Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par Tiger of Sweden jeans, elsker passformen og synes de er superbehagelige på:)

Det er bare en silhuett:)

Cindi: Hvordan vil du definere stilen din?

En blanding av rocka og søt. Jeg kan like gjerne gå i sort skinn som i rosa. Feminin rocka kanskje.

Drue: Hvordan ser drømmedama ut? Sånn bortsett fra rødt hår. :-)

Skrevet

Til å starte med kan du love å ha på deg skinnbuksa, særlig hvis du har digg rumpe, sånn at jeg kan spanke deg med aioli og BBQ-chickenwingsdelen av fridays-menyen.

Hallo, er du sikker? Jeg bruker truse.

Stjerner: fortell om den drøyeste PM'en du har fått.

Hahaha!!! Jeg skal definitivt vurdere det. :-P

Skrevet (endret)

Guybrush: hvilke spørsmål visste du svaret på?

Type "hvilken musikk/hvilket band er favoritten", "hvor har du lyst til å reise", "hva betyr nicket ditt" og denslags :) Har jo sett svarene endel ganger på flere brukere tidligere

Guybrush: glad i dataspill?

Jeg kan runde noen litt mer handlingsrettede spill i ny og ne. Men det blir sjeldent mer enn 2-3 iløpet av ett år :)

IGuybrush: skal vi arrangere en KG-rusbrus-aften med bare oss menn eller?

Its on like donkey kong! Jeg stiller med rosa cava, agurk og ansiktsmasker - du fixer smirnoff ! :P

Guybrush: Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?

Dette blir sikkert litt klisjefyllt og klissete men here goes. Pene øyne, jeg kan drukne i slike - bokstavelig talt. Ekte smil, hvor både øynene og munn får henne til å se ufattelig nydelig ut. Humor, gjerne litt intern som vi kan dele og le av endel ting som ikke absolutt alle andre forstår. Litt småsære interesser, jeg liker at hun kan lære meg ting. At hun har ambisjoner og mål i livet. Ønsker å lære, bruke sine evner og utfordre seg selv. Jeg liker smarte jenter :) At hun er reiselysten, jeg har en lang liste med reisemål jeg gjerne skulle hatt noen å delt med. Passe sta og egen - jeg trenger litt mostand. Om alt det der avsluttes med en tiltrekkende innpakning så har vi en vinner :)

Cindi: Barbie eller Cindy?

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet

Type "hvilken musikk/hvilket band er favoritten", "hvor har du lyst til å reise", "hva betyr nicket ditt" og denslags :) Har jo sett svarene endel ganger på flere brukere tidligere

Jeg kan runde noen litt mer handlingsrettede spill i ny og ne. Men det blir sjeldent mer enn 2-3 iløpet av ett år :)

Its on like donkey kong! Jeg stiller med rosa cava, agurk og ansiktsmasker - du fixer smirnoff ! :P

Dette blir sikkert litt klisjefyllt og klissete men here goes. Pene øyne, jeg kan drukne i slike - bokstavelig talt. Ekte smil, hvor både øynene og munn får henne til å se ufattelig nydelig ut. Humor, gjerne litt intern som vi kan dele og le av endel ting som ikke absolutt alle andre forstår. Litt småsære interesser, jeg liker at hun kan lære meg ting. At hun har ambisjoner og mål i livet. Ønsker å lære, bruke sine evner og utfordre seg selv. Jeg liker smarte jenter :) At hun er reiselysten, jeg har en lang liste med reisemål jeg gjerne skulle hatt noen å delt med. Om alt det der avsluttes med en tiltrekkende innpakning så har vi en vinner :)

Cindi: Barbie eller Cindy?

Cindy, fordi når jeg bruker Barbienicket mitt er jeg lett å kjenne igjen for mange. ;-) (nå var jeg skremmelig hemmelig her. Haha)

Noz: Hva skal du ha på deg på julebordet? Bilde? (jaaada, jeg maser. Hihi!)

Skrevet

Drue: Hvordan ser drømmedama ut? Sånn bortsett fra rødt hår. :-)

Kroppen må gjerne være på "plus size"-sida. Hun må gjerne være høy, kan godt være høyere enn meg - det er jo bare status! Kort hår ruler! Viser at dama har baller. Men langt hår kan også være fint. Grønne vakre øyne. Pent ansikt med fine lepper. Viktigst av alt er at hun har et litt "spesielt" utseende. Dvs, noe som karakteristisk med henne. Det kan være alt fra oppstopper til at øynene står veldig tett. Høy panne, lav panne. Whatever. Så lenge hun har attitude, så er det fett. Jeg kan bli sjarmert av alle slags damer, så det er vanskelig å beskrive ei drømmedame, men jeg håper jeg har gitt en grov skisse nå.

Cindi: hvor godt matcher du drømmedamebeskrivelsen min? Lag en sjekkliste.

Guybrush: hvilken utgave av singstar skal vi synge på guttekvelden?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: fortell om den drøyeste PM'en du har fått.

her på KG?

"du høyres digg ut. vil du sparke meg i balla?"

Drue: har du snakka med Are? og skal han på julebordet?

Skrevet

jasså? Guybrush: du vet at et sånt svar tydeliggjør noen mistanker her? :laugh:

Det trenger ikke det. Jeg kan også fortelle deg hvordan den ser ut, og jeg er ganske sikker på at jeg hadde greid å tegne et fotorealistisk portrett av den også... Kanskje jeg skal gjøre det, siden dere er så nysgjerrige? Hehe

Drue: Utifra min generelle oppførsel, her på forumet, hvor pene tror du barna mine kommer til å bli, på en skala fra 5-g, hvor 50 er en mellomting av @ og 2, H ligger som et tverrsnitt over den nederste delen av g, og G er det samme som 1985.

Skrevet

Kroppen må gjerne være på "plus size"-sida. Hun må gjerne være høy, kan godt være høyere enn meg - det er jo bare status! Kort hår ruler! Viser at dama har baller. Men langt hår kan også være fint. Grønne vakre øyne. Pent ansikt med fine lepper. Viktigst av alt er at hun har et litt "spesielt" utseende. Dvs, noe som karakteristisk med henne. Det kan være alt fra oppstopper til at øynene står veldig tett. Høy panne, lav panne. Whatever. Så lenge hun har attitude, så er det fett. Jeg kan bli sjarmert av alle slags damer, så det er vanskelig å beskrive ei drømmedame, men jeg håper jeg har gitt en grov skisse nå.

Cindi: hvor godt matcher du drømmedamebeskrivelsen min? Lag en sjekkliste.

Hmmm... Nå er det mye av dette som ikke er så lett for meg å svare på selv, da jeg kanskje ser noe helt annet i speilet enn hva andre ser når de ser på meg, men jeg skal forsøke.

I forhold til modeller, så er jeg plus size. I forhold til "vanlige" folk, er jeg vel helt normal. Litt ekstra å ta i rundt mage/hofte området, men ikke large.

Jeg er ikke spesielt høy, er 165 cm over havet.

Jeg hadde ganske kort hår i sommer, men nå er det et sted mellom ørene og skuldrene.

Jeg har ikke grønne øyne, men noe ubestemmelig mellom blå og grønne, egentlig alt ettersom hvordan jeg sminker meg. Også har jeg en mørk "ring" rundt øyenfargen. Merkelig å forklare..

Om ansiktet mitt og leppene er pene kan jeg egentlig ikke vurdere selv føler jeg.

Jeg har høye kinnben (født i Troms og med finske aner) og mellomrom mellom fortennene. Noen synes det er pent, andre synes det er grusomt, det er jo en smakssak.

Attitude: Check. Men den kan skremme vannet av noen.

Vet ikke helt hvor jeg havnet her. Men er nok ikke din drømmedame. :icon_lol:

Yme: Er du glad i barn? Kan du tenke deg mange selv?

Skrevet

Cuddle: Fineste sangen du vet om?

Oi, vanskelig! Hmm, vet om mange fine sanger, men kanskje Ellie Goulding - My blood, eller Coldplay/Rihanna - Princess of China. Sangene til Sub focus liker jeg og veldig godt. :laugh:

NMS: Har du ei jente i kikkerten?

Lillesiren: Har du billappen?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva skal du ha på deg på julebordet? Bilde? (jaaada, jeg maser. Hihi!)

jeg blir veldig blå ser det ut til :laugh:

Blir nok en blå ganske så knallblå kjole som har mønster på seg i samme farge og er ganske kort.

Høye støvletter (som ikke er blå :P)

Blå neglelakk og blåaktig/turkis sminke og blå/turkis smykker.

Mulig jeg slår til med en blå/turkis veske også om jeg ikke trenger en litt større en.

Og nå har jeg jammen farga håret mitt blått også :ler: (fargen het Neonblå, men siden jeg hadde rødt underlag så ble det mer mot lilla, noe som også var meningen).

Yme: kommer du i morgen på julebordet? :)

• Liker 1
Skrevet

Jack: Hva syns du om Afghanistan? folket,kulturen, landet?

Den viktigste enkel-beskrivelsen av Afghanistan som land og kultur, og ikke minst folket, er kontraster. Afghhanistan er en nasjon og et geografisk område med en ganske så spesiell historie som helt klart har vært mye påvirket av sine naboer. Men folket bærer mye preg om de viktige forskjellene rent historisk, ut fra hvor i landet man befinner seg. Jeg personlig har rett og slett ingen kunnskap fra områdene i vest, men jeg vet nok til å kunne si at blant annet folket er svært annerledes enn de jeg har opplevd fra de østlige områdene.

Afghanistan bærer mye preg av de diverse prøvelsene og hendelsene som har funnet sted oppigjennom historien. Det er svært ofte slik at de havner som sjakkbrettet i forskjellige konflikter, og det merkes på folket. Det finnes en slags blandet tålmodighet og oppgitthet som egentlig er litt skummel. Man kan diskutere en handingsplan med det eldre rådet i en landsby uten at dette egentlig bærer frukter - de hører gjerne på hva du sier, de jatter med deg og er enige - men de kommer stort sett til å følge sin egen plan allikevel. Grunenn er ganske enkelt at afghanerne er vant til å høre oppløftende og positive planer og mål, men stort sett sitter skuffet igjen. Altså, de kan gjerne høre på det du lover dem, men siden de ikke forventer at det kommer til å bli slik så viser de heller ingen større tillit eller entusiasme.

Sedvanlig i vesten ser man på Afghanistan som et ørkenområde uten noe som helst moderne form for kultur eller tradisjoner. Men fakta er at Kabul for kun kort tid siden var en stor metropol med varehus og motorveier som ikke stod til side for vestlige storbyer. Man kan med rette si at en gang var Kabul den tidens storby som Dubai er i midtøsten idag.

Jeg personlig elsker kontroversene i topografien og den ufattelige dramatiske fjellsonen mot Kashmir. Det er herlig villt og ufattelig endeløst med fjell (ok, det er ikke alltid jeg har satt like mye pris på det). Det å se hvordan de lokale mestrer utfordringene vinteren gir er helt utrolig. Det finnes et pågangsmot med en slags tone av "men vi må jo", som er utrolig beundringsverdig.

464150_10151141997426605_900899979_o.jpg

Her for eksempel. Denne veien på bildet her, her møter vi busser og reisende. Dette er en livsåre i øst-passasjen hvor det er grunnlagsgivende trafikk og logistikk for at samfunnene skal fungere. Dette er like viktig som våre europaveier. Hvem av dere ville funnet på å kjøre en buss her? For afghanere er det en selvfølge.

afgh02.JPG

Variasjonene i Naturen er helt ufattelig. Du har de ekstreme steppene som deler områdene fra ren ørken (sand og/eller steinørken) fra rike og også skrinne fjellområder. Du finner rett og slett alle former for topografi som man forbinder med midtøsten og sentral-asia. Det er soleklart at dette farger folket, og jeg må si at jeg liker disse variasjonene godt. Det er som et eneste stort eventyrland.

Jelly: ditt mest eksotiske reisemål så langt?

Yme: hvilken tegneserie er best lesestoff på do?

Mortem: hvor mange timer har du rundet i Skyrim?

Skrevet

Jellybean: Er det hunden din du har bilde av?

Nope, skulle gjerne hatt en sånn en da, for vi er tilsynelatende temmelig like nemlig, vi

deler samme interesse, dvs. å ligge og sove/ta livet med ro......:ler:

Jelly: hvordan trives du som student nå? føler du deg "med" når det gjelder disse vanlige tingene i studentlivet, som for.eks festingen og flørtingen?

Njaaa....den klassen jeg går i på den linja jeg har valgt er rimelig liten,

og snittalderen på elever i klassen er nok over 25, følgen av det er jo at

mange har samboere/barn osv. noe som fører til liten grad av festing/flørting

og slikt som en forbinder med større klasser/andre studier......Helt ok for min

del, savner kanskje det sosiale aspektet litt mer, men har jo vokst ifra "festefasen"

stort sett selv....

Det som derimot er litt snodig er interessen som jeg merker ifra jenter som har

barn/samboere og slikt merkelig nok......er klar over at dette kan være ett spill de

kjører med gutter de har ett godt øye til bare sånn for spenningens skyld liksom,

kan være alderen min som gjør meg attraktiv for de eller no, har

ikke helt skjønnt tegninga jeg.... :vetikke:

Jelly: ditt mest eksotiske reisemål så langt?

Takk for utfyllende svar på forrige spm. alltid interressant å høre hva folk som har reell

erfaring ifra ett sted oppriktig mener/syns.....

Tioman, ferieøya utenfor kysten av Malaysia er nok den som best kommer innunder

beskrivelsen eksotisk, tror jeg......selv om både Bali og Singapore er alternativer, for min del,

så syns jeg at for den rene naturopplevelsen så er Tioman i en klasse for seg.....

Stikkordet her ute er DYKKING, de har ett helt utrolig korrallrev rundt hele øya som er tilholdssted

for fisker i alle regnbuens farger, blekkspruter, enorme muslinger og konkylier...

Du har sikkert sett slike dokumentarer på tv ifra slike farvann, for meg var det nesten som en drøm

å oppleve dette i levende live mens jeg drev å plasket rundt ute i sjøen...

Desverre så snorklet jeg bare, folk flest som kommer hit dykker jo med tanker, men en må jo

kurses/sertifiseres for sånnt.....det eneste som dro opplevelsen litt ned var at jeg var såpass dum

at jeg gikk rundt uten å smøre meg inn med solkrem, noe som ledet til lettere brannskader over

store deler av kroppen :glare: .....lekse lært til neste gang.

7504854180aa59971480c.jpg

3018306301big.jpg

Kosemose: Er du over gjennomsnittet glad i kos?

FunkyMonkey: Hvor gammel er du?

Jack: Hva syns du innerst inne, hver gang du runder bursdagen din? kjipt/ikke?

Skrevet

Jack: Hva syns du innerst inne, hver gang du runder bursdagen din? kjipt/ikke?

Jeg har egentlig ikke feiret bursdag siden jeg var ca 22. Kvinnen jeg levde med i 7 år siden jeg var 23 var ikke av den oppfatning at det var noe poeng å feire fødselsdager, og da blir det fort slik. Dagen idag blir heller ikke mye markert, jeg er nå blitt litt eldre - og det er det. Stort sett har dette vært en jobbedag.

Men jeg har merket meg de senere år at jeg setter mer og mer pris på alle som bryr seg og vil gjøre noe ut av dagen. Litt smigrende, rett og slett.

Bandit: om det var DU som skulle lakke Bronco, åssn hadde den sett ut da? hva farger, eentuelt motiver hadde De ønsket dem?

Gjest funky_monkey
Skrevet

FunkyDansePunky: Østlandet her også- vil du være litt mer spesifik? :hoppe:

Selvfølgelig! Jeg kommer fra Asker :)

Funkymonkey: Asl? (unnskyld hvis du nettopp har svart på dette. Sitter på mobilen og ser litt dårlig her.)

27, jente, Asker :)

FunkyMonkey: Hvor gammel er du?

27 :)

Jack: yndlingsis?

Jellybean: hva har du mest lån på?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

NMS: Har du ei jente i kikkerten?

Nja, sånn halvveis. Er ikke gjensidig, så styrer ikke så mye med det.

Funky Monley: Drar du ule-dansen din ute på byen?

Mortem: Favorittspill?

Skrevet

Kosemose: Er du over gjennomsnittet glad i kos?

Tja, nei tror ikke det. Jeg er ingen treklemmer, og syns det kan bli påtrengende med for mye klemming og dilling. Men klart, med rett person til rett tid og sted... ;) Nicket mittsyntes jeg selv var veldig ironisk og morsomt da jeg valgte det, spesielt sammen med hun trompete gamle dama. Det var i en periode der det var mye diskusjon rundt fenomenet "kosemosing".

Yme: Vet du hvem du deler bursdag med? :)

Gjest funky_monkey
Skrevet (endret)

Nja, sånn halvveis. Er ikke gjensidig, så styrer ikke så mye med det.

Funky Monley: Drar du ule-dansen din ute på byen?

Mortem: Favorittspill?

Tja, hvis stemninga er rett, så ;) hvis den er litt mer laber bruker jeg dansemoves som q-tipsen og fiskestanga. De gode gamle klassikerne er alltid en slager!

Edit: må jo spørre noen! :)

Nms: hvilket bilmerke liker du?

Kosmiske: har du dyr?

Endret av funky_monkey
Skrevet

Jack: yndlingsis?

Royal Trippel! Uten tvil!

Kosemose: hvilket av profilbildene dine så langt ligner mest på deg?

Skrevet

Er jeg kosmiske? I såfall: åja!:)

Skrevet

Royal Trippel! Uten tvil!

Kosemose: hvilket av profilbildene dine så langt ligner mest på deg?

tja, ikke hun sure kjerringa i allefall :ler: vet ikke om jeg ligner noen av de jeg bytter om på å ha, men det er kvinner/karakterer jeg syns er bra og flotte (med unntak av sure kjerringa kanskje. Skjønt, hun har jo en viss attityde? ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...