Rainbow Skrevet 26. desember 2012 #10781 Skrevet 26. desember 2012 Rainbow: Favorittdyr? Hunder, elsker dem! Jobber med dem nå, og smiler masse hver dag på jobb! På andre plass er løver, de oppfører seg litt som hunder når de leker sammen, og jeg har jobba med løver under rehabilitering i Namibia. Når man først har vært nær dem slutter man aldri å ville det mer, tror jeg! Kristine: hva er din favorittårstid og hvorfor?
KristineS Skrevet 26. desember 2012 #10782 Skrevet 26. desember 2012 Kristine: Hva er det du ikke liker som du føler at "alle" andre liker? (ting å gjøre, matvarer... hva som helst) Første svaret som faller meg inn må være den typiske "studentfestinga". Har aldri hatt no særlig sansen for å dra først på vorspiel for å drikke seg snydens for deretter å gå ut på plasser der det er umulig å få med seg noe andre sier og alle plutselig går hver til sitt. Ikke liker jeg å danse heller Heldigvis har jeg fått noen nye venner etterhvert som er mer som meg som heller tilbringer fredagskvelden på sofaen med en god film og et glass vin eller to ^^, Kristine: hva er din favorittårstid og hvorfor? Jeg liker mesteparten av året faktisk. Men en fin vinter kommer øverst på lista. Ingenting er så koselig som å sitte inne med ei god bok og en kopp te/kakao når det laver ned ute. Eller å kjøre slede med dombjeller og full pakke ^^,
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. desember 2012 #10783 Skrevet 26. desember 2012 Stjerner og planeter: Hva vil være det beste som kan skje i 2013? At eg finn han eg vil dela livet mitt med! Swarovski: er " på dealaren" eit gamalt uttrykk? kva termenologi brukar du? Drue: nyttårsafta er uavhengig av religon; feirar du den aldri?
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. desember 2012 #10784 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Gorgonzola: Er du en like flink kokk med alt av mat? (middag, kaker, gjærbakst osv.) Nei. Jeg er en røver på ordentlig mat, middels på gjærbakst (brød, horn osv) og analfabet på kaker. Mann med andre ord Gorgonzola: Hva gjør du når du vil sjarmere en kvinne i senk? Hmmmm...., blasert og skadeskutt som jeg er må jeg innrømme at det å sjarmere en kvinne i senk ikke er spesielt enkelt eller formålstjenlig. Kvinner som må sjarmeres i senk har en lei tendens til å gå lei. Dersom hun er interessert/nysjerrig på meg i utgangspunktet er kokkelering over gjennomsnittet en bra greie. Dessuten er jeg rimelig bevisst på at jeg er utstyrt med to ører og en munn. Jeg er flink til å se detaljer (til mann å være) og ditto dyktig på komplimenter som er troverdige. I sum: Mye, om ikke alt, handler om å få en kvinne til føle seg vel, i vid forstand. Det er det beste utgangspunkt for videre framdrift Swarowski: For eller mot norsk medlemskap i EU? Gjer kort rede for kvifor..... Endret 26. desember 2012 av Gorgonzola
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. desember 2012 #10785 Skrevet 26. desember 2012 Nei. Jeg er en røver på ordentlig mat, middels på gjærbakst (brød, horn osv) og analfabet på kaker. Mann med andre ord Hmmmm...., blasert og skadeskutt som jeg er må jeg innrømme at det å sjarmere en kvinne i senk ikke er spesielt enkelt eller formålstjenlig. Kvinner som må sjarmeres i senk har en lei tendens til å gå lei. Dersom hun er interessert/nysjerrig på meg i utgangspunktet er kokkelering over gjennomsnittet en bra greie. Dessuten er jeg rimelig bevisst på at jeg er utstyrt med to ører og en munn. Jeg er flink til å se detaljer (til mann å være) og ditto dyktig på komplimenter som er troverdige. I sum: Mye, om ikke alt, handler om å få en kvinne til føle seg vel, i vid forstand. Det er det beste utgangspunkt for videre framdrift Swarowski: For eller mot norsk medlemskap i EU? Gjer kort rede for kvifor..... så bra at nynorsken kjem fram!!
Gjest Drue Skrevet 26. desember 2012 #10786 Skrevet 26. desember 2012 Drue: nyttårsafta er uavhengig av religon; feirar du den aldri? Det er ikke pga. livssynet mitt at jeg ikke feirer jul. Og jeg er ikke muslim, hvis det er det du tror. Grunnen til at jeg i år ikke feirer nyttårsaften er at jeg er på et fly på vei hjem. Fresi: skal vi ta med oss ludovie på akuaku snart eller?
Gjest Swarovski Skrevet 26. desember 2012 #10787 Skrevet 26. desember 2012 Swarovski: er " på dealaren" eit gamalt uttrykk? kva termenologi brukar du? Godt spørsmål. Jeg bare følte meg som en 15åring da jeg fikk spørsmålet. Men jeg bruker jo faktisk uttrykket selv også fra tid til annen. Evt så bruker jeg "har du noe på gang med", eller "er du sammen med" eller lignende. Språk er dessverre ikke det jeg tenker mest over. Så lenge jeg skjønner hva som menes så er jeg fornøyd Swarowski: For eller mot norsk medlemskap i EU? Gjer kort rede for kvifor..... Er det typisk mann å ikke kunne bake kaker? Og så spør du meg om et politisk spørsmål? Har du noengang sett et svar fra meg i aktuell eller generell debatt? Hvis ja, så bør du sjekke synet ditt Men jeg er mot norsk medlemskap i EU. Det har jeg alltid vært, og ikke kun fordi det er masse økonomisk trøbbel for endel EU land akkurat nå. Jeg er forsiktig av meg av natur. Og å bli medlem av noe man egentlig ikke helt ser konsekvensene av, er ikke helt min greie. Enkelt oppsummert Swarovski: Når var sist du ble spurt om legitimasjon? Nå er jeg sjelden på byen, og jeg kjøper sjelden alkohol. Så i den sammenhengen så er det sikkert en god stund siden. Selv om jeg var med ei yngre venninne i høst, hun kjøpte først så hun ble spurt, mens jeg slapp unna. Ekspeditøren bortforklarte det med at siden vi var venninner så var jeg sikkert like gammel. Jeg valgte å tro på det (Er ikke sååå enkelt å se eldre ut for hver dag som går ) Stjerner: Prøver du å "nynorske" forumet? HedvigR: Er du alltid like glad som du ser ut på bildene du legger ut her inne? (jeg må alltid smile når jeg ser deg) Rainbow81: Nydelig bilde av deg! Du sier ofte at du og kjæresten er veldig feminine. Har dere vært nødt til å lage et eget rom om til garderobe med plass til klær, smykker, sko osv? Bandit: Har juleroen senket seg i huset ditt, eller er det full fart? Bustemartepinn: Fikk du noe du virkelig ønsket deg til jul? Gunfreak: Kan man bli lei av julen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. desember 2012 #10788 Skrevet 26. desember 2012 [quote name='Swarovski' timestamp='1356542514' ] Stjerner: Prøver du å "nynorske" forumet?
Gjest Sakone Skrevet 26. desember 2012 #10789 Skrevet 26. desember 2012 Sakky: Kva fekk søstra di til jul av deg? Hun fikk dvdsamling med alle sesonger av Private Practice ^^ sakone: er det noen grunn for din lille kg-pause? Ja, jeg har funnet drømmedama, og vi giftet oss brått på tinghuset i forrige uke Sakone: Foretrekker du japansk jul over norsk jul? For å være ærlig, så er jeg ikke veldig opptatt av jul, så for min del synes jeg japansk "feiring" er vel så bra. Men har nå vært koselig å være litt med familien da:) Adele: Når tar dere ned julepynten? Lillesiren: Har du mye å glede deg til det neste året som kommer, eller venter du bare på at julen 2013 skal komme? ^^
Rainbow Skrevet 26. desember 2012 #10790 Skrevet 26. desember 2012 Rainbow81: Nydelig bilde av deg! Du sier ofte at du og kjæresten er veldig feminine. Har dere vært nødt til å lage et eget rom om til garderobe med plass til klær, smykker, sko osv? Takk! Vi har dessverre ikke plass til det i denne leiligheten. Men det er et problem at det er fullt, ja. Før hun flytta inn ga jeg bort masse til UFF for å gjøre plass til hennes ting, men vi kjøper jo nytt, og stadig raser det kjoler ned når man skal ha tak i én. Sånn i hverdagen blir det jo mest jeans og topper, så det store problemet er mest når vi skal noe, prøver tre kjoler, fem skjørt og ørten topper hver og alt blir liggende i en haug pga stress, hehe! Men når vi en gang i tiden får hus, DA hadde det vært flott med et eget rom! Swarowski: Hvordan ser din drømmedate ut? Altså, ikke den du skal på date med, men omstendighetene. Sakone: Hvor traff du drømmedama?
Adele Skrevet 26. desember 2012 #10791 Skrevet 26. desember 2012 Ja, jeg har funnet drømmedama, og vi giftet oss brått på tinghuset i forrige uke Oioi!! Gratulerer, mann!!! Adele: Når tar dere ned julepynten? Lillesiren: Har du mye å glede deg til det neste året som kommer, eller venter du bare på at julen 2013 skal komme? ^^ Det er vel 13. dag jul all pynt skal ned? Den dagen isåfall Gunfreak: Hva spiser du på juleaften? Ribbe? Pinnekjøtt? Lutefisk? Annet?
Gjest Gunfreak Skrevet 26. desember 2012 #10792 Skrevet 26. desember 2012 Gunfreak: Kan man bli lei av julen? Ja, derfor jeg ikke har jul hjemme, eneste julen jeg har hjemmer er julebrus og julemarsipan, så eneste julen jeg får er når jeg er hos foreldrene mine Gunfreak: Hva spiser du på juleaften? Ribbe? Pinnekjøtt? Lutefisk? Annet? Min julemiddag er, 2 kg poteter, 2 kg ribbe, halv kilo medister kaker, halv liter ribbe saus og 4 store skjeer tyttebærsyltetøy. Men det rare er at jeg bare går opp 2kg etter middagen, så på magisk viss bare forsvinner 3 kg med mat på vei ned i tarmen, lurer på om jeg har et sort hull i maven Adele: Hva spiser du? er det grevling? Sakone: Lagt noen planer for nyttår Stjerner: overlevd det farlige pinnekjøttet? Nozzy: får puddelen pakke opp sine egene pakker? 1
humalla Skrevet 26. desember 2012 #10793 Skrevet 26. desember 2012 Gunfreak: Er det deg på profilbildet ditt?
Gjest Gunfreak Skrevet 26. desember 2012 #10794 Skrevet 26. desember 2012 Gunfreak: Er det deg på profilbildet ditt? Jupp! humalla: kjenner du meg igjen fra et sted? :klo;
humalla Skrevet 26. desember 2012 #10795 Skrevet 26. desember 2012 Gunfreak: Nei, jeg gjør ikke det. Du ser veldig ut som en forfatter/band- type. Er du det?
HedvigR Skrevet 26. desember 2012 #10796 Skrevet 26. desember 2012 HedvigR: Er du alltid like glad som du ser ut på bildene du legger ut her inne? (jeg må alltid smile når jeg ser deg) Så utrolig fint å høre :D Jeg føler jeg er en veldig positiv person, og som regel glad, men jeg har da gjerne mine nedeperioder jeg og, noen har vært verre enn andre. Jeg liker dog å fremstå som blid og glad, og føler ikke jeg må være falsk på noen måte for å få til det. Men jeg kan være en rakker på å klage av og til, føler jeg selv i hvert fall! Prøver å holde det til et minimum Pepperbiff: Favorittdverg i Hobbiten? Humalla: Hvilken gave var mest fornøyelig å gi bort i år?
Gjest Gunfreak Skrevet 26. desember 2012 #10797 Skrevet 26. desember 2012 Gunfreak: Nei, jeg gjør ikke det. Du ser veldig ut som en forfatter/band- type. Er du det? Jeg liker å skrive, og prøvde meg på noveller når jeg var mindre, men nei er nok ingen forfatter, og jeg eier ikke sang stemme og kan ikke spillet et eneste instrument(prøver å lære guitar) HedvigR: Hvilket forum er beste diskusjon eller KG?
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2012 #10798 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Min julemiddag er, 2 kg poteter, 2 kg ribbe, halv kilo medister kaker, halv liter ribbe saus og 4 store skjeer tyttebærsyltetøy. Nozzy: får puddelen pakke opp sine egene pakker? ja, det får den, men jeg må jo hjelpe den litt i gang da. men det er morro å se på siden den blir så veldig ivrig! gunfreak: 2 kg poteter, 2 kg ribbe, halv kilo medister kaker, halv liter ribbesaus og 4 store skjeer tyttebærsyltetøy!? er det seriøst? du vet at det er et kaloriinntak for en måned?? humalla: Hva blir du skikkelig provosert av? Endret 26. desember 2012 av NozMonster
Pepperbiff Skrevet 26. desember 2012 #10799 Skrevet 26. desember 2012 Så utrolig fint å høre :D Jeg føler jeg er en veldig positiv person, og som regel glad, men jeg har da gjerne mine nedeperioder jeg og, noen har vært verre enn andre. Jeg liker dog å fremstå som blid og glad, og føler ikke jeg må være falsk på noen måte for å få til det. Men jeg kan være en rakker på å klage av og til, føler jeg selv i hvert fall! Prøver å holde det til et minimum Pepperbiff: Favorittdverg i Hobbiten? Humalla: Hvilken gave var mest fornøyelig å gi bort i år? Åh, nå snakker jeg kun utseendemessig, og da er det spesielt Kili og Fili. Men sånn av de alle så er det Thorin! mannemann(Dvergemann?) HedvigR: Favorittscenen i i Hobbiten? LOTR eller Hobbiten? Adele: Favorittsesong og tilleggspakke i the sims 3?
Gjest Gunfreak Skrevet 26. desember 2012 #10800 Skrevet 26. desember 2012 gunfreak: 2 kg poteter, 2 kg ribbe, halv kilo medister kaker, halv liter ribbesaus og 4 store skjeer tyttebærsyltetøy!? er det seriøst? du vet at det er et kaloriinntak for en måned?? Altså jeg veide det ikke, men var vel 7 poteter, 3 medisterkater, 4 skiver med ribbe, minst et par glass med saus og noen store skjeer med syltetøy, Jeg spiser også som en hund, jeg jeg sluket i meg alt dette på 10 min. Jeg tror jeg har samme hjerne som en hund, der du spiser masse og fort, fordi du vet aldri når du får mat senere. Tror ikke hjernen min vet jeg bor i norge, men tror jeg er en ulv i sibir. Nozzy: tør du spise ribbe saus, eller er det for mye kalorier i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå