Gjest loren Skrevet 4. desember 2012 #10261 Skrevet 4. desember 2012 uff, armane mine er vorten så dårleg dei siste åra. Eg sleit dei ut då eg bar mini, har aldri trent dei opp att. Er ingen treningsfreak. Klarar rundt 20 *tester* ja, klarte 20. Klarar 100+ situps. Du skulle spørt meg om det...... Loren: Pepsi max eller cola? Calavi: Likar du kaviar? Noz: Siste du var forelska? Sakky: Kva er det du har gjort med avatarbiletet ditt? Eg finn ikkje ut av det!! PepsiMax Ikke som jeg tror man kan møte på her i Norge.. Jo veps. Og hoggorm. Loren: Hva er det første du begynner å gå med når det blir kaldt, votter, skjerf eller lue? Skjerf(eller sånn halsgreie), så votter, og så lue til slutt Daybreak: Når er du ferdig sosionom? (Jeg er om noen mnd ;D)
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. desember 2012 #10262 Skrevet 4. desember 2012 gorgon: om du hadde blitt bedt med ut av en dame herfra, som du via bildetrådene har sett er pen- ville du ha blitt med ut da`? Seff! Pen via bildetråd er ikke et krav. Smart i skallen derimot..... NozMonster (jeg følger ikke spesielt godt med hva som er spurt eller svart fra før, ha meg unnskyldt): Teater, kino eller hjemmekino?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10263 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: Hadde du ei fin helg? ja den var fin. Fredag var det quiz med vener. Kvelden vart fantastisk bra. Minneverdig! laurdag var eg hos ei veninne og såg ein elendig film. Søndag sov eg. og litt KG (eller mykje).... Gunny: kva kan du lite om?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10264 Skrevet 4. desember 2012 Gunfrik: Kva er spesielt med havhesten? Det er guttehesten som bærer frem baby hestene. Gunfrikk: beste fps? Duke Nukem 3d(atomic edition) Jack: Jeremy Clarkson? Stjerner: hvilket dyr har den største hjernen?(alstå total vekt, og ikke størst i forhold til kroppen) kristenes: hvorfor er det så latterlig mange klesbutiker i Trondheim?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10265 Skrevet 4. desember 2012 Gunny: kva kan du lite om? Bortsett fra at jeg ikke skjønner matte, kan jeg lite om filosofi, heller ikke så god på geografi(hovesdtader osv) Stjerner: er du en fisk? Sakone: vet du hvem tim minchin er nå da?
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10266 Skrevet 4. desember 2012 at jeg har sveket meg selv så jævlig ofte og ikke fullført de få enkle tingene jeg burde ha gjort. adele: kan man egentlig få nok kokosboller? Usj, ja. Det er jo veldig kvalmt i lengden Gunfreak/Sakone: Blondiner eller brunetter?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10267 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: hvilket dyr har den største hjernen?(alstå total vekt, og ikke størst i forhold til kroppen) Spermkvalen Gunny: Sist leste bok? Kristine1990: kva har du lyst på no?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10268 Skrevet 4. desember 2012 JackCrews: Kunne du tenke deg flere barn? vet du. for seks år siden så ville jeg ikke ha barn i det hele tatt. jeg var gift med forsvaret og godt fornøyd med det, og ideen var godt forankret i hodet mitt etter at ex hadde mistet tre fostere på en gang. vi var i en fase hvor vi prøvde få igjen, men begynte heller å gå fra hverandre et par ganger. etter det så var tanken absurd. "aldri dimme, dø i strid." så en vakker august-dag dukket den eneste jenta i hele verden opp som kunne forandre på dette; min datter. jeg vet jo at man gjerne synes sine egne barn er det nydeligste på jord etc - men altså... hun ER jo nydelig! det var så soleklart at jeg ikke var herre over sånne valg lengre, angående jobb og forsvar. jeg var først og fremst far, og jeg kan love deg at det var en ganske voldsom og rar forandring. og jeg elsket det. i motsetning til hva mange tror og hvordan jeg sikkert kan få det til å høres ut mange ganger, så er jeg oppriktig glad i moren til E. hun har jo gitt meg noe av det mest fantastiske på jord - så får heller alle våre andre uoverenstemmelser være på en annen regning. da jeg traff min siste ex, faktisk nøyaktig for et år siden, så fikk jeg prøve meg i et forhold hvor det allerede var barn fra før. det var griseskummelt, men jeg likte det. jeg ble/er veldig glad i hennes sønn, og denne jenta var den første som fikk meg til å innse at jeg gjerne vil slå meg ned og kutte ut dette voldsomme jobbe-livet mitt til fordel for et rolig, normalt A4-familieliv. jeg vil uten problemer ha fler kids, men jeg har sterke krav for dem. kun det beste er godt nok for mine barn, og jeg SKAL ha et stabilt familieliv med en god fremtid. jeg skal ikke ha det slik jeg har vokst opp. kun trygghet og glede, og gode eventyr. stjerneplanet: vet du hva en bankesensor er?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10269 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: er du en fisk? ja, du og deg har bursdag nesten same dag Sakone: Du som elskar nynorsk, kva er det finaste nynorskordet?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10270 Skrevet 4. desember 2012 Jack: Jeremy Clarkson? JEG VIL HA JOBBEN HANS! noen, gi den til meg! alle: tror dere ikke jeg hadde vært en bra erstatning for clarkson? evt makker.
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10271 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: beste sci fi film? The fifth element!!! Sakky: Kva er det du har gjort med avatarbiletet ditt? Eg finn ikkje ut av det!! Jeg har ikke gjort noe! Det er sånn jeg egentlig ser ut! Sakone: Ja, hva har du gjort med avataren din? Jeg har ikke gjort noe! Det er sånn jeg egentlig ser ut! Sakone: vet du hvem tim minchin er nå da? Det vet jeg Gunfreak/Sakone: Blondiner eller brunetter? Brunetter! adele.bethune: Bør menn ha noe hår på kroppen, eller ingenting? Calavi: Kunne du tenkt deg å hoppe fallskjerm? Stjerner: Kan du sjakk? kristines1990: Har du noen spennende planer for helgen?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10272 Skrevet 4. desember 2012 uff, armane mine er vorten så dårleg dei siste åra. Eg sleit dei ut då eg bar mini, har aldri trent dei opp att. Er ingen treningsfreak. Klarar rundt 20 *tester* ja, klarte 20. Klarar 100+ situps. Du skulle spørt meg om det...... Loren: Pepsi max eller cola? Calavi: Likar du kaviar? Noz: Siste du var forelska? Sakky: Kva er det du har gjort med avatarbiletet ditt? Eg finn ikkje ut av det!! Nope, gjør ikke det. Kristine: Er det en bruker her på kg du legger spesielt godt merke til? Loren: Hvilken kjendis synes du selv er mest lik? Jack: Hva er det mest usjarmerende en dame kan gjøre?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10273 Skrevet 4. desember 2012 Jack: Hva er det mest usjarmerende en dame kan gjøre? røyke eller snuse. eller kjøre audi. farnesia: hva er det flaueste du gjorde i sommer?
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10274 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: Du som elskar nynorsk, kva er det finaste nynorskordet? Bokmål! adele.bethune: Hva legger du først merke til ved en person? loren: Har du noen gang spist kjøttbollene på Ikea? 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10275 Skrevet 4. desember 2012 The fifth element!!! Jeg har ikke gjort noe! Det er sånn jeg egentlig ser ut! Jeg har ikke gjort noe! Det er sånn jeg egentlig ser ut! Det vet jeg Brunetter! adele.bethune: Bør menn ha noe hår på kroppen, eller ingenting? Calavi: Kunne du tenkt deg å hoppe fallskjerm? Stjerner: Kan du sjakk? kristines1990: Har du noen spennende planer for helgen? Nei, absolutt ikke. Jeg får angst bare av taken da jeg har ekstremt høydeskrekk, i tillegg er jeg lite glad i å fly... Gepardieu: Hvilken parfyme bruker du?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10276 Skrevet 4. desember 2012 Drue: har du fått noen venner fra kg? Ja, selvfølgelig. Jeg har fått sju venner. Drue. Er det pen med tanga på damer? Njaa. Kvinnehofter/-rumper er jo pent, men jeg foretrekker i grunn alt annet enn g-streng. Dvs. jeg synes ikke det er stygt med g-streng, men jeg ville foretrekki å sett den med en vanlig truse. Dessuten må trusa trekkes høyt opp på hoftene. Drue: Når vert puppane for store? Si det. Hvordan skal vi måle det? Det vil jo variere. I utgangspunktet synes jeg alle pupper er pene, bare det ikke er sånn silikon-silikon. Sakone: du svarte ikke på akkordspørsmålet mitt! Tjuagutten: er du aktiv andre steder enn i bildetråden?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10277 Skrevet 4. desember 2012 Gunfreak/Sakone: Blondiner eller brunetter? Brunetter!!!!!!!!! Gunny: Sist leste bok? Den siste jeg ble ferdig med er Blood of elves! Stjerner: hvordan viste du det var spermhvalen? Jack: ville du heller ikke være Hammond?(eller har du noe mot 911?)
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10278 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: du svarte ikke på akkordspørsmålet mitt! Beklager^^ https://en.wikipedia.org/wiki/Mystic_chord Gepardieu: Er det noe du ikke tør å gjøre?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10279 Skrevet 4. desember 2012 stjerneplanet: vet du hva en bankesensor er? Ein bankesensor lytter etter vibrasjonsstøy og gjera dei om til elektriske signal. Defekt bankesensor kan gje for mykje drivstoff til bilen. Jackydrew: Imponert? eller er dette allmennkunnskap?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10280 Skrevet 4. desember 2012 Jack: ville du heller ikke være Hammond?(eller har du noe mot 911?) fordrar ikke porsche. forbanna oppskrytte fjasebiler. har en god venn som er porsche-fanatiker, vi har omtrent samme dueller og krangler som hammond og clarkson ^^ Sakone: det lengste du har gått uten tømming?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå