FruN Skrevet 12. juli 2012 #1041 Skrevet 12. juli 2012 FruN: Hva slags bær liker du best? Mvh Yvonne Oi, den var egentlig vanskelig! Kan jeg komme med topp 3? Jordbær, bringebær og blåbær. Veldig ordinært.. Arabella: Hva er ditt type favorittplagg?
Gjest Eurodice Skrevet 12. juli 2012 #1042 Skrevet 12. juli 2012 Kattepus. Elsker kattepuser. Arabella: Te eller kaffe? Mvh Yvonne Jeg foretrekker kaffe, spesielt om morgenen. Jeg er glad i te også, og har ganske mange tesorter i skapet. Havbris: Hvilke egenskaper setter du høyest hos en partner?
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1043 Skrevet 12. juli 2012 Wednesday: les retningslinjene i tråden (førstesida) 'a! Munnskyll ! (Gunvald, får ikke lov å svare deg )
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juli 2012 #1044 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Munnskyll ! (Gunvald, får ikke lov å svare deg ) Klart du gjør! Du kan stille så mye spørsmål du vil også. Men du må bare huske på å inkludere resten av brukerne med spørsmål til dem også Legg merke til hva jeg gjør nå: Jacko_P: styler du håret ditt med et hårprodukt? Hvis ja, hva slags? Endret 12. juli 2012 av Fasting Drue
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1045 Skrevet 12. juli 2012 oki, prøver igjen Gunvald: Det er en rottweiler tispe SvampeLura: Hva er ditt favoritt TV-program ? (Flink ? ) 2
Cleopatra Skrevet 12. juli 2012 #1046 Skrevet 12. juli 2012 SvampeLura: Har du vært på noe ferie i år? Nei, ikke enda...Men holder på å legge planer, men hvor turen går hen er uvisst.
Gjest Eurodice Skrevet 13. juli 2012 #1047 Skrevet 13. juli 2012 Oi, den var egentlig vanskelig! Kan jeg komme med topp 3? Jordbær, bringebær og blåbær. Veldig ordinært.. Arabella: Hva er ditt type favorittplagg? Hvis jeg bare skal være hjemme, synes jeg det er deilig å ha på myke plagg som vel egentlig er treningstøy, med bare truse under. Om sommeren går jeg som regel i skjørt og topp. Yme: Vi har en felles interesse og egenskap. Husker du hva det er?
Gjest Vampen Skrevet 13. juli 2012 #1048 Skrevet 13. juli 2012 Vampen: Hva er det mest "vampete" (les rampete) du har gjort i voksen alder? Hehee, det er ikke nødvendigvis noe jeg vil at KG skal vite noe om, foråsidetsånn. Noz: om du kunne bringe en fantasiskapning til live, hvilken hadde det blitt?
Cleopatra Skrevet 13. juli 2012 #1049 Skrevet 13. juli 2012 SvampeLura: Hva er ditt favoritt TV-program ? (Flink ? ) Vel, nå har jeg ikke sett så mye på tv de siste ukene, men hvis jeg skal velge så må det nok være Åndenes makt, syns det er så spennede at de klarsynte klarer å treffe så godt Wednesday: Hvorfor valgte du det nicket?
Fysikeren Skrevet 13. juli 2012 #1050 Skrevet 13. juli 2012 Fysikeren: Hvor i landet bor du? Oslo SemperFi: Homofili. Arv eller miljø? Begrunn, hvis begge prøv å gi et anslag i hva du vil si dominerer mest. (Feks: 70% arv, 30%miljø) Cuddlegirl: Er du for eller mot abort?
Gjest NozMonster Skrevet 13. juli 2012 #1051 Skrevet 13. juli 2012 Noz: om du kunne bringe en fantasiskapning til live, hvilken hadde det blitt? Det måtte ha blitt Raffen fra Portveien 2... Jeg synes det hadde vært skikkelig stas å hatt en hemmelig sjiraff bak soffa`n Vampen: Jeg likte det spørsmålet ditt, så du får det samme i retur!
Havbris Skrevet 13. juli 2012 #1052 Skrevet 13. juli 2012 Havbris: Hvilke egenskaper setter du høyest hos en partner? Åh - vanskelig spørsmål for det er så mye. Leken, ærlig, tillitsfull, kreativ, kunnskapsrik, humoristisk, innsiktsfull, musikalsk, selvstendig, Mandig, dannet, bokelsker, vinelsker, glad i sex, omsorgsfull, ujålete, ...... ...og dette ble veldig nær en beskrivelse av mannen min ser jeg:)
Gjest Bandit Skrevet 13. juli 2012 #1053 Skrevet 13. juli 2012 Bandit: din dyreste drosjeregning? Jeg husker ikke beløpet, men det var mye alkohol og en ung Bandit med i bildet. En god kompis også. Vi hadde vært på et utested, og jeg hadde flørtet veldig med en blond skjønnhet hele kvelden. Så fikk kompisen min en melding fra ei han var veldig interessert i, og jeg som kjente historien deres, ville selvsagt backe ham opp på det. Så jeg fortalte den blonde skjønnheten at jeg måtte stikke, mens kompisen min fikk tak i en drosje. Vi gikk ut foran utestedet, og sa farvel. Masse klåing og klining. Hun hadde en tusj i veska, og skrev nummeret sitt på armen min. Da jeg gikk inn i drosja var kompisen min OG drosjesjåføren grinete, fordi de hadde forsøkt å få oppmerksomheten min en halv evighet, mens vi rota. Så vi dro fra Oslo til Ski i drosje, og jeg oppdaget plutselig at det på armen min var blitt uleselig ettersom det regnet. At det også ødela skjorta mi er en annen historie. Så jeg var ganske så frustrert og ba sjåføren vente mens kompisen min snakket med hun dama han var interessert i. Han kom tilbake etter en stund, ganske så forbannet, og vi ble enige om å dra tilbake til det utestedet i Oslo. Da vi kom fram der, ble vi presentert en megaregning, og den blonde skjønnheten hadde selvsagt forsvunnet... Ikke nok med det... det ble en drosjetur på morgenkvisten også... norah: Hva er det du bakte sist? Cuddlegirl: Hvilket møbel er du mest fornøyd med hjemme? Og hvorfor?
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #1054 Skrevet 13. juli 2012 Wednesday: Hvorfor valgte du det nicket? Fordi jeg har alltid elsket Addams Family, og da spesielt karakteren Wednesday Friday Addams. Hun er fasinert av døden og alt som er makabert - litt som meg Bare at jeg er på langt nær så dyster Mynona-83: Hva får du oftest komplementer for (utseendemessig) ? Fasting Drue: Har du noen gang hørt at du ligner på en kjent person, hvis ja, hvem ? BM2: Du oppdager at en kollega (som du ikke kjenner så godt) har mat rundt munnen, hva gjør du ?
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1055 Skrevet 13. juli 2012 Fasting Drue: Har du noen gang hørt at du ligner på en kjent person, hvis ja, hvem ? Ja, jeg har fått høre at jeg ligner på Jan Thomas og på Steinar Albrigsten. Hva med deg? norah: hva slags hårfarge har du? og hvor langt er det?
Wednesday Skrevet 13. juli 2012 #1056 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Ja, jeg har fått høre at jeg ligner på Jan Thomas og på Steinar Albrigsten. Hva med deg? Hmm ja, har hørt at jeg ligner på Elisha Cuthbert, men hørte det mer når jeg var yngre Arabella: Hvis du fikk bare ett ønske, og alternativene er; 1. Å gjøre slutt på fattigdom og sult i verden, 2. Å vinne 10 000 000, eller 3. Å leve 10 år lengre, hva velger du? (du må velge en av de) Endret 13. juli 2012 av Wednesday
Gjest Fasting Drue Skrevet 13. juli 2012 #1057 Skrevet 13. juli 2012 Hmm ja, har hørt at jeg ligner på Elisha Cuthbert, men hørte det mer når jeg var yngre Arabella: Hvis du fikk bare ett ønske, og alternativene er; 1. Å gjøre slutt på fattigdom og sult i verden, 2. Å vinne 10 000 000, eller 3. Å leve 10 år lengre, hva velger du? (du må velge en av de) Du får legge ut bilde! Karpuzi: Hva synes om menn som knepper igjen den øverste knappen på skjorta?
Gjest norah Skrevet 13. juli 2012 #1058 Skrevet 13. juli 2012 (endret) norah: Hva er det du bakte sist? Jeg bakte gulrotkake med kokos, ananas og valnøtter i og et tonn krem på toppen norah: hva slags hårfarge har du? og hvor langt er det? Jeg har sånn farge og lengde(men pleier dog aldri å pynte det, var eneste bilde jeg hadde av meg bakfra. Henger som vanlig rett ned da jeg ikke gidder gjøre noe som helst med det). Det er naturlig hårfarge, da jeg dessverre ikke tåler hårfarge. Snufs. Shit; glemte spørsmål: BM2: Hva er favorittplata di? Musikk altså. *slætta bilde* Endret 13. juli 2012 av norah
Gjest Eurodice Skrevet 13. juli 2012 #1059 Skrevet 13. juli 2012 Hmm ja, har hørt at jeg ligner på Elisha Cuthbert, men hørte det mer når jeg var yngre Arabella: Hvis du fikk bare ett ønske, og alternativene er; 1. Å gjøre slutt på fattigdom og sult i verden, 2. Å vinne 10 000 000, eller 3. Å leve 10 år lengre, hva velger du? (du må velge en av de) Her ville jeg uten å nøle valgt nr. 1 . 1
pinar Skrevet 13. juli 2012 #1060 Skrevet 13. juli 2012 Karpuzi: Hva synes om menn som knepper igjen den øverste knappen på skjorta? Hmm. Min første tanke er at de muligens er litt anstrengte, eller ordentlige av seg. Og kanskje litt uavslappet av seg. Men så tenker jeg og at det finnes så mange skjorter, og på noen skjorter så blir det kanskje finest om de er sånn. Og da tenker jeg videre at de er opptatt av at det skal se "riktig" ut. Så hva jeg syns kommer litt an på mann og skjorte! (Må legge til at jeg egentlig ikke har så peiling på skjorter, så kan være jeg tenker helt feil her). Norah Hvis du kunne endret noe i lovverket nå, hva ville det vært?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå