Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1021 Skrevet 12. juli 2012 Wednesday. Hva irriterer deg mest? Folk i butikken som tar jordbær fra andre kurver for å bygge opp sin egen!!! Og folk som "smaker" på smågodt. Og når volumet på TV`n er 24, eller 31, MÅ ha jevnt tall! hehe Hva med deg ?
pinar Skrevet 12. juli 2012 #1022 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Karpuzi. Hvor mange pølser kan du spise på en god dag? Ehm, kanskje 2? Sheriff Harry i TP. Han har så snille øyne. Six Feet var litt vanskeligere. Det må bli Billy eller Nate. Begge har sine ups and downs. Nate er en person man kanskje kjenner seg litt igjen i? Billy er bare rå. Hva synes du Karpuzi? Har du sett Breaking Bad eller? Jeg er veldig glad i alle karaktrene! På hver sine måter, kanskje David mest? Han er veldig sympatisk, og rolig. Billy er en veldig interesant person! Claire kan jeg og like godt. Og misslike til tider. Også har vi Brenda da! Rett og slett super kilding av så mange ulike karakterer som utfyller hverandre så bra! Twin peaks, hovedpersonen selv må man jo bare like! Men jeg liker og godt Lynch selv Og Audrey Horne da! Nei, men jeg bør kanskje se det? Ååååååååhhhhh......den har jeg så lyst å svare på.... Da spør jeg deg om det Nå har du fått det 2 ganger til og med hehe! Endret 12. juli 2012 av Karpuzi
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2012 #1023 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Evilposelos: En bruker du har sansen for her? Det er flere, men jeg vil ikke avsløre det Cuddlegirl: Om du fikk 880,50kr for å oppe ned i en ekkel dyp dam med ekle fisker, hadde du gjort det da? Du måtte gå hjem i stanken etterpå. Endret 12. juli 2012 av Evilposelos
kråkefjas Skrevet 12. juli 2012 #1024 Skrevet 12. juli 2012 Kråkefjas: du får bare bygge deg større pipe! Din gris!
Gjest norah Skrevet 12. juli 2012 #1025 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Nei. Sjokoladefondant går under samme kategori som roseblader på senga. Du kan bytte ut hockepulveret med en fox, en kjempeklump (rød el. svart), eller en double dip. Hva sier du? Norah: hvem er dine favorittkarakterer i twin peaks og six feet under? Jeg var litt liten når Twin Peaks gikk, jeg synes det var skummelt. Jeg husker jeg var litt forelska i Lara Flynn Boyle, men aller mest at det bare grøsset nedover ryggen hver gang jeg hørte filmmusikken :S Er mer glad i Lost Highway&Mullholland Drive enn jeg er i denne serien. Men Six Feet Under.... Jeg elsker serien, og har begynt å se serien atter en gang. Favoritten er nok Claire - og så Ruth. Billy, Brendas syke bror kommer og høyt opp på listen. Jeg liker absolutt alle karakterene der - ord kan ikke beskrive hvor bra den serien er! Åh.....der fikk jeg det ut.... Edit: Åh herregud. Så spør du noen andre om Breaking Bad også. Jeg dauer på meg. JEG ELSKER BREAKING BAD! Som du skjønner bytter jeg ut rosebladene med den nyeste Breaking Bad dvd`en, kjempeklump høres dødsekkelt ut.... :S Double dip....er det den kvalme greia med sånn pulver i en todelt pose? Nei. Jeg vil heller ha sånn som lager knitrelyder i munnen, sånn rosa vet du! Endret 12. juli 2012 av norah
SemperFi Skrevet 12. juli 2012 #1026 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Absolutt. Jeg jobber med å grave frem andre menneskers hemligheter, og jeg tar sjeldent feil. Dog, jeg suger på å forstå kvinner. I alle fall de jeg ender i forhold med. SemperFi: din mest brutale selvopplevde hendelse? Jeg var 18 år og på fest med venner. En person solgte hasj, og det likte folk dårlig. Hele området ble til en kamparena, jeg sto ved siden av en venn. Plutselig faller han bakover og rett på meg. Jeg tar han imot og holder han rundt magen, han ble knivstukket. Jeg presset så hardt jeg kunne på såret, men det fosset blod. Hele meg var dekket av blod,jeg var livredd og gråt, tanken på å miste kameraten min var forferdelig. Heldigvis var både politi og ambulanse på vei. Noen hadde ringt i forveien og meldt masseslagsmål der vi var. Han mistet mye blod, men klarte seg. Om jeg ikke husker feil lå han på sykehuset i et par uker. Etter det lærte jeg en viktig ting. Alt koker ned til de du er glad i, hvor langt man er villig til å gå for de. Og hvor redd man blir for å miste de. Folk i butikken som tar jordbær fra andre kurver for å bygge opp sin egen!!! Og folk som "smaker" på smågodt. Og når volumet på TV`n er 24, eller 31, MÅ ha jevnt tall! hehe Hva med deg ? Latskap, de som klager mye over sin egen latskap. Gjerrighet, spesielt de som snylter på andre f.eks øl-runder, skal man stikke så kjøper man en runde på de andre før man stikker, det er mange som ikke skjønner det. Folk som tar opp ting "Men du gjorde dit og dat for 2 år siden" når man har skværet opp om det. Lista blir fort lang. Endret 12. juli 2012 av SemperFi
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1027 Skrevet 12. juli 2012 Det må være når jeg bestemte meg for å flytte til USA, og dro 3 dager senere! Ble der i 2 år Gunvald : Hvor mange langvarige/seriøse forhold har du hatt ? Jeg har hatt mange "forhold". Jeg har hatt fire seriøse forhold hvor jeg gikk inn for å bli, og vært klar på at jeg har hatt sterke følelser for vedkommende. Det lengste varte over 7 år, med mange brudd i mellom. Jeg er veldig glad i henne fremdeles, men ikke på den all-in kinda måten. Det siste varte et halvt år knapt, og endte nå denne våren. Det er også det aller sterkeste, og jeg savner henne enda. Det kan aldri bli noe med meg og henne allikevel - for selv om jeg kan tilgi så kan jeg aldri glemme. Min tillit til henne er nå så lav at hun kan aldri bli en del av min datters liv, ergo er hun og jeg historie. Wednesday: jeg og du skal på date. Du bestemmer hvor vi skal, hva vi skal - du har ubegrenset med tid og midler tilgjengelig. Hen skal vi?
Cuddlegirl Skrevet 12. juli 2012 #1028 Skrevet 12. juli 2012 Cuddlegirl: Om du fikk 880,50kr for å oppe ned i en ekkel dyp dam med ekle fisker, hadde du gjort det da? Du måtte gå hjem i stanken etterpå. Haha, for et fantastisk spørsmål! Jeg vet ikke helt, tror kanskje ikke jeg hadde gjort det. Liker ikke sånne dype hull med ekle fisker. Tenk om de biter, og jeg ikke kommer meg opp igjen? Evilposelos: Hadde du bodd ute i 2 dager eller latt vær å dusje på 10 dager?
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1029 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har hatt mange "forhold". Jeg har hatt fire seriøse forhold hvor jeg gikk inn for å bli, og vært klar på at jeg har hatt sterke følelser for vedkommende. Det lengste varte over 7 år, med mange brudd i mellom. Jeg er veldig glad i henne fremdeles, men ikke på den all-in kinda måten. Det siste varte et halvt år knapt, og endte nå denne våren. Det er også det aller sterkeste, og jeg savner henne enda. Det kan aldri bli noe med meg og henne allikevel - for selv om jeg kan tilgi så kan jeg aldri glemme. Min tillit til henne er nå så lav at hun kan aldri bli en del av min datters liv, ergo er hun og jeg historie. Wednesday: jeg og du skal på date. Du bestemmer hvor vi skal, hva vi skal - du har ubegrenset med tid og midler tilgjengelig. Hen skal vi? Da hadde vi tatt en lang fjelltur på en vakker sommerdag, med spekemat og jordbær i sekken. Også hadde vi bada i et vann og solt oss og kosa hele dagen lang ...også sovet under åpen himmel Kanskje ikke så fancy, men en drømmedag for meg
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1030 Skrevet 12. juli 2012 Sheriff Harry i TP. Han har så snille øyne. Six Feet var litt vanskeligere. Det må bli Billy eller Nate. Begge har sine ups and downs. Nate er en person man kanskje kjenner seg litt igjen i? Billy er bare rå. Hva synes du Karpuzi? Har du sett Breaking Bad eller? Gunvald: Soloen i another brick in the wall pt.2, eller soloen i beat it? Jeg heller mot Beat it. Det blir Beat It. Druen: behersker du noen instrumenter?
Anglofil Skrevet 12. juli 2012 #1031 Skrevet 12. juli 2012 Yvonne. Har du sluttet på treningsenteret? Nei? Yvonne: Du kan velge èn, og bare en politisk sak du kan få fullt gjennomslag for på alle punkter. Hvilken velger du og hvorfor? Virkelig vanskelig å velge, siden det er så mye jeg gjerne vil. Jeg ville lovfestet retten til lærlingeplasser. Det må være ekstremt frustrerende for elever som tar yrkesfag å ikke få fullført fordi de ikke får lærlingeplass. Jeg selvsagt klar over at det igjen vil medføre en del utfordringer: vil dette gå utover små bedrifter? Hvem skal være pliktige? Det er ikke uten utfordring, men det var jo også noe av det de stilte spørsmål ved da de vedtok Reform 94. Jeg tror det er realistisk. Yvonne: blir du imponert over menn som legger ned dolokket etter seg? begrunn svaret ditt. I grunn ikke. Så vanskelig er det ikke å legge ned dolokket, koster ikke akkurat mange kalorier. Ikke at jeg egentlig bryr meg. Wednesday: Hvilken dag i uka liker du best? Er det onsdag? Mvh Yvonne
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juli 2012 #1032 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Det blir Beat It. Druen: behersker du noen instrumenter? Ja, en del forskjellig. Jeg er han kule musikklærern. Jazz-trompet er (var) instrumentet mitt, men jeg tar gjerne en trall på gittarn også Cuddlegirl: har du noen gang sparka en mann mellom beina (med eller uten hensikt)? Endret 12. juli 2012 av Fasting Drue
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1033 Skrevet 12. juli 2012 Wednesday: Hvilken dag i uka liker du best? Er det onsdag? Mvh Yvonne Hehe, nei, egentlig er det lørdag Hva med deg ?
FruN Skrevet 12. juli 2012 #1034 Skrevet 12. juli 2012 Virkelig vanskelig å velge, siden det er så mye jeg gjerne vil. Jeg ville lovfestet retten til lærlingeplasser. Det må være ekstremt frustrerende for elever som tar yrkesfag å ikke få fullført fordi de ikke får lærlingeplass. Jeg selvsagt klar over at det igjen vil medføre en del utfordringer: vil dette gå utover små bedrifter? Hvem skal være pliktige? Det er ikke uten utfordring, men det var jo også noe av det de stilte spørsmål ved da de vedtok Reform 94. Jeg tror det er realistisk. Mvh Yvonne
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1035 Skrevet 12. juli 2012 Da hadde vi tatt en lang fjelltur på en vakker sommerdag, med spekemat og jordbær i sekken. Også hadde vi bada i et vann og solt oss og kosa hele dagen lang ...også sovet under åpen himmel Kanskje ikke så fancy, men en drømmedag for meg Wednesday: Jeg er solgt, hjemme i norge august. Ha tursekken klar. Har du noen allergier? Liker du hunder?
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1036 Skrevet 12. juli 2012 Wednesday: Jeg er solgt, hjemme i norge august. Ha tursekken klar. Har du noen allergier? Liker du hunder? Sounds good hvor er du nå? Jeg har akkurat fått meg valp så ja, eeelsker hunder Ingen allergier!
Anglofil Skrevet 12. juli 2012 #1037 Skrevet 12. juli 2012 Hehe, nei, egentlig er det lørdag Hva med deg ? Fredag, for da er det som oftest helg! FruN: Hva slags bær liker du best? Mvh Yvonne
Gjest Eurodice Skrevet 12. juli 2012 #1038 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Arabella: kunne du tenke deg å gå på date med Giacomo_P? Hvis ja, hva skulle dere ha gjort? Giacomo_P: kunne du tenke deg å gå på date med Arabella? Hvis ja, hva skulle dere ha gjort? Det kunne jeg så absolutt ha tenkt meg. Nå har jeg lest hva Giacomo har skrevet, og som han ville jeg ikke kalle det date. Da får man gjerne litt for høye forventninger. Man skal bli kjent med hverandre og ha en forhåpentlig meget hyggelig dag sammen. Jeg blir aldeles overveldet over hvordan Giacomo ville ha tilbrakt tiden med meg . Sannelig om jeg vet hva jeg skulle ha foreslått av aktiviteter her jeg bor. Det må jeg tenke over og komme tilbake til saken . Vampen: Hva er det mest "vampete" (les rampete) du har gjort i voksen alder? Endret 12. juli 2012 av Arabella
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juli 2012 #1039 Skrevet 12. juli 2012 Det kunne jeg så absolutt ha tenkt meg. Nå har jeg lest hva Giacomo har skrevet, og som han ville jeg ikke kalle det date. Da får man gjerne litt for høye forventninger. Man skal bli kjent med hverandre og ha en forhåpentlig meget hyggelig dag sammen. Jeg blir aldeles overveldet over hvordan Giacomo ville ha tilbrakt tiden med meg . Sannelig om jeg vet hva jeg skulle ha foreslått av aktiviteter her jeg bor. Det må jeg tenke over og komme tilbake til saken . Wednesday: les retningslinjene i tråden (førstesida) 'a! Coffecup: kan du knyte slips?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1040 Skrevet 12. juli 2012 Sounds good hvor er du nå? Jeg har akkurat fått meg valp så ja, eeelsker hunder Ingen allergier! Jeg er nå på en.litt rar plass med mye skarpe steiner og sand. Mye sand. Wednesday: gratulerer med ny voff! Hva rase ble det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå