Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adele: Hva spiser du? er det grevling?

Sakone: Lagt noen planer for nyttår :fnise:

Stjerner: overlevd det farlige pinnekjøttet?

Nozzy: får puddelen pakke opp sine egene pakker?

Jeg er jo veldig kresen på dette med kjøtt. Så blir for det meste grønnsaker, surkål, poteter og saus.

HedvigR: Favorittscenen i i Hobbiten? LOTR eller Hobbiten?

Adele: Favorittsesong og tilleggspakke i the sims 3?

Årstider, vil jeg vel si er den beste tilleggspakken. De andre plager meg litt egentlig.

Sesongen jeg liker best, må vel være høsten. Synes det bare regner/snør i vinteren, våren og sommeren. Mulig jeg kan endre dette på innstillinger.

Pepperbiff: Samme spørsmål tilbake til deg!

Singha: Hva slags etnisitet er du?

Gjest NozMonster
Skrevet

Altså jeg veide det ikke, men var vel 7 poteter, 3 medisterkater, 4 skiver med ribbe, minst et par glass med saus og noen store skjeer med syltetøy, Jeg spiser også som en hund, jeg jeg sluket i meg alt dette på 10 min.

Jeg tror jeg har samme hjerne som en hund, der du spiser masse og fort, fordi du vet aldri når du får mat senere. Tror ikke hjernen min vet jeg bor i norge, men tror jeg er en ulv i sibir.

Nozzy: tør du spise ribbe saus, eller er det for mye kalorier i det?

riktig- altfor mye kalorier!

Lillesiren: hva blir det beste med å begynne med hverdagen og studiene igjen?

Skrevet

Humalla: Hvilken gave var mest fornøyelig å gi bort i år?

Billetter til Dagfinn Lyngbø showet. Han elsket det!!

humalla: Hva blir du skikkelig provosert av?

Egoister og folk som tar seg altfor høytidlig!!

NazMonster og Pepperbiff: Har dere noen nyttårsforsetter? Evt hva?

Skrevet

Har akkurat i dag funnet ut at jeg skal prøve ut nyttårsforsetter ordentlig for en gangs skyld! Denne gangen skal det gjøres skikkelig, med å skrive liste. Det vil bli konsekvenser hvis jeg bryter forsettene :laugh:

Har ikke funnet så mange enda, men listen skal i hvert fall inneholde de vanlige trenings og snopepunktene. Muligens også en kjæreste, men må jo være realistisk. :fnise:

Pepperbiff: Samme spørsmål tilbake til deg!

Singha: Hva slags etnisitet er du?

Favoritten er årstider her også! Men jeg liker vinteren veldig godt, all snøen er så ren og hvit. Ikke skitten og slapsete slik som den er her :gjeiper:

Har ikke spilt våren enda da :)

og så var det de spørsmålene ja, hmmm.

Spørsmålet kan gå til alle, har dere hatt en fin jul? :)

• Liker 1
Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hvem lager maten nå i jula? Du eller andre?

Jeg og min mor deler på=)

Lillesiren: Klassisk musikk eller jazz?

Jazz, så lenge det ikke er snakk om type "hardcore" jazz, der det er helt umulig å forutse neste tone:P Liker godt populærjazz som Diana Krall feks:)

Lillesiren: Har du mye å glede deg til det neste året som kommer, eller venter du bare på at julen 2013 skal komme? ^^

Jeg håper da det:) Er ferdig som student til sommeren, så håper hvertfall på en ok jobb etterpå=) Ellers tror jeg 2013 er året for mange omveltninger for min del, sikkert på både godt og vondt.

Lillesiren: hva blir det beste med å begynne med hverdagen og studiene igjen?

Akkurat nå klarer jeg knapt å komme på noe:P Ferie er helt fantastisk for øyeblikket! Men..tja, å komme inn i en ok døgnrytme skal hvertfall bli fint=)

Nozmonster: Er du veldig bevisst på kaloriinntaket ditt?

Drue: Hva liker du minst ved å bo i Norge?

Rainbow: Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

Skrevet

Drue: Visste du ikkje at eg visste at du ikkje er muslim?

Forsåvidt, men jeg trodde du hadde glemt det, ut i fra det forrige spørsmålet.

Jazz, så lenge det ikke er snakk om type "hardcore" jazz, der det er helt umulig å forutse neste tone:P Liker godt populærjazz som Diana Krall feks:)

Drue: Hva liker du minst ved å bo i Norge?

Hallo, uforsigbarhet er jo det mest essensielle aspektet ved jazz! :nigo:

Svar på spørsmålet ditt: det må bli at man som utlending føler seg som "skyldig inntil det motsatte er bevist". Det, eller kulda om vinteren.

HedvigR: fortell om en gang du ble sjekka opp i en ikke-alkoholdominert sammenheng.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: overlevd det farlige pinnekjøttet?

overlever kvart år. nyttårsafta vert det ein runde til. NAM!!

lillesiren: kva farge kler du deg oftast i?

Skrevet (endret)

HedvigR: Favorittscenen i i Hobbiten? LOTR eller Hobbiten?

Etter å ha sett den bare én gang så vil jeg si scenen der dvergene synger Misty Mountains hjemme hos Bilbo. Men må også nevne scenen med trollene, herlige saker!

Og LOTR er fortsatt på topp hos meg, men elska Hobbiten likevel!

HedvigR: fortell om en gang du ble sjekka opp i en ikke-alkoholdominert sammenheng.

Det var en veldig hyggelig og ganske så søt kar som flørta en del med meg på toget, han kommenterte det jeg leste på og fikk i gang en samtale. Men hadde kjæreste på den tiden, så han fikk dessverre ikke nummeret mitt. Han skal ha for at han var flink til å prate med fremmede :)

NMS: Hva er ditt tidligste musikkminne? Kan du huske å høre på en spesiell sang, eller få en spesiell følelse av musikk, i en ganske tidlig alder?

Endret av HedvigR
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet (endret)

NMS: Hva er ditt tidligste musikkminne? Kan du huske å høre på en spesiell sang, eller få en spesiell følelse av musikk, i en ganske tidlig alder?

Hm, er neimen ikke sikker. Husker mamma hørte mye på Michael Jackson - Thriller CDen hjemme når jeg var liten. Ble ikke ordentlig interessert i musikk før 5-6 klasse da jeg "oppdaget" punk, til mor og fars store fortvilelse.

Fikk ofte frysninger av hvor bra enkelte låter var, og gjør det fremdeles, men er sjeldnere og sjeldnere det skjer. Første jeg kan huske er Pink Floyd - Wish you were here.

Hedvig: Stiller samme spørsmål til deg.

Pepperbiff: Hva liker du best med jula?

Gunfreak: Angrer du på noe du har gjort?

Humalla: Hva er planene dine for 2013?

Endret av NMS
Skrevet

Sakone: Hvor traff du drømmedama?

Ingen steder enda gitt. Men jeg håper hun dukker opp i 2013^^

Sakone: Lagt noen planer for nyttår :fnise:

Det har jeg vettu^^ Innbærer visst deg og loren hvertfall, så håper det blir koselig!

Adele: Hva gleder du deg aller mest til i 2013?

Gunfreak: Klarer du å holde deg lenge nok oppe til å se fyrverkeriet?^^

Rainbow: Hva hadde du håpet på å finne om du fant enden på en regnbue?

Hedvig: Liker du andre fantasybøker som er lignende Tolkien?

Skrevet

Ingen steder enda gitt. Men jeg håper hun dukker opp i 2013^^

Liar, liar, pants on fire!

Adele: Hva gleder du deg aller mest til i 2013?

Gunfreak: Klarer du å holde deg lenge nok oppe til å se fyrverkeriet?^^

Rainbow: Hva hadde du håpet på å finne om du fant enden på en regnbue?

Hedvig: Liker du andre fantasybøker som er lignende Tolkien?

Tja. Jeg aner ikke, for å være ærlig. Prøve å holde noen forsetter, kanskje?

Sakone: Hvem skal dere være hos på nyttårsaften?

Gunfreak: Skjer i morra?

Skrevet

Sakone: Hvem skal dere være hos på nyttårsaften?

Vi skal være hos loren, ha middag der, og se raketter og slikt regner jeg med, så satser på at det blir veldig koselig :)

Adele: har du lagt dine nyttårsaftenplaner?

Skrevet

Adele: har du lagt dine nyttårsaftenplaner?

Planen var egentlig å dra til Lillehammer, feire på en gård i byen. Men ser ut til at det blir en date night med Mr. Stinson. Og Mr. Riesling. Klarer ikke å holde meg til bare en vet du.

NMS: Hva jobber du med?

Skrevet

Leopard: Hvilket land ville du helst levd i?

Det måtte blitt enten England eller Italia.

Adele: Nyttårsforsett(er) 2013?

Skrevet

calavi: har du og familien din noen juletradisjoner som er litt utenom det vanlige? (hva da?)

Jeg sniker meg litt inn her igjen jeg.. :goodbye:

Lenge siden jeg har vært her nå, men gadd bare å titte et par sider tilbake..

Nja, vil ikke si vi har tradisjoner som er utenom det vanlige. Men vi gjør ikke alle de "typisk" tingene som andre gjør. Vi spiser ikke grøt, vi spiller ikke masse brettspill og vi slapper for det meste av i julen. Ikke masse selskaper osv...

Eneste jeg kan komme på som kanskje ikke er like vanlig, er at da vi var mindre fikk vi aldri godteri i julestrømpen vår, men en liten lapp med en gåte på. Denne førte til neste lapp osv.. Som en liten rebus. Denne rebusen endte opp i en gave, som vi kunne holde på meg på dagen. Veldig koselig, og absolutt noe jeg kommer til å overføre til mine barn!

Kristine: Hvor lenge "varer" julen for din del? Når anser du julen som slutt?

Noz: Hva slags karakter fikk du på oppgaven du fikk tilbake før jul? Mener å ha lest at det var din første karakter på høyskolenivå?

Adele: Hva er det beste med julen, synes du?

Cindi: Hvilken julegave var du mest fornlyd med å gi i år?

Drue: Er du utenlands? Hvor er du i så fall?

Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

det Naz`ete monsteret har ikke det nei, for det er jo bare tull...

jeg vedder armen min på at under 10 prosent av norges befolkning lang ifra holder

forsettene sine særlig mange dager :P

Nozmonster: Er du veldig bevisst på kaloriinntaket ditt?

ja, jeg er vel muligens det.

Noz: Hva slags karakter fikk du på oppgaven du fikk tilbake før jul? Mener å ha lest at det var din første karakter på høyskolenivå?

jeg har skrevet om det før noen ganger her på forumet så jeg gidder nok ikke fortelle hele greia igjen, men jeg fikk en D, noe som ikke kan være riktig...(et ektepar i klassen min diskuterte oppgaven, hjalp hverandre, retta hverandres, hadde med akkuratt det samme i oppgaven men skrev individuelt... hun fikk en B, mens han strøk..... :klo: ) 30% av klassen strøk faktisk også..

drue: hvorfor har du slutta å slå ned i bordet når folk ikke følger reglene i tråden her? Jeg som likte deg så godt som strenge OnkelDrue!

Gorgonzola: nevn en ting som fascinerer deg skikkelig, eller som nylig har gjort det..

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

NMS: Hva jobber du med?

Jobber på fabrikk og som støttekontakt ved siden av studiene.

Calavi: Hva er din verste uvane?

Noz: Hvilken kg bruker vil du helst dra på date med?

Adele: Er det noe du gleder deg ekstra mye til i 2013?

Skrevet

jeg har skrevet om det før noen ganger her på forumet så jeg gidder nok ikke fortelle hele greia igjen, men jeg fikk en D, noe som ikke kan være riktig...(et ektepar i klassen min diskuterte oppgaven, hjalp hverandre, retta hverandres, hadde med akkuratt det samme i oppgaven men skrev individuelt... hun fikk en B, mens han strøk..... :klo: ) 30% av klassen strøk faktisk også..

Regnet med du hadde fortalt det et par-ti ganger fra før, så du er tilgitt! Men det hørtes jo veldig rart ut ja :klo:

Calavi: Hva er din verste uvane?

Min verste uvane er nok at jeg utsetter ting til siste slutt. Utrolig dårlig vane, som gjør at jeg har unødvendig mye dårlig samvittighet for ting som i utgangspunktet kunne vært unngått...

NMS: Hvilken kjent kokk har du mest sansen for?

Sakone: Hvor handler du det meste av klærne dine?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvilken kg bruker vil du helst dra på date med?

vel.. det er mange bra mannfolk her!

det skal sies..

det er 3-4 stk som jeg kunne ha datet, og jeg

skal innrømme at jeg har hatt en fascinasjon for Bandit hele tiden :P

NMS: Du da? hvem ville du datet? ;)

og hva studerer du foresten?

Cindi: Liker du deg med å bo der du bor nå?

Gjest Lillesiren
Skrevet

lillesiren: kva farge kler du deg oftast i?

Nå om vinteren går det mest i rødt/burgunder, siden sort/grått/kremhvitt strengt tatt ikke kan regnes som farger.

Stjerner og planeter: Går du på lavkarbo?(ref ordlek-tråd)

Leopard: Hva var den fineste gaven du fikk til jul?

NMS: Hvor i landet er du fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...