Gjest Drue Skrevet 5. januar 2013 #11041 Skrevet 5. januar 2013 Drue: Selv om du kom sent, hadde du det fint? Veldig hyggelig å møte deg Takk det samme Drue: har du forslag til andre guttekveldsaktiviteter :D Vi må i hvert fall ha tacobuffet stående hele kvelden, som vi kan knaske mellom runder med singstar og dansing til "it's raining men". Lillesiren: kan jeg komme på middag hos deg sammen med Guy? Jeg trives godt som femte hjul på vogna.
Cindi Skrevet 5. januar 2013 #11042 Skrevet 5. januar 2013 Hvis 10 er bra, så er formen en 9 etter en flott hotellfrokost, og sen utsjekking så merker jeg så og si ikke at jeg drakk vin igår Hva med deg, Cindi? Drue: Selv om du kom sent, hadde du det fint? Veldig hyggelig å møte deg Formen er urovekkende bra, så jeg mistenker at jeg enda er full. Drua: Ble det no nach på deg? 1
Jellybean78 Skrevet 5. januar 2013 #11043 Skrevet 5. januar 2013 Den utartet seg veldig bra. :-D Jeg ble med til et nytt utested jeg aldri har vært på før, som var kjempekoselig! Også fikk jeg gratis jack og cola resten av kvelden. Og taxisjåføren var råhyggelig og ga meg halv pris på taxien hjem. Pur lykke! Haha! Niennas: Hvordan er formen, på en skala fra en til ti? Jack!?.....som i JackCrews?
Cindi Skrevet 5. januar 2013 #11044 Skrevet 5. januar 2013 Ja, han er visst ganske billig. Haha! Neida, det er nok herr jack daniels jeg menger meg med i nattetimene.
Gjest Drue Skrevet 5. januar 2013 #11045 Skrevet 5. januar 2013 Drua: Ble det no nach på deg? Ja, jeg kjørte sånn nachspiel-i-en-seng-ala-sakko. Tok helt av! JackCrews: hvilke tre låter for tinnfløyte er essensielle cheesy party-nummer, som man bare må kunne spille? (da tenker jeg låter som Tir n'a noir, etc.)
SemperFi Skrevet 5. januar 2013 #11046 Skrevet 5. januar 2013 SemperFi: Hvordan gikk semesteret? Fornøyd? Nei. Jeg gikk på en liten blemme. To dårlige karakterer og en god en. Blir mine første konte eksamener. :klask: SemperFi: hva hadde familien din sagt om du erklærte at du skulle stå for julemiddagen, hvorpå du hadde servert lutefisk med baconfett og brunost? Jeg hadde nok blitt hengt med ørene i taket. Til jul skal man ha ribbe, pinnekjøtt, surkål, rødkål, poteter, god saus og alt annet som hører til. Kunsten å være bitch. True artist. Men Guybrush svarte ikke spørsmålet. SemperFi: Hvilken farge liker du best? Gul! SemperFi: Hvordan håper du julen din blir i år ? Siden jeg er litt treg med å svare så blir det aftermath. Julen var kjempefin, jeg var i Egypt med Loren. Vi koste oss! semper: hvem er du i søskenflokken? Jeg er barn 2/3, så dritten i midten. Ut ifra det mor sier til meg er jeg den smarteste, sosiale, men også den som kan såre mest i form av ærlighet. De to andre er mer omtenksomme. Men de to andre er da kvinner. Så det faller kanskje litt mer naturlig? Noz. Overrasket noen deg i går i form av forventninger? Drue. Hvorfor gikk du hjem så tidlig? Lille-pus. Hvordan vil du uttrykke 2012 for deg med max 30 ord? Lillesiren. Hvilken sang hørte du på sist?
Adele Skrevet 5. januar 2013 #11047 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Ja, jeg kjørte sånn nachspiel-i-en-seng-ala-sakko. Tok helt av! Oioi, ble det nach hos Sakko? Cindi: Hvordan ble antrekket i går? Ble det kjolen du viste meg? Endret 5. januar 2013 av Adele
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar 2013 #11048 Skrevet 5. januar 2013 Ja, han er visst ganske billig. Haha! Neida, det er nok herr jack daniels jeg menger meg med i nattetimene. Første kvelden er gratis. Så blir du hektet og får betale grovt.
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar 2013 #11049 Skrevet 5. januar 2013 JackCrews: hvilke tre låter for tinnfløyte er essensielle cheesy party-nummer, som man bare må kunne spille? (da tenker jeg låter som Tir n'a noir, etc.) Tir n'a noir får meg bare på å tenke på Vidar Onanist. (jeg går ut fra at alle er klar over at det er han som ble pågrepet for å onanere på Torgalmenningen i Bergen) og da blir det lite fristende å blåse i fløyte. Geirr Lystrup - Tyristpolka Raggle Taggle Gypsy The Fields of Athenry runner up: Steve Earles Galway Girl (jeg er NOE preget av å ha jobbet mye på Finnegan's Pub i Bergen!) fridus: om du skal ta deg tattis, hva blir motivet?
Gjest Lillesiren Skrevet 5. januar 2013 #11050 Skrevet 5. januar 2013 Lillesiren: Hvilken matrett føler du selv du er flinkest til å lage? Jeg har en kremet biffgryte jeg pleier å servere med sellerirotpurè og smørstekte grønnsaker, tror det er den retten som har slått aller best an så langt:) Ellers lager jeg en temmelig god tikka masala og naanbrød:) Lillesiren: utfordring, gi en skikkelig saftig beskrivelse av en 3 retters du tror jeg ville likt slik at jeg får vann i munnen Forrett: Ciabatta med chili- og hvitløksmarinert scampi, med saus i samme stil over, toppet med ruccola. Hovedrett: Lammefilet med kremet rødvinssaus, pastinakkpurè og smørstekte grønnsaker. Dessert: Ostekaken min med syrlig blåbærsaus Lillesiren. Hvilken sang hørte du på sist? Denne: http://youtu.be/5jDJXswKQTk Guybrush: Høres maten ok ut:)? Noz: Var det noen brukere som overrasket deg på noen måte?
Gjest Lillesiren Skrevet 5. januar 2013 #11051 Skrevet 5. januar 2013 Takk det samme Vi må i hvert fall ha tacobuffet stående hele kvelden, som vi kan knaske mellom runder med singstar og dansing til "it's raining men". Lillesiren: kan jeg komme på middag hos deg sammen med Guy? Jeg trives godt som femte hjul på vogna. Hehe, sure!! Du skal til og med få velge ut desserten JackCrews: Hvor fornøyd er du med det nye storkjøpet ditt så langt:)?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar 2013 #11052 Skrevet 5. januar 2013 JackCrews: Hvor fornøyd er du med det nye storkjøpet ditt så langt:)? På tross av at jeg er en av de første i Norge som har fått kjøre denne bilen, så har jeg lite å melde enda. De første kjøperene får ikke sine før den 17. januar når modellen presenteres. Jeg er vanskelig, og ville ikke ha noen av de som Fagerthun tok inn - og får levert innen to måneder. Jeg er dog veldig fornøyd med prisen, dette er rett og slett billig i forhold til hvor mye krefter og utsyr jeg får. Og herregud for en nyhyhydelig farge! Eller hva syns du? Lekker? Drue: hvilken trusefukter av en norsk sang bør jeg sporenstreks øve inn både vokal og gitar på, om jeg skal farte rundt på samfunnshus i norske bygder?
Gjest NozMonster Skrevet 5. januar 2013 #11053 Skrevet 5. januar 2013 Noz. Overrasket noen deg i går i form av forventninger? Noz: Var det noen brukere som overrasket deg på noen måte? ja, jeg vil nevne Niennas! Jeg har aldri hatt noe annet enn et godt inntrykk av henne her på forumet, men irl så utstrålte hun en så utrolig sterk positiv energi som jeg sjelden ser (merker) maken til. Hun er av den typen som det ikke er mulig å være i dårlig humør når du er rundt. Sprudlende og kjempesøt var hun! Submannen: så du noen av oss på fridays i går?
Niennas Skrevet 5. januar 2013 #11054 Skrevet 5. januar 2013 ja, jeg vil nevne Niennas! Jeg har aldri hatt noe annet enn et godt inntrykk av henne her på forumet, men irl så utstrålte hun en så utrolig sterk positiv energi som jeg sjelden ser (merker) maken til. Hun er av den typen som det ikke er mulig å være i dårlig humør når du er rundt. Sprudlende og kjempesøt var hun! Submannen: så du noen av oss på fridays i går? Oj, wow! Vet egentlig ikke hva jeg skal si til sånt... ( ) Jeg synes du var ei herlig jente, Noz, og jeg gleder meg masse til neste treff!
Pene sko... Skrevet 5. januar 2013 #11055 Skrevet 5. januar 2013 PeneSko: kan man ha bra stil uten å være rik, vanke i tennis- og golfmiljøer, og være venn med en baron? Det går fint an. Drue: Hygget du deg på treffet i går? Forresten var det synd at jeg ikke fikk pratet nevneverdig mye med deg. Det er vanskelig å bli kjent med alle når man er så mange.
Guybrush Skrevet 6. januar 2013 #11056 Skrevet 6. januar 2013 Guybrush: Høres maten ok ut:)? Alt for mye. Dagens middag ble en tristese til sammenligning Pene sko: siden du har fått spørsmål om hva du annser som "pene sko" spør jeg; hvilken type sko som er populære hater du som pesten? Lillesiren: Hvordan går det med å snu døgnet på rett kjøl
Gjest Lillesiren Skrevet 6. januar 2013 #11057 Skrevet 6. januar 2013 Alt for mye. Dagens middag ble en tristese til sammenligning Pene sko: siden du har fått spørsmål om hva du annser som "pene sko" spør jeg; hvilken type sko som er populære hater du som pesten? Lillesiren: Hvordan går det med å snu døgnet på rett kjøl Det at jeg svarer på denne tiden av døgnet sier vel sitt;) Alt for mye..mat? Som i altfor mektig? Stjerner og planeter: Hva er du mest fornøyd med utseendemessig:)?
Gjest Lillesiren Skrevet 6. januar 2013 #11058 Skrevet 6. januar 2013 På tross av at jeg er en av de første i Norge som har fått kjøre denne bilen, så har jeg lite å melde enda. De første kjøperene får ikke sine før den 17. januar når modellen presenteres. Jeg er vanskelig, og ville ikke ha noen av de som Fagerthun tok inn - og får levert innen to måneder. Jeg er dog veldig fornøyd med prisen, dette er rett og slett billig i forhold til hvor mye krefter og utsyr jeg får. Og herregud for en nyhyhydelig farge! Eller hva syns du? Lekker? Veldig! Eeelsket fargen:)!!
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2013 #11059 Skrevet 6. januar 2013 Veldig! Eeelsket fargen:)!! flott. klar for heisatur til påske da? Semper: hvilken del av verden er drømme-reisemålet?
Gjest Drue Skrevet 6. januar 2013 #11060 Skrevet 6. januar 2013 Drue: Hygget du deg på treffet i går? Forresten var det synd at jeg ikke fikk pratet nevneverdig mye med deg. Det er vanskelig å bli kjent med alle når man er så mange. Ja, det var hyggelig. Vi får ta det igjen annen gang - jeg kom jo seint og dro tidlig, så ja, det er vanskelig å få prata med alle. Niennas: kan moderatorer finne navna til de ulike brukerene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå