Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest gressløk
Skrevet

Gressløk: Hva er din mest positive -og negative side?

Positiv: Jeg har en slags sjarm

Negativ: Jeg er sta og veldig flink til å overtale.

Calavi: Hvorfor ble du medlem på KG?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Teller du ned til "Hobbiten" kommer? For det gjør jeg! :fnise:

Nja, jeg skjønner ikke hvorfor de skal lage 2-3 filmer ut av en barnebok som er så kort at jeg leste den på 2 korte kvelder, den er jo bare 200 sider med STOR krift, ringens herre fikk bare en film per bok, og de bøkene var MYE større og mer kompliserte, virker veldig som melking, En 3 timers film burde være nok for den lille boka der.

Adele: beste 80s pop sang.

gressløk: hva skal til for at jeg får deg til å farge håret rødt?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Positiv: Jeg har en slags sjarm

Negativ: Jeg er sta og veldig flink til å overtale.

Calavi: Hvorfor ble du medlem på KG?

Jeg har visst om KG i mange år, og ofte her jeg endte opp når jeg lurte på ting som jeg googlet. Etter å ha snoket her fra tid til annen bestemte jeg meg for å melde meg inn..

Gressløk: Hvor bruker du mest tid, facebook eller KG?

Gunfreak: Hvilken person i media-Norge har du minst respekt for?

Drue: Hva har gjort deg glad i dag?

Skrevet (endret)

Nja, jeg skjønner ikke hvorfor de skal lage 2-3 filmer ut av en barnebok som er så kort at jeg leste den på 2 korte kvelder, den er jo bare 200 sider med STOR krift, ringens herre fikk bare en film per bok, og de bøkene var MYE større og mer kompliserte, virker veldig som melking, En 3 timers film burde være nok for den lille boka der.

Akkurat det har jeg også tenkt. Men for å se det positive: Når man lager filmer basert på bøker, er det mye fra boken som ikke blir med; nå får de i alle fall med seg absolutt alt! :ler:

Kristines1990: Hva skal du kjøpe til kjæresten i år?

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Akkurat det har jeg også tenkt. Men for å se det positive: Når man lager filmer basert på bøker, er det mye fra boken som ikke blir med; nå får de i alle fall med seg absolutt alt! :ler:

Kristines1990: Hva skal du kjøpe til kjæresten i år?

Gaven til kjæresten er allerede kjøpt, men dessverre tar jeg ikke sjansen på å skrive det her da det hender han er innom her innimellom. ;)

(Off topic: Når det gjelder hobbiten blir det bare tilsvarende to av tre filmer som tar for seg det som skjer i boka utifra det som er fortalt til nå. De kommer til å bli brukt en del tid på bl.a. hva Gandalf foretar seg når han ikke er med resten, noe som er ganske mye visstnok. I tillegg skal det brukes en del materiale som forteller om tida mellom hobbiten og Ringenes herre)

Hedvig: Hva fenger deg mest av littertur- og språkteori?

Guybrush: Siste filmen du så på kino?

Gjest gressløk
Skrevet

gressløk: hvem av mennene på KG hadde du tatt med ut på en chai?

En chai latte, isåfall. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva som er menn og kvinner her inne. Men det måtte blitt Gia, tror jeg. Men jeg vet ikke om han liker chai.

Jeg hadde blitt helt rosa i ansiktet hvis jeg hadde farget det rødt, jeg kler ikke varme farger. Hvis du alltid lovet å passe min fremtidige katt, så kanskje. :danse:

Gressløk: Hvor bruker du mest tid, facebook eller KG?

Facebook kommer jeg meg aldri unna. Den gir meg beskjed hver ente gang noen sender en spillforespørselen til meg, både til Ipad, Mac og iPhone, slik at jeg "heldigvis" aldri går glipp av det. KG er mer periodevis, men tror det er mer "aktiv" tid på KG, og mest passiv på Facebook.

Gunfreak: Har du ryddet på bordet ditt?

Cavali: Når hadde du sist kjærlighetssorg?

Drue: Hvilken av de kvinnelige her inne ville du tatt en chai med?

Skrevet

Guybrush: Siste filmen du så på kino?

Loopers - veldig fornøyd :) Neste blir sikkert The Hobbit.

Gressløk: er du flink til å lage mat ? :)

Dreamdrops: få høre favorittvitsen din :P

Skrevet

Drue: Hva har gjort deg glad i dag?

Etter 8 år som student hadde jeg min siste ordentlige eksamen i dag. Veldig deilig :)

Gunfreak: stusser du ballehåra?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

En chai latte, isåfall. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva som er menn og kvinner her inne. Men det måtte blitt Gia, tror jeg. Men jeg vet ikke om han liker chai.

Jeg hadde blitt helt rosa i ansiktet hvis jeg hadde farget det rødt, jeg kler ikke varme farger. Hvis du alltid lovet å passe min fremtidige katt, så kanskje. :danse:

Facebook kommer jeg meg aldri unna. Den gir meg beskjed hver ente gang noen sender en spillforespørselen til meg, både til Ipad, Mac og iPhone, slik at jeg "heldigvis" aldri går glipp av det. KG er mer periodevis, men tror det er mer "aktiv" tid på KG, og mest passiv på Facebook.

Gunfreak: Har du ryddet på bordet ditt?

Cavali: Når hadde du sist kjærlighetssorg?

Jeg har nok litt kjærlighetssorg enda. Jeg liker å tro jeg ikke har det da, litt for flink til å late som noen ganger...

Kristine: Har du noen planer for neste år?

Gjest gressløk
Skrevet

Gressløk: er du flink til å lage mat ? :)

Jeg vet ikke om jeg er noe flink, men jeg lagde ordentlig middag til meg selv så og si hver dag før, så er sikkert ikke kjempedårlig. Noe må jeg jo ha lært.

Dreamdrops: Hva var den siste dyre ting du kjøpte deg?

Skrevet

Det får bli Compaq, for hun har så morsomt navn.

guy: hvem fra kg har du møtt?

Skrevet

Det får bli Compaq, for hun har så morsomt navn.

guy: hvem fra kg har du møtt?

Surriball, Lillesiren, Nanna87 og Error Sapiens er de jeg husker brukernavnet på.

Hvem jeg har møtt på ellers som tilfeldigvis har bruker her inne har jeg ingen anelse om :)

Drue: da får du samme spørsmål tilbake.

calavi: hva er den ene tingen akkurat nå du er mest missfornøyd med og skulle endret ? :)

Skrevet

Kristine: Har du noen planer for neste år?

Neste år blir jeg nok å fortsette i samme dur som de to og et halvt årene til nå. Jeg har fortsatt et og et halv år igjen på NTNU før jeg er ferdig med bacherlorgraden min, men da har jeg tross alt med meg undervisningskompetanse i både norsk, religion og latin videre.

I tillegg blir jeg å fortsette i jobben på en besøksgård med hestekurs for barn og fjøsstell.

Høydepunktet blir nok at jeg og kjæresten flytter sammen igjen til sommeren etter nesten et år på hver vår plass.

Drue: Hva er det du har studert de siste åtte årene?

Gressløk: Om du kunne blitt gjenfødt som et valgfritt dyr. Hva ville du valgt?

Skrevet

Adele: beste 80s pop sang.

Tja. Toto - Africa, kanskje?

Sakone: Vil du holde håret mitt mens jeg kaster opp, please?

..Jeg skal aldri drikke igjen.

Skrevet

Sakone: Vil du holde håret mitt mens jeg kaster opp, please?

..Jeg skal aldri drikke igjen.

Skal ta godt tak i flettene dine og sørge for at du ikke får noe oppkast i håret! :D

adele.bethune: Når skal du lære?^^

Skrevet

Skal ta godt tak i flettene dine og sørge for at du ikke får noe oppkast i håret! :D

adele.bethune: Når skal du lære?^^

Hva er vel en nisse uten fletter?

Jeg trodde jeg hadde lært. Men har så gode venner som pusher meg til å drikke. Bare synd jeg tok med drikka sjæl..

Sakone: Skjer a?

Dream: Hva skal du i helgen?

Skrevet

Sakone: Hvordan er du romantisk?

Jeg liker å gi små oppmerksomheter i hverdagen, f.eks sende en blomst, eller kjøpe en liten ting.

Jeg liker godt å kunne ta med kjæresten på middag en dag sånn plutslig, gjøre litt uventede ting for å krydre hverdagen. Jeg synes det er viktigere å spre det litt ut, istedet for bare å gjøre en stor ting en gang i året. Det er nok min romantiske filosofi :)

Dreamdrops: Er du glad i romantikk?

Skrevet

Sakone: Skjer a?

Nei du vet, nok en natt man sitter oppe^^ Akkurat sett ferdig Eclipse, så nå har jeg snart sett alt og er klar for debatter! ^^

adele.bethune:Blir vel snart natta på deg etter hardfyll på nissebua? ^^

• Liker 1
Skrevet

Nei du vet, nok en natt man sitter oppe^^ Akkurat sett ferdig Eclipse, så nå har jeg snart sett alt og er klar for debatter! ^^

adele.bethune:Blir vel snart natta på deg etter hardfyll på nissebua? ^^

Du mangler Part I ;)

Huff, ja. Jeg kjenner at den siste cideren gjorde null godt.

Også takler jeg nesten ikke sukker heller da.

Sakone: jeg er trøtt. Legg meg.

Herr heftig: Hva gjør du en natt oppe? :)

Skrevet

Sakone: jeg er trøtt. Legg meg.

Bretter dynen pent rundt deg og synger en nattasang!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...