Gjest loren Skrevet 9. desember 2012 #10421 Skrevet 9. desember 2012 loren: Hva er drømmejobben? Å få jobbe forebyggende med å begrense psykiske problemet hos ungdom, og bevisstgjøre ungdom på når de bør skaffe hjelp. Fortrinnsvis i en organisasjon jeg allerede er involvert i som frivillig. Drue: spm står i posten over fordi telefonen min krangla med meg.
Gjest loren Skrevet 9. desember 2012 #10422 Skrevet 9. desember 2012 Gunfreak: Diskusjon eller kvinneguiden? gressløk: Pleier eller pleide du også å spise så mye gressløk at andre begynner å klage på gressløk spisingen? Loren: Anime fan, eller bare power puff girls? Egentlig ikke pp en gang, bare hadde en periode hvor jeg og to venninner kalte oss powerpuff jentene ( ja det var vin involvert da det oppsto SubHuman: ser du noen typiske julefilmer (askepott, julestjernen osv) eller holder du deg unna dem?
Gjest Drue Skrevet 9. desember 2012 #10423 Skrevet 9. desember 2012 Drue: Har du vært ute og lekt i snøen i år? Nei. Grøss og gru. Det får være nok å børste bort litt snø fra bilen. Drua: hva spises helst på julaften og nyttårsaften? Kallkun på julaften, og på nyttårsaften er det egentlig samma. HL: hvordan er forholdet ditt til foreldrene dine?
SubHuman Skrevet 9. desember 2012 #10424 Skrevet 9. desember 2012 Subhuman: hvor gammel var du da julenissen ble avslørt Hva mener du med avslørt? Neida var vel sånn 8-9 år da jeg skjønte at han ikke kunne eksistere. Subhuman: Hund eller katt? Er det et spørsmål, selvfølgelig er det katt! SubHuman og Semper: Hva er nicket deres på Diskusjon? ThaHoward den var mer interessant før SubHuman: ser du noen typiske julefilmer (askepott, julestjernen osv) eller holder du deg unna dem? Hmm ja man finner på mye rart når alkohol er i bildet Tja, må alltid se de disney showene. Og pleier også å se på tre nøtter til askepott, selv om jeg synes den er kjedelig -------------- Mortem: Hvor gammel er du? KristineS: Hvilket parti kommer du til å stemme på? Loren: Beste ferieminne?
Gjest Drue Skrevet 9. desember 2012 #10425 Skrevet 9. desember 2012 (endret) På tide å spice denne tråden: Guybrush: dytta bæsj i det siste? Gorgonzola: når ble du sist utført en rusty trombone på? Endret 9. desember 2012 av Drue
KristineS Skrevet 9. desember 2012 #10426 Skrevet 9. desember 2012 KristineS: Hvilket parti kommer du til å stemme på? Det vet jeg faktisk ikke. Er generelt lite engasjert/interessert i politikk. Men blir vel noe venstreorientert noe. NozMonster: Favorittdrink?
Gjest Lille-pus Skrevet 9. desember 2012 #10427 Skrevet 9. desember 2012 Lillepus: Hva er best av gran og furu? Jeg er en 'sær jævel' oppvokst på fjellet med furu så jeg driver de lokale julereselgere til komplett vanvidd med mitt mas om formklippet furu. Så... svaret for meg er furu, og det klarer jeg i 9 av 10 tilfeller å finne Lillepus: Skal du være hjemme i julen? Ja, alene med de 3 pusene mine (innrømmer at jeg valgte å ikke sette pusene i pensjon og kjøpe flybilletter for å ligge trangt i en kjellrstue og være på julebesøk.. ) Alle: Noen som kunne tenke seg å komme på besøk på nyttårsaften ? Lage god mat, drikke champagne, dele småkyss klokken 24, spise konfekt og kose oss med panoramautsikt og bakkefyrverkeri ?
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2012 #10428 Skrevet 9. desember 2012 Nozi: Du står på en buss i Oslo fordi det er masse folk. Plutselig kommer det en fyr bort og kysser deg uten at du får reagert. Hva skjer så? det kommer veldig ann på hvordan denne karen ser ut for å være ærlig.. men nå for tida så høres det fristende ut å bare stå der å råkline tviler på at det hadde skjedd så veldig mye mer enn det NozMonster: har du noen gang kunnet relatere deg til budskapet i denne sangen? har aldri hørt den før men nå som jeg hører etter på teksten så må jeg si ja, men når man prøver å relatere seg til sanger, filmer, horoskop og diverse,så får man det jo bestandig til å passe helt og fult til en selv! Noz: Har du noen dyr? ja, jeg har en skjønn hund som gjør meg mange hakk lykkeligere! NozMonster: Favorittdrink? tja, si det... sjeldent jeg drikker drinker.. men er det varmt nok i lufta så smaker det godt med en pina colada! drua: savner du hun xen din nå i dag? kristine: hva har vært best med denne helgen? arabella: bruker du (ofte?) anonym-knappen? hunter: Hva mener du sex MÅ inneholde for at det skal være bra sex? jack: Hva skjedde sist du var på teltur?
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2012 #10429 Skrevet 9. desember 2012 Alle: Noen som kunne tenke seg å komme på besøk på nyttårsaften ? Lage god mat, drikke champagne, dele småkyss klokken 24, spise konfekt og kose oss med panoramautsikt og bakkefyrverkeri ? ja faktisk etter at hun søte eldre damen søkte etter noen å være sammen med på juleaften så ble jo det der så populært at jeg faktisk har tenkt tanken på å søke etter en fest på nyttårsaften å bli bedt på pluss en gutt å kysse på klokken 24 gorgon: Hva synes du om bygging av moskér i Norge?
KristineS Skrevet 9. desember 2012 #10430 Skrevet 9. desember 2012 kristine: hva har vært best med denne helgen? Å bli spontant invitert med på juletrefest/grøtspising av ei venninne som er med i en gjeng på Studentersamfundet. Det ble en kjempekoselig kveld med litt for mye vin, kjempegod risgrøt laget på melk rett fra kua og pakkelek^^, Og masse nye bekjentskaper. Og masse julesanger på anlegget så klart. loren: Beste og verste julegave du har fått?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2012 #10431 Skrevet 9. desember 2012 jack: Hva skjedde sist du var på teltur? øvelse og mye kuldegrader. jeg mistet også mobilen min, det var litt leit. Daybreak: favorittsuppen?
Daybreak Skrevet 9. desember 2012 #10432 Skrevet 9. desember 2012 ... Daybreak: favorittsuppen? Heimelaga kjøtsuppe Kristines1990: Nemn dei topp 5 verst tenkjelege måtane å døy på.
KristineS Skrevet 9. desember 2012 #10433 Skrevet 9. desember 2012 Kristines1990: Nemn dei topp 5 verst tenkjelege måtane å døy på. Etter å ha vært på "torturinstrumentmuseum" i Praha i høst fikk jeg sett litt for mange ubehagelige måter å dø på. Tror ikke jeg klarer å lage noen klar rangering, men kan nevne fem som ihvertfall kommer langt opp på lista. - levende brent - spist av insekter/rotter/et eller annet annet - bambustortur(klarer ikke glemme det etter å ha lest om det en plass. Høres grusomt ut) - saging - radbrekking For det meste ting som tar laaang tid.... Nattjenta: Hva liker du best ved deg selv?
Adele Skrevet 9. desember 2012 #10434 Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg synes det var ganske morsomt da han hoppa på pappaen og deisa knærne rett inn i plassen der de "edle" dråpene oppbevares. Ellers så gjør han morsomme ting nesten hver eneste dag, og jeg liker ikke å velge ut hva som er morsomst, fordi det ville tatt meg en evighet å avgjøre hvilken av de tusenvis av morsomme tingene som er høyepunktet. Penger!! Og kreppetang! Lillepus: Hva er best av gran og furu? adele.bethune: Har du egen julekalender? Hvis ja, hvilken? Har den røde Flax-kalenderen og en vanlig sjokoladekalender. Også har jeg den lille Flax-kalenderen med samboeren min, da vi fikk den i adventsgave av moren hans. Jeg er en 'sær jævel' oppvokst på fjellet med furu så jeg driver de lokale julereselgere til komplett vanvidd med mitt mas om formklippet furu. Så... svaret for meg er furu, og det klarer jeg i 9 av 10 tilfeller å finne Ja, alene med de 3 pusene mine (innrømmer at jeg valgte å ikke sette pusene i pensjon og kjøpe flybilletter for å ligge trangt i en kjellrstue og være på julebesøk.. ) Alle: Noen som kunne tenke seg å komme på besøk på nyttårsaften ? Lage god mat, drikke champagne, dele småkyss klokken 24, spise konfekt og kose oss med panoramautsikt og bakkefyrverkeri ? Åh, høres koselig ut! Hvor er dette? Gorgon: Hva er det morsomste du har gjort i helgen? Edit: Glemte spørsmål.. Endret 9. desember 2012 av adele.bethune
SubHuman Skrevet 9. desember 2012 #10435 Skrevet 9. desember 2012 Alle: Noen som kunne tenke seg å komme på besøk på nyttårsaften ? Lage god mat, drikke champagne, dele småkyss klokken 24, spise konfekt og kose oss med panoramautsikt og bakkefyrverkeri ? Sier ikke nei til gratis mat Guybrush: Hvilken nettavis liker du mest? KristineS: Fant du noe interessant på profilen min på diskusjon? JackCrew: Favoritt/drømmebil? Lille-pus: Hvor mange katter har du?
Gjest Drue Skrevet 9. desember 2012 #10436 Skrevet 9. desember 2012 drua: savner du hun xen din nå i dag? Ja, veldig. adele: hvor mange treff har du på daglig på bloggen din?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2012 #10437 Skrevet 9. desember 2012 JackCrew: Favoritt/drømmebil? Det der skifter stort sett veldig ofte, men det er et par skjønnheter som alltid vil være the holy grails. Denne feks. 1987 Buick GNX. Purr purr purr. Gir meg blod i bamsen og varme i hjertet. og så verdens råeste Cadillac, ved navn Cadzilla. ZZ Tops custombyggede one of a kind. bygget av den store Boyd Coddington. men kjedelig som jeg er, så er vel dette den ultimate drømmebilen rigth nå. 2013 Mazda6. praktisk og veldig rimelig. to be continued. Lille-Pus: mest negative siden ved Volvoen din?
SemperFi Skrevet 9. desember 2012 #10438 Skrevet 9. desember 2012 SemperFi: hva får kjæresten din til jul i år? En hard pakke iallefall. 1
Gjest loren Skrevet 9. desember 2012 #10439 Skrevet 9. desember 2012 Loren: Beste ferieminne? I sommer, var på bilferie med mamma, pappa, søstre og storesøsters familie. Ti fantastiske dager med de jeg er mest glad i Alle: Noen som kunne tenke seg å komme på besøk på nyttårsaften ? Lage god mat, drikke champagne, dele småkyss klokken 24, spise konfekt og kose oss med panoramautsikt og bakkefyrverkeri ? Dette høres koselig ut- hvor i verden er dette? loren: Beste og verste julegave du har fått? Fra en tante og onkel: En juledekorasjon som var grufull, den kostet ti kr på Rema 1000, og de ga det samme til alle nieser og nevøer som da var mellom 10 og 16 år Den beste er et dikt med håndavtrykket til mini på som bhg lagde, ja klisjesvar, men det er det, henger på veggen på soverommet mitt enda fire år etter:) Gunfreak: Drikker du vin, hvilken er evt favoritten din?
Adele Skrevet 9. desember 2012 #10440 Skrevet 9. desember 2012 Ja, veldig. adele: hvor mange treff har du på daglig på bloggen din? Jeg er veldig dårlig på å oppdatere. Var innom bloggen i stad, så la inn noen innlegg i kø. Så da også at jeg i løpet av den siste uken har hatt en gjennomsnittstall på 19 lesere daglig Men det er så svingete. I går var det 7 lesere, mens i dag er det 63 lesere Det er vel sikkert en sammenheng på om jeg skriver et nytt innlegg eller ikke. Også vil jeg legge til at jeg er takknemlig for hver og en av leserne mine. Guybrush: Hvilken TV-serie liker du best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå