TheHairyToothfairy Skrevet 17. januar 2013 #11341 Skrevet 17. januar 2013 Jack: Hadde du en fin kveld i går? Kan ikke klage! Svært underholdende når min noe berusede barndomsvenn skulle fortelle/forelese Rofl og Sukkerspinn om mine strabasiøse forhold med kvinnene i mitt liv! ^^ masse gestikulering og innlevelsesevne på gang, skulle vært filmet! Og for all del, det er ganske underholdende historier - på min bekostning en eller annen jeg aldri/sjeldent har spurt før: hva øl er egentlig best? belær en som ikke drikker øl.
Daybreak Skrevet 17. januar 2013 #11342 Skrevet 17. januar 2013 Pene Sko: Korleis går det med studia? Er du ferdig allereie,eller er det no til sommaren du er ferdig? (Beklager,men eg er gløymsk
Gjest NozMonster Skrevet 17. januar 2013 #11343 Skrevet 17. januar 2013 Noz: Hvor langt inn i uka er du kommet før du begynner å tenke på helg? dagene mine er såpass like at det er ikke alltid jeg oppdager at det er helg før det er lørdag, eller til og med søndag.. cindi: kanskje vi skal ta oss en ut-tur på lørdag? (borti gata her) dreamdrops: planer på lørdag? loren: planer på lørdag? (om noen andre ikke har planer, så gi fra deg et pip om du trenger selskap)
Cindi Skrevet 17. januar 2013 #11344 Skrevet 17. januar 2013 dagene mine er såpass like at det er ikke alltid jeg oppdager at det er helg før det er lørdag, eller til og med søndag.. cindi: kanskje vi skal ta oss en ut-tur på lørdag? (borti gata her) dreamdrops: planer på lørdag? loren: planer på lørdag? (om noen andre ikke har planer, så gi fra deg et pip om du trenger selskap) Jøss. Skulle ønske jeg hadde det sånn. Jeg er så sliten etter jobben nå at helgen ser miiiiilevis langt unna ut. Har gleda meg til helg siden tirsdag. Har snakket med mannen her om mulighet for hyttetur, men dersomatte det ikke blir noe av er jeg gjerne med på nabolagspils. (vet nok mer om dette i morgen, hvis ikke det er for sent?) Dreamdrops: Har du blitt vant med ditt eget speilbilde igjen etter du farga håret? Noz: Har du sett ti-dagers varselet? Og oppfølgingsspørsmål: Har du vurdert å ta imot tilbudet om å være på besøk litt mens det er sibirtemperaturer nå? *bekymret hønemor*
Gjest loren Skrevet 17. januar 2013 #11345 Skrevet 17. januar 2013 dagene mine er såpass like at det er ikke alltid jeg oppdager at det er helg før det er lørdag, eller til og med søndag.. cindi: kanskje vi skal ta oss en ut-tur på lørdag? (borti gata her) dreamdrops: planer på lørdag? loren: planer på lørdag? (om noen andre ikke har planer, så gi fra deg et pip om du trenger selskap) Så koselig at jeg blir tenkt på selv om jeg er østkantjente dessverre jobber jeg til midnatt lørdag, hadde jeg ikke gjort det hadde jeg veldig gjerne blitt med en tur ut (nå bare antok jeg at det var derfor du spurte om planene mine Drue: du vet den brua mellom fjellhamar og strømmen (den med et felt og ingen skilt...) finnes det en uskreven regel på hvem som kjører når?
Guybrush Skrevet 17. januar 2013 #11346 Skrevet 17. januar 2013 På ny? Det har vel aldri vore nokon første gong... Nei, eg datar ein sexy hunk, så me får sjå kva som skjer. Calvari: Hadde du skinna deg for 50 mill? Guybrush: Kva er megaturn off med jenter? Om hun annser seg som mindreverdig i forhold til meg, om hun rakker ned på andre mennesker og driver på med masse baksnakking og sladder, "krig og fred og sånn", absolutt ingen tegn til ambisjoner, manglende humor og selvironi, manglende empati og selvinnsikt. Pene Sko: hva er det merkeligste (ifølge deg selv) du har blitt spurt om/fått som kommentar her inne på KG?
Gjest NozMonster Skrevet 17. januar 2013 #11347 Skrevet 17. januar 2013 Har snakket med mannen her om mulighet for hyttetur, men dersomatte det ikke blir noe av er jeg gjerne med på nabolagspils. (vet nok mer om dette i morgen, hvis ikke det er for sent?) Noz: Har du sett ti-dagers varselet? Og oppfølgingsspørsmål: Har du vurdert å ta imot tilbudet om å være på besøk litt mens det er sibirtemperaturer nå? *bekymret hønemor* (neida, det går nok bra om du sier ifra i morgen!) neeei, har ikke sett 10dagers varselet, bare frem til søndag. og nei, jeg forblir nok på cella mi. Jeg føler det blir litt snodig å bare innta et annens hjem. (Lorener: selvfølgelig var det det jeg mente! Jeg gleder meg til å se deg igjen!) Cindi: får vi uventet vær, eller er det noe spesielt jeg burde vite ang værmeldingen? Vampen: hva savner du mest i livet ditt/ i hverdagen din nå? Adele: er du flink til å invitere foreldrene dine til deg, på middag for eksempel? eller er det stort sett du som reiser til dem?
Gjest Skrevet 17. januar 2013 #11348 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Valentina av Valentino. (har ganske mange parfymer, og bytter på, men denne er favoritten nå.) Nei. Erter på jord. Jeg jobbet i utelivsbransjen før, og en kveld kom mamma og pappa på besøk i baren for å hilse på. Kollegaen min syntes de så så søte og forelsket ut, og jeg skrøt av de at "ja, de er ganske søte sammen, og har holdt sammen i 30 år" også gikk de hånd i hånd mot solnedgangen, mamma med 15 meter dorull hengende fast i stiletthelen. Idyllen brast litt da. Nei. Kanskje jeg ser en episode, eller kanskje to, men jeg følger ikke med på noen ting på tv mer. Jeg orker ikke binde meg til å se på tv til et fast tidspunkt. Også er jeg ganske mettet på talentprogrammer. Det har jo tatt helt av, og når de er 4 program i året 10 år i strekk, da kjenner jeg det skal mye til for at jeg klarer å engasjere meg. Også har jeg netflix. <3 Hvem trenger tv da? Calavi: Tror du at du kommer til å bli med på kg-treff igjen? Det kommer jeg absolutt til å være med på ja! Jeg koste meg skikkelig forrige gang, og det er jo ikke rart med så mange fine folk Cindi: Hva er din topp ti på netflix? Altså den øverste "linjen" med forslag. Endret 17. januar 2013 av Calavi
Gjest Gunfreak Skrevet 17. januar 2013 #11349 Skrevet 17. januar 2013 Gunfreak: 5 plater du ville tatt med deg til en øde øy? Hm, Beethovens 9th symphony 4th movment Moby's Play. Queen, rock Montreal Noah and the whale First day of spring. Springsteen Born in the usa. Gunfreak: Hva er planene dine for helga? Ingen ting som vanlig Cindi: Beste "mafia" film Nozzy: viss du skulle hatt en fugl som kjeledyr hva slags? Jelly: bourbon eller Whisky?
Cindi Skrevet 18. januar 2013 #11350 Skrevet 18. januar 2013 (neida, det går nok bra om du sier ifra i morgen!) neeei, har ikke sett 10dagers varselet, bare frem til søndag. og nei, jeg forblir nok på cella mi. Jeg føler det blir litt snodig å bare innta et annens hjem. (Lorener: selvfølgelig var det det jeg mente! Jeg gleder meg til å se deg igjen!) Cindi: får vi uventet vær, eller er det noe spesielt jeg burde vite ang værmeldingen? Det er meldt sol, men iiiiskaldt i ti dager. Det kommer jeg absolutt til å være med på ja! Jeg koste meg skikkelig forrige gang, og det er jo ikke rart med så mange fine folk Cindi: Hva er din topp ti på netflix? Altså den øverste "linjen" med forslag. Har ikke netflixen her, men skal sjekke det når jeg kommer hjem. Minn meg på det dersom jeg glemmer det. Cindi: Beste "mafia" film Hmmmm... Nå kom jeg ikke på noen i farta, men har jo sett maaaange. Tells boondock saints? De er jo sin egen lille "mafia". Hehe! Loren: Vil du helst jobbe i privat sektor, kommunalt eller statlig? Hvorfor?
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2013 #11351 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Nozzy: viss du skulle hatt en fugl som kjeledyr hva slags? en utstoppa en ! jeg er ikke så veldig begeistra for fugler.. men kanskje en pappegøye hadde vært aksetabelt Drua: du har vært stille i det siste- er det noen grunn til det? Endret 18. januar 2013 av NozMonster
Solsenga Skrevet 18. januar 2013 #11352 Skrevet 18. januar 2013 Solsenga: Hva er det farligste du noen gang har vært med på å gjøre? Jeg har levd et beskyttet og kjedelig liv, så vet ikke om jeg har vært borti noe farlig.. Fødselen? Wonders: Har du et tips om hvor jeg kan få tak i klær som er litt annerledes? (Og som ikke lopper meg fullstendig!) Cindi: Er du flink til å besøke/ holde kontakten med besteforeldrene dine? Nica: Favorittfilm? Stjerner og planeter: Kun én drikke livet ut, hvilken? Niennas: Kjipeste jobben du har hatt? Guybrush: Blir du bittelitt høy av å være så poppis? Pene sko x 2: Hva skjer når én av dere har kjæreste? Funker det? SemperFi: Har du mye igjen av studiene? Flytter du til Oslo/ Lørenskog når du er ferdig? Noz: Hvor bruker du mest penger? Sakone: Beste isen i hele verden? Calavi: Abonnerer du på noen blader?
Cindi Skrevet 18. januar 2013 #11353 Skrevet 18. januar 2013 Cindi: Er du flink til å besøke/ holde kontakten med besteforeldrene dine? Alle besteforeldrene mine døde innen jeg var 7 år. Så jeg har aldri hatt besteforeldre å holde kontakt med. Noz: La oss si i et helt imaginært og utenkelig univers at du var blakk og skulle ut på byen likevel ( ). Hva velger du: Sitte uten øl, eller late som om du er halvveis interessert i noen for å bli spandert på?
Gjest Spils Skrevet 18. januar 2013 #11354 Skrevet 18. januar 2013 Har et kjapt spørsmål til alle her: Hvordan finner dere spørsmålene som er rettet til dere? Er det slik at dere tråler igjennom 568 sider på jakt etter nicket deres? eller finnes det en søkeknapp her jeg ikke har funnet?
Gjest Lurifix Skrevet 18. januar 2013 #11355 Skrevet 18. januar 2013 Lurifix: Hvis du er nødt til å karakterisere deg selv som enten en innadvendt eller en utadvendt person, hvilket av de to velger du? Innadvendt! Jeg liker å sitte mye alene foran PCen, det er veldig vanskelig å bli kjent med meg og jeg liker kun å henge med gode venner. Tonje!: Tamrotter har en relativt kort levetid. Passer levetiden til hvordan type kjæledyr en tamrotte er eller skulle du ønske de hadde levd lengre?
Vulpes Skrevet 18. januar 2013 #11356 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Har et kjapt spørsmål til alle her: Hvordan finner dere spørsmålene som er rettet til dere? Er det slik at dere tråler igjennom 568 sider på jakt etter nicket deres? eller finnes det en søkeknapp her jeg ikke har funnet? Gå inn i tråden og søk på nicket ditt oppe i venstre hjørne: Tonje!: Tamrotter har en relativt kort levetid. Passer levetiden til hvordan type kjæledyr en tamrotte er eller skulle du ønske de hadde levd lengre? De skulle helst levd mye lenger. De har veldig mye personlighet og er overraskende intelligente dyr, så man blir nært knyttet til dem og det er veldig trist når de dør. Men men, sånn går det når folk avler over en lav sko uten å ha peiling på hva de holder på med. Trist. Spils: Hvilken av filmene som går på kino nå har du mest lyst til å se? Endret 18. januar 2013 av Tonje!
Gjest Spils Skrevet 18. januar 2013 #11357 Skrevet 18. januar 2013 Gå inn i tråden og søk på nicket ditt oppe i venstre hjørne: Spils: Hvilken av filmene som går på kino nå har du mest lyst til å se? Takk skal du ha! Det må bli Gangster Squad og Les Miserables Tonje!: Hva er det beste som har skjedd deg denne uken?
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2013 #11359 Skrevet 18. januar 2013 Noz: Hvor bruker du mest penger? jeg er desverre en av disse ekle røykerne, men siden jeg røyker så over hodet lite som jeg bare klarer, så står svaret mellom : Sigaretter og brus Noz: La oss si i et helt imaginært og utenkelig univers at du var blakk og skulle ut på byen likevel ( ). Hva velger du: Sitte uten øl, eller late som om du er halvveis interessert i noen for å bli spandert på? heheee... neeei, da sitter jeg å fjaser og later som ingenting.. jeg er ikke av typen som driver å skal ha andre til å spandere på meg! Har en venninne/bekjent som driver å skal ha mest mulig påspandert ute på byen og jeg blir så ufattelig flau at jeg må bare komme meg vekk.. Euforia: Jeg ser at du har vært her i noen år, men jeg har ikke sett brukernavnet ditt før enn i går.. har du natt et annet nick tidligere? .. hvor i landet bor du? Jack: hvor lenge er det lengste du har gått uten noe form for sex (etter du kom i 20årene) ? (med et annet menneske)
TheHairyToothfairy Skrevet 18. januar 2013 #11360 Skrevet 18. januar 2013 Jack: hvor lenge er det lengste du har gått uten noe form for sex (etter du kom i 20årene) ? (med et annet menneske) 7 måneder. tar forøvrig ikke saken i egne hender uanz. fridus: hvis livet ditt skulle gjøres til en tegneserie, hvilken figur hadde beskrevet deg best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå