Gjest Hikken Skrevet 13. juli 2012 #1081 Skrevet 13. juli 2012 Hikken: Når du virkelig skal kose deg, hva spiser du da? Oi, jeg har ikke vært aktiv i denne tråden, så jeg har ikke sett at jeg har fått spørsmål jeg Hmm, det må sjokolade. All slags egentlig, men er spesielt glad i Smash, stratos Dobbel og Freia sjokolade Hmmm... Rofl: Hva slags rase er katten din?
Cuddlegirl Skrevet 13. juli 2012 #1082 Skrevet 13. juli 2012 Jøss, er det enda flere enn meg som leker amor her? Tror Cuddlegirl har type, jeg Jeg har ikke type! (Bare for å få det oppklart. ) Cuddlegirl. Liker du sjømat, eventuelt noe du ikke liker av sjømat? Nja, er ikke så veldig glad i det. Vet at jeg ikke liker reker, krabber, blekksprut, har aldri smakt blåskjell meen det ser ikke veldig delikat ut. Liker heller ikke så mange typer fisk, men laks derimot! Tekola: Har du barn?
Gjest NozMonster Skrevet 13. juli 2012 #1083 Skrevet 13. juli 2012 NozMonster: Liker du Twilight? Har aldri sett på det, så jeg kan vel verken si Ja eller Nei, men jeg har ingen interesse av å finne det ut... Noz Favoritt mat? Det jeg bestandig spiser- knekkebrød med krusedull (ost+kaviar) med gulost oppå Noz. Har du det vanskelig for å spør om hjelp med noe du f.eks sliter med? jaaau... til en viss grad, så har jeg det ja,... hater å føle meg som en byrde! Hunter: hva skal du i oslo?
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2012 #1084 Skrevet 13. juli 2012 Tekola: Har du barn? Nei, men har et håp om å få det i løpet av en treårsperiode. Maya76: Hva fikk deg inn på KG første gangen?
skruf Skrevet 13. juli 2012 #1085 Skrevet 13. juli 2012 Nei, men har et håp om å få det i løpet av en treårsperiode. Maya76: Hva fikk deg inn på KG første gangen? Husker ikke helt hva det var, men jeg googlet på noe og kom inn på kvinneguiden....snoket litt rundt ei stund før jeg registrerte meg:-) SemperFi; Favorittfilmer?
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #1086 Skrevet 13. juli 2012 wednesday: Kort eller langt hår? Ikke helt sikker på om du spør meg om hva jeg har, eller hva jeg liker, så jeg svarer på begge deler Jeg har langt hår, ca midt på ryggen. Jeg liker gutter med kort hår, buzz-haircut (finnes det noe godt norsk ord for det?) eller litt lenger. Liker ikke veldig "sveis" på gutter Hva med deg ? hva liker du på jenter og hva har du selv ? Tekola: Ville du hatt all rikdom i verden mot at det var en 10% sjans du kunne falle om død når som helst ?
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #1087 Skrevet 13. juli 2012 Wednesday. Dra på byen, romantisk middag, kino eller tur på stranda? stranda Hele dagen... med god mat og drikke, gitar og en fotball hva med deg ?
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2012 #1088 Skrevet 13. juli 2012 Ikke helt sikker på om du spør meg om hva jeg har, eller hva jeg liker, så jeg svarer på begge deler Jeg har langt hår, ca midt på ryggen. Jeg liker gutter med kort hår, buzz-haircut (finnes det noe godt norsk ord for det?) eller litt lenger. Liker ikke veldig "sveis" på gutter Hva med deg ? hva liker du på jenter og hva har du selv ? Tekola: Ville du hatt all rikdom i verden mot at det var en 10% sjans du kunne falle om død når som helst ? Nei, det tror jeg ikke mannen min ville tilgitt meg å velge. Yvonne: Hva var du mest fornøyd med på bryllupsreisen deres?
Gjest norah Skrevet 13. juli 2012 #1089 Skrevet 13. juli 2012 Når skal DU invitere MEG, forresten? Jeg dater bare folk som også vil ligge med meg Fasting Drue: Har du elsket noen/elsker du noen, og hvis ja: hva var/er den beste kvaliteten til den personen?
SemperFi Skrevet 13. juli 2012 #1090 Skrevet 13. juli 2012 SemperFi; Favorittfilmer? Pulp Fiction. The Shawshank Redemption. Shichinin no samurai. Starwars. Startrek Sunshine. Mye Sci-fi. Hva med deg ? Jeg digger stranda, er det ofte når det er sol ute.
Gjest Bandit Skrevet 13. juli 2012 #1091 Skrevet 13. juli 2012 Jeg dater bare folk som også vil ligge med meg Jeg dater for å finne ut om jeg VIL ligge med dem, jeg... Hva med deg ? hva liker du på jenter og hva har du selv ? Nå hadde jeg nok ikke vært noe for deg... Jeg har hatt et sånt rimelig avslappet forhold til det siden sommerferien startet, så nå har jeg langt til å være meg. Når det gjelder kvinner, så bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Noen ser veldig bra ut med kort hår, andre med langt hår. Mysticgirl: Potet eller pasta? SemperFi: Sett Yojimbo og Sanjuro? Akahige?
Anglofil Skrevet 13. juli 2012 #1092 Skrevet 13. juli 2012 Yvonne: hvor ligger du på flink pike-skalaen? Vanskelig. Men jeg vil nok kanskje si minst 9 av 10. Min sjef er den som sender meg hjem hvis jeg er syk, for å si det slik. Jeg gikk på jobb med lungebetennelse fordi jeg syntes det var så forferdelig å være borte. Jeg får ekstremt dårlig samvittighet av å være borte fra jobb/skole. Jeg er veldig nøye og veldig redd for å gjøre feil. Sånn har jeg alltid vært. Yvonne: Hva var du mest fornøyd med på bryllupsreisen deres? Oi, vanskelig å velge, rett og slett fordi jeg er veldig fornøyd med alt i sin helhet. Men jeg vel veldig fornøyd med at alt jeg hadde planlagt gikk på skinne, at vi ikke opplevde noen vanskeligheter. Jeg er litt stolt av at jeg klarte å planlegge tre uker helt alene som da skulle romme opplevelser som var interessante for oss begge. Jeg vil vel si at sånn sett var New York prikken over i'en. Veldig fornøyd med den femtimers sightseeing-turen jeg booket første dagen av oppholdet. Vi ble liksom ferdig med de fleste attraksjoner på en gang, fikk sett veldig mye av New York, og lært mye av en New Yorker. Hunterlady: Hvilken farge har du på kofferten din? Mvh Yvonne
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1093 Skrevet 13. juli 2012 Fasting Drue: Har du elsket noen/elsker du noen, og hvis ja: hva var/er den beste kvaliteten til den personen? Har en samboer som jeg elsker. Hun er bare tvers igjennom god. Mye "bedre" enn meg, pleier jeg å si. Hunter: når var sist du klina, og hvordan gikk det seg til? 1
kaffemor Skrevet 13. juli 2012 #1094 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Kaffemor: Hvilken musikk liker du? Jeg er veldig altetende når det kommer til musikk Liker det meste, men hører lite på listepop. Norsk "harry" musikk slik som DDE og Vassenggutane takler jeg ikke. Ellers er jeg ganske tolerant Bandit: Yndlingsartisten din? Noz: Om du kunne forandre noe ved deg selv, hva hadde det væft? Kaffimor: Jobber eller studerer du? Lydia: 3 sanger som du har hørt mye i det siste. Musekatt: 3 positive og 3 negative ting ved deg selv. SemperFi: Ferie ved sjøen, fjellet eller stranda? BM2: Hvor lenge varte det siste forholdet ditt? Fysikeren: Hvor i landet bor du? HunterLady: Hvem fikk du sist tekstmelding fra? Yme: Har du lyst på barn? Melly666: Hva er grunnen for brukernavnet ditt? SvampeLura: Har du vært på noe ferie i år? Aldrisur: Hvor mange barn har du? Jeg både studerer og jobber Gunvald: Har du studert? I såfall hva da? Endret 13. juli 2012 av kaffemor
TheHairyToothfairy Skrevet 13. juli 2012 #1095 Skrevet 13. juli 2012 Jeg er veldig altetende når det kommer til musikk Liker det meste, men hører lite på listepop. Norsk "harry" musikk slik som DDE og Vassenggutane takler jeg ikke. Ellers er jeg ganske tolerant Jeg både studerer og jobber Gunvald: Har du studert? I såfall hva da? Har krigsskole, og en nesten fullført ingeniørgrad. Jeg har studert veldig mye innen etterforskning og psykologi, hovedsaklig krim-rettet. Har jaggu et fagbrev også. Begynte juss i fjor høst, men ga meg til jul. For gammel og avhenig av inntekt til å kunne studere noe så krevende. Ser heller for meg å fullføre den utrolig kjedelige ingeiørgraden min til kommende høst, kanskje. wednesday: har du førerkort, og evt hva bil suser du rundt i?
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #1097 Skrevet 13. juli 2012 wednesday: har du førerkort, og evt hva bil suser du rundt i? Det har jeg, fikk lappen på 18-års dagen min jeg har en Audi TT (2011) Hva med deg ? NozMonster: Tror du på et liv etter døden ?
Gjest loren Skrevet 13. juli 2012 #1098 Skrevet 13. juli 2012 Loren, Hva er ditt drømmehus? Jeg vil ha et hus som ligger litt utafor en by, nære nok til at det er lettvint å gjøre ting/jobbe i byen, men også langt nok unna til at man føler man er litt på landet. Jeg vil bo i nærheten av vann, ikke så nøye om det er ferskvann eller sjøen, men vil gjerne se vann fra stuevinduet Selve huset er jeg ikke så kravstor på Men jeg må ha nok soverom til alle barna jeg skal ha, stort kjøkken, vaskerom med egen inngang (praktisk vettu ;P) Stor stue, egen loft/kjellerstue til ungene, og et hobbyrom/kontor. Også sist, men ikke minst en terrasse hvor jeg kan sitte med kveldssola :-D 1
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1099 Skrevet 14. juli 2012 BM2: Du oppdager at en kollega (som du ikke kjenner så godt) har mat rundt munnen, hva gjør du ? Er ukomplisert fyr sånn sett, jeg gir beskjed. Cuntzilla: Føler du deg glemt i denne tråden?
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1100 Skrevet 14. juli 2012 BM2: Hva er favorittplata di? Musikk altså. *slætta bilde* Plata i Oschloo ellerr? Fra vittigheter til gravalvor, det må bli Sersjant Pepper av De taktløse/Billene. Ensome hjerters klubb band er en rett og slett genial liten sak. Katew: Flotteste kirke ever?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå