Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

29/M/Rogaland

Lillesiren: Oppdaget du noen nye band eller artister i år?

Hm..Paloma Faith. Ikke akkurat en ny artist, men ny for meg:)

Svante: Hvor i Rogaland bor du?(Stavanger, Jæren, Sandnes..etc?)

kristines1990: Gårsdagens høydepunkt?

Endret av Lillesiren
Skrevet

svante: hvor mange katter kan man ha før man havner i kategorien crazy catlady?

Det er jo ikke nødvendigvis bare antallet som avgjør, men når du når tosifret begynner det å bli litt gale. Springer du derimot rundt å kaster kattene dine på folk så holder det med tre.

Swarovski: Når var sist du ble spurt om legitimasjon?

Gjest Swarovski
Skrevet

Maten, og alle klemmene man får kl 12:)

Svarowski: Har du noen nyttårsforsetter? Hvilke?

Klemmene er fine :rodmer:

Og nei, jeg har egentlig ikke noen nyttårsforsetter. Annet enn å fortsette å jobbe med meg selv, og utfordre redslene mine. (Som jeg har altfor mange av)

Swarovski: Ble det noen krystaller til jul?

Det ble det faktisk. Broren min hadde vært i usa og kjøpt med noen fancy noen til meg :biggrin:

døh, gumman. bikkje=norsk ord for tispe. jeg skal ikke ha noe tispe, kun hannhunder. og, gjerne mer enn en om du skal ha masse giktskinn! så DET så! :flekke:

Aldri i verden om du får to hannhunder. Det kommer ikke til å skje, spesiellt siden du kommer til å farte rundt i hele Norge og etterlate meg med alt ansvaret. :kjefte:

Fem unger? Auuuu!

Han har tyvstartet, og enten får det bli noen tvillinger, eller så blir det adoptivbarn :tongue:

Kristines1990: Har du barn?

Rainbow81: Hvilket yrke er drømmeyrket ditt?

Jack: Hvor lenge tror du vi er på dealern når vi ikke engang kan enes om antall katter?

Skrevet

Han har tyvstartet, og enten får det bli noen tvillinger, eller så blir det adoptivbarn :tongue:

Rainbow81: Hvilket yrke er drømmeyrket ditt?

Haha, like greit å ikke måtte få ut alle sjøl, ja!

Hmmm, det vet jeg faktisk ikke helt. Jeg ville bli journalist fra jeg var 11, men da jeg ble det gikk jeg så oppi det at jeg ble utbrent, så nå vil jeg gjøre noe mindre slitsomt. Og siden drømmen var den samme så lenge er det ikke så lett å vite hva jeg egentlig drømmer om. Hadde syntes det var utrolig gøy å jobbe med tv-produksjon, eller som reiselivsjournalist med litt lengre deadlines enn det jeg hadde før. :)

Swarowski: Skal alle de fem unga være med ut og kjøre på norske landeveier, eller skal du være hjemme og passe på dem?

Skrevet

Jack: Hvor lenge tror du vi er på dealern når vi ikke engang kan enes om antall katter?

altså, jeg kjenner deg såpass nå at jeg antar du finner et av mine svake punkter mtp overtalelse eller andre skitne triks.

feks, så jatter du med meg så lenge vi er på dealer'n - og når jeg endelig har sagt den positive bekreftelsen i tinghuset, så flytter halve kattens vern inn i småbruket vårt mens jeg og setterne står og kikker vantro på det hele.

men INGEN katter i senga! og ingen pokkers kattedass innendørs. og første tegn til penetrering av min hud med sylskarpe klør/tenner/whatnot, så er det jaktsesong på bruket etter den skyldige! olme beist.

rainbow: det mest sjarmerende en villt fremmed har sagt til deg på byen?

Skrevet

Svante: Hvor i Rogaland bor du?(Stavanger, Jæren, Sandnes..etc?

Jeg bor på Jæren, men du vil vel ha det enda mer spesifisert.

Lillesiren: Vil du helst ha adressen min slik at du kan få avgjort en gang for alle nøyaktig hvor jeg bor?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Jeg bor på Jæren, men du vil vel ha det enda mer spesifisert.

Lillesiren: Vil du helst ha adressen min slik at du kan få avgjort en gang for alle nøyaktig hvor jeg bor?

Tja, nå var jo faktisk Jæren et av forslagene mine så ville vel være naturlig å anta at det var spesifikt nok, elle hur;)?

Får du spørsmål du ikke vil svare på, er det bare å la være:)

JackCrews: Av disse fem barna dine, hvor mange gutter, hvor mange jenter?

Endret av Lillesiren
Skrevet

rainbow: det mest sjarmerende en villt fremmed har sagt til deg på byen?

Da jeg var mye på byen var jeg på godt Pondus’sk så sveiseblind at jeg ikke helt husker det! :hoho:

Men noe jeg HUSKER er en jente som sa noe sånt som "du kan umulig være lesbisk, for du er altfor pen og feminin, så hva gjør du her?" eller noe. Som er noe jeg egentlig hater å høre, fordi jeg mener at man må da få være feminin og lesbisk. Så jeg klina med henne for å motbevise det hun sa. Senere viste det seg at hun bare sa det for å få "meg på kroken". Så det funka jo. :fnise:

Lillesiren: Hvorfor har ikke du gått og lagt deg? (Min unnskyldning er at jeg er alene hjemme, kjeder meg og ikke er spesielt trøtt)

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Haha, like greit å ikke måtte få ut alle sjøl, ja!

Hmmm, det vet jeg faktisk ikke helt. Jeg ville bli journalist fra jeg var 11, men da jeg ble det gikk jeg så oppi det at jeg ble utbrent, så nå vil jeg gjøre noe mindre slitsomt. Og siden drømmen var den samme så lenge er det ikke så lett å vite hva jeg egentlig drømmer om. Hadde syntes det var utrolig gøy å jobbe med tv-produksjon, eller som reiselivsjournalist med litt lengre deadlines enn det jeg hadde før. :)

Swarowski: Skal alle de fem unga være med ut og kjøre på norske landeveier, eller skal du være hjemme og passe på dem?

Reiselivsjournalist høres så fantastisk ut. Tenk å kunne reise hvor en vil, og få betalt for det. (Jeg foretrekker den rosenrøde versjonen av det yrket :tongue: )

Hmmmm. Jeg tror jeg må sende de ut på veien fra tid til annen, om ikke kommer jeg til å bli gal. (Enda galere enn jeg er nå altså)

altså, jeg kjenner deg såpass nå at jeg antar du finner et av mine svake punkter mtp overtalelse eller andre skitne triks.

feks, så jatter du med meg så lenge vi er på dealer'n - og når jeg endelig har sagt den positive bekreftelsen i tinghuset, så flytter halve kattens vern inn i småbruket vårt mens jeg og setterne står og kikker vantro på det hele.

men INGEN katter i senga! og ingen pokkers kattedass innendørs. og første tegn til penetrering av min hud med sylskarpe klør/tenner/whatnot, så er det jaktsesong på bruket etter den skyldige! olme beist.

Ehmmm. Begge kattene i senga, og en kattedass innendørs. Og du må bare takle noen skraper på huden din. Du er tøff nok til å tåle det. Om ikke så er det slutt på å være på dealern. :jolie:

Svante: Hvor mange timer brukte du på å måke snø i forrige uke?

Lillesiren: Har du slekt eller venner på jæren?

Skrevet

Tja, nå var jo faktisk Jæren et av forslagene mine så ville vel være naturlig å anta at det var spesifikt nok, elle hur;)?

JackCrews: Av disse fem barna dine, hvor mange gutter, hvor mange jenter?

har jo allerede en datter, resten er jeg ikke så nøye på. blir de lik søsteren sin, så er det biler, tog og trailere som gjelder i leketøyverden allikevel. og lego. peile dem tidlig inn på ingeniør-sporet!

Swarovski: tv-stuen... hva er reaksjonen og svaret om jeg ymter frempå å bygge modelljernbane der...?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hvorfor har ikke du gått og lagt deg? (Min unnskyldning er at jeg er alene hjemme, kjeder meg og ikke er spesielt trøtt)

Mye samme grunner egentlig, sånn bortsett fra at jeg befinner meg hjemme hos foreldrene mine og erav ikke er alene:)

Gidder ikke å "prøve" å sove, lar det bare gå sin gang:P

Lillesiren: Har du slekt eller venner på jæren?

Har venner fra Jæren:)

Rainbow: Hva er det fineste komplementet du kan få?

Skrevet

Rainbow: Hva er det fineste komplementet du kan få?

Hmmm....

At jeg er snill og en som alltid stiller opp er ting jeg blir veldig glad for å høre, for det er noe jeg prøver veldig hardt å være. Ellers blir jeg faktisk veldig glad for utseendekomplimenter, fordi jeg ble mobba på ungdomsskolen og fortalt jeg var stygg, så det tok endel år å skjønne at det ikke var sant. (Men jeg gikk tross alt på ungdomsskolen på midten av 90-tallet...ingen av oss var spesielt pene den gangen! :fnise: )

Jack: Blir det noen roadtrip med en pilot og broren hans neste år?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: tv-stuen... hva er reaksjonen og svaret om jeg ymter frempå å bygge modelljernbane der...?

Jeg kommer til å se dumt på deg og si at det er det kjelleren og garasjen er til for. Skal ikke ha sånt inn i min del av huset.

Adele: Er du først i køen for å komme inn på romjulssaget til kjøpesenterene?

Noz: Har du begynt å lese på pensum for neste semester?

Cindi: Jeg tror du er blitt spurt om dette før... men hva er bakgrunnen for valg av avatar/bilde?

Skrevet

Jack: Blir det noen roadtrip med en pilot og broren hans neste år?

nei, jeg får ikke tid. all work and no play makes jack a dull boy, men vi har planer om å gjøre narvik utrygt. kan hende jeg jazzer med til bodø og/eller tromsø for gamle dagers skyld.

forvirretvegglus: hvilken tapet er best?

lillesiren: er du positivt innstilt til modelljernbane i kjelleren?

Skrevet

I høst: Altfor sjeldent, tror jeg har blogget ca 4 ganger hele høsten. Men planen etter nyttår er å være tilbake på 2-3 innlegg i uken som jeg har hatt tidligere=)

Oi, sikkert noen hundre hvertfall? Kanskje tusenvis? Sikkert veldig vanlig med pm'er mellom snikk-snakkerne, men lurer på om det er like vanlig blant dem som kun er her for å diskutere..?

For min egen del varierer det veldig, enkelte perioder sendes det nada, andre perioder kan det sikkert være oppimot 20.

Vampen: Hvordan tenker du å feire nyttårsaften i år?

Sakone: Foretrekker du japansk jul over norsk jul?

Jeg har ikke helt bestemt meg enda.:) Men det frister mest med en rolig kveld med familien.

Hvordan skal du feire nyttår?

Rainbow: du kan dra hvor som helst i hele verden, ingen begrensninger. Hvor drar du? Og hvorfor?

Annonse
Gjest Lillesiren
Skrevet

lillesiren: er du positivt innstilt til modelljernbane i kjelleren?

I kjelleren er det ok;)

Hvordan skal du feire nyttår?

Har ikke planene helt klar selv enda, bare planlagt at jeg skal styre med maten :laugh: Min mor lager ca. verdens beste kalkunrett og jeg tenker å benytte nyttårsaften til å teste den ut selv:P

Sjakalen321: Hva studerer du?

Skrevet (endret)

nei, jeg får ikke tid. all work and no play makes jack a dull boy, men vi har planer om å gjøre narvik utrygt. kan hende jeg jazzer med til bodø og/eller tromsø for gamle dagers skyld.

Så utrolig kjipt å ikke ha tid! Å gjøre Narvik utrygt og det andre høres imidlertid veldig moro ut! Heldiggris! :hoppe:

Rainbow: du kan dra hvor som helst i hele verden, ingen begrensninger. Hvor drar du? Og hvorfor?

Oh wow!

Jeg savner det sørlige Afrika (Namibia og Sør-Afrika) veldig, hadde vært supert å dra dit, gjerne på flere dyrereservater og hjelpe til/jobbe der. Det å være nær afrikanske dyr og ha mulighet til å hjelpe og rehablitere dem er noe jeg veldig gjerne vil gjøre mer av, og med ubegrensede ressurser hadde jeg hatt flere muligheter til det. Det er så fantastisk å være nær dem!

Fikk en bok til jul om drømmereiser og der var det veldig mange fine lange turer, som på kryss av USA og Canada. Det hadde jeg gjerne villet gjort. Har kun vært i NY, og det er så mange flotte landskap der. (på det kontinentet) Mye spennende å se! Åh, jeg vil reise masse!

Kommer sikkert på mye mer når klokka ikke er to om natta.

Vampen: Hva har vært det beste som har hendt deg i 2012?

Endret av Rainbow81
Skrevet

Adele: Er du først i køen for å komme inn på romjulssaget til kjøpesenterene?

Cindi: Jeg tror du er blitt spurt om dette før... men hva er bakgrunnen for valg av avatar/bilde?

Ikke akkurat. I fjor var jeg visst ikke på romjulssalg i det hele tatt!

Lillesiren: Hvem lager maten nå i jula? Du eller andre?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozmonster: Drømmebosted?

jeg trives veldig godt her på østlandet jeg, så vil nok bo her ihvertfall en stund til.

Stavanger har jeg også hatt lyst til å flytte til en stund, men det er så mye vind der at jeg

tror jeg fort hadde blitt gal! Og desuten så har jeg lyst til å bo i Singapore og i roma for en periode, men siden jeg elsker årstidene vi har her så kommer jeg til å savne det raskt :P

ja, har begynt nokså flittig å lese til eksamen som er nå til våren.

vi har eksamen etter hvert delemne, så jeg kommer nok ikke til å ta noe

som helst ferie før jeg er ferdig med studie..

Kristine: Hva er det du ikke liker som du føler at "alle" andre liker? (ting å gjøre, matvarer... hva som helst)

Skrevet

kristines1990: Gårsdagens høydepunkt?

Regner med det er julaften det er snakk om. Må nok ha vært god julemat med familien og at gavene jeg hadde kjøpt/laget falt i smak hos mottakerne ^^,

Kristines1990: Har du barn?

Har nok ikke det. Og ikke er det planlagt med det første heller.

Rainbow: Favorittdyr?

Lillesiren: Klassisk musikk eller jazz?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...