Cuddlegirl Skrevet 13. juli 2012 #1061 Skrevet 13. juli 2012 Cuddlegirl: Er du for eller mot abort? Jeg er for, men i mot når det blir brukt som et prevensjonsmiddel. Cuddlegirl: Hvilket møbel er du mest fornøyd med hjemme? Og hvorfor? Hmm, leiligheten min er ikke så fansy men sofaen kanskje. Den er myk, stor og god. Kunne ikke blitt bedre! Bandit: Er du et A eller B menneske?
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1062 Skrevet 13. juli 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=668083&st=1020#entry11253429 Arabella: Røyker eller snuser du?
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2012 #1063 Skrevet 13. juli 2012 HunterLady: Hvem ser du mest opp til her i verden? Ingen spesifikk person, men jeg ser opp til mennesker som klarer å nyte livet, og ikke stresser gjennom det. Jeg ser også opp til mennesker som mestrer å komme seg videre dersom de har hatt et såkalt tøft liv, eller de som mestrer å leve livet til tross for at de lever et hardt liv hver dag. HunterLady: Hvorfor skal du møte Yme? Jeg skal møte han fordi jeg elsker han. Og fordi jeg skal bo hos han noen dager mens jeg gjør noen ærend i Oslo. Jaktdama: Steikt ris med kylling. Med eller uten reker? Definitivt uten. Hunterlady Hva vil du jobbe med (som sykepleier) når du er ferdig utdannet? Jeg vil jobbe med barn og ungdom. Nøyaktig hvilket område vet jeg ikke ennå. Hunterlady: snorker du? Nei, tvert imot. Jeg sover ekstremt stille og har faktisk blitt vekt opp noen ganger fordi personen jeg sov med trodde jeg var død. Karpuzi: Favorittfrukt? Arabella: Hvor ofte trener du? NozMonster: Liker du Twilight? Yme: Hva er en av dine favorittfilmer? Kråkefjas: Beskriv drømmeantrekket på drømmedama. Bandit: Hvor god kontakt har du med dine foreldre?
Cuddlegirl Skrevet 13. juli 2012 #1064 Skrevet 13. juli 2012 Cuddlegirl: har du noen gang sparka en mann mellom beina (med eller uten hensikt)? Oi, den så jeg ikke! Men nei, har aldri gjort det for at fyren bevisst skal få vondt iværtfall. Har vel mer vært sånn at jeg skal tulle og late som om jeg skal sparke, så har jeg faktisk komt borti. Eller de gangene fyren ligger på sofaen, jeg skal hoppe på han og kneet mitt treffer... Ops Fasting Drue: Har du noen gang lagt ei jente i bakken?
Gjest norah Skrevet 13. juli 2012 #1065 Skrevet 13. juli 2012 Norah Hvis du kunne endret noe i lovverket nå, hva ville det vært? Det er et vanskelig spørsmål.....utfordringen i enkelte saker jeg er opptatt av går ikke på selve lovverket, men på straffeutmålingene som foretas. Men en sak jeg har tenkt mye på og som ville vært et stort hjertebarn for meg om jeg var politiker hadde vært styrket rettsvernet for barn. Ifjor ble det heldigvis innført etterforskningsplikt for barn under 18 år som dør brått og uventet - noe som ikke var tilfelle før. Jeg synes det er helt uholdbart at spedbarn og småbarn ikke fikk obligatorisk etterforskning slik voksne gjør ved bråe og uventede/mistenkelige dødsfall. Jeg blir skikkelig trist bare av tanken av at et lite barn kan ha dødd som følge av vold/mishandling/uforsvarlig omsorg uten at man har etterforsket det....Voksne har idag et langt bedre rettsvern enn barn dessverre. På alle plan, selv når de mister livet sitt. Ellers; - Langt høyere straffeutmåling for voldtekt(men der er jo praksisen, og ikke loven problemet). - Bedre muligheter for mennesker med sterkt pleietrengende barn/familiemedlemmer til å kunne være hjemme om ønskelig(langt bedre samfunnsøkonomisk og ikke minst livskvalitetsmessig) - Gjøre det midlertidige forbudet mot klaseammunisjon varig(tror iallefall det ble gjort kun midlertidig i 2008, husker litt dårlig) Huff. Det er så mye jeg kunne tenke meg å omfordele/styrke/fjerne/innføre at lista blir milelang om jeg ikke slutter nå Karpuzi: Hvis du kunne velge helt fritt ett "friår"(men du må gjøre noe annet enn å ta ferie): Hva ville du gjort? Ludovie: Hva er din største hjertesak? Bandit: Når skal du invitere Cuddlegirl på date sånn at dere kan få svar på alt dere lurer på om hverandre? (ikke bli fornærma for min muligens feilslåtte observasjon her)
kråkefjas Skrevet 13. juli 2012 #1066 Skrevet 13. juli 2012 Til den som veit: Hvorfor går det ikke fly fra Stavanger til Oslo ikveld? For noe tull
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1067 Skrevet 13. juli 2012 Oi, den så jeg ikke! Men nei, har aldri gjort det for at fyren bevisst skal få vondt iværtfall. Har vel mer vært sånn at jeg skal tulle og late som om jeg skal sparke, så har jeg faktisk komt borti. Eller de gangene fyren ligger på sofaen, jeg skal hoppe på han og kneet mitt treffer... Ops Fasting Drue: Har du noen gang lagt ei jente i bakken? Må være forsiktig. Jeg pleier å si at selve staken som regel tåler mer bank enn hva damer tror, mens ballene tåler enda mindre enn hva damer tror. Ja, jeg har lagt jenter i bakken. Sist gang var, såvidt jeg kan huske, for tretten år sida. Det var storesøstra mi, og hun fortjente det! Arlea: leser du noen blogger?
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1068 Skrevet 13. juli 2012 *slætta bilde* Fikk lyst til å lukte på det håret! Wednesday: hva synes du om menn med buffalosko?
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1069 Skrevet 13. juli 2012 Bandit: Når skal du invitere Cuddlegirl på date sånn at dere kan få svar på alt dere lurer på om hverandre? (ikke bli fornærma for min muligens feilslåtte observasjon her) Jøss, er det enda flere enn meg som leker amor her? Tror Cuddlegirl har type, jeg Karpuzi: hvor i landet bor du?
pinar Skrevet 13. juli 2012 #1070 Skrevet 13. juli 2012 Karpuzi: Favorittfrukt? Hmm. Ananas, men det tåler jeg ikke. Er glad i Vannmelon, Mango, grønne epler, Appelsiner og harde nektariner. Karpuzi: Hvis du kunne velge helt fritt ett "friår"(men du må gjøre noe annet enn å ta ferie): Hva ville du gjort? Altså jeg kunne ikke reist rundt å "hatt det gøy"? Jeg ville likevel kanskje gjort akkurat det å jobbet frivillig med noe? Foreksempel med gatebarn/mennesker i favelaene i Brasil, eller noe lignende et annet sted. Karpuzi: hvor i landet bor du? Oslo Fasting drue Hva jobber du med/studerer (sånn ca)? Tekola Hvor gammel er du? Noz Favoritt mat?
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #1071 Skrevet 13. juli 2012 Wednesday: hva synes du om menn med buffalosko? Det tror jeg aldri jeg har sett.. iallefall ikke "live" men nei, det er ikke noe for meg Fasting Drue: Hva mener du med brukernavnet ditt ? kråkefjas: utgir du deg for å være litt dummere enn du er ?
Arlea Skrevet 13. juli 2012 #1072 Skrevet 13. juli 2012 Arlea: leser du noen blogger? Tjaa... Jeg fulgte med noen for en stund siden, og selv om jeg fortsatt klikker meg innom noen av og til, så har jeg nok falt av vogna for lenge siden. Men tar gjerne i mot blogger som handler om mer spesifikke ting enn "hverdagen til en 16-åring som skriver om produkter hun har fått i posten". HunterLady: hva er, etter din mening, det fineste stedet i Norge? Yvonne: hvor ligger du på flink pike-skalaen? Fasting Drue: rød eller hvit vin?
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2012 #1073 Skrevet 13. juli 2012 Tekola Hvor gammel er du? Jeg er 21, blir 22 i år Maya76: Du virker som om du har reist mye, hvilket sted har du i likt best?
kråkefjas Skrevet 13. juli 2012 #1074 Skrevet 13. juli 2012 Kråkefjas: Beskriv drømmeantrekket på drømmedama. Tja si det. Men er svak for strømper og tubetopp (outfittråd, hint hint ) kråkefjas: utgir du deg for å være litt dummere enn du er ? Det hender. Noen ganger for å skape en diskusjon, og andre ganger fordi jeg føler det kan virke freaky hvor smart jeg egentlig er og hvor god insikt jeg har.
skruf Skrevet 13. juli 2012 #1075 Skrevet 13. juli 2012 Jeg er 21, blir 22 i år Maya76: Du virker som om du har reist mye, hvilket sted har du i likt best? Hmmmm.....blir definitivt Uganda, med Gambia på nr 2.....også er jeg innmari glad i Hellas:-) Reisespørsmål tilbake; Hvilket land drømmer du om å reise til?
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2012 #1076 Skrevet 13. juli 2012 Hmmmm.....blir definitivt Uganda, med Gambia på nr 2.....også er jeg innmari glad i Hellas:-) Reisespørsmål tilbake; Hvilket land drømmer du om å reise til? Jeg har alltid hatt en drøm om en øy med blått hav, palmer og god mat. Fiji var lenge jentedrømmen, men har hørt at det har blitt veldig ødelagt av all turismen. Samme med Egypt. For tiden planlegger vi bryllupsreisen vår, muligens en rundtur i USA, noe som også er en drøm Hikken: Når du virkelig skal kose deg, hva spiser du da?
skruf Skrevet 13. juli 2012 #1077 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har alltid hatt en drøm om en øy med blått hav, palmer og god mat. Fiji var lenge jentedrømmen, men har hørt at det har blitt veldig ødelagt av all turismen. Samme med Egypt. For tiden planlegger vi bryllupsreisen vår, muligens en rundtur i USA, noe som også er en drøm Hikken: Når du virkelig skal kose deg, hva spiser du da? (ikke helt etter trådens retningslinje, men jeg kan anbefale Seychellene på det varmeste! Velg den minste øya, La Diuge, lei en liten bungalow, og gjerne sykler så dere kommer dere rundt på øya. Og ta med snorkelutstyr:-))
Gjest Bandit Skrevet 13. juli 2012 #1078 Skrevet 13. juli 2012 Bandit: Er du et A eller B menneske? Jeg tror jeg er et B-menneske i forkledning. Av og til spretter jeg opp for å starte dagen med poden, men av og til er det veldig godt at han er såpass selvstendig at jeg får sove litt ekstra. Alt løses med litt kaffe, er mottoet mitt. Bandit: Hvor god kontakt har du med dine foreldre? Jeg har god kontakt med dem. De bor ikke så langt unna heller. Så det er bra for oss alle. De får se en del til barnebarnet, og jeg får litt avlastning i ny og ne. Bandit: Når skal du invitere Cuddlegirl på date sånn at dere kan få svar på alt dere lurer på om hverandre? (ikke bli fornærma for min muligens feilslåtte observasjon her) Cuddlegirl er en veldig spennende kvinne, så hva gjør man da? Da spør man... Har alltid vært nysgjerrig, jeg.... Når skal DU invitere MEG, forresten? maya76: Hvis du skulle anbefale meg en film, hvilken ville det vært? wednesday: Kort eller langt hår?
skruf Skrevet 13. juli 2012 #1079 Skrevet 13. juli 2012 Jeg tror jeg er et B-menneske i forkledning. Av og til spretter jeg opp for å starte dagen med poden, men av og til er det veldig godt at han er såpass selvstendig at jeg får sove litt ekstra. Alt løses med litt kaffe, er mottoet mitt. Jeg har god kontakt med dem. De bor ikke så langt unna heller. Så det er bra for oss alle. De får se en del til barnebarnet, og jeg får litt avlastning i ny og ne. Cuddlegirl er en veldig spennende kvinne, så hva gjør man da? Da spør man... Har alltid vært nysgjerrig, jeg.... Når skal DU invitere MEG, forresten? maya76: Hvis du skulle anbefale meg en film, hvilken ville det vært? wednesday: Kort eller langt hår? Film.........det er så mange gode å anbefale! Jeg elsker alt av Tarantino, så de kan jeg anbefale! Da særlig Machete, Kill Bill, Death Proof. Igår så jeg Law abiding citizen, også en meget god fillm. Colombiana er og en film jeg liker godt, og filmen Taken....... Også er jeg svak for Livet er herlig (La vita el Bella), og Cinema Paradiso... Hunterlady; Har du sommerferieplaner??
SemperFi Skrevet 13. juli 2012 #1080 Skrevet 13. juli 2012 Oslo SemperFi: Homofili. Arv eller miljø? Begrunn, hvis begge prøv å gi et anslag i hva du vil si dominerer mest. (Feks: 70% arv, 30%miljø) Jeg har egentlig ikke noe meninger rundt det, så lenge folk trives med den legningen de har så er jeg fornøyd. Men om jeg må svare på ditt spørsmål, så blir det 90% miljø. Grunnet til at de som f.eks vokser opp med homofile foreldre blir litt mer åpen for dette, og man blir fort påvirket. Kanskje teit grunn, men, men ... Cuddlegirl. Liker du sjømat, eventuelt noe du ikke liker av sjømat? Wednesday. Dra på byen, romantisk middag, kino eller tur på stranda? Noz. Har du det vanskelig for å spør om hjelp med noe du f.eks sliter med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå