TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10281 Skrevet 4. desember 2012 Ein bankesensor lytter etter vibrasjonsstøy og gjera dei om til elektriske signal. Defekt bankesensor kan gje for mykje drivstoff til bilen. Jackydrew: Imponert? eller er dette allmennkunnskap? tja, godt svar, god start ^^ stjerne: googlet du? gepardieu: hva farge kan man ikke ha på et hus?
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10282 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: det lengste du har gått uten tømming? Aner ikke, men sikkert mange uker. alaksil: Hva var barndomsdrømmen din?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10283 Skrevet 4. desember 2012 Beklager^^ https://en.wikipedia...ki/Mystic_chord Pimp den. Hørt den hos Liszt faktisk. Jack: har du noe våpen? Gevær, kniv, etc.
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10284 Skrevet 4. desember 2012 The fifth element!!! Jeg har ikke gjort noe! Det er sånn jeg egentlig ser ut! Jeg har ikke gjort noe! Det er sånn jeg egentlig ser ut! Det vet jeg Brunetter! adele.bethune: Bør menn ha noe hår på kroppen, eller ingenting? Calavi: Kunne du tenkt deg å hoppe fallskjerm? Stjerner: Kan du sjakk? kristines1990: Har du noen spennende planer for helgen? Liker hår på kroppen, jeg Bokmål! adele.bethune: Hva legger du først merke til ved en person? loren: Har du noen gang spist kjøttbollene på Ikea? Øynene. De er sjelens speil. Calavi: Noen tv-serier du følger med på?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10285 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: Kan du sjakk? Eg kan plassering og reglane, men ikkje strategi.... Stjerner: hvordan viste du det var spermhvalen? Det er slike ing eg kan. Eg har sagt eg har litt i hovudet stjerne: googlet du? nei, det gjorde eg ikkje. Husk eg har kjørt peugeot. Drue: Likar du smartboard? Loren: Har du vore på konserten med kjærasen? Calavi: Seier du kvit eller hvit eggeplomme?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10286 Skrevet 4. desember 2012 Drue: Likar du smartboard? Det har jeg nesten ikke brukt. Kun ved et tilfelle skulle jeg bruke det, og da fikk jeg det ikke til å funke. Følte meg gammal. Nei, men det er sikkert bra det, altså. Sakone: hva synes du om trusene fra David Beckham? (de selges på H&M).
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10287 Skrevet 4. desember 2012 Pimp den. Hørt den hos Liszt faktisk. Jack: har du noe våpen? Gevær, kniv, etc. Ja, man har da litt. Drue: jakter du?
Gjest HunterLady Skrevet 4. desember 2012 #10288 Skrevet 4. desember 2012 hunter: er du medlem noen sted eller i noe? i så fall hvor/ i hva? (utenom KG såklart ) Nope. Det har jeg rett og slett ikke tid til. Enn du da, Noz? Loren: Beskriv favorittbamsen eller dukka e.l du hadde som liten.
Gjest HunterLady Skrevet 4. desember 2012 #10289 Skrevet 4. desember 2012 (endret) [quo Endret 4. desember 2012 av HunterLady
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10290 Skrevet 4. desember 2012 Liker hår på kroppen, jeg Øynene. De er sjelens speil. Calavi: Noen tv-serier du følger med på? Jupp, følger med på Greys Anatomy, Mad Men, og Dexter som jeg nevnte tidligere. Så på gossip Girl før, falt litt av. så prøver jeg å få med meg Solsidan, som jeg kom på nå at jeg glemte i dag.. Ellers har jeg startet på noen serier som er litt eldre, bl.a. The shield og Presidenten. Ikke kommet så langt på noen av de.. For første gang følger jeg faktisk med på The Voice US, det har jeg aldri gjort før... Eg kan plassering og reglane, men ikkje strategi.... Det er slike ing eg kan. Eg har sagt eg har litt i hovudet nei, det gjorde eg ikkje. Husk eg har kjørt peugeot. Drue: Likar du smartboard? Loren: Har du vore på konserten med kjærasen? Calavi: Seier du kvit eller hvit eggeplomme? Sier hvit eggeplomme. Men tar meg noen ganger i å si skei til skje... Stjerner: Favorittartist? alkasil: Hvor gammel er du?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10291 Skrevet 4. desember 2012 Drue: jakter du? Nei, men jeg liker konseptet, og jeg synes folk som er imot jakt av etiske grunner, virkelig er ureflekterte. (med mindre de er veganere). Hva slags våpen har du da? Sier hvit eggeplomme. Men tar meg noen ganger i å si skei til skje... NozMonster: fyrer du opp ei bønne i ny og ne?
KristineS Skrevet 4. desember 2012 #10292 Skrevet 4. desember 2012 kristenes: hvorfor er det så latterlig mange klesbutiker i Trondheim? Et godt spørsmål jeg dessverre ikke vet svaret heller. Ikke bryr det meg heller da jeg sjeldent handler klær. Er for det meste når det er noe jeg trenger. Aldri hatt no særlig sansen for shopping. Kristine1990: kva har du lyst på no? Akkurat nå har jeg ikke lyst på no annet en mindre mageknip. Å forspise seg på rislapper er ikke godt. kristines1990: Har du noen spennende planer for helgen? Jeg har siste eksamen på fredag, og starter på med full jobb fra mandag frem til jul. Så i helga skal jeg bare slappe av å nyte at jeg har et par dager fri og ikke mer eksamenslesing før april/mai =) Kristine: Er det en bruker her på kg du legger spesielt godt merke til? Kan ikke si jeg har lagt noe spesielt godt merke til noen. Har vært her såpass kort at til nå har jeg hatt nok med å holde noenlunde styr på hvem som er hvem. Lillesiren: Fineste klassiske stykke du vet om?(Om du liker klassisk musikk så klart)
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2012 #10293 Skrevet 4. desember 2012 Sier hvit eggeplomme. Men tar meg noen ganger i å si skei til skje... Jeg sier gul eggeplomme .
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10294 Skrevet 4. desember 2012 Nei, men jeg liker konseptet, og jeg synes folk som er imot jakt av etiske grunner, virkelig er ureflekterte. (med mindre de er veganere). Hva slags våpen har du da? NozMonster: fyrer du opp ei bønne i ny og ne? Enig med deg i det. Jeg har egentlig ikke så lyst å utdype det sånn til allmenn beskuelse, noen ganger er det ikke så lurt å annonsere hva som finnes hjemme. Men skulle du nå engang være i nabolaget så fyrer jeg igang kaffekokeren og tar gjerne en våpen- og skjitpratrunde. Jeg har øks da! ^^ Cindi: beste feriested i Norge?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10295 Skrevet 4. desember 2012 Sier hvit eggeplomme. Men tar meg noen ganger i å si skei til skje... Stjerner: Favorittartist? Sivert Høyem. Sexy stemme!! Drue: Tok du han? Jackdrews: Kva er ein manifold?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10296 Skrevet 4. desember 2012 Sivert Høyem. Sexy stemme!! Drue: Tok du han? Jackdrews: Kva er ein manifold? Hvilken manifoil? Du har de flere plasser. Eksosmanifoil, forgassermanifoil etc.. Lillesiren: blir du ofte sjekket opp av gamle griser? ^^
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10297 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg sier gul eggeplomme . Rett på da gitt.. Edit: Glemte spm. Lillesiren: Er du glad i dikt? Endret 4. desember 2012 av Calavi
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10298 Skrevet 4. desember 2012 Hvilken manifoil? Du har de flere plasser. Eksosmanifoil, forgassermanifoil etc.. forgassar, sjølvsagt
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10299 Skrevet 4. desember 2012 Drue: Tok du han? Ja Stjerner: hvor skal du bo når du skal på KG-julebordet? Lillesiren: fortell om det mest romantiske øyeblikket du har opplevd.
Gjest Lillesiren Skrevet 4. desember 2012 #10300 Skrevet 4. desember 2012 Et godt spørsmål jeg dessverre ikke vet svaret heller. Ikke bryr det meg heller da jeg sjeldent handler klær. Er for det meste når det er noe jeg trenger. Aldri hatt no særlig sansen for shopping. Akkurat nå har jeg ikke lyst på no annet en mindre mageknip. Å forspise seg på rislapper er ikke godt. Jeg har siste eksamen på fredag, og starter på med full jobb fra mandag frem til jul. Så i helga skal jeg bare slappe av å nyte at jeg har et par dager fri og ikke mer eksamenslesing før april/mai =) Kan ikke si jeg har lagt noe spesielt godt merke til noen. Har vært her såpass kort at til nå har jeg hatt nok med å holde noenlunde styr på hvem som er hvem. Lillesiren: Fineste klassiske stykke du vet om?(Om du liker klassisk musikk så klart) Musikken fra Svanesjøen, var favoritten på tverrfløyten hvertfall:) Calavi: Nyter du vinteren som er kommet over oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå