Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: morsomste .gif?

Denne ler jeg av hver gang.

Nofitsstillsits.gif

Gunfreak: Diskusjon eller kvinneguiden?

Er nesten ikke på diskusjon lengre, før bodde jeg der, nå er jeg bare innom et par ganger i dagen, jeg var aldri del av off topic gruppen på diskusjon, var bare i samfunn delen og spill delen.

Gunfreak: Drikker du vin, hvilken er evt favoritten din?

Jeg prøver å lære å like det, holder meg unna Fransk vin så langt, men har funnet en Argentinsk en, og en veldig god italiensk som heter Flavours Barbera D'alba, god og saftig vin, men ikke sur.

Loren: Beste one hit wonder

HL: du er klar over at forkotelsen av nicket ditt er også forkotelsen for et kjent spill?

SubHuman: hva gjør deg sub human.

Jack: hva mener du da er det første heavy metal bandet?

Adele: ønsker du deg en hav oter?

• Liker 1
Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg anntar at vi snakker om juletradisjoner og ikke klesbutikker nå ? ;)

Jeg er vokst opp med "magien" av å våkne grytidlig på morgenen etter å ha såvidt klart å legge meg natta før,. liste seg opp i mørket og se at alt er endret. Treet er satt opp og pyntet, overalt er det juledekorasjoner og frukt og nøtter er satt opp. Julestrømpa henger på senga og man gikk rundt med vidåpne øyne og slukte alt man husket fra året før men som lkevel var helt fantastisk. Så var det å sitte og vente en time på at alt startet på tv'en mens man leste juleblad :)

I mer voksen alder har man jo lært å verdsette og glede seg til endel andre ting, som den gode maten, glede andre, lukten, stemningen og alt det andre.

Også gleder jeg meg jo litt til å etablere litt egne tradisjoner også etterhvert.

Lillesiren: hvilke kjeks og kaker MÅ være tilstede for at det skal være jul :)

Åå, nå satte du meg rett tilbake til 1991;) Siste rest av lussigodteriet spises opp foran tv'en inntullet i dyna, alle de hjemmelagede røde tøyhjertene til mor henger i alle vinduene, snøen daler utenfor og alle gavene er plutselig på plass under treet..:)

Men kaker ja: Pepperkaker, brune pinner, sirupssnipper, kakemenn(sånne hvite tykke med rød "maling" på:P) og risboller:D DA er det jul=)!

adele.bethune: Har du noen mål/ambisjoner for bloggen din:)?

Skrevet (endret)

vil dele den litt. deep purple, nazareth og free. og alle sammen drar mye inspirasjon fra the one and only - rolling stones.

Lillesiren: favorittepisode av Syndikatet så langt?

Gunnie: beste melodi i år. du kan kun velge en.

SubHuman: beste grand prix-sang ever?

edit: wait. hva skjedde nå? jeg glemte faen meg å nevne led zeppelin.... gidder noen slå meg? jeg skammer meg.

Endret av JackCrews
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunnie: beste melodi i år. du kan kun velge en.

hm, jeg følger ikke noe serlig med på denne type populærmusikken dagens unge hører på jeg.

Var en del sanger jeg likte, men de var vist fra 2011. Nei jeg vet ikke jeg, har virklig ikke peil på musikk, jeg bare finner random musikk jeg liker, følger ikke med på hit lister og slikt.

Jack, hva mener du er det er den beste melodien da?

Skrevet

Jack, hva mener du er det er den beste melodien da?

denne krembollen. hva synes du, gunnie?

jeg har lyst å nevne en mashup også, den her. utrolig kreativ og gøy. Marc Johnce er en fantastisk person med et veldig godt musikk-øre.

Kirsebærblomst: moreller, stas eller py?

Skrevet

Denne ler jeg av hver gang.

Nofitsstillsits.gif

Er nesten ikke på diskusjon lengre, før bodde jeg der, nå er jeg bare innom et par ganger i dagen, jeg var aldri del av off topic gruppen på diskusjon, var bare i samfunn delen og spill delen.

Jeg prøver å lære å like det, holder meg unna Fransk vin så langt, men har funnet en Argentinsk en, og en veldig god italiensk som heter Flavours Barbera D'alba, god og saftig vin, men ikke sur.

Loren: Beste one hit wonder

HL: du er klar over at forkotelsen av nicket ditt er også forkotelsen for et kjent spill?

Adele: ønsker du deg en hav oter?

Søte katten! :blomst:

Havotere er søte, altså. Men vært vanskelig å hatt en som kjæledyr?

Husker jeg spurte pappa da jeg var liten om jeg kunne få en tigerunge. Og husker at han sa nei, fordi de er ikke like søte når de blir voksne :fnise:

Åå, nå satte du meg rett tilbake til 1991;) Siste rest av lussigodteriet spises opp foran tv'en inntullet i dyna, alle de hjemmelagede røde tøyhjertene til mor henger i alle vinduene, snøen daler utenfor og alle gavene er plutselig på plass under treet.. :)

Men kaker ja: Pepperkaker, brune pinner, sirupssnipper, kakemenn(sånne hvite tykke med rød "maling" på:P) og risboller:D DA er det jul=)!

adele.bethune: Har du noen mål/ambisjoner for bloggen din:)?

Bli flinkere på å skrive. Og bli flinkere til å bruke media (bilder, filmer etc) som jeg ikke finner på Google, We Heart It osv.

Lillesiren: Lyst til å dele bloggen din med meg?

Skrevet

drua: savner du hun xen din nå i dag?

Ja, veldig.

Ok, er jeg helt på jordet, eller er det noe jeg ikke har fått med meg..? Det er ikke slutt vel, Drua?:O

Og skuffende at jeg ikke har fått noen spørsmål forresten! :sur:

Calavi: Håper virkelig det går bra med deg :klemmer: Bare å sende en PM om du skulle ha behov for å snakke!

Guybrush: Lever du?

Lillesiren: Når pynter du juletreet?

Skrevet

KristineS: Fant du noe interessant på profilen min på diskusjon? :P

Var nok ikke så fryktelig mye jeg bet meg merke i. Annet enn at det var et brukernavn jeg kjente igjen :P

adele: Hva kjøper du for no godt om du skal kose deg ordentlig?

Skrevet

Var nok ikke så fryktelig mye jeg bet meg merke i. Annet enn at det var et brukernavn jeg kjente igjen :P

adele: Hva kjøper du for no godt om du skal kose deg ordentlig?

Enten hjemmelaget riskrem, iskrem eller mormors egne dessert - banan med opprevet sjokolade og kremfløte. Sistnevnte bringer gode minner tilbake til meg :blomst:

Dreamdrops: Sett noen fine sko i det siste som du vil vise frem?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

vil dele den litt. deep purple, nazareth og free. og alle sammen drar mye inspirasjon fra the one and only - rolling stones.

Lillesiren: favorittepisode av Syndikatet så langt?

edit: glemte å svare på denne: Får heller komme tilbake til dette spm, lenge siden jeg bladd i syndikat-tråden=)

Lillesiren: Lyst til å dele bloggen din med meg?

*poff* kommer til å fjerne den ganske kjapt da jeg ikke er særlig anonym på den;)

tja, to dager før julaften kanskje:)?

kristines1990: Hva liker du best ved bartebyen=)?

Endret av Lillesiren
  • Liker 1
Skrevet

Ah lang historie. Var vel i 2010 at jeg leste iblant på diskusjon.no så kom jeg over den holocaust fiskjon eller fakta tråden, så ble jeg ganske provosert av han gutten i eventyret og de andre. Ville kalle meg for "Untermennsch" kun for å provosere dem, men det var tydeligvis ikke lov. Så kalte jeg meg for SubHuman da, betyr egentlig akkurat det samme.

Tja så i 2011 tror jeg meldte jeg meg på her for å spørre om noe jeg heller ville spørre om her enn på diskusjon. Så vel, derfor heter jeg SubHuman.

SubHuman: beste grand prix-sang ever?

Hmm følger ikke med på Grand Prix for å være ærlig, men synes at Ein Bisschen Frieden er fin.

KristineS: Du husker vel meg pga positive ting? :fnise: Eventuelt hva husker du meg for -er bare nysgjerrig.

Gunfreak: Favoritt æra -og hvorfor?

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: hvordan er forholdet ditt til foreldrene dine?

Det er ganske bra. :) Ble veldig mye bedre etter at jeg flytta hjemmefra. Jeg og min mor kom ikke alltid så godt overens da jeg var yngre og vi har gått gjennom ganske mye sammen. Jeg behandlet henne dårlig og klandret henne for skilsmissen mellom hun og min far. Vi kranglet mye og det var mye tårer og fortvilelse. Men vi har et helt annet forhold nå, og jeg setter stor pris på henne, samt at jeg kan forstå valgene hun tok mye bedre den dag idag som jeg selv er voksen. Jeg innser nå at foreldre ikke trenger å være perfekte og at de heller ikke er det. Mamma har hjulpet meg mye økonomisk og emosjonelt, og jeg elsker henne veldig høyt.

Pappaen min er den støste helten i livet mitt. Har alltid vært pappajente og jeg og han er "on the same page". Vi er veldig like psykisk og kan ha utrolig mange gode og dype samtaler om alt mulig her i livet. Setter enormt stor pris på han, og han er den beste rådgiveren jeg vet om. Har fått mange råd og tips fra han som jeg ennå bruker aktivt. Han er vis og klok, ja faktisk den smarteste i verden!

hunter: Hva mener du sex MÅ inneholde for at det skal være bra sex?

Innlevelse!

Nope, det visste jeg ikke. ;)

Gunfreak: Tar du oppvask for hånd eller har du oppvaskmaskin?

Arabella: Hva er en av dine største "fanesaker" her i livet og hvorfor?

Cindi: Hvilken bil kjører du?

Drue: Er du penest på bilder eller i virkeligheten?

Yme: Hvilken farge er best?

Adele.bethune: Hvilken type klær føler du deg mest sexy i?

Skrevet

kristines1990: Hva liker du best ved bartebyen=)?

Tror det må være det at selv om Trondheim er en ganske stor by(etter norsk standard) så føles det ikke sånn. Trondheim er bare ... "koselig" =)

Men jeg blir nok å flytte hjem til Nordmøre når jeg er ferdig med studiene. Trives bedre hakket mer landlig, og nærmere familien ^^,

KristineS: Du husker vel meg pga positive ting? :fnise: Eventuelt hva husker du meg for -er bare nysgjerrig.

Ingenting konkret å komme med dessverre. Vet bare at jeg har sett brukernavnet før. I hvilken sammenheng, eller hvor på forumet har jeg null peil :P

Adele: Kilehæl eller stilett?

Dreamdrops: Hva har dagens antrekk bestått av?

Skrevet

Det er ganske bra. :) Ble veldig mye bedre etter at jeg flytta hjemmefra. Jeg og min mor kom ikke alltid så godt overens da jeg var yngre og vi har gått gjennom ganske mye sammen. Jeg behandlet henne dårlig og klandret henne for skilsmissen mellom hun og min far. Vi kranglet mye og det var mye tårer og fortvilelse. Men vi har et helt annet forhold nå, og jeg setter stor pris på henne, samt at jeg kan forstå valgene hun tok mye bedre den dag idag som jeg selv er voksen. Jeg innser nå at foreldre ikke trenger å være perfekte og at de heller ikke er det. Mamma har hjulpet meg mye økonomisk og emosjonelt, og jeg elsker henne veldig høyt.

Pappaen min er den støste helten i livet mitt. Har alltid vært pappajente og jeg og han er "on the same page". Vi er veldig like psykisk og kan ha utrolig mange gode og dype samtaler om alt mulig her i livet. Setter enormt stor pris på han, og han er den beste rådgiveren jeg vet om. Har fått mange råd og tips fra han som jeg ennå bruker aktivt. Han er vis og klok, ja faktisk den smarteste i verden!

Innlevelse!

Nope, det visste jeg ikke. ;)

Arabella: Hva er en av dine største "fanesaker" her i livet og hvorfor?

Cindi: Hvilken bil kjører du?

Yme: Hvilken farge er best?

Adele.bethune: Hvilken type klær føler du deg mest sexy i?

Party klær :fnise: nå i sommer - svart.

Ellers fikk jeg ofte høre da jeg jobbet på kontor at jeg var heit i typiske kontorklær :fnise:

Tror det må være det at selv om Trondheim er en ganske stor by(etter norsk standard) så føles det ikke sånn. Trondheim er bare ... "koselig" =)

Men jeg blir nok å flytte hjem til Nordmøre når jeg er ferdig med studiene. Trives bedre hakket mer landlig, og nærmere familien ^^,

Ingenting konkret å komme med dessverre. Vet bare at jeg har sett brukernavnet før. I hvilken sammenheng, eller hvor på forumet har jeg null peil :P

Adele: Kilehæl eller stilett?

Dreamdrops: Hva har dagens antrekk bestått av?

Har vært dårlig på å bruke hæler generelt de siste årene. Så hender jeg går litt med kilehæl, men går oftest med stiletthæler.

Sakone: Hva er ditt mål her i livet, bortsett fra revisorjobben..

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Ok, er jeg helt på jordet, eller er det noe jeg ikke har fått med meg..? Det er ikke slutt vel, Drua?:O

Og skuffende at jeg ikke har fått noen spørsmål forresten! :sur:

Calavi: Håper virkelig det går bra med deg :klemmer: Bare å sende en PM om du skulle ha behov for å snakke!

Guybrush: Lever du?

Så god du er Dreamdrops! Tusen hjertelig :blomst: Kanskje jeg nettopp gjør dette en dag. Jeg har det egentlig ganske så bra altså, men brudd er vanskelig, og man har sine dager. Setter stor pris på det i hvertfall :)

Dreamdrops: Noen uttrykk eller ord du ofte bruker når du prater?

Hunterlady: Hvis du kunne forandret på én ting i livet ditt, hva ville det vært?

Gunfreak: Hvor mye penger bruker du på mote i mnd?

Kristine: Du får 10 000 kr til å bruke på deg selv samme dag, hva gjør du med pengene?

Gjest Gunfreak
Skrevet

denne krembollen. hva synes du, gunnie?

Hm ikke helt min sak, ville aldri lagt merke til den sangen om jeg hørte den på radioen, bare random radio rock, som er anonym

Gunfreak: Favoritt æra -og hvorfor?

Sånn militært sett Napoleons krigene, pga. farge rike uniformer, fargerike karakterer, historie som er mer dramatisk enn noen eventyr eller fiksjon kan komme på, Europas fremtid i fare.

Men den æra'n jeg liker best er den vi lever i dag, hvor mye skydom er utrydet, folk lever til de er 80 år, vi vet mer om verdens, universet og naturen rundt oss enn noen gang før, vi kan snakke med folk på andre siden av verden på sekunder. Vi kan reise til andre siden av verden på 24 timer osv.

Hm, prøver å ta litt for hånd, men er lat så det går ofte i oppvasken, men jeg tar vanligvis kjelen og stekepanna for hånd, raskt og enkelt å gjøre, og jeg bruker dem så ofte.

Gunfreak: Hvor mye penger bruker du på mote i mnd?

Hmm, de siste 10 årene, ca. 0kr måneden, kjøpte liksom 2 billig jeans i året, og det var det.

De 2 siste månedene? ca. 2500kr.

HL: liker du å hoppe på trampoline?

Calavi: beste james bond?

Nozzy: har du vurdert å ha sex med pernille sørensens? eller ville det vært for mye som å ha sex med seg selv?

SubHuman: din favoritt æra?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Sånn militært sett Napoleons krigene, pga. farge rike uniformer, fargerike karakterer, historie som er mer dramatisk enn noen eventyr eller fiksjon kan komme på, Europas fremtid i fare.

Men den æra'n jeg liker best er den vi lever i dag, hvor mye skydom er utrydet, folk lever til de er 80 år, vi vet mer om verdens, universet og naturen rundt oss enn noen gang før, vi kan snakke med folk på andre siden av verden på sekunder. Vi kan reise til andre siden av verden på 24 timer osv.

Hm, prøver å ta litt for hånd, men er lat så det går ofte i oppvasken, men jeg tar vanligvis kjelen og stekepanna for hånd, raskt og enkelt å gjøre, og jeg bruker dem så ofte.

Hmm, de siste 10 årene, ca. 0kr måneden, kjøpte liksom 2 billig jeans i året, og det var det.

De 2 siste månedene? ca. 2500kr.

HL: liker du å hoppe på trampoline?

Calavi: beste james bond?

Nozzy: har du vurdert å ha sex med pernille sørensens? eller ville det vært for mye som å ha sex med seg selv?

SubHuman: din favoritt æra?

Med tanke på at jeg kun har sett én, så må jeg svare Goldeneye her :)

Gunfreak: Hvem spiller best James Bond?

adele: Favorittbrettspill?

Skrevet

Med tanke på at jeg kun har sett én, så må jeg svare Goldeneye her :)

Gunfreak: Hvem spiller best James Bond?

adele: Favorittbrettspill?

Jeg er så glad i så mange typer spill, men Yatzy er vel den jeg spiller hver kveld før jeg legger meg. På mobilen så klart. Men det antas vel ikke som brettspill?

På hytta til søskenbarnet mitt i sommer, satt jeg å spilte Ludo med meg selv. Fordi hun og søsteren min skulle hele tiden ut for å røyke.

Drue: Favorittmiddag?

Skrevet (endret)

Drue: Favorittmiddag?

Vanskelig å si. Jeg tror det må bli en skikkelig bra chicken tikka med nan og alt tilbehør (chutneyer osv.).

Det er vanskelig for meg å bedømme, i og med at jeg ikke ser meg selv, men jeg føler meg ikke mer enn middels fotogen, så jeg tror nok jeg går for virkeligheten.

Adele og Calavi (og alle andre det måtte gjelde): det er mest oversiktlig om dere redigerer bort det overflødige når dere siterer spørsmål dere har blitt stilt.

Sakone: hvor har du studert musikk?

Endret av Drue
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Adele og Calavi (og alle andre det måtte gjelde): det er mest oversiktlig om dere redigerer bort det overflødige når dere siterer spørsmål dere har blitt stilt.

Se, så flink jeg er! :) Neida, men det er nortert vet du.

Lillesiren: Hva er bagrunnsbilde på datamaskinen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...