Gjest Drue Skrevet 11. desember 2012 #10501 Skrevet 11. desember 2012 Drue: du må velge mellom to superkrefter; nyse vaniljesaus som snørr eller spy coca cola? Er det goder?! Må bli coca cola. Spyr jo sjeldent, men nyser hele tida. drua: kjører du brannbil? ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ Jeg gjorde det med den første partneren min. Vi var unge og ville. Husker vi la et håndkle under ræva hennes, pøka på, og da vi var ferdige, løp jeg i dusjen og skylte staken helt uten å se på den eller på vannet, og etter den dagen bestemte jeg meg for å aldri gjøre det igjen. Men det har nå skjedd alikevel. Men sjeldent. Dåsa kjennes faktisk annerledes ut under....ehm..brann. Drue 3 hverdagslige irritasjonsmomenter? Kommer tilbake til denne! Badabing: favoritt boybandlåt? med youtubelink, takk
SubHuman Skrevet 12. desember 2012 #10502 Skrevet 12. desember 2012 SubHuman: din favoritt æra? Ja tenker på rent historisk sett, men da er det vel 1800 tallet. Eller nærmere bestemt Viktoria tiden. En svært interessant periode, eller så er det fra Preussen ble et kongerike og utover i 1700 tallet, men da er det hovedsakelig Preussen og de tyske land som interesserer meg, så kan vel ikke regnes som en periode? SubHuman: Katteperson? Er det et spørsmål? Selvfølgelig er jeg en katteperson! Subhuman: Er du submissive? Jeg er det du vil at jeg skal være. 1
Minya Skrevet 12. desember 2012 #10503 Skrevet 12. desember 2012 Eget småbruk sammen med kjæresten Helst med plass til en hest eller to og gjerne både hund og katt og kaniner og kanskje noen høner Minya: Siste du så på kino? Øhm... Avengers tror jeg. Hva med deg? Minya Har du katteforsikring, isåfall hvilken? Nei, men har en egen sparekonto for uforutsette katteproblemer. Den er på et godt etablert femsifret tall for øyeblikket. (Det var for dyrt for meg å sette opp forsikring for henne da hun adopterte meg, siden hun var vurdert til tre forskjellige aldre av tre forskjellige vetrinærer, tre, seks og ni, og forsikringselskapet på død og liv skulle ha den høyeste vurderte alderen på henne. På det tidspunktet var jeg enslig og levde fra hånd til munn og fikk bare dustetilbud på forsikring som ville fått både meg og pus til å sulte. ) Karpuzi; Fugl, fisk, eller midt i mellom?
Mynona Skrevet 12. desember 2012 #10504 Skrevet 12. desember 2012 Nå har jeg vært borte fra denne tråden igjen en stund, så har bare lest på siste siden. Men sikkert ingen som har spurt meg om noe likevel. Om så, repeter takk Mynona: hvordan irriterer man deg lettest? Jeg blir ordentlig, skikkelig irritert av folk som ikke tar hensyn til andre. Jeg nevner i fleng: - folk som stiller seg midt foran døra på t-banen i stedenfor å vente til de som skal av har gått av. - folk som går stopper med barnevogn/pikkpakk/osv midt på et trang fortau i stedenfor å gå til siden - folk som sniker i kø - folk som brøyter seg frem - folk som dytter osv... og når jeg møter på sånne folk blir jeg skikkelig barnslig og kommenterer høyt eller får skikkelig spisse albuer (hvis noen prøver å snike seg forbi) JackCrews: Hvem har du krangla med i det siste? Karpuzi: Smiler livet?
KristineS Skrevet 12. desember 2012 #10505 Skrevet 12. desember 2012 Øhm... Avengers tror jeg. Hva med deg? Siste twilightfilmen. Som jeg ikke engang husker navnet på nå SubHuman: Beste spiseplass du har vært på?
Kosemose Skrevet 12. desember 2012 #10506 Skrevet 12. desember 2012 kosemose: jeg savner..... ...ikke sånt som jeg har? Neida, joda, jeg savner veldig sterkt en tidligere kollega. Denne personen var helt nydelig å diskutere med , gapskratte med, og vedkommende fikk meg daglig til å føle meg som verdens aller mest morsomste person. Brutal Mann: Hva er den beste lille julegaven du kunne fått i posten?
Gjest Drue Skrevet 12. desember 2012 #10507 Skrevet 12. desember 2012 drua: jeg har så lyst til å lære meg.......... Å lage ordentlig god sushi. Lillesiren: har du fått noen skikkelig duste PM'er? Hva sto det på den/dem?
Cindi Skrevet 13. desember 2012 #10508 Skrevet 13. desember 2012 Cindi: Hvilken bil kjører du? Jeg kjører en Mazda MX-5, også kalt Miata. En liten rød sportsbil som jeg er veldig glad i. Cindi: biter du negler? Nei, men hvis de fliser seg opp kan jeg rive de av. Cindi: beste feriested i Norge? Flekkefjord på st.hans aften. Det er mulig jeg har fått flere spm som jeg ikke har sett, beklager i så fall. Har ikke vært her på en stund. Noz: Er det noe galt med innboksen din? Drue: Hva gjorde deg sist glad? Adele: Skal du på julebordet? Og har du i så fall kjøpt deg en kjole?
Gjest Lillesiren Skrevet 13. desember 2012 #10509 Skrevet 13. desember 2012 Å lage ordentlig god sushi. Lillesiren: har du fått noen skikkelig duste PM'er? Hva sto det på den/dem? Nei, jeg har faktisk bare fått utelukkende koselige PM'er:) Ble et kjedelig svar, men:P Cindi: Hva får du oftest komplement for?
Cindi Skrevet 13. desember 2012 #10510 Skrevet 13. desember 2012 Nei, jeg har faktisk bare fått utelukkende koselige PM'er:) Ble et kjedelig svar, men:P Cindi: Hva får du oftest komplement for? Uhm... det er vel jevnt fordelt over puppene, rumpa, øynene og ting med personligheten min. Kommer ikke på èn ting som jeg får kompliment for tydelig oftere enn andre egentlig. Får ofte kompliment for at jeg er godhjertet, og gjør mye for andre. Det er hyggelig da. HunterLady: Hvordan reagerer du på folk som kjører i 40 i 60-sona?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10511 Skrevet 13. desember 2012 Eg snikflettar meg inn i tråden att..... Gunny: Kan du "lage"/bruke ein hevert? Sakky: Brukar du fuktigheitskrem? HL: Beste uteplass i Tromsø?(er det rett by?) Guybrush: Siste besøkte by? Gia: Kor mange julebord ska ldu på i år? Loren: Ser du fram til KG_julebordet? Drue: Når lo du sist? Cindi: Når gråt du sist? Submann: ei 20-åring eller ei 40 åring? Evt hannkjønn om du tennerpå slikt...
Rskre Skrevet 13. desember 2012 #10512 Skrevet 13. desember 2012 Stjerner og planeter: Kvifor endrar du ikkje brukarnamn til Stjerner og planetar? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10513 Skrevet 13. desember 2012 Gunny: Kan du "lage"/bruke ein hevert? Haha, jeg viste ikke hva en hevert var en gang, så jeg måtte google det og jeg kjente den vist bare under det engelske navnet, Siphon, så ja kan lage/bruke det, men tydligivs bare en engelske vesker, altså gas men ikke beinsin, bare water men ikke vann. Stjerner: hvordan kommer du deg til Julebordet? HL: har du brukket noe før? Karpuzi Er det meg du du data? uten å si det til meg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10514 Skrevet 13. desember 2012 Stjerner og planeter: Kvifor endrar du ikkje brukarnamn til Stjerner og planetar? For at du skal få noko å spørja om
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10515 Skrevet 13. desember 2012 Stjerner: hvordan kommer du deg til Julebordet? Eg skulle tatt fly, men fekk brev i dag om at eg må inn til eit avhør i forbinding med jobben, den 3. jan...Så eg kjem ikkje på julebordet... :grine: :grine: :grine: :grine: Gunny: I kva forbinding er hevert lurt å ha? Rskre: kor gamal er du? Jack: Kjem du tilbake?!?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10516 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Eg skulle tatt fly, men fekk brev i dag om at eg må inn til eit avhør i forbinding med jobben, den 3. jan...Så eg kjem ikkje på julebordet... :grine: :grine: :grine: :grine: Gunny: I kva forbinding er hevert lurt å ha? Nooooo! Hvorfor det da, kan du ikke skyte deg i foten eller noe så du slipper, du kan jo fint være på julebord med bandasje på beinet. Hevert er lurt å ha om du skal stjele bensin fra andre biler. Siren: Simpsons eller futurama? Endret 13. desember 2012 av Gunfreak
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10517 Skrevet 13. desember 2012 Nooooo! Hvorfor det da, kan du ikke skyte deg i foten eller noe så du slipper, du kan jo fint være på julebord med bandasje på beinet. Hevert er lurt å ha om du skal stjele bensin fra andre biler. Eg har vore på fest før eg med knekt fot... Gunny: Har du hatt puleven? Karpuci: Alder? Rskre: I kor mange år har du vore gift?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10518 Skrevet 13. desember 2012 Gunny: Har du hatt puleven? Nope never, kjenerelt uerfaren med alt slikt. Stjerner: hvilket land ville du helst besøke i 3 måneder, viss penger, barn og virklige liv ikke kom i veien Drue: Tror du settingen "muslimer i norge blir heller liberale og sekulærisert enn fundamentalister" stemmer?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10519 Skrevet 13. desember 2012 Stjerner: hvilket land ville du helst besøke i 3 måneder, viss penger, barn og virklige liv ikke kom i veien Island Irland Hellas Eg har reist mykje i verda og vil berre til ein plass å slappe av... Gunny: Syns du Stjerner og planeter har rare spm? Drue: Når skal du har barn? Lillesiren: Nokon som har sjarmert deg på KG?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10520 Skrevet 13. desember 2012 Gunny: Syns du Stjerner og planeter har rare spm? Nei, men jeg er litt nygerring på om det er en sammenheng mellom pulevenn og hevert Stjerner: liker du nyttårsaften? Nozzy: viss du hadde en milliard kr. vile du lagd din egen dyrepark bare med sjiraffer som bare du og dine venner kunne være i, og ingen andre? Nozzy: og ville jeg vært invitert dit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå