper mini vil synes det samme når han blir stor :-) ) Niennas: Har du noen dårlige uvaner som mannen din ikke liker? Drue: Du har hoppet over et spm jeg stilte deg litt tidligere, men jeg har også et nytt; Hvis jeg tenker på deg når jeg ser på Pretty Little Liars, skjønner du hvorfor, og har jeg rett? (Ja, denne ble kryptisk, men du får se om du finner ut hva jeg mener ;P ) Endret 22. januar 2013 av loren
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 22. januar 2013 #11480 Skrevet 22. januar 2013 Den der krever så mye svar at den må jeg komme tilbake til Minn meg gjerne på det! Deal? Har ikke netflixen her, men skal sjekke det når jeg kommer hjem. Minn meg på det dersom jeg glemmer det. Jack og Cindi, jeg vil ha svaar Calavi: Abonnerer du på noen blader? Nei, det gjør jeg ikke. Loren: Hva har du dårlig samvittighet for akkurat nå? Dreamdrops: Det her hadde jeg tenkt til å sende deg melding på, men glemte helt av det. Hadde tapt anrop fra deg for noen dager siden? Drue: Et antrekk eller plagg du absolutt ikke vil se samboer'n i? Kristine 1990: Møtt noen fra kg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå